Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

post-20069-1276380357_thumb.jpg

 

post-20069-1276380367_thumb.jpg

 

post-20069-1276380380_thumb.jpg

 

salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare.....

daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay?

bineinteles si de sigurante???

 

nu inteleg .....

ce naiba are...

in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge :ok:

INEBUNESSSCCCCCC

 

nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord)

 

 

 

salut,

din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg...

verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele)

pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri

filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea...

oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca)

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html

cam asta e treaba cu senzorul de inclinare...

 

daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina

 

deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg...

verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele)

pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri

filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea...

oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca)

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html

cam asta e treaba cu senzorul de inclinare...

 

daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina

 

deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte

 

Bafta!

 

 

 

salut...eu nu inteleg...si nici nu reiese din diagrama....

 

din ce vad eu acolo....daca am curent in mufa de la pompa.....inseamna ca trece de acele sisteme: fuel cut relay,bank angle senzor si ala de la motor...

 

si normal cand conectez cu mufa de la pompa nu ar trebuii sa mearga? sa bazaie? ce anume declanseaza bazaitul? ca nu inteleg in diagrama asta.????

pompa bazaie 2-3secunde....in mod normal...si apoi nu stiu ce face...ori taie curentul ...ori ramane curent pe mufa...si un senzor ceva cd simte ca nu mai e benzina mai trage....

 

unde e sistemul ala de declanseeaza bazaitul???? ca ala trebuie verificat zic eu..... CINE FACE CA POMPA SA BAZAIE 2-3 SECUNDE? UNDE E PIESA ASTA?

 

nu cred sa fie de la injectoare...cu benzina trasa pe ''manual'' porneste fara probleme.....

daca era de la hiss...nu cred ca i dadea scanteie....MOTORUL PORNESTE

POMPA NU BAZAIE

Mesaj completat

DIN CE AM CITIT IN LINKUL PUS DE TINE...SE PARE CA HISS UL MEU E OK....

ADICA SE APRINDE BECULETUL ALA PT 2-3 SECUNDE,CITESTE CHEIA...SI SE STINGE....DECI NU E DE LA HISS....+CA AM SI SCANTEIE...

 

O SA INCERC SI EU MAINE SA INTORC BANK ANGLE SENZOR...CUM ZICEA BAIATUL ALA :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdfHonda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf

asa facea si la mine si e de la hiss, lasa restul in pace

 

 

sal...greu scoate omu vorbele de la tine :ok:)

zi mi si mie....cand bagai cheia si invarteai ?? becul ala de la cheie??? ramanea 2-3 sec aprins si apoi se stingea?? aveai scanteie?

 

imi tot zici de hiss da nu dai detalii....din ce am citit si eu...si din ce mi se pare normal....un hiss defect nu ar trebuii sa dea scanteie...NUU?

 

AM ATASAT DIAGRAMA COMPELTA A INSTALATIEI ELECTRICE.....POATE IMI DATI VRE O IDEEE...CE SI UNDE SA MAI VERIFIC...

 

Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdf

 

Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ms,ms...dar pare cam complicat...risc sa prajesc ECM...MA GANDEAM CA E CEVA MAI SIMPLU ...UN FIR CEVA BAGAT IN MUFA AIA..

mai repede vin la bucuresti si imprumut un HISS...

sper sa am timp sa mai mesteresc putin la ea azi...sa ma lase si vremea,e cald rauu,..mai sun un mecanic....vreau sa intorc si eu bank angle senzor sa vedem daca o ia :ok:

daca nu probez cu alt hiss si vedem...

Mesaj completat

aveti idee senzorul de soc pe unde este?? sau echivalent ceva al lui la cbr?

mi a zis cineva sa verific si acolo....da nu gasesc pe unde sa fie la cbr !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? am alternatorul si am si garnitura, trebui e demontat cel vechi si montat cel nou.

mersi.

