Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bag si eu la intilnirea de la Sovata pe 19-20.

Ieri am fost la Sovata si apoi de acolo la Bucin si vreau sa va spun ca drumul este extraordinar.

Atentie cei care veniti din directia Mures pt ca sunt radare intre Balauseri si Sovata, anul trecut am ramas fara permis acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc! :D

Am o Honda CBR 900 RR Fireblade (919 cmc, model 1998, tipul SC 33 E, 21.300 km) :kali:

Vreau sa-i schimb toba, lantul si filtrul de aer.

Ce ma sfatuiti sa iau pt bijuteria mea??

Dar sa fie de calitate!! :(

Postati, va rog, si niste imagini / contacte etc.

Multumesc mult! :hug:

Bafta! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc! :D

Am o Honda CBR 900 RR Fireblade (919 cmc, model 1998, tipul SC 33 E, 21.300 km) :kali:

Vreau sa-i schimb toba, lantul si filtrul de aer.

Ce ma sfatuiti sa iau pt bijuteria mea??

Dar sa fie de calitate!! :(

Postati, va rog, si niste imagini / contacte etc.

Multumesc mult! :hug:

Bafta! :D

 

 

sa il stapanesti sanatos.... lant de la DID RK REGINA toba.... un mivv gp carbon........ filtru de aer k&n........ bujii iridium..... parbriz negru double buble. si poti pune mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa il stapanesti sanatos.... lant de la DID RK REGINA toba.... un mivv gp carbon........ filtru de aer k&n........ bujii iridium..... parbriz negru double buble. si poti pune mai multe.

 

 

Multam!

Si sa traiasca dom' profesor!! :D Tu i-ai facut stikerele!! Acum sclipeste CBR-ita mea. Mare om, mare kracter!! Apelati la el, oameni calare!

O sa tin cont de sfat si deja incep sa caut piesele.

Dau o bere, cand ne-om vedea, k lumea-i mik!! :(

Editat de rtcbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam!

Si sa traiasca dom' profesor!! :D Tu i-ai facut stikerele!! Acum sclipeste CBR-ita mea. Mare om, mare kracter!! Apelati la el, oameni calare!

O sa tin cont de sfat si deja incep sa caut piesele.

Dau o bere, cand ne-om vedea, k lumea-i mik!! :(

 

 

MERSI MAN....

 

lantul cam 150 de euro... tot kitul. filtru aer cam 80 de euro. bujiile cam 50-60 ron una, toba cam 350-400 euro. si cam atat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadou:

 

Bestiale pozele cu catelu` pe RR. :cheers:

 

Deci cine vine la brasov?ca luasi permisu:D maine il ridic

Eu vin sigur si stau vineri+sambata pana seara

 

Felicitari! :baldy: La cat mai multi km fara incidente! :cheers:

 

Noroc! :ph34r:

Am o Honda CBR 900 RR Fireblade (919 cmc, model 1998, tipul SC 33 E, 21.300 km) :blink:

Vreau sa-i schimb toba, lantul si filtrul de aer.

Ce ma sfatuiti sa iau pt bijuteria mea??

Dar sa fie de calitate!! :blink:

Postati, va rog, si niste imagini / contacte etc.

Multumesc mult! :ph34r:

Bafta! :blink:

 

Pentru toba, PM lu` mac. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alexutzzz, asteptam primele impresii, manevrabilitate, cuplu, inclinare, frane, suspensii, motor etc......

pentru cei care nu stiu, alex a iesit la plimbare, prima oara decand are permis..... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alexutzzz, asteptam primele impresii, manevrabilitate, cuplu, inclinare, frane, suspensii, motor etc......

pentru cei care nu stiu, alex a iesit la plimbare, prima oara decand are permis..... :blink:

 

Adica nu s-a mai dat cu 954? Pentru prima oara EVER sau de cand are permis?

