brembo Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare..... daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay? bineinteles si de sigurante??? nu inteleg ..... ce naiba are... in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge INEBUNESSSCCCCCC nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord) salut, din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg... verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele) pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea... oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca) http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html cam asta e treaba cu senzorul de inclinare... daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 salut,din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg... verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele) pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea... oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca) http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html cam asta e treaba cu senzorul de inclinare... daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte Bafta! salut...eu nu inteleg...si nici nu reiese din diagrama.... din ce vad eu acolo....daca am curent in mufa de la pompa.....inseamna ca trece de acele sisteme: fuel cut relay,bank angle senzor si ala de la motor... si normal cand conectez cu mufa de la pompa nu ar trebuii sa mearga? sa bazaie? ce anume declanseaza bazaitul? ca nu inteleg in diagrama asta.???? pompa bazaie 2-3secunde....in mod normal...si apoi nu stiu ce face...ori taie curentul ...ori ramane curent pe mufa...si un senzor ceva cd simte ca nu mai e benzina mai trage.... unde e sistemul ala de declanseeaza bazaitul???? ca ala trebuie verificat zic eu..... CINE FACE CA POMPA SA BAZAIE 2-3 SECUNDE? UNDE E PIESA ASTA? nu cred sa fie de la injectoare...cu benzina trasa pe ''manual'' porneste fara probleme..... daca era de la hiss...nu cred ca i dadea scanteie....MOTORUL PORNESTE POMPA NU BAZAIE Mesaj completat DIN CE AM CITIT IN LINKUL PUS DE TINE...SE PARE CA HISS UL MEU E OK.... ADICA SE APRINDE BECULETUL ALA PT 2-3 SECUNDE,CITESTE CHEIA...SI SE STINGE....DECI NU E DE LA HISS....+CA AM SI SCANTEIE... O SA INCERC SI EU MAINE SA INTORC BANK ANGLE SENZOR...CUM ZICEA BAIATUL ALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 asa facea si la mine si e de la hiss, lasa restul in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdfHonda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf asa facea si la mine si e de la hiss, lasa restul in pace sal...greu scoate omu vorbele de la tine ) zi mi si mie....cand bagai cheia si invarteai ?? becul ala de la cheie??? ramanea 2-3 sec aprins si apoi se stingea?? aveai scanteie? imi tot zici de hiss da nu dai detalii....din ce am citit si eu...si din ce mi se pare normal....un hiss defect nu ar trebuii sa dea scanteie...NUU? AM ATASAT DIAGRAMA COMPELTA A INSTALATIEI ELECTRICE.....POATE IMI DATI VRE O IDEEE...CE SI UNDE SA MAI VERIFIC... Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdf Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...-need-help.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...-need-help.html ms,ms...dar pare cam complicat...risc sa prajesc ECM...MA GANDEAM CA E CEVA MAI SIMPLU ...UN FIR CEVA BAGAT IN MUFA AIA.. mai repede vin la bucuresti si imprumut un HISS... sper sa am timp sa mai mesteresc putin la ea azi...sa ma lase si vremea,e cald rauu,..mai sun un mecanic....vreau sa intorc si eu bank angle senzor sa vedem daca o ia daca nu probez cu alt hiss si vedem... Mesaj completat aveti idee senzorul de soc pe unde este?? sau echivalent ceva al lui la cbr? mi a zis cineva sa verific si acolo....da nu gasesc pe unde sa fie la cbr !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? am alternatorul si am si garnitura, trebui e demontat cel vechi si montat cel nou. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? am alternatorul si am si garnitura, trebui e demontat cel vechi si montat cel nou.mersi. sal incearca la service ul de la viilor...din curte de la fostul ktm...gasesti indicatiile prin pomi pana in curtea aia....viilor 14...parca eu acolo am schimbat bujiile.... e service ul celor de la mymoto....cartus e mecanic...vorbeste cu el... uite aici gasesti nr de telefon....eu mai devreme am vb cu el...despre problema mea cu pompa de benz /index.php?showtopic=488841 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 bu2, am avut exact aceasi problema, exact in maniera in care ai descris-o tu, am chemat un electrician, care are si el motocicleta, tot o honda si in 10 min mi-a aratat problema. cititorul de cheie e problema...... atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. @Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh. E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. Editat Iunie 14, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) mersi. am sunat acum si mi-am facut programare. vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani. Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim Editat Iunie 14, 2010 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 mersi. am sunat acum si mi-am facut programare.vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani. Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim problema e ca nu reusesc sa i dau de cap....tu macar stii ce ai de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 salutare salutare... am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica.. am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect). aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc... multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) cand a avut timp sa te programeze? Mesaj completat salutare salutare...am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica.. am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect). aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc... multumesc mult daca gasesti un electrician care iti rezolva problema poate imi dai si mie un PM....am si eu probleme si nu i dau de cap... Editat Iunie 14, 2010 de bu2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 miercuri la 14:00 la Catalin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. @Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh. E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. hai sa-ti dau o bere daca tot esti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) Doar daca stii biliard. Eu am tacul in portbagaj. Editat Iunie 14, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Caut foaie 530/44 dinti pt 954. Poate sa fie si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Am una aproape noua de 42 de dinti daca o vrei ne auzim.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Am una aproape noua de 42 de dinti daca o vrei ne auzim.. Multumesc dar 42 este prea mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 salutare salutare...am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica.. am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect). aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc... multumesc mult well? nu stie nimeni un electrician..o solutie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 well? nu stie nimeni un electrician..o solutie.. parera mea sa intrebi la cei de la kawamotors...ei mi au dat mie solutia pt pornire hondei...restu...bajbaiau.... cred ca am gasit si sursa problemei mele...RELEUL DE LA POMPA DE BENZINA... am f aacum ceva vreme la cei de la bardacmotors cu o problema kilometraj...arata 0 bineinteles ca n aveau treaba cu electrica...noroc ca am avut diagrama circuitului electric pe 2 A3...abia abia au depistat ca e de la senzorul de viteza...dupa ce au dat tot jos dupa ea.... cu ocazia asta au montat gresit releul...cu fundul in sus...astfel incat garnitura aia de protectie actiona ca un pahar...aduna toata apa in releu... 2 papuci sunt f ruginiti.....contactele releului varza....ma mir cum a rezistat si atat... am facut schimb intre ele cu cel de la motor.....si surpriza...curentul nu mai ajungea nici macar la bank angle sensor....deci e prajit sigur releul... unde gasesc si eu un releu??? Mesaj completat sigur nu e de la hiss cum zicea cineva....am pornit o cu pompa trasa prin siguranta de la ''START IGN'' cum mi au zis cei de la kawamotors.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 in nici un caz sa nu dai o caruta de bani pe un releu original se poate adapta usor un releu auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 well? nu stie nimeni un electrician..o solutie.. daca esti din buc si ai nevoie de un electrician bun, ti-l recomand pe Relu Tel:0723730633 bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 parera mea sa intrebi la cei de la kawamotors...ei mi au dat mie solutia pt pornire hondei...restu...bajbaiau.... cred ca am gasit si sursa problemei mele...RELEUL DE LA POMPA DE BENZINA... am f aacum ceva vreme la cei de la bardacmotors cu o problema kilometraj...arata 0 bineinteles ca n aveau treaba cu electrica...noroc ca am avut diagrama circuitului electric pe 2 A3...abia abia au depistat ca e de la senzorul de viteza...dupa ce au dat tot jos dupa ea.... cu ocazia asta au montat gresit releul...cu fundul in sus...astfel incat garnitura aia de protectie actiona ca un pahar...aduna toata apa in releu... 2 papuci sunt f ruginiti.....contactele releului varza....ma mir cum a rezistat si atat... am facut schimb intre ele cu cel de la motor.....si surpriza...curentul nu mai ajungea nici macar la bank angle sensor....deci e prajit sigur releul... unde gasesc si eu un releu??? Mesaj completat sigur nu e de la hiss cum zicea cineva....am pornit o cu pompa trasa prin siguranta de la ''START IGN'' cum mi au zis cei de la kawamotors.. pai nu ziceai ca ai verificat traseul si ca ai tensiune pe el?! ne-ai indus in eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.