Stau-De-6 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Cunoasteti pe careva care aduce placute de frana??? Doar Brembo,altceva nu mai pun. P.M. catre mac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 le am si eu man.... interesant model. o revopsesti total? Pe care le ai pe cele din poza ? sau DOar inscriptile cu fireblade cbr etc..... da o revopsesc total adica e dezmembrata total in mometul de fatza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spideru Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Salutare.Am din mai 2008 un 954, 2002. Am o intrebare: voau va fuge de poponeata chiar si in a4a ???? Cunoasteti pe careva care aduce placute de frana??? Doar Brembo,altceva nu mai pun. Am experimentat pe R6, dupa Brembo am pus Ferodo si.....no coment. Voua cat va consuma ??? Mie sub 8l/100 nu scade,consum urban vorbim. In rest....asfalt uscat si ne vedem in trafic. Cauta si tu SBS sau Nissin daca vrei frane cu adevarat. Motoreta e destul de tail-happy, dar numai cand o bruschezi...daca o iei liniar e ca o domnisoara indragostita...faci de toate cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Pe care le ai pe cele din poza ? sau DOar inscriptile cu fireblade cbr etc..... da o revopsesc total adica e dezmembrata total in mometul de fatza.... nu mai bine vorbim pe mess? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 vand un furtun racing de dupa spate de la bladu meu. e impecabil, nu are nimic. 50 de ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 alo, baiatu, tu crezi ca toate lumea are timp sa stea prin cluburi cu blonde dupa el? Stau-de-6, uite ce nu-mi plac mie la motocicleta ta...... semnalizatoarele, toba (scurteaz-o), parbrizul (tu sti ca ala e de touring?), pune unul double bouble ca doar e repsol nu transalp...... si manetele, ce e cornu ala in loc de ambreiaj? schimba-l, daca fac imotocicleta frumoasa, fa-o pana la capat si mai incet cu 250 pe dn-uri. sau e-uri din romania. sliderele alea trebuiesc tocite, la aspectul ala sa te concentrezi. bafta Tu crezi ca plimbatul in cluburi cu blondele dupa mine tine de timp ? Iti zic eu ca tine de farmecul meu irezistibil !!! muuuuhahahahaha Si nu te mai lua de Nicusor, ca este baiat fain, o sa au de a face cumine daca-l superi !!! La toba m-am uitat impreuna cu Hellicks. Are un umar si nu se poate scurta. Semnalele nu mi se par atat de urate (cum de ai inceput lista cu ele?). Eu n-am vazut inca toba care nu se putea scurta cu flexul, sau cu drujba (sau mai merge versiunea aruncarii motociletei in fata trenului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 ZEULE!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Am o intrebare: voau va fuge de poponeata chiar si in a4a ???? verifica nr de dinti de la pinioane sau cauciucul spate )))))))) (prea tocit sau presiunea prea mare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 ca sa nu mai vbim de eventualele suspensii varza probabil niciodata revizionate-presiuni prea mari de obicei decat ar trebui am fost la papagalii aia de italieni la un curs ohlins de suspensii, nici nu aveti idee cat de educativ a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Cauta si tu SBS sau Nissin daca vrei frane cu adevarat.Motoreta e destul de tail-happy, dar numai cand o bruschezi...daca o iei liniar e ca o domnisoara indragostita...faci de toate cu ea. Un pont ieftin, ai anvelopa spate uscata, sau tocita. Motoreta ta are efectiv sub 60CP la roata, maxim. Daca dai gaz, derapeaza si puteai ramine linistit la R6. SENZATIA ASTA AM TRAIT-O SI EU CIND M-AM LUAT DUPA RECLAMA DE LA EUROSPORT DE APARUSE PILOT POWER 2CT. Mai si gresim, asta e. Editat Martie 6, 2009 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Da, sunt si eu curios in legatura cu 2CT-urile, pentru ca din ce stiu eu sunt bune rau Jagi, tu ce folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 exista mult mai bun am vazut niste teste f interesante facute de o revista ..cu telemetrie: masurau temperatura gumei, timpii in pista si alte kestii 2ct le'au numit TURISTICE cateva secunde in urma fata de restul competitiei: supercorsa pro, dunlop, rennsport cel mai ok s'a clasat diablo corsa 3 care are sc2 pe margini. foarte tare si racetec k3. pentru voi din motive ca vreti km multi ..tre sa mergeti pe gume mai dure ..sau sa fiti dispusi sa