Cesar Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Nu e nici o cearta, tot sambata i-a trecut supararea, a venit la ziua mea la mici si bere si a fost in mare forma, nu-i asa Mr. C? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Salut Cesar, stiu ca te ocupi si de mecaniceala si cum ai 954 vreau sa te intreb daca ai idee care e diferenta dintre simeringurile de furca ARI.053 si ARI.118, deoarece ambele apar in catalog pentru SC50.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KEVLAR-BLAZON Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Da, ma rog, cum zici tu desi nici 1% nu esti sigur ca stii din ce spui acolo Deci da, ai dreptate ))... si spanul din baia de ulei de la ce-o fi? Asa e!Tocmai am alunecat de pe orbita si am lovit topicul in necunostinta despre ce sa intamplat inaintea celor spuse!Spanul cu gura ta ai zis ca era mai mult ca sigur de la o fosta garnitura de la baia de ulei.In nici un caz de la cuzineti,biele.Etc.Daca cuzinetii erau sparti nu faceam 13000 de km in 2 luni cu ea!La K3 cuzinetii au inceput sa bata cand am iesit dupa ce am duso ceva distanta pe o roata si apoi in fixxxx 16 km "pt ca am obsesia de a ma uita la km si km/h" au cedat definitiv! Hmmm...eram doar eu cu el sambata,deci nu stii povestea de la vre'un preten de al lui. Cei drept avea undeva putin peste 200/h,eu eram in spatele lui si am vazut toata problema. Bine ca nu a patit el nimic,putea sa fie mai rau... Cei trei care au oprit si l-au ajutat au fost baieti finuti si le multumi pe aceasta cale Lasati certurile pe forumuri. Acei doi tipi,carora le multumesc pe aceasta cale,erau la Amkart si au fost anuntati de un motorist care sa oprit langa noi cand am ramas in drum dupa ce in prealabil sa intors la pod la Amkart.Nu erau la "goneta" cu mine.In primul rand oamenii veneau de pe circuit,in al 2-lea rand nu aveam eu cu ce sa "gonesc" alaturi de ei ( R1 2010...GSX-R K10-1000) Plus ca nu erau genu' de "broscari" ( A.K.A cei ce fac broscute pe centura ) deci nu avem nimic in comun.Poate doar bunul simt si solidaritatea!Ms Andrei pt.lamuriri! Dar tu te uitai intruna la kilometraj de stii ca aveai 220/h? Hai, zi povestea completa. Te-au dat in fapt 2 prieteni (sau nu prieteni) care erau la goneta cu tine. Uite poveste: "Era odata un pierde vara care chipurile motorist fiind in dorinta lui de a epata la umbra tastaturii sa decis sa compatimeasca un "coleg" in suferinta al carui propulsor a crapat,inventand,scornind presupunand numa' aberatii. Si pt Ca asa ii sta bine palavragiului de 9 seara sa decis sa persevereze in elucubratii ranjind in pumni in timp ce instiga "intimatul" la o poveshtire.Si-am incalicat pe-o sha ......poate daca stii ce inseamna poveste stii in mod normal si ce urmeaza!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) are cineva un pinion stoc 954 in stare buna 16 dinti pt lant 530,eu am cu 15 in stare f buna dar as incerca si stoc pt drumuri mai lungi Editat Octombrie 19, 2011 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Pai daca ai 15 ai turatie mai mica, e mai economic pentru drum lung.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 are cineva un pinion stoc 954 in stare buna 16 dinti pt lant 530,eu am cu 15 in stare f buna dar as incerca si stoc pt drumuri mai lungi Am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cezar ne auzim Strumfu cu 15 adica -1 e exact pe dos,ai putere jos la plecare si pierzi sus la viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cezar ne auzim Strumfu cu 15 adica -1 e exact pe dos,ai putere jos la plecare si pierzi sus la viteza Cand zici putere te gandesti la cuplu, nu? Eu stiu ca stunterii au pinioane HUGE tocmai pentru a avea "putere" imediat. Sau te referi ca a ta cu 15 e mai subturata la viteza si nu mai are putere sa se lupte cu rezistenta aerului si nu mai prinzi 283+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 E mai economica o calcatura lunga 16/42 sa zicem decat o calcatura scurta 15/45 pentru un mers linistit fara accelerari violente. Am testat pe aceleasi trasee mergand in cam in acelasi stil cu 16/42 si 15/45. A consumat ceva mai mult cu calcatura mai scurta. Motocicleta e mai vioaie cu calcatura scurta, vitezometru insa nu mai stii ce viteza arata si consuma ceva mai mult dar nu catastrofal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Ok, ok, my bad, ma gandeam ca e vorba de pinionul de pe roata, insa nicio clipa nu m'am gandit ca ala are 42, nu 16.. D'aia in capul meu era totul pe dos.. Cesar, poti sa ma ajuti si pe mine cu raspunsul la intrebarea dintrun post anterior? Ai idee de simeringurile Ariete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Salut