Sari la conținut

Motocicleta confortabila drumuri lungi


Postări Recomandate

 

» Post actualizat in 07 Dec 2016 12:10

Ce e fain: alții fac mii de km cu Transalp 600 și nu se plâng, nici nu rup stilul cu 150/h. Noi nu ne putem simți bine sub 1000 cc si 100 cai. Iar colegii cu Vstrom 650 au mers prin toată America alaturi de steagul românesc și nu au sughițat.

Subscriu la cele spuse.

Dupa cum se vede in profil, eu sunt posesor de TA. A vazut zeci de mii de km, prin tara si Europa. Se comporta potrivit cu ceea ce ofera. Cu bagaj, pasager nu vei zbura cu 150+, nici la gol nu ajunge la asa performante, nu este conceputa pentru asa ceva. Dar te poarta pe tot felul de drumuri fara sa ai emotii. Am parcurs cu ea 620km dintr-o bucata, fara sa fiu obosit eu sau pasagerul, si mai continuam, dar am plecat tarziu de acasa si m-a prins noaptea pe drum.

La drum, daca ai in grup colegi fara pasager si motoare mai puternice ai sa ramai de caruta, daca ai pasager si bagaj. Eu plec singur in ture lungi, daca sunt doritori atunci trebuie sa tina ritmul meu, daca nu, sa tina drumul drept. Pentru mine primeaza siguranta mea si a pasagerului. Chiar daca am unul de 1000, tot nu trag de gaz, tot asa voi merge. Consumul nu ma intereseaza la motor.

Restul e Can-Can si moft, parerea mea.

 

Altii au batut america cu caruta, bicla sau pe jos. Si care este relevanta ? :) Si eu am facut acum multi ani tara in lung si lat cu un scuter de 200cmc. Si ma si distarm de minune in plimbarile alea. Dar nu vad legatura.

De ce sa iti iei ceva indubitabil mai slab pt cele cerute doar pt ca sunt vreo cativa oameni care se descurca si asa in niste conditii ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Super. Sunteti 2 care merg mai domol, safe and stuff. Si din nou, care este relevanta ? :)

Omul vrea sa mearga lejereanu cu 140 croaziera, cu sotie si bagaje. Ce ii recomandati ? Un touring de 600 (care se muleaza pe nevoile VOASTRE), sau un 1000 care e mai ok pt ce isi doreste el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ritm sustinut pe la 140 sau peste, trebuie avuta in vedere si protectia la vant oferita, mai ales pentru pasager. Altminteri o sa faceti pauze dese pentru calmarea nervilor pasagerei, si asta va va afecta grav media orara, chiar daca motorul nu asuda la viteza aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbriz MRA plus un eventual deflector.

 

 

Kalator, nici mie nu imi place sa rup stilul cand am sotia cu mine, altfel nu ne tihneste plimbarea (ea ca se streseaza, eu ca ma freaca la creier). Cand sunt singur mai trag uneori de gaz, dar altfel merg de obicei destul de calm. Am iesit prin vara cu inca doi priteni, unul cu F650GS, celalalt cu GSXF600. S-a mers cuminte, fara exagerari inutile, cel mai slab motor fiind al meu (ER5). Si ceilalti sunt oameni cu cap, nu risca inutil. Cu ceilalti cu care am mers la Borsec am zis c anu mai ies, am mai spus de ce.

 

PS: totusi eu sunt curios unde mama dreq mergeti voi constant cu 140 si peste, mai ales de cand au aparut pistoalele laser. Ca pe autostrada am mers si eu (nu cu motorul, ci cu masina) si sa mor io daca ai cum sustine viteza aia, ca numai ninjalai conduc pe acolo. Chiar evit autostrazile, e factor de stres.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17

Omul vrea sa mearga lejereanu cu 140 croaziera, cu sotie si bagaje. Ce ii recomandati ? Un touring de 600 (care se muleaza pe nevoile VOASTRE), sau un 1000 care e mai ok pt ce isi doreste el ?

Si cu consum mic, ca in poezia cu soimii patriei pe vremea lui ceasca: "sa cresc mare si voinic, pe-ntuneric si pe frig, fara sa mananc nimic"!

Vstromul de 1000 nu este atat de apreciat ca si cel de 650, nu sunt in masura sa comentez de ce, nici macar nu m-am urcat pe vreunul. In general functioneaza teoria "cat bagi atat scoti", am vazut insa ca TDM cam face exceptie, am mers imreuna cu un posesor si m-a disperat cat de putin ii consuma.

Iar despre displacement & replacement ce sa zic, a ajuns motor de 1l sa duca un shlep de Mondeo, au aparut moto de 300, downsizing rules...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe afara, colegu. Grecia. Pe la noi chiar nu ai cum.

 

S: totusi eu sunt curios unde mama dreq mergeti voi constant cu 140 si peste, mai ales de cand au aparut pistoalele laser.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la touring pe distante lungi cu pasager si bagaje ai nevoie de CUPLU => minim 750 cc

sigur, o poti face si cu 600....eu am facut Scotia cu 600 4L naked, dar daca as fi avut de ales, as fi luat un TDM 900/Varadero/ Vstrom mare in locul Banditului anytime! sau in Bandit de 1200.

 

nu e vb atat de viteza maxima, ci de cum trage motorul pe autostrada cu vant din fata la 150 km/h, cum trage cand bagi mana-n gaz intr-o depasire (daca ai nevasta in spate + full de bagaje, se simte!) etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Parbriz MRA plus un eventual deflector.

 

Chiar nu am nimic cu tine, dar ești entuziasmat din nou iar experienta ta nu îți asigura un back-up serios.

MRA sunt niște gunoaie de parbrize. Nu au nici o taina cu realitatea. Sunt doar puțin mai înalte decât standardul, nu cumva sa deranjeze piticii cate și le montează. De parca clientela lor sunt piticii și nu noi, restul, cei de la 1.80 în sus, care avem cu adevărat nevoie de parbrize înalte.

Am cheltuit foarte foarte multi bani pe produsele lor, asa ca sa nu mai aud de ei.

Am parbriz "inalt" pe Tenere si am avut înalt cu vario (o gluma de marketing) pe VFR.

Le-am luat deodată și le-am montat după o perioada buna de timp, dacă te întrebi de ce nu le-am făcut retur la comerciantul din Ro.

Singurele parbrize cu adevărat serioase sunt cele ajustabile, fie din fabrica, fie ca manufacturezi tu sine. Dacă mai pui și un parbriz mai mare pe un sistem mobil, atunci și mai bine.

A, și încă un lucru f important - MRA cred ca sunt printre puținele parbrize care nu umbla mai deloc la aerodinamica produselor lor.

Sunt doar extensii ușoare ale produselor standard.

Pace, prietenie și alegeri cu spor!

» Post actualizat in 08 Dec 2016 10:05

Am mai citit din spate.

Lucian, ia o pauza, man ;).

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Revenind on-topic:

Motor ieftin, bun de touring, old time favourite de-al meu, deși cam rar pe la noi și fara Abs, este Diversion-ul de 900.

Daca ți-a picat cu tronc FJR-ul sau GT-ul de la BMW clar nu este o opțiune. Dar pentru buget mic, este un motor f durabil.

Banditul 1200s nu știu pe la ce preț se învârte, dar cred ca ar fi ok și el.

CBF-ul 1000 cred ca l-a mai menționat deja cineva...

 

 

@ Lucian, uite cum facem:

Sunt foarte liniștit și deci foarte politicos acum.

Continua linistit cu argumentele tale.

Foarte probabil ca eu sa evit discuțiile cu tine, fiindca îmi dedic timpul, pe acest forum, atât cât îl am, sa sharui informații utile. Am sa continui sa te citesc însă, fiindcă paginile de bancuri uneori mai dau rateuri.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Very funny. Să știi că nu m-am născut ieri, mai știu și eu câte ceva. Am avut răbdare să citesc tot topicul despre Vstrom, mi-am făcut o idee despre acest motor, cu bunele și cu relele lui.

Pe lângă Yamaha mai sunt și alte tourere, mai bune sau mai slabe. Depinde și la ce bani si număr de kilometri.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Din toate cele de mai sus, NU STIU de ce, dar am luat VFR 800 vtech, nu am avut cand sa probez altele, iar cand ti se pune pata trebuie sa o scoti. Dupa vreo 3000 km cu ea am ajuns la concluzia ca e prea plictisitor numai pe asfalt si ca imi place mai mult enduro touring decat sport touring.

Problema la mine a fost ca nu am stiut ce vreau exact, dar acuma m-am hotarat si o sa iau vstrom-ul de 650, la stilul meu de mers e perfect.

O ultima concluzie si aviz nehotaratilor ca mine:

Hotarati-va pe unde vreti sa mergeti si probati cat mai multe, si parerile de pe forum sunt bune, dar gusturile oamenilor nu sunt la fel, ce altora nu le place, tie poate sa iti placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

Va salut. Nu s-a mai postat de mult pe aici. Sunt și eu în căutarea unei mobre pt plimbări. As vrea sa protejeze la vânt și sa fie mai confortabila pt pasager, ceva putere si cuplu. Momentan am un fz6n, nu mi se pare prea confortabila nici pt mine la un drum de 5-600 km, dar pt pasager...sau cu pasager.

 

Din ce m-am documentat pe aici...am rămas oarecum la R1150rt sau Honda Varadero. Dar existând și 2% șanse să rămân fără frână la Bmw în orice moment, as cam renunta pt ca nu as vrea sa îmi asum niciun risc de acest gen. Știu ca se poate anula abs-ul, dar nici improvizații nu as face. 

 

Dumneavoastră ce părere aveți? 

 

TDM, V-STROM nu prea ma încântă cum arată. 

 

Ce mobre ar mai fi comode la drum și pt pasager? 

Sau ce a-ti alege între Varadero și RT? 

 

Am 1.75m  și ca buget undeva la 4000. Va multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FJR? Numai ca va fi cam veche la banii de care dispui. 

58 minutes ago, Georgefrk said:

As vrea sa protejeze la vânt și sa fie mai confortabila pt pasager, ceva putere si cuplu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Georgefrk a spus:

Va salut. Nu s-a mai postat de mult pe aici. Sunt și eu în căutarea unei mobre pt plimbări. As vrea sa protejeze la vânt și sa fie mai confortabila pt pasager, ceva putere si cuplu. Momentan am un fz6n, nu mi se pare prea confortabila nici pt mine la un drum de 5-600 km, dar pt pasager...sau cu pasager.

 

Din ce m-am documentat pe aici...am rămas oarecum la R1150rt sau Honda Varadero. Dar existând și 2% șanse să rămân fără frână la Bmw în orice moment, as cam renunta pt ca nu as vrea sa îmi asum niciun risc de acest gen. Știu ca se poate anula abs-ul, dar nici improvizații nu as face. 

 

Dumneavoastră ce părere aveți? 

 

TDM, V-STROM nu prea ma încântă cum arată. 

 

Ce mobre ar mai fi comode la drum și pt pasager? 

Sau ce a-ti alege între Varadero și RT? 

 

Am 1.75m  și ca buget undeva la 4000. Va multumesc

 

La modele R1200RT pana in august 2007 au avut problema cu franele.

Daca vrei ceva bun si confortabil , si nu sa nu aiba +20 de ani, cred ca va trebui sa mai suplimentezi bugetul.

 

A existat totusi o motocicleta subapreciata din punctul meu de vedere, dar care nu este rea pentru plimbari mai lungi: Honda Deauville.

Gasesti in jur de 4000 € mobre din 2010-2011, ceea ce inca este rezonabil.

Are cardan, un parbriz generos, o protectie rezonabila la picioare, ABS, spatiu pentru bagaje.

Unul dintre dezavantajele sustinute de catre unii este ca nu se pot da jos cutiile laterale si te incurca la mersul pri oras. Este un punct de vedere. 

Dar existe doua variante de capace la cutii - unele mai mici si unele mai mari. Ceea ce schimba esential gabaritul lateral.

Iar altii se plang ca este urata, ca te plictisesti de ea, etc. Chestii subiective.

Daca iti palc plimbarile si nu defilarile, nu vad de ce sa te plictisesti de ea.

Puterea nu este spectaculoasa, dar este suficienta: 65 CP.

Cred ca poti sta bine pe ea, respectiv sa ajungi cu talpile picioarelor pe pamant

Vezi ca exista un grup al posesorilor de Deauville. Poti sa mai cauti sau sa ceri ceva info pe acolo.

 

De exemplu.....  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=418698692&isSearchRequest=true&ms=11000%3B%3B%3Bdeauville&ref=srp&refId=ad6c8c18-87e2-5e1a-9854-53f42168939c&s=Motorbike&sb=rel&searchId=ad6c8c18-87e2-5e1a-9854-53f42168939c&vc=Motorbike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Georgefrk a spus:

Va salut. Nu s-a mai postat de mult pe aici. Sunt și eu în căutarea unei mobre pt plimbări. As vrea sa protejeze la vânt și sa fie mai confortabila pt pasager, ceva putere si cuplu. Momentan am un fz6n, nu mi se pare prea confortabila nici pt mine la un drum de 5-600 km, dar pt pasager...sau cu pasager.

 

Din ce m-am documentat pe aici...am rămas oarecum la R1150rt sau Honda Varadero. Dar existând și 2% șanse să rămân fără frână la Bmw în orice moment, as cam renunta pt ca nu as vrea sa îmi asum niciun risc de acest gen. Știu ca se poate anula abs-ul, dar nici improvizații nu as face. 

 

Dumneavoastră ce părere aveți? 

 

TDM, V-STROM nu prea ma încântă cum arată. 

 

Ce mobre ar mai fi comode la drum și pt pasager? 

Sau ce a-ti alege între Varadero și RT? 

 

Am 1.75m  și ca buget undeva la 4000. Va multumesc

 


Motocicleta nu se alege dupa cum arata, ci dupa cum te simti pe ea la drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Speedy.K a spus:

Motocicleta nu se alege dupa cum arata, ci dupa cum te simti pe ea la drum.

 

E un punct de vedere, fara doar si poate. Nu este insa o regula generala. Ca sa o alegi dupa criteriile tale de selectie, ar trebui sa o poti testa inainte. Iar testele la noi stim toti cum sunt, 3 curbe intr-un sat si apoi in proportie de 80% 200+ km/h pe autostrada. Prin urmare, criteriile care raman valabile sunt categoria mobrei si modul in care arata, daca iti bucura ochiul cand te uiti la ea.

 

Apoi intram in detalii, estimare km care se doresc a se parcurge anual, ritm de mers, cu pasager sau fara, categoria drumurilor s.a.m.d.

Pentru cineva o zi de Sambata poate sa insemne 200 de km parcursi, iar pentru altcineva 900 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat de fjr și deuville, fjr-ul este un sport touring dacă nu ma înșel, după părerea mea mai mult spre sport, iar cel din urma nici vorba, gold-ul la fel. 

 

Ideea este ca nu ma interesează anul, atât timp când este pe injecție. 

 

Iar de test drive...este greu, nu stiu pe nimeni care sa aibă una din aceste modele, decât sa stau sa caut și sa merg sa vad, deranj și pentru oameni și nimeni sau putini sunt dispuși sa te urci pe motorul lor doar asa..., tocmai de asta as vrea sa știu pareri de la alții care cunosc. 

 

As merge totuși sa vad Honda Varadero, am găsit ceva cu injecție și abs. Am citit ca sunt greoaie și consuma mult... 

 

Ceva pareri despre acest model legat de fiabilitate, protecție vânt și confort? Ma atrage ca este V și are cuplu de jos

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, SONYC a spus:

 

E un punct de vedere, fara doar si poate. Nu este insa o regula generala. Ca sa o alegi dupa criteriile tale de selectie, ar trebui sa o poti testa inainte. Iar testele la noi stim toti cum sunt, 3 curbe intr-un sat si apoi in proportie de 80% 200+ km/h pe autostrada. Prin urmare, criteriile care raman valabile sunt categoria mobrei si modul in care arata, daca iti bucura ochiul cand te uiti la ea.

 

Apoi intram in detalii, estimare km care se doresc a se parcurge anual, ritm de mers, cu pasager sau fara, categoria drumurilor s.a.m.d.

Pentru cineva o zi de Sambata poate sa insemne 200 de km parcursi, iar pentru altcineva 900 de km.


Eu cand nu eram hotarat intre mobre am facut test  o ora jumate cu fiecