kappy666 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) pentru ca am remarcat o oarecare activitate vis a vis de kle 500,cat si din dorinta de a veni in intampinarea posesorilir,atasez o lista cu operatiunile de intretinere (si preturile aferente) pe care le fac periodic(in functie de ani sau nr de km);unele operatiuni le-am facut in regie proprie,altele la servicede asemenea,pe forumul dedicat (exista trimiterea catre el cateva randuri mai sus)exista mult mai multe informatii asadar,pentru sezonul 2014(scris cu negru) cat si cel ce va sa vie(2015) scris cu albastru,operatiunile si costurile au fost urmatoarele:din anumite considerente,am eliminat brandurile-Ulei10w-40 -4 L -100 lei-brand cunoscut-dupa documentare,in 2015 am ales sa-l schimb cu auto diesel(5w40) full sintetic(100lei/4litri;uleiul il schimb pe la 4-5000km,cam de 2,3 ori pe sezon-Filtru Ulei auto - 10 Lei-Bujii NGK DR8EA 2 buc - 22 Lei-aceleasi costuri in 2015-Antigel 1,5 L la-60grade (rosu,motoare bloc aluminu)- 25 Lei;-nu l-am schimbat(are doar 1 an in moto) doar am completat-placute frana fata-spate - 140 lei-placute spate,oferta 30lei-cablu de acceleratie-60 lei-nu este cazul-schimbat ulei in furca, 15w-35 lei,1L-nu este cazul(are doar 1an si 7500km)-filtru benzina-5 lei-acelasi cost in 2015carburatoare curatate,sincronizate(erau necuratate de 2 ani si cca 40,000km,nu am gasit gunoaie deoarece am montat si un filtru de benzina),servisat etrieri(eu nu i-am servisat niciodata in 3 sezoane de cand am mobra),schimbat lichid frana desi l-am schimbat si anul trecut ,reglat tacheti(s-au reglat acum 2 ani la 40000km si acum la 78000km),test compresie(fac in fiecare an),verificat incarcarea(in fiecare sezon de cateva ori),verificat-gresat rulmenti roti(nu s-a umblat de 3 ani),curatat -gresat melc kilometraj,curatat,spalat furca fata(ulei neschimbat de 2 ani)-nu este cazul operatiunilor de mai sus dupa doar 7500km efectuati;pt 2015 voi gresa melcul de la km, cablurile,ceva spray pe la contactele electricetotal 1000 lei(piese+manopera);unele operatii vor fi facute peste 2 ani sau daca va fi nevoie,ex:sincronizare carburatoare. ma astept la costuri mai mici anul viitor-am estimat corect anul trecut asigurare am gasit si urmeaza sa o fac cu 92 lei/6 luni-asigurare am gasit pt 2015 in acest moment cu 125 lei/1an-in acest moment motoreta are 87000km si nu da semne de oboseala Editat Martie 26, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Ce filtru de auto se potriveste, parca era ceva de la mazda, dar nu mai retin modelul?Ce antigel pui tu la -60 grade??? Editat Martie 26, 2015 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Ce filtru de auto se potriveste, parca era ceva de la mazda, dar nu mai retin modelul? Ce antigel pui tu la -60 grade??? In principiu,toti marii producatori auto;despre branduri iti dau detalii pe PM,pt a nu fi considerat reclama antigelul ,evident il diluez 1:1..credeam ca se subintelege Editat Martie 26, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 -Bujii NGK DR8EA 2 buc - 22 Lei Cocos, vezi ca e DR 9 EA, nu 8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salutare. Stiti cumva un cric central de vanzare pt KLE? Il caut pt un prieten care nu are cont aici. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salutare. Stiti cumva un cric central de vanzare pt KLE? Il caut pt un prieten care nu are cont aici. Multumesc slabe sanse...majoritatea l-am considerat o inutilitate pe bani multi ,care nu face decat sa ingreuneze mobra nu se potriveste de la alte modele gen gpz 500,er 5 ca si reper de pret uite aici https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-main-stand-with-abe-fuer-kawasaki-kle-500/10046700?filter_bike_id=0708&list=58254175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Salutare. Stiti cumva un cric central de vanzare pt KLE? Il caut pt un prieten care nu are cont aici. Multumesc In afara de ce zice Kappy mai sus, ii scade semnificativ si garda. Daca iei pasager pe un forestier mai "stancos" sa vezi scantei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Cine are un releu de pornire pt kle 500 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Cine are un releu de pornire pt kle 500 de vanzare? ia-l in brate si mergi la magazinele de auto.daca nu ma insel ,se potrivea de matiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 ia-l in brate si mergi la magazinele de auto.daca nu ma insel ,se potrivea de matiz Ba, mai termina dreaqu cu prostiile. Vrei sa-ti reamintesc io ce-am patit cu releu de incarcare (punte de diode) de Dacie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) releul de pornire nu are nici o similitudine cu cel de incarcare. cel mai grav lucru care se poate intampla este sa nu mearga. Editat Aprilie 27, 2015 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Cel mai grav lucru e sa ramana cuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 releul de pornire nu are nici o similitudine cu cel de incarcare. cel mai grav lucru care se poate intampla este sa nu mearga. Da ma, io ma refeream la improvizatii, adaptari si alte mestereli. Nu le recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare. Ce ulei bagati in kle-uri? 10-40 sau alte vascozitati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare. Ce ulei bagati in kle-uri? 10-40 sau alte vascozitati? vesnica intrebare...eu bag 5w40,auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salutare. Ce ulei bagati in kle-uri? 10-40 sau alte vascozitati? Cartea mobrei zice 10W40. Siteul oficial Motorex, de exemplu, zice 10W50. Cunoscatorii mi-au recomandat pentru a mea, avand 150.000+ km la bord, 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Palacean Aurel Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Salut prieteni, sant un proaspat posesor de KLE din Cluj, mai sant altii prin zona ? mi-ar face placere sa ne cunoastem si sa impartasim experientele, ce spuneti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Un var de-al meu are un KLE din 92 cu urmatoarea problema: au cazut magnetii de la rotor. Stiti daca se potriveste un rotor de GPZ sau ER 5? Eu am un ER 5 si vizual capacul de la megnetou nu este chiar identic, nu ne-am apucat sa desfacem mai departe. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Un var de-al meu are un KLE din 92 cu urmatoarea problema: au cazut magnetii de la rotor. Stiti daca se potriveste un rotor de GPZ sau ER 5? Eu am un ER 5 si vizual capacul de la megnetou nu este chiar identic, nu ne-am apucat sa desfacem mai departe. Multumesc. In principiu ar trebui sa se potriveasca. Dar de preferat cam aceeasi generatie de motor, ca sunt vreo trei cu diferente mici, dar totusi cu diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) NU se potrivesc. pe GPZ/ER5 ai un singur senzor hall, pe KLE ai 2. sau invers... nu mai stiu sigur. Cert este ca rotorul are 2 "creste" mari pe care le citeste senzorul hall pe GPZ/ER5 si una singura pe KLE + un patratel Editat August 28, 2015 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 cam care este consumul la aceasta mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 In medie cam 5,5 l/100 km, dar depinde de stilul de mers. Unii spun ca scot si 4, daca merg la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Si este adevărat că pe la 50.000 se duce lantul de distribuție? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Eu l-am inlocuit la peste 100.000. In alta ordine de idei, ambreiajul inca rezista si cred ca ma apropii de 150.000. Spun "cred" pentru ca nu imi mai functioneaza kilometrajul de aproape doi ani. E o hiba frecventa la KLE ca melcul sa roada din butuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Si cam cat de costisitor este înlocuirea lantului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.