Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

3,4 L sa aibe oare si 929? sau tine doar de 954? Desi eu tind sa cred ca n-au facut modificari la asta intre modele :)...apropo...frumos motorul, sa-l stapanesti sanatos, fara incidente.

stiu doar ca pozitia s a modificat si rezervorul e umpic mai inalt, dar capacitatea a ramas aceasi.

ms, la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna baieti/fete,as vrea sa va intreb care stiti la ce temperatura porneste ventilatorul la un 919...La mine s-a dus pana la 102 grade si tot nu a pornit,Porneste la temperaturi mai mari sau e defect senzorul meu de pe radiator?Multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei aveti habar cat intra? la mine nu scrie nici o cantitate..ma gandesc ca intra undeva la 2,8 L + 0.2-0.3 in filtru de ulei..

Nu are cum sa fie 2.8L. Cred ca 3.4L fara filtru ulei, 3.6 cu schimbarea filtrului si mai mult daca se desface tot motorul. Insa, cel mai bine e sa veirifici nivelul uleiului in motor la joja sau fereastra daca ai si nu dimineata ci dupa oprirea motorului la 2-3 minute. copy/paste de pe louis.de :

Motoröl ohne Filter(fara filtru): 3,5 L SAE 10W-40

Motoröl mit Filter:

(cu schimbarea filtrului)

3,7 LITER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se pare ca probleme de la roata infranata au venit din etrier, care in interior in loc de ulei avea parca vaselina (am ramas masca cand am vazut in ce s-a transformat uleiul). Acum problema mea este: dupa curatare, la montaj, am reusit sa ciupesc garnitura de praf/curatare la 2 pistonase (am ciupit doar din acele mici striatii, dar cred ca e suficient :)) ). Unde gasesc aceste garnituri de cumparat!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Aveti idee de unde as putea sa iau si eu niste suruburi pentru carene pentru ca eu cand am luat anul trecut motorul avea destule suruburi din cele originale lipsa iar in schimbul lor erau puse suruburi normale si acum as vrea sa le pun pe toate sa fie la fel.

 

Mersi.

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari pentru toti posesori de motociclete!sunt fericitul posesor al unui 929 de vro 5-6luni. de cand l-am cumparat am parcurs doar vro 800 km.sunt foarte multumit de el.urmaresc aproape zilnic forumul,si topicul. Vacuta mea e din 2000,stare aproape impecabila (2 mici zgarieturi) iar la kilometraj cand l-am cumparat imi arata doar 13114 de km.cam suspect dupa mine dar nah.in 2007 a fost adusa in tara(am vazut actele care dovedesc si tin minte si motocicletacum statea in magazin) si in 2012 noembrie lam cumparat.ulei schimbat,urmeaza sa-l schimb lichidul de frana si antigelul zilele astea. gumele arata foarte bine(pirelli diablo corsa) doar ca dotul ma cam sperie: fata dot 4303 spate dot 1405.in rest...e ok toata vaca. cam asta ar fi povestea. numai bine si asfalt uscat hai cu primavara!



salut baetii!!!as avea o intrebare de la voi mai cu experiente, adica as dori sa-mi schimb uleiul in motor.m-am gandit sa cumparl motul 300 v dar la filtru de ulei habar nu am ce se potriveste.adica ce model sau ce cod sa caut. cand lam luat fostu proprietar cu ceva mecanic mi la scimbat uleiul.dar nu stiu ce ulei ma pus in el(ceva mai calitativ sau ceva mai proasta calitate.mai bine prefer sal schimb sa stiu o treaba. numa cu filtru is in ''CEATA'' :thanks:



post-74410-0-61821400-1365527913_thumb.jpgpost-74410-0-91212000-1365527919_thumb.jpg



:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari pentru toti posesori de motociclete!sunt fericitul posesor al unui 929 de vro 5-6luni. de cand l-am cumparat am parcurs doar vro 800 km.sunt foarte multumit de el.urmaresc aproape zilnic forumul,si topicul. Vacuta mea e din 2000,stare aproape impecabila (2 mici zgarieturi) iar la kilometraj cand l-am cumparat imi arata doar 13114 de km.cam suspect dupa mine dar nah.in 2007 a fost adusa in tara(am vazut actele care dovedesc si tin minte si motocicletacum statea in magazin) si in 2012 noembrie lam cumparat.ulei schimbat,urmeaza sa-l schimb lichidul de frana si antigelul zilele astea. gumele arata foarte bine(pirelli diablo corsa) doar ca dotul ma cam sperie: fata dot 4303 spate dot 1405.in rest...e ok toata vaca. cam asta ar fi povestea. numai bine si asfalt uscat hai cu primavara!

 

salut baetii!!!as avea o intrebare de la voi mai cu experiente, adica as dori sa-mi schimb uleiul in motor.m-am gandit sa cumparl motul 300 v dar la filtru de ulei habar nu am ce se potriveste.adica ce model sau ce cod sa caut. cand lam luat fostu proprietar cu ceva mecanic mi la scimbat uleiul.dar nu stiu ce ulei ma pus in el(ceva mai calitativ sau ceva mai proasta calitate.mai bine prefer sal schimb sa stiu o treaba. numa cu filtru is in ''CEATA'' :thanks:

 

attachicon.gifFotografie-0003.jpgattachicon.gifFotografie-0004.jpg

 

:cheers:

Filtru ulei HF 204

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am luat un cui in roata spate. Inca e acolo, cuminte, sta aerul in ea. Sa ii pun shnur sau sa desfac roata cu totul si sa ii pun petic? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt petice dedicate cu ciupearca pe interor si tepusa prin gaura.

Dezavantajul este ca trebuie demontata anvelopa.

Eu la ultimele motorete am avut snururi puse(in cauciuc gp racer doua si 2ct unul) si am facut lucruri foarte iresponsabile cu acele cauciucuri... dar nu am avut probleme, deci pentru un quick-fix recomand si snurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu cateva sute de km cu snur de vulcanizare auto in guma spate. Dupa ce se "mananca" partea exterioara a snurului si se netezeste suprafata nici nu mai stii ca ai anvelopa servisata. La 2.2-2.3 bari nu trebuie sa iti faci probleme prea mari la mers normal, guma rezista la presiune mult mai mare. Nu recomand pentru mers sportiv, pana la urma, un risc exista cand ai manarit ceva. Grija mare pana se "rodeaza" reparatia in cativa km caci se simte acea codita.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat roata jos si i-am pus petic. Tinand cont ca e aproape nou, cu dot 12, am preferat varianta mai scumpa dar mai sigura. Va multumesc frumos pt pareri baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! am o problema-nelamurire. am observat o mica crapatura pe discul de frana.crapatura se vede doar pe o parte,pe cealalta parte nu are nimica,nici discut celalalt nu are nimica,nu-s ovalizate nu-s uzate.doar crapatura.ce sa fac?sa le scimb pe amundoua sau sa las asa?mie cam frica sa folosesc asa.am si cateva poze.



post-74410-0-89475700-1366367326_thumb.jpg



post-74410-0-64124300-1366367393_thumb.jpg



post-74410-0-46974300-1366367440_thumb.jpg



post-74410-0-24360700-1366367488_thumb.jpg



post-74410-0-90090900-1366367546_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...