Roberte Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 se intretine destul de simplu doar ca al meu are o granulatie mai mare (zici ca e smirghel cand pui mana ).Eu o spal cu jetul la OMV si dupa aia o las sa se usuce fara carpa fara nimic.iese super ok.... schema coloristica stock mi se pare trista rau cel putin rosu-negru....cea galben-negru mi se pare interesanta am vazut ca ai pus-o la vanzare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) se intretine destul de simplu doar ca al meu are o granulatie mai mare (zici ca e smirghel cand pui mana ).Eu o spal cu jetul la OMV si dupa aia o las sa se usuce fara carpa fara nimic.iese super ok.... schema coloristica stock mi se pare trista rau cel putin rosu-negru....cea galben-negru mi se pare interesanta eu raman deocamdata la negru mat cu ceva galben, desi si eu sunt in dubii cu intreinerea ai un cod de culoare? stii careva pe cineva ce-a pus codita de 1000rr pe 954? Editat Aprilie 1, 2010 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 am vazut ca ai pus-o la vanzare.. Mesaj completat testez piata....o dau doar pe o oferta serioasa si generoasa chiar nu am ce sa ii reprosez atat ca exemplar dar si ca model...chiar ma gandeam la ce sa upgradez daca o fi sa o dau si mi-am dat seama ca actuala imi vine manusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Nu are nimeni nevoie de o toba stock de 954?Stare perfecta, e cea din poza de mai jos. Cam ce ai dori in schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 sal sunt nou p'aici sunt posesorul unei 929 din 2000 am urmatoarea problema poate a mai intalnit-o cineva pe accelerare cand ajungi undeva la 5000 de ture se aude un zbarnait metalic ca o vibratie ; peste nu pot sa-mi dau seama daca zgomotul se amplifica pt ca este acoperit de motor la relanti sau daca debraez nu se aude ma gandeam ca poate fi intinzatorul de la distributie idei ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 posibil motorul sa fie praf...de unde ai luat-o?! ca sunt multi jepcari pe lumea asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Cam ce ai dori in schimb? Dai un bidon de 4L de Motul 10W-40? Sunt modest, vreau 7100, nu 300V pentru campioni.. posibil motorul sa fie praf...de unde ai luat-o?!ca sunt multi jepcari pe lumea asta... Sperii omul degeaba.. Dupa semnalmente este intinzatorul lantului de distributie. Nu e nicio panica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 glumeam cu el...moto a fost al meu... e la inceput si stii cum e la inceput cu zgomotele de honda...posibil sa fie intinzatorul intr-adevar..are 23k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 glumeam cu el...moto a fost al meu... aha. acum sexplica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldmancbr Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 salutare. am rezolvat-o intr-o oarecare masura e legat de masa centrala , doar ca era o problema pe lungimea firului de la masa, undeva la mufa cu cei mai multi pini (din dreapta in carena). in fine, omu m-a rezolvat, iar acum sunt fericit )) dpdv profesional , Relu mi-a lasat impresia ca e profi si nici ca pret nu a fost scump (80 ron pt depistarea problemei, verificare intalatie total , remediere si un semnalizator = toat distractia cam 1h). multzam pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Bravo, ti'am zis ca e la mufa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remusik2000 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salutare,am un CBR f4i din 2001 si are niste probleme electrice.Care imi dati si mie numarul lui RELU electricianul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 salsunt nou p'aici sunt posesorul unei 929 din 2000 am urmatoarea problema poate a mai intalnit-o cineva pe accelerare cand ajungi undeva la 5000 de ture se aude un zbarnait metalic ca o vibratie ; peste nu pot sa-mi dau seama daca zgomotul se amplifica pt ca este acoperit de motor la relanti sau daca debraez nu se aude ma gandeam ca poate fi intinzatorul de la distributie idei ? multam la fel si la mine se aude o vibratie ,zgomot cand e turata...am tot cautat...si am descoperit....din 2 locuri... 1- bratul semnalizarii de pe stanga atinge de carena laterla si trepideaza...un bazaiat...ceva gen metalic.. 2- carena de plastic...neagra..de sus...care vine peste becurile de pozitie...la fel atinge si vibreaza cu botul carenei..dar nu e chiar metalic bazaitul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salut din nou...am si eu o problema...Am o Honda cbr 900 rr din 99 ,, si cand bag cheia sai pun contactu nu se intampla nimic, , bateria e noua. UN sfat ceva? de la ce ar putea fi? Chestia asta sa intamplat dintr-o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salut din nou...am si eu o problema...Am o Honda cbr 900 rr din 99 ,, si cand bag cheia sai pun contactu nu se intampla nimic, , bateria e noua. UN sfat ceva? de la ce ar putea fi? Chestia asta sa intamplat dintr-o data senzor cric, neutral, comanda power on/off, contacte baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ..siguranta de 30A... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 senzor cric, neutral, comanda power on/off, contacte baterie. VERIFICA SI SIGURANTELE DE LANGA BATERIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 (editat) rulmentii pt jug vin cu doua table rotunde cu cauciuc pe margine, ca un fel de garnituri ce presupun ca au rolul de a impiedica praful sa intre unde nu trebe. la jugurile vechi fiind schimbati rulmentii de cateva sute de km, i-am scos cu gandul sa-i pun pe jugul nou, dar am stricat garnitura inferioara. o pot gasi prin alta parte daca o masor? aveti idee careva? incet-incet incep sa mi-o pun pe picioare (roti)... Editat Aprilie 3, 2010 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Salutare. Cam asa arata dupa vopsire. Urmeaza sa pun ceva stikere dar inca nu m-am hotarat exact ce. Poze facute cu tel din pacate. Mesaj completat Mesaj completat work in progress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 rulmentii pt jug vin cu doua table rotunde cu cauciuc pe margine, ca un fel de garnituri ce presupun ca au rolul de a impiedica praful sa intre unde nu trebe.la jugurile vechi fiind schimbati rulmentii de cateva sute de km, i-am scos cu gandul sa-i pun pe jugul nou, dar am stricat garnitura inferioara. o pot gasi prin alta parte daca o masor? aveti idee careva? incet-incet incep sa mi-o pun pe picioare (roti)... semering se numeste...noi comandam pt ktm de la un magazin de piese auto... sa te duci cu ala vechi sa l masoare ca sa stie ce ti comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 niste poze din seara asta....nr l-am lasat sa se vada special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 niste poze din seara asta....nr l-am lasat sa se vada special Si eu am cam acelasi numar de 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Rimm stripes ca arata ca piula fara In rest, cateva detalii pt nuantare si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 niste poze din seara asta....nr l-am lasat sa se vada special CE RIMSTRIP E ALA? CA ARATA MISTO? N AM MAI VAZUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) eu raman deocamdata la negru mat cu ceva galben Am pus aici niste poze cu un 636 foarte original si deosebit, daca iti place ai putea sa te inspiri sa-ti faci asa 954-le dar cu galben. Editat Aprilie 5, 2010 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.