Cesar, stiu ca te ocupi si de mecaniceala si cum ai 954 vreau sa te intreb daca ai idee care e diferenta dintre simeringurile de furca ARI.053 si ARI.118, deoarece ambele apar in catalog pentru SC50.. Multumesc! Nu le am in fata si am folosit si la mine si la altii alte semeringuri (cu doua arcuri). Cred ca asta e si diferenta intre cele doua coduri ARI. Cel mai scump e cu doua arcuri, cel mai ieftin doar cu un singur arc. Nu sunt sigur, este doar o banuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Multumex! Asa e, cele mai scumpe au doua arculete si sunt facute si din alt material, cica mai smecher si mai rezistent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Smecher si luxos, asa imi place si mie Eu folosesc Allballs. Am pus si Ariette. Singurele pe care am refuzat sa le pun au fost Saito.... trebuie sa explic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Aha, so you got balls. ALL BALLS! Cat e un kit (fara cele de praf), pentru 954? Cred ca stiu de ce ai refuzat Saito. Sunt atat de bune ca isi fac treaba 10 ani si nu mai vine nimeni la tine sa le shimbe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cele de ulei AB sunt 65 de lei. Cele de praf sunt mai scumpe (70) si nu stiu de ce. Am avut insa o problema cu ele - culmea, doar la motocicleta mea, protectiile de praf erau cu o zecime mai mari decat cota de presare. In consecinta nu am reusit in nici un fel sa le montez. Eram chiar frustrat, dusesem jambele la Georgel TNG si pana la urma am elucidat misterul. La alte modele nu am mai patit figura, au functionat perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Strumful eu am zis de la inceput pinion.Pinion=fata,spate=foaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Asta "colocvial", ca tehnic ambele sunt "pinioane". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Multumesc Cezar,e deja sus pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Ha, ce rapid ai fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Asa e!Tocmai am alunecat de pe orbita si am lovit topicul in necunostinta despre ce sa intamplat inaintea celor spuse!Spanul cu gura ta ai zis ca era mai mult ca sigur de la o fosta garnitura de la baia de ulei.In nici un caz de la cuzineti,biele.Etc.Daca cuzinetii erau sparti nu faceam 13000 de km in 2 luni cu ea!La K3 cuzinetii au inceput sa bata cand am iesit dupa ce am duso ceva distanta pe o roata si apoi in fixxxx 16 km "pt ca am obsesia de a ma uita la km si km/h" au cedat definitiv! Acei doi tipi,carora le multumesc pe aceasta cale,erau la Amkart si au fost anuntati de un motorist care sa oprit langa noi cand am ramas in drum dupa ce in prealabil sa intors la pod la Amkart.Nu erau la "goneta" cu mine.In primul rand oamenii veneau de pe circuit,in al 2-lea rand nu aveam eu cu ce sa "gonesc" alaturi de ei ( R1 2010...GSX-R K10-1000) Plus ca nu erau genu' de "broscari" ( A.K.A cei ce fac broscute pe centura ) deci nu avem nimic in comun.Poate doar bunul simt si solidaritatea!Ms Andrei pt.lamuriri! Uite poveste: "Era odata un pierde vara care chipurile motorist fiind in dorinta lui de a epata la umbra tastaturii sa decis sa compatimeasca un "coleg" in suferinta al carui propulsor a crapat,inventand,scornind presupunand numa' aberatii. Si pt Ca asa ii sta bine palavragiului de 9 seara sa decis sa persevereze in elucubratii ranjind in pumni in timp ce instiga "intimatul" la o poveshtire.Si-am incalicat pe-o sha ......poate daca stii ce inseamna poveste stii in mod normal si ce urmeaza!! Eram curios de ce ti s-a spart motorul. Puteai sa spui " no coment". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 RIP SUPERSIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 De aproape un an caut o harta buna pentru 954 pentru PC3 si nu am gasit. Momentan merg cu harta de la dynojet care insa este cam bogata. Am evacuare Akrapovic full cu filtru BMC. As incerca si alta harta dar sa nu fie de la dynojet de pe site. Daca ma poate ajuta cineva,a stept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acre Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 are cineva un parbriz din ala cu tenta colorata ( nu stiu cum se cheama, probabil iridium ) , o toba ( sport, nu stock ) si niste mansoane after-market second pt un CBR 919 din 98' ? bineinteles contra- cost .. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 2x honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Desi n-am vrut , se pare ca trebuie sa ma laud si "in vecini". Desigur, o fac pentru prietenii care m-au rugat sa mai postez si aici, desi mi-am vandut 900RR-ul anul trecut. Asadar, noile carene sus pe mobra: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.