ThunderByte Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 (editat) Nu stiu daca pica chiar din senin si degeaba, de cele mai multe ori e de la dat in trometa cu motorul rece si ulei prost. Editat Iunie 7, 2018 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popmihairadu Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Intrebare, acum vreo 5 ani am mers in Polonia si am pus gume pireli diablo corsa noi la plecare. Cand am ajuns guma spate avea sarmele iesite pe mijloc. S-a consumat in sub 1000 km. Ce guma sa pun acuma pe ea tinand cont ca doresc sa fac un drum de 2500 , majoritatea de autostrada, si doresc un set de anvelope nu pentru circuite, nu fac acrobatii, nu o inclin peste masura, vreau sa ma duc ca si cu un touring sau un chooper intr-o excursie si nu vreau sa schimb gumele de 2 ori pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 In premiera aud așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popmihairadu Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Premiera sau nu, am patit treaba asta. Am cumparat un set de gume diablo corsa noi, am dat si o gramada de bani pe ele. Am plecat de la Baia Mare la Krakow, sunt sub 1000 km dar am mai mers prin Budapestea o zi deci sa zicem 1000. Cand am intrat pe M3 i-am cam dat 200 + si era cald afara, cam peste tot pe unde am prins autostrada i-am dat dar pe linie dreapta, viteza a fost cam 160 constant. Cand am ajuns am parcat si am vazut intr-un loc iesita o sarma din roata si se vedea uzura mare pe mijloc. Am venit inpoi cu mare grija si incet, cam cu 90 la ora pentru ca nu am gasit anvelopa si la vreo 5 km de dorolt am facut pana spate si am chemat un prieten cu o duba dupa mine sa ma duca acasa. Asa ca pe bune, ce anvelope sa ii pun sa nu mai patesc de astea ? Vreau sa plec cu ea in Danemarca pentru ca nu am in veci vreme sa ma dau, asa ca o sa plec cu honda in loc de avion cu cazare la mijloc de drum. Is 2480 km total. Si inapoi i aduc in duba ca mi-o las aici. Vreau sa vad daca mai ma tin oasele sa fac asa o excursie si sa mai ma dau cu motorul. Anu asta am facut cu ea un drum de 10 min pana la magazin. Anul trecut nici macar 500 km. E mobila in living nu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Parerea mea pentru ce s-a intamplat este ca, anvelopa ta spate a atins bascula din cauza deformari ei la viteza respectiv forta centrifuga. Cauze: 1.Anvelopa mai mare in talon de cat cea prescrisa de fabricant. 2.Kit de lant cu lungime incorecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popmihairadu Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 (editat) Nu pricep cum poate afecta kitul de lant o roata care se invarte pe rulmenti pe un ax fix. Daca avea atata intindere cat sa frece in bascula e posibil, dar nu in cazul meu ca am avut guma originala 190 50 r17 si are mult pana la bascula. De se intindea atata cred ca eram mort. Poate faptul ca pe linie dreapta am vrut sa vad cat prinde si cred ca am depasit indicele de viteza a anvelopei pentru ca am mers cu 300 vreo 10 minute si era pe asfalt cald vara, linie dreapta ... poate aia a distrus anvelopa. Oricum motoru meu e stock, n-am schimbat nimic la el decat manere incalzite si geamul din fata negru dar in rest nimic, nici anvelope de alte dimensiuni nu am pus. Editat Iunie 17, 2018 de popmihairadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 (editat) 929 vine din fabrica cu 190 55 17! Cu 300 timp de 10 minute? =))))))))))))) Editat Iunie 17, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 BMW, da-mi voie sa te contrazic. 929 vine cu 190 50 17 din fabrica, nu cu 55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Înseamnă ca nu mi mai aduc bine aminte. Greșeala mea atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Un lant mai scurt sau pinioane mai mari duce roata in fata,si micsoreaza spatiul dintre roata si bascula. Cumulat cu o anvelopa cu un talon mai mare ,este combinatia fatala. In plus ai sa fii surprins cat se deformeaza o anvelopa si cu cat isi mareste diametrul la 250km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 Iti trebuie mai mult de 2 dinti in plus. Am avut combinatia asta la un R1 2000, incalzitorul de anvelopa abia mai intra intre bascula si anvelopa, totusi, cauciucul nu a atins bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 Bogdan au fost destule ex la Adancata...eu stiu 2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 In plus ai sa fii surprins cat se deformeaza o anvelopa si cu cat isi mareste diametrul la 250km/h. Conteaza foarte mult si presiunea sau doar mi se pare mie? » Post actualizat in 18 Jun 2018 08:20 @ popmihairadu Uite si gume de touring ,se numesc Road 5 http://www.gumi7.ro/ro/tire/156412/MICHELIN-ROAD+5-190-50-R17.