Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

Saptamana trecuta (mai precis joi) am schimbat semeringurile si uleiul din furca + montat burdufuri noi :P in ideea de a le testa in week-end dar din pacate nu am reusit :) . Sa speram ca week-endul viitor va fi mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 482
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris aici.. as aca o sa fac un update:

- Am gume noi, de criza, Heidenau K60 cu marime diferita pe spate (140) altfel imi atinge lantul = impresia despre cauciucuri - pt 90 euro amandoua cu tot cu transport sunt mai mult decat bune, rup mai repede aderenta decat dunlop trailmax pe care le aveam.

- In viitorul foarte apropiat imi voi monta pe el carenele de frecus de culoare neagra

- anu asta am deja 4000km

- consumul cu topcase si pasager la o viteza de croaziera de 110-120km/h este de ~5% si cu acelasi pasager si topcase dar o viteza de 130-140km/h este de ~6%

- viteza maxima atinsa fara tocase si fara pasager = 170km/h si cu topcase si pasager = 155km/h

 

Inca nu am gasit cric central la un pret rezonabil, dar inca mai caut, ce am gasit sunt facute de sw-motech. Imi confectionasem un parbriz mai mare cu 15cm decat originalul, dar se pare ca trebuia dintr-un plexiglass mai gros decat cel utilizat pt ca a crapat foarte repede, si aici mai incerc.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

bai prafuitule, tu stai in bloc de 4 etaje acolo la olimpia?! ca nu stiam de ce mi se pare numarul cunoscut... vecine.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
slutare baieti ! am si eu nevoie de un rezervor de kle, aveti careva de vanzare? dati-mi un PM va rog cu un pret! bafta.

Ariman11 stia pe cineva care dezmembra un KLE. Si chiar in Ploiesti, daca nu ma insel. Poate ai noroc.

Vezi si aici: http://kle500.myforum.ro/radiator-vt175.html.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ariman11 stia pe cineva care dezmembra un KLE. Si chiar in Ploiesti, daca nu ma insel. Poate ai noroc.

Vezi si aici: http://kle500.myforum.ro/radiator-vt175.html.

 

Bafta!

 

Am vorbit cu Arimanu, este distrus rezervorul respectiv, dar am gasit cva prin tara la 60 de euro. Este scump sau bun pretul? Numai Bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Big problem, oameni buni: mi-a crapat motoru' sambata in camp. Se pare ca e nasol, piston, segmenti supape, chestii d-astea. Inca astept diagnosticul de la Suka & Co. Oricum, intrebarea e, in afara de United Motors, unde gasesc piese de genul asta?

Mesaj completat

Big problem, oameni buni: mi-a crapat motoru' sambata in camp. Se pare ca e nasol, piston, segmenti supape, chestii d-astea. Inca astept diagnosticul de la Suka & Co. Oricum, intrebarea e, in afara de United Motors, unde gasesc piese de genul asta?

 

S-a rezolvat: sarise o bujie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Probabil ca nu. Ce cauta KLE 500 la Vrwau si eu Enduro nu stiu; e mult mai touring decat mutle alte mobre. Topicu asta ar fi mai bun in aripa de enduro-toruing a forumului...

Da, dar e si mult mai enduro decat altele...

Oricum, caut si eu un releu de incarcare pentru KLE-ul meu. Daca are cineva sau stie cinevaceva astept un semn. Cu cat mai ieftin cu atat mai bine.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar e si mult mai enduro decat altele...

Oricum, caut si eu un releu de incarcare pentru KLE-ul meu. Daca are cineva sau stie cinevaceva astept un semn. Cu cat mai ieftin cu atat mai bine.

Merci.

Ai idee de compatibilitate cu alte modele? Eu am unul de Dominator, de rezerva :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee de compatibilitate cu alte modele? Eu am unul de Dominator, de rezerva :wacko:

Merci mult, se pare ca am gasit un releu de KLE second. Ma duc sambata sa-l probez/iau. Daca nu rezolv, doamne fereste, o sa ma interesez daca se potriveste asta de Domi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
...sal.

....cine stie ce filtru de ulei trebuie la kawasaki kle500???

...pe cel vechi nu scrie nimic si este copt rau ....intra degetul in el tinandu-l in mana.