 

sal incearca la service ul de la viilor...din curte de la fostul ktm...gasesti indicatiile prin pomi pana in curtea aia....viilor 14...parca

eu acolo am schimbat bujiile....

e service ul celor de la mymoto....cartus e mecanic...vorbeste cu el...

uite aici gasesti nr de telefon....eu mai devreme am vb cu el...despre problema mea cu pompa de benz

/index.php?showtopic=488841

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bu2, am avut exact aceasi problema, exact in maniera in care ai descris-o tu, am chemat un electrician, care are si el motocicleta, tot o honda si in 10 min mi-a aratat problema.

cititorul de cheie e problema...... atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul?
Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. :blbl:

 

@Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh.

E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. :ok:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi. am sunat acum si mi-am facut programare.

vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani.

 

Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim :ok:

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi. am sunat acum si mi-am facut programare.

vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani.

 

Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim :ok:

 

problema e ca nu reusesc sa i dau de cap....tu macar stii ce ai de facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare salutare...

am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica..

 

am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect).

aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc...

multumesc mult :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a avut timp sa te programeze?

Mesaj completat

salutare salutare...

am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica..

 

am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect).

aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc...

multumesc mult :ok:

 

 

daca gasesti un electrician care iti rezolva problema poate imi dai si mie un PM....am si eu probleme si nu i dau de cap...

Editat de bu2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. :blbl:

 

@Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh.

E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. :ok:

hai sa-ti dau o bere daca tot esti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare salutare...

am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica..

 

am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect).

aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc...

multumesc mult :ok:

well? nu stie nimeni un electrician..o solutie.. :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well? nu stie nimeni un electrician..o solutie.. :ok:

 

parera mea sa intrebi la cei de la kawamotors...ei mi au dat mie solutia pt pornire hondei...restu...bajbaiau....

 

cred ca am gasit si sursa problemei mele...RELEUL DE LA POMPA DE BENZINA...

 

am f aacum ceva vreme la cei de la bardacmotors cu o problema kilometraj...arata 0

bineinteles ca n aveau treaba cu electrica...noroc ca am avut diagrama circuitului electric pe 2 A3...abia abia au depistat ca e de la senzorul de viteza...dupa ce au dat tot jos dupa ea....

cu ocazia asta au montat gresit releul...cu fundul in sus...astfel incat garnitura aia de protectie actiona ca un pahar...aduna toata apa in releu...

2 papuci sunt f ruginiti.....contactele releului varza....ma mir cum a rezistat si atat...

am facut schimb intre ele cu cel de la motor.....si surpriza...curentul nu mai ajungea nici macar la bank angle sensor....deci e prajit sigur releul...

 

unde gasesc si eu un releu???

Mesaj completat

sigur nu e de la hiss cum zicea cineva....am pornit o cu pompa trasa prin siguranta de la ''START IGN'' cum mi au zis cei de la kawamotors..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parera mea sa intrebi la cei de la kawamotors...ei mi au dat mie solutia pt pornire hondei...restu...bajbaiau....

 

cred ca am gasit si sursa problemei mele...RELEUL DE LA POMPA DE BENZINA...

 

am f aacum ceva vreme la cei de la bardacmotors cu o problema kilometraj...arata 0

bineinteles ca n aveau treaba cu electrica...noroc ca am avut diagrama circuitului electric pe 2 A3...abia abia au depistat ca e de la senzorul de viteza...dupa ce au dat tot jos dupa ea....

cu ocazia asta au montat gresit releul...cu fundul in sus...astfel incat garnitura aia de protectie actiona ca un pahar...aduna toata apa in releu...

2 papuci sunt f ruginiti.....contactele releului varza....ma mir cum a rezistat si atat...

am facut schimb intre ele cu cel de la motor.....si surpriza...curentul nu mai ajungea nici macar la bank angle sensor....deci e prajit sigur releul...

 

unde gasesc si eu un releu???

Mesaj completat

sigur nu e de la hiss cum zicea cineva....am pornit o cu pompa trasa prin siguranta de la ''START IGN'' cum mi au zis cei de la kawamotors..

 

 

pai nu ziceai ca ai verificat traseul si ca ai tensiune pe el?!

ne-ai indus in eroare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...