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 Conteaza foarte mult presiunea..o presiune mica in anvelopa se dilata mult mai mult pe diametrul exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 Cred ca l-a topit de la viteza. Stiu caz cand omul a ramas fara benzina in vreo 15-20 minute de 300/h. Spre norocul lui, caci se jupuise spatele de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popmihairadu Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 (editat) Mai fratilor nu glumesc. Chiar am mers cu 299 cu ea. Nu cred ca o sa mai repet vreodata chestia asta, nu m-am simtit deloc in siguranta. Eram tanar si cam prost ce sa-i faci. Nu am schimbat niciodata nici o piesa pe motoru asta decat cu piese originale in marimile date de producator, kitul de lant este pus si el standard, anvelopele sunt cele scrise in carte, eu is pe principiul ala ca daca o gasca de ingineri or calculat ca asa trebuie sa fie no sa ma gasesc eu mai destept ca ei sa fac altfel. Mersi de sfat, o sa cumpar un set de alea de road 5. Chiar ma bucur ca is Michelin, tot de alea am si pe masina, is foarte multumit de brandu asta. Legat de presiune eu pun cat scrie acolo pe bascula, are un sticker. Am compresoru la garaj si fix atata pun. Uleiu la fel, full sintetic cu schimb la 3000 km sau anual , filtrele la fel. Nu fac nici un fel de schimbari, cum zice in manual asa o intretin. Apropo nu a fost 299 continuu, a fost cu aceelerari si decelerari cam la 2 min, naiba mai retine exact, in total au fost vreo 10 min de maxim. Au trecut vreo 10 ani de atunci ... o la dracu, acuma imi dau seama ca mobra mea abia are 38.000 in bord si am luat-o cu 11.000 de la bietu Oti care mi-o adus-o din Germania, Dumnezeu sa-l hodineasca ca e mort saracu in accident de motor. N-am prea circulat cu ea.... Editat Iunie 18, 2018 de popmihairadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 Ti-am dat link-ul cu cele de touring pt ca ai zis ca asta vrei sa faci ...dar eu personal nu ti le recomand daca zici ca nu prea faci km.Alea sunt pentru cine baga multi km pe an .La cat de putin mergi ,poti foarte bine sa-ti pui Dunlop SportMax din ultima generatie si sa le schimbi la doi ani si aia e. Nu am mers cu Road 5 ,doar cu generatia precedenta si fata era ok dar spatele era extrem de slab ca aderenta pe acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 Daca e careva interesat de 954-le din semnatura, feel free . Am schimbat categoria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 Salutare prieteni! Vin si eu cu o intrebare la cunoscatori! Unde pot face sau cumpara o cheie de contact cu cip pt 929? cea originala este aproape rupta...sper sa nu fiu nevoit sa cumpar alt contact pt o cheie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 Ebay si muti cipul din cheia veche in cea noua. Sau din cate am inteles sunt cateva persoane care fac copii de chei in bucuresti, mergi la ei sa iti dea o cheie blank si sa o taie, probabil tot ei or sa iti schimbe si cipul din manerul cheii vechi in cea noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 (editat) Mi a rămas mie o cheie noua de Honda, netaiata. Cum a spus colegul, doar muți cipul după ce o tai. Dacă te ajuta, da mi de știre. Salutare prieteni! Vin si eu cu o intrebare la cunoscatori! Unde pot face sau cumpara o cheie de contact cu cip pt 929? cea originala este aproape rupta...sper sa nu fiu nevoit sa cumpar alt contact pt o cheie... Editat Iulie 2, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Are cineva manualul pentru 900RR SC28 '95? Mai exact ma intereseaza partea cu cablajul bordului. » Post actualizat in 17 Jul 2018 18:22 Gata, am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Salut baieti. Se gandeste careva din voi sa isi vanda dupa sarbatori 954-ul? Mi am vandut mobra si dupa ce scap de sarbatori vreau sa mi caut si eu una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Greu sa gasesti una buna. Uita te si la 929, sunt foarte bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Nu caut una perfecta, mecanic sa fie ok, sa fie dispus propietarul sa verificam compresia motorului si sa nu fie cadrul stramb sau alte chestii de genu. La plastice mai trec cu vederea. As vrea 954 pt ca imi place f mult cum arata botul ) daca nu voi gasi atunci probabil ma voi orienta spre altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.