 

 

daca nu ma insel...gasesti codul filtrului in catalogul de la louis.....ptr fiecare moto are filtrul ei! si din cate stiu este identic cu cel de Vulcan;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stand acasa si plictisindu-ma mi-a venit ideea sa citesc din nou tot topicul "Kle 500" si am observat ca am facut o greseala acum ceva vreme. Si anume inainte sa fac excursia:

 

Am facut in week-end 740 km, cu pasagera si bagaj, viteza medie fiind pe la 90 km/h si am avut un consum de 5,8 % :crack: . Imi place tot mai mult acest motor.

Si ca sa moara concurenta: Am tinut pasul cu transalp-uri peste tot cu toate ca erau numai unul pe motor nu 2 cum a fost cazul meu.

am facut micul tuning:

 

metoda sa va scada consumul cu 0.5-1.5 %

tuninig airbox 1 si .pdf (se incarca mai greu)

 

pentru cine nu stie germana am sa traduc eu din primul link:

se indeparteaza saua si rezervorul dupa care se indeparteaza capacul de la filtrul de aer (care ar fi vinovat pentru nu stiu ce fel de suntet de genul aspiratorului :) , la mine nu stiu sa se auda dar voi incerca in curand si voi posta din nou). acest capac va arata exact ca si in poza 2.

In poza 3 este schita explodata a piesei iar punctele rosii sunt locurile unde se vor da gauri (3 pe o parte si 3 pe cealalta parte deci un total de 6 gauri) cu diametrul de 15 mm. Dintr-o teava de plastic gen cele folosite pentru instalatiile electrice se taie 3 bucati (1 mare si 2 mici), pe bucata mare facandu-se 5 gauri cu diametrul de 8 mm, dupa care cele 3 tevi se vor lipi conform ultimei poze (de subliniat este ca trebuie lipite foarte bine pentru a nu se desprinde - lipici picatura sau ceva de genul). Aceasta modificare fiind valabila pentru KLE-urile fabricate pana in 95, pentru cele mai noi este necesar sa se monteze doar teava lunga deci se fac doar 4 gauri (2 pe o parte si 2 pe cealalta) in link-ul 2 se vade ca sunt doua modele diferite de "gaturi" la capace capace, daca aveti cel mare faceti 6 gauri iar daca aveti cel mic faceti 4 gauri.

 

ce ziceti de asta?

si am respectat in tocmai schimbarea treptelor:

 

la relanti am mers cand am coborat de pe munti dar in schimb l-am chinuit la urcare pe serpentine ca fiind 2 pe el nu i-a fost chiar usor. Ce an este al tau? Eu m-am obisnuit sa-l turez asa: 1-3500, 2-4500 si restul treptelor pana in 6000, cu exceptia celei de a sasea careia ii dau si 7000 cand depasesc (la 6000 cu a 6-a am undeva la 115km/h si imi ajunge)

 

asta ca oricine are nevoie sa stie cum am reusit sa imi scad consumul :crack:

Editat de Luf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Revenim in direct: trebuie sa va anunt inca de pe acum intalnirea anuala "KLE-istii & Friends" programata in weekendul 5-7 August 2011 pe Transalpina. Ne-am saturat de Fagaras, Cartisoara nu mai ofera conditiile optime de campare, asa ca anul asta ne mutam.

 

Paranghelia se adreseaza posesorilor de KLE 500 dar si tuturor prietenilor nostri, indiferent de mobrele stranse intre buci. Asa cum la prima editie, in 2009, am avut placerea de a avea alaturi de noi frumosul grup al Transalpistilor din Arad ('traiti!), la fel asteptam si anul acesta orice motociclist caruia ii plac muntele, statul la cort (pensiunile nu sunt excluse, totusi), berea, focul de tabara si barfele intre satanisti violatori, bla, bla. Deja s-au anuntat cativa posesori de bemveuri, ceva hondisti, plus vreo doi prieteni conservari

 

Despre organizare:

* Aceasta nu este o "intrunire" organizata de cineva, in sensul obisnuit al expresiei. Singurele chestii pe care le vom face noi, cei cativa prieteni care am aranjat in fiecare an "intalneala", vor fi sa dam o tura de recunoastere prin zona cu ceva timp inainte si apoi sa stabilim in principiu un loc de adunare. Vom incerca, ca de fiecare data, ca locul de campare sa aiba prin apropiere si ceva pensiuni sau cabane, pentru ca cei care nu-s prea prieteni cu cortul sa nu trebuiasca sa se tarasca prea mult pe coate si genunchi cand se vor duce la culcare, dimineata, desigur.

