Sari la conținut

Explozie la cilindru BmwR1200Gs LC


Postări Recomandate

Vaporii de benzina... aer+benzina (injectie) se comprima in camera de ardere.

Apa lichida ajunsa aici, NU !

 

Se poate ca defectiunea lui PainDep sa fie din diverse cauze...

Eu imi mentin opinia si pariul.

Banii ii tine Doru Motoru. :)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu merg pe varianta apa in cilindru.

Apa, vorba vine, antigel. Garnitura de chiulasa fisurata, apa a curs in clindru gal gal gal cat motorul a stat - si e exact cilindrul stang, cel pe partea in care se inclina motoreta cand sta in cric.

Cand a pornit cel care a facut BUM a post pistonul, acum are o mare gaurica in el. De fapt nu suspectez o gaura, doar a crapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.insella.it/news/bmw-r-1200-gs-come-si-assembla-il-motore


» Post actualizat in 29 Jun 2016 16:08


Astept pariurile, domnilor!

 

Sper ca PainDep ne va comunica finalul meciului.

Succces!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot sa nu remarc alt aspect: dupa ce ai auzit zgomotul ala, de ce ai mai incercat sa o pornesti? Nu trebuie sa fii mecanic sa-ti dai seama ca genul ALA de zgomot, in cilindri,in zona motorului nu poate fi nimic bun, iar o pornire ulterioara nu poate decat sa faca 'terci' ceea ce-a inceput prima bubuitura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că era sâmbătă seară într-un sat uitat de lume în Muntenegru, pt că vizual motorul nu avea nimic și pt că trebuia să știu ce opțiuni am. Dacă stăteam acolo până luni când s-a deschis reprezentanța bmw în capitală, chemam un trailer, duceam motorul acolo și ăia ziceau că n-are nimic nu crezi că-mi dădeam cu tesla -n bilute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaporii de benzina... aer+benzina (injectie) se comprima in camera de ardere.

Apa lichida ajunsa aici, NU !

 

Se poate ca defectiunea lui PainDep sa fie din diverse cauze...

Eu imi mentin opinia si pariul.

Banii ii tine Doru Motoru. :)

 

Nici benzina (LICHIDA) nu este comprimabila.....

 

zgomotul este produs de un factor mecanic (fisuri/rupturi) si nu poate fi izolat pana nu va fi desfacut motorul. poate fi orice de la scaun de supapa spart (si cazut in camera de ardere) pana la piston si supape strambe/sparte si/sau cilindru zgariat (caz care explica partial compresia scazuta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si daca este noua ce, este facuta din lemn de use de biserica? Orice material poate suferi deformari din turnare, alezare etc si este supus stresului fizic, poate ceda si nou. Important este ca mobra se afla in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpmdv e jenant pt o marca de prestigiul BMW sa apara probleme atat de grave la produse din clase premium. Si nu ma refer la 1 motor crapat ci la nr mare de defecte care apar, in segmentul auto cel putin. Si, dupa postarile de aici, concluzonez ca nu e un caz singular. Si da, par facute din lemn de usa, dar de la buda din fundul curtii!

Daca firma tine la prestigiu ar trebui sa trimita instant un vehicul de inlocuire si sa-l ridice pe cel defect. Era o snoava cu Rolls-ul stricat, trimis altul si, ca raspuns la multumirile publice exprimate de catre client, firma a raspuns ca e o nascocire, un Rolls neputandu-se strica. Drept ca nu fusese cumparat de BMW in vremea cand circula aceasta poveste. Eu unul sunt, de fapt eram, fan al marcii, am avut cateva zeci de bavareze cu 4 roti, insa dupa E39 si E46 s-au dus pe copca fatal, crapa motoare in draci, masini care au facut o singura revizie dar ajunse la al 3-lea motor, cuzineti invartiti, ca sa nu mai vorbim de traditionalele lanturi ale motoarelor diesel. Si strigator la cer e ca patinele care le monteaza service-ul la interventie, alea cu cauciuc, nu se folosesc pe banda, motoarele ies tot cu modelul pacatos. Mai auzisem de ceva cedari la suspensia fata moto, rulment la pinionul de atac, acum motoare care beau apa si crapa, pai una peste alta jafonezele nu au atatea probleme si costa 1/2...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce va mai place sa dati cu (cuvant urat), astia care nu au nici o treaba cu moto BMW, ...

 

* (cuvant urat) - Khacat

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi bine sa intervina un moderator inainte ca topicul sa devina 'posesorii de bmw cu 3 bilute frustrati' vs ' cei care arunca cu rahat in bmw' :)

Chiar am vazut pe prea multe topicuri cum sar de poponeata proprietarii bmw ,incat e suficient...

 

let's keep it on topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a trecut de la vrum-vrum la bum-bum de cand are majoritataea reperelor facute in China.

Eu pariez pe garnitura de chiulasa fisurata ce a permis apei/uleiului sa patruda in camera de ardere mai ales ca e vorba de clindrul stang care in repaus e sub nivelul uleiului/apei.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa pateste oricine se infrateste cu resturile lumii.

 

Continuare #19 "precision cooling" attachicon.gif2013-BMW-R1200GS-Engine-Sketch.jpg Pariez pe apa in camera de eplozie.

» Post actualizat in 29 Jun 2016 13:19

EXPLOZIE !

Super filmulet. Se vede ca astia din fericire mai au cuzinetii cu pinten, cel putin cei de la manetoane, si drept urmare cred ca si cei de la biele.

Asa ca raman cele 2 variante: defect etansare la circuitul de apa sau vreo mistretarie pe la distributie.

 

Nu inteleg de ce se ambaleaza unii cu misto-ul iar altii se simt cu mandria ranita. Fiecare isi ia ce motor doreste. Unora la place sa se dea cu Ileana - avantaj BMW :). Altii care nu au Ileana ce sa faca? O ard noaptea pe la ora 1 pe Turda cu motorul turat in treapta1 pina ii vine cu spume - sa ne traiesti nenicule!! - poate mai prind si ei vreo senzatie ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super filmulet. Se vede ca astia din fericire mai au cuzinetii cu pinten, cel putin cei de la manetoane, si drept urmare cred ca si cei de la biele.

Asa ca raman cele 2 variante: defect etansare la circuitul de apa sau vreo mistretarie pe la distributie.

 

Nu inteleg de ce se ambaleaza unii cu misto-ul iar altii se simt cu mandria ranita. Fiecare isi ia ce motor doreste.

Unora la place sa se dea cu Ileana - avantaj BMW :).

Altii care nu au Ileana ce sa faca? O ard noaptea pe la ora 1 pe Turda cu motorul turat in treapta1 pina ii vine cu spume - sa ne traiesti nenicule!! - poate mai prind si ei vreo senzatie ceva.

» Post actualizat in 01 Jul 2016 10:22

Defectiunea lui PainDep poate fi sa din multe diverse cauze...

Eu imi mentin opinia si pariul: probleme la circuitul de racire, respectiv pa garnitura de chiulasa, buba in cilinder.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura de chiuloasa si defectele aferente sunt acoperibile de garantie?

Imi pare ca ar fi o defectiune relativ usor de imputat utilizatorului.

Garnitura de chiulasa face subiectul garantiei.

Nu fac subiectul garantiei elementele de uzura (de ex. tot ce contine garnituri de frecare, anvelope etc)

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura de chiulasa face subiectul garantiei.

Nu fac subiectul garantiei elementele de uzura (de ex. tot ce contine garnituri de frecare, anvelope etc)

Dupa ce am auzit povesti cu reprezentantele bem-beu sper ca sa nu aiba parte de tratamentul:

- Domnule client din cauza ta s-a bulit motoru', ca ai limbrici in poponeata si de asta nu mai ai garantie.

- Dar cum e posibil asa ceva? Eu nu am facut sa merg linistit in treaba mea si dupa ce am facut o pauza a pornit cu problema asta.

- Pai si ce te-a mancat in poponeata sa te opresti? Daca mergeai in continuare atunci nu mai trebuia sa opresti si deci nu mai aparea problema. Dar tu nu,nu si nu (precum veverita) ai tintut mortis sa te opresti, basca ai lasat motorul pe cric, inclinat pe partea stanga. Deci in consecinta e vina ta.

 

 

In rest: Nothing but love!

 

QED

Editat de Adixgl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...