platiti gumele de calitate tip Qualifier rr (gp racer endurance pe margini si mai tare pe centru), racetec k3, diablo corsa 3 sau diablo rosso 3compound si ala. curios ..de o luna doar 2 clienti la noile power one 3ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) L.E. Post gresit. N-am citit bine. Editat Martie 6, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 vbeam de strada nu de pista n'ai ce face pe strada cu gumele de pista ..la 3000 km cat iti dureaza daca esti norocos ..mai punem si o ploaie din cand in cand si rotite laterale in caz de cadere incearca un dcorsa 3 sau un rosso sau qualifier rr si fac pariu ca nu te intorci inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 apropo am un amic Cata cu multi km la activ 50mii in 2 ani cu fz1 .. ultima data i'am montat pilot sport ..alea economice rau de la michelin si vreau sa zic ca pe curbe in strada (e ca un circuit aproape, 40km resita-anina) face de ras multe suspersportive cu gume race si ce vreti voi. in final ma citez ..raman masturbari mintale ...mult prea multe. Cata e genul care e mereu cu gen pe jos la fiecare viraj ..indiferent de ce monteaza ..si credeti'ma ..chiar ii da gaz la miarul ala. invatati sa conduceti calumea, sa va reglati suspensiile si presiune in gume la fiecare iesire si nu veti avea probleme indiferent de ce montati. mai vreti poze cu gume enduro inclinati cu casca pe jos? va dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) jagi recomanda michelin pilot sport. te dai pe o roata la 10 grade etc etc. @mac.... deabia astept furtunele :X Editat Martie 6, 2009 de hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 michelin pilot sport am si eu ceva de zis..... 1 Ultimul accident le-am avut cu ele.... Blokat fatza..Rup prea repede aderentza... 2 dupa un burn qut sa dus draq si a ajuns la atze.... Mai mult de 2mii nici nu te gandesti sa faci cu cauciucurile astea... Sunt FOarte moi si de pomana...!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Iar va certati pe gume ! Turbo rulz !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Uite azi ce am reusit sa fac dupa 15 mii de skeme si arsuri de la pistolul de lipit pacat ca in poza nu se vede dar ka idee gen botul de la faimoasa masina kit jocul acela de lumini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 pute ti sa mi spune ti cati km imi mai raman de parcurs dupa ce se aprinde becul de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 michelin pilot sport am si eu ceva de zis.....1 Ultimul accident le-am avut cu ele.... Blokat fatza..Rup prea repede aderentza... 2 dupa un burn qut sa dus draq si a ajuns la atze.... Mai mult de 2mii nici nu te gandesti sa faci cu cauciucurile astea... Sunt FOarte moi si de pomana...!! Atunci inseamna ca mie mi-au dat altele...am 4 mii cu ele si sunt inca ok,prea ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Atunci inseamna ca mie mi-au dat altele...am 4 mii cu ele si sunt inca ok,prea ok pe fatza tot pilot sport ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 faptul ca ai blocat fata spune multe ..fara suparare dar invata sa conduci si sa franezi unul dintre noi cu 929 are 8500km cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spideru Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Un pont ieftin, ai anvelopa spate uscata, sau tocita. Motoreta ta are efectiv sub 60CP la roata, maxim. Daca dai gaz, derapeaza si puteai ramine linistit la R6. SENZATIA ASTA AM TRAIT-O SI EU CIND M-AM LUAT DUPA RECLAMA DE LA EUROSPORT DE APARUSE PILOT POWER 2CT. Mai si gresim, asta e. Ai dreptate..mai si gresim...cred ca ai gresit quote-ul, pt ca 954 are mai mult de 60 de CP la roata si nici R6 nu am avut vreodata... Si da pe Pilot Power este un pic tail-happy 954, deoarece este o guma ce intra in temperatura mai greu (cel putin pe vremea asta), plus faptul ca honda in general are centrul de greutate un pic diferit fata de restul si chiar se simte diferit... (si am mers cu vreo cateva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spideru Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Ce am zis e valabil pe strada...cu asfaltul prost, cu nisip, praf, pietricele si ce mai gasim pe jos. Cum se comporta pe pista.....e alta treaba...aia las profesionistii sa-si faca treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.