* Fiecare isi stabileste singur daca vrea la cort sau la pensiune, fiecare se ocupa de rezervarea camerelor pentru el si prietenii lui apropiati. Practic e fiecare pe cont propriu, doar ca vom fi toti in acelasi loc in acelasi timp. In felul asta fiecare isi va optimiza raportul buget/pretentii, nimeni nu va avea de castigat sau de pierdut din treaba asta.

* Intentia este ca toata smecheria sa se desfasoare pe durata a trei zile: vineri seara - duminica la pranz. "Main-eventul", sau mai pe intelesul tuturor bairamul principal, va avea loc in seara de sambata, pentru ca ne gandim si la cei carora serviciul sau/si nevasta sau/si bugetul nu le permit sa plece doua nopti de acasa.

* In afara de petrecerea de sambata seara programul va fi la libera alegere a fiecaruia. Aia mai enduristi vor bate cararile si forestierele din zona, cei mai ... de asfalt vor avea si ei de distractie, Transalpina fiind acum asfaltata aproape in intregime, betivii n-au decat sa nu se trezeasca decat atunci cand vor ei, somnorosii- la fel.

* Adunarea celor ce "vor servi" doua nopti se va face intr-unul din capetele Transalpinei. Inca nu stim care, ramane de discutat si de stabilit dupa tura de recunoastere. Jonctiunea cu cei ce vor veni a doua zi se va face, probabil, sambata spre pranz. Iar cu cei ce vor veni sambata seara direct la locul stabilit pentru marele bairam, care va fi, desigur, de cealalta parte a muntelui fata de cel de vineri seara. In felul asta avem fiecare ziua de sambata pentru a bate zona Transalpinei in toate partile, urmand sa ne reunim la locul de campare de sambata seara.

* Duminica se da imprastierea, fiecare in functie de ora la care se simte capabil de a sui in sa. Personal recomand mai spre pranz, cand alcoolul va fi fost deja ejectat din sange. (prietenii stiu ce se poate intampla daca te ambitionezi sa pleci prea devreme si mobra ta e prima dintr-un lung sir de mobre parcate...)

 

Cam astea ar fi primele date. Detaliile le vom stabili in timp, in fuctie de informatiile mai amanuntite pe care le vom avea.

Discutiile continua oricum aici si pe forumul dedicat http://kle500.myforum.ro/kle-istii-friends...utii-vt380.html

Poze si povestiri de la intalnirile din anii trecuti puteti vedea pe acelasi forum http://kle500.myforum.ro/poze-si-povestiri...utate-vf11.html

 

 

 

Pentru orice alte lamuriri va stau tuturor la dispozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenim in direct: trebuie sa va anunt inca de pe acum intalnirea anuala "KLE-istii & Friends" programata in weekendul 5-7 August 2011 pe Transalpina. Ne-am saturat de Fagaras, Cartisoara nu mai ofera conditiile optime de campare, asa ca anul asta ne mutam.

 

Paranghelia se adreseaza posesorilor de KLE 500 dar si tuturor prietenilor nostri, indiferent de mobrele stranse intre buci. Asa cum la prima editie, in 2009, am avut placerea de a avea alaturi de noi frumosul grup al Transalpistilor din Arad ('traiti!), la fel asteptam si anul acesta orice motociclist caruia ii plac muntele, statul la cort (pensiunile nu sunt excluse, totusi), berea, focul de tabara si barfele intre satanisti violatori, bla, bla. Deja s-au anuntat cativa posesori de bemveuri, ceva hondisti, plus vreo doi prieteni conservari

 

Despre organizare:

* Aceasta nu este o "intrunire" organizata de cineva, in sensul obisnuit al expresiei. Singurele chestii pe care le vom face noi, cei cativa prieteni care am aranjat in fiecare an "intalneala", vor fi sa dam o tura de recunoastere prin zona cu ceva timp inainte si apoi sa stabilim in principiu un loc de adunare. Vom incerca, ca de fiecare data, ca locul de campare sa aiba prin apropiere si ceva pensiuni sau cabane, pentru ca cei care nu-s prea prieteni cu cortul sa nu trebuiasca sa se tarasca prea mult pe coate si genunchi cand se vor duce la culcare, dimineata, desigur.