Pai nu se poate intoarce decat indragostit si poate putin "speriat". Ce impresii?!?!? N-are voie sa nu-i placa !!! :blink:

Felicitari pentru permis. :baldy: Acum fa in asa fel incat sa meriti armasarul de sub tine. Nu uita ca ai un"gentleman's superbike". Sa-l pui la treaba!!!

Multi Kilometriiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!! :blink:

Deci Brasov!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alexutzzz, asteptam primele impresii, manevrabilitate, cuplu, inclinare, frane, suspensii, motor etc......

pentru cei care nu stiu, alex a iesit la plimbare, prima oara decand are permis..... :cheers:

 

Adica nu s-a mai dat cu 954? Pentru prima oara EVER sau de cand are permis?

Pai nu se poate intoarce decat indragostit si poate putin "speriat". Ce impresii?!?!? N-are voie sa nu-i placa !!! :blink:

Felicitari pentru permis. :baldy: Acum fa in asa fel incat sa meriti armasarul de sub tine. Nu uita ca ai un"gentleman's superbike". Sa-l pui la treaba!!!

Multi Kilometriiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!! :ph34r:

Deci Brasov!

 

alexutzzz, asteptam primele impresii, manevrabilitate, cuplu, inclinare, frane, suspensii, motor etc......

pentru cei care nu stiu, alex a iesit la plimbare, prima oara decand are permis..... :cheers:

 

Adica nu s-a mai dat cu 954? Pentru prima oara EVER sau de cand are permis?

Pai nu se poate intoarce decat indragostit si poate putin "speriat". Ce impresii?!?!? N-are voie sa nu-i placa !!! :blink:

Felicitari pentru permis. :blink: Acum fa in asa fel incat sa meriti armasarul de sub tine. Nu uita ca ai un"gentleman's superbike". Sa-l pui la treaba!!!

Multi Kilometriiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!! :ph34r:

Deci Brasov!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica nu s-a mai dat cu 954? Pentru prima oara EVER sau de cand are permis?

Pai nu se poate intoarce decat indragostit si poate putin "speriat". Ce impresii?!?!? N-are voie sa nu-i placa !!! :blink:

Felicitari pentru permis. :blink: Acum fa in asa fel incat sa meriti armasarul de sub tine. Nu uita ca ai un"gentleman's superbike". Sa-l pui la treaba!!!

Multi Kilometriiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!! :blink:

Deci Brasov!

 

 

S-a mai dat... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun acum am ajuns si sunt plin de spume ca n'am avut loc sa parchez motoru:) vecini nenorociti cu conservele lor :blink: :blink: :blink: :ph34r:

Aasa dupa ce am alergat de la 10 la -17 sa ridic plasticu si numerele provizorii ajung la bestie si o iau usor.Am mers fara permis 2km pe o strada unde tineam motorul unde nu trece nici dracu.

Prima impresie dupa vreo 60-70km

Franele inca nu am apucat sa le incerc prea mult pentru-ca maine montez gumele noi,peste cateva zile imi dau cu parerea dar la prima vedere par super bune.

Trage de jos deja de la 3000ture incepe distractia,toba mivv carbon cumparata de la MAC(recomand vanzatoru,super serios)incepe sa urle si motorul se "lanseaza" ,peste 8000 n'am ajuns decat de 3-4 ori in treapta a2a si se pare ca de acolo trage animalic.Despre suspensii inca nu pot sa zic nimic e prea "proaspata",curbe am tras ceva dar nici aici nu pot sa zic mare chestie cel putin inca 1-2 saptamani dar se apleaca ok(inca o invat mai am nevoie de ceva incredere)

Am un "bazait,tzacanit" in ture mici pana in 6000 care se aude din partea stanga care ma chinuie :baldy:" am mai ascultat inca 2 954 din 2002 care faceau la fel iar proprietarii au zis ca asa face si la ei deci nu ma alrmez:)

Experienta ca zicea cineva pe aici,am aproximativ 15000km pe un rs125 care ajungea pe la 36+cp( carcotasii nu comentati de puterea lui chiar era reala avand ceva modificari)

Revin cu niste poze cat mai rapid din seara asta si cu noi impresii despre hondita.

Ps....cand auzeam cum vorbesc altii despre 1000cm ma speriau groaznic,dupa ce am mers nu e dracu chiar asa de negru.E motor pentru cei cu ceva experienta si stapanire de sine.

In concluzie e mai ok si mai manevrabila decat ma asteptam.

Later edit:da stiu ca e saltul cam mare si ca fosta motoreta era o drujba in comparatie cu asta dar ma invatat multe si era exceptionala pe curbe

Editat de alexutzzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun acum am ajuns si sunt plin de spume ca n'am avut loc sa parchez motoru:) vecini nenorociti cu conservele lor :blink: :blink: :blink: :ph34r:

Aasa dupa ce am alergat de la 10 la -17 sa ridic plasticu si numerele provizorii ajung la bestie si o iau usor.Am mers fara permis 2km pe o strada unde tineam motorul unde nu trece nici dracu.

Prima impresie dupa vreo 60-70km

Franele inca nu am apucat sa le incerc prea mult pentru-ca maine montez gumele noi,peste cateva zile imi dau cu parerea dar la prima vedere par super bune.

Trage de jos deja de la 3000ture incepe distractia,toba mivv carbon cumparata de la MAC(recomand vanzatoru,super serios)incepe sa urle si motorul se "lanseaza" ,peste 8000 n'am ajuns decat de 3-4 ori in treapta a2a si se pare ca de acolo trage animalic.Despre suspensii inca nu pot sa zic nimic e prea "proaspata",curbe am tras ceva dar nici aici nu pot sa zic mare chestie cel putin inca 1-2 saptamani dar se apleaca ok(inca o invat mai am nevoie de ceva incredere)

Am un "bazait,tzacanit" in ture mici pana in 6000 care se aude din partea stanga care ma chinuie :baldy:" am mai ascultat inca 2 954 din 2002 care faceau la fel iar proprietarii au zis ca asa face si la ei deci nu ma alrmez:)

Experienta ca zicea cineva pe aici,am aproximativ 15000km pe un rs125 care ajungea pe la 36+cp( carcotasii nu comentati de puterea lui chiar era reala avand ceva modificari)

Revin cu niste poze cat mai rapid din seara asta si cu noi impresii despre hondita.

Ps....cand auzeam cum vorbesc altii despre 1000cm ma speriau groaznic,dupa ce am mers nu e dracu chiar asa de negru.E motor pentru cei cu ceva experienta si stapanire de sine.

In concluzie e mai ok si mai manevrabila decat ma asteptam.

Later edit:da stiu ca e saltul cam mare si ca fosta motoreta era o drujba in comparatie cu asta dar ma invatat multe si era exceptionala pe curbe

Sa ai bafta,

am un amic care a trecut de la un rs125cc la Aprillia RSV Mille de 1000cc, iar dupa 2 luni a muscat din asfalt si o mashina...

Oricum beleshte ochii si ia-o incetishor...

Editat de raulciurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste pareri dupa inca o noua zi cu fireblade'u din care jumate am mers pe o ploaie de am zis ca nu mai ajung acasa.

In primu rand ma dispera tzacanitu ala...de care a zis si un bun mecanic de pe la noi ca e ok si specific.

Am montat amortizorul de ghidon si gumele,acum am ceva mai multa incredere sa trag de gaz si sa o aplec.Cutia de viteze mi se pare exceptionala si cum este etajata si cum lucreaza chiar imi place ,ambreiajul nu e obositor deloc la mersul prin aglomeratie printre masini si alte chinuri de genu,pozitia comfortabila.

O chestie agasanta este felul in care se incinge mai ales la mers subtire de oras cu trafic in timpul zilei si cum ma frige la copane:D,in anumite momente tre sa stau cu varfurile in scarite altfel imi prajesc gambele:)) asta e un + la mersul pe frig.

Vin si pozele si eu le astept:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...