* Fiecare isi stabileste singur daca vrea la cort sau la pensiune, fiecare se ocupa de rezervarea camerelor pentru el si prietenii lui apropiati. Practic e fiecare pe cont propriu, doar ca vom fi toti in acelasi loc in acelasi timp. In felul asta fiecare isi va optimiza raportul buget/pretentii, nimeni nu va avea de castigat sau de pierdut din treaba asta.

* Intentia este ca toata smecheria sa se desfasoare pe durata a trei zile: vineri seara - duminica la pranz. "Main-eventul", sau mai pe intelesul tuturor bairamul principal, va avea loc in seara de sambata, pentru ca ne gandim si la cei carora serviciul sau/si nevasta sau/si bugetul nu le permit sa plece doua nopti de acasa.

* In afara de petrecerea de sambata seara programul va fi la libera alegere a fiecaruia. Aia mai enduristi vor bate cararile si forestierele din zona, cei mai ... de asfalt vor avea si ei de distractie, Transalpina fiind acum asfaltata aproape in intregime, betivii n-au decat sa nu se trezeasca decat atunci cand vor ei, somnorosii- la fel.

* Adunarea celor ce "vor servi" doua nopti se va face intr-unul din capetele Transalpinei. Inca nu stim care, ramane de discutat si de stabilit dupa tura de recunoastere. Jonctiunea cu cei ce vor veni a doua zi se va face, probabil, sambata spre pranz. Iar cu cei ce vor veni sambata seara direct la locul stabilit pentru marele bairam, care va fi, desigur, de cealalta parte a muntelui fata de cel de vineri seara. In felul asta avem fiecare ziua de sambata pentru a bate zona Transalpinei in toate partile, urmand sa ne reunim la locul de campare de sambata seara.

* Duminica se da imprastierea, fiecare in functie de ora la care se simte capabil de a sui in sa. Personal recomand mai spre pranz, cand alcoolul va fi fost deja ejectat din sange. (prietenii stiu ce se poate intampla daca te ambitionezi sa pleci prea devreme si mobra ta e prima dintr-un lung sir de mobre parcate...)

 

Cam astea ar fi primele date. Detaliile le vom stabili in timp, in fuctie de informatiile mai amanuntite pe care le vom avea.

Discutiile continua oricum aici si pe forumul dedicat http://kle500.myforum.ro/kle-istii-friends...utii-vt380.html

Poze si povestiri de la intalnirile din anii trecuti puteti vedea pe acelasi forum http://kle500.myforum.ro/poze-si-povestiri...utate-vf11.html

 

 

 

Pentru orice alte lamuriri va stau tuturor la dispozitie.

 

 

 

 

prezent...nelamuriri nu am dar te contactez ptr o tura si apoi o vere:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut

Vreau sa-mi iau si eu un Kle 500, dar am o singura dilema: are vreo 80.000 km

Motoru e in Italia si trebe sa-i dau ok-ul pentru al lua un prieten!!!

Ce ziceti, merita la 900 euro, important: motoru este din 1995 si are kit de trei valize!!!

Merci!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Vreau sa-mi iau si eu un Kle 500, dar am o singura dilema: are vreo 80.000 km

Motoru e in Italia si trebe sa-i dau ok-ul pentru al lua un prieten!!!

Ce ziceti, merita la 900 euro, important: motoru este din 1995 si are kit de trei valize!!!

Merci!!!

 

 

Salut,numai ce l-am vandut pe al meu.sunt din Oradea,daca vrei mai multe detalii despre kle,le putem discuta la o bere.Sau intra aici:FORUM KLE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de invitatie, cred ca puteam bea o bere in Baia Mare in ziua paradei :cheers:

Am fost si eu pe tot traseul cu un Yamaha diversion argintie, :rock:

Vreau totusi sa trec la ceva street-enduro, am vazut ca KLE e mai accesibil si e bine vazut de toata lumea.

Totusi ce am gasit in Italia e cu 80.000 KM si mi se pare cam mult :unsure:

Poate mai sunt posesori de KLE cu astfel de kilometraje, totusi nu este BMW K1200 sa mearga 500.000 KM :yikes:

In rest numai bine tuturor bikerilor indiferent de gen sau preferinte.

Apropo, merge cineva la intalnirea SETH pe 20-22 Mai???

Dati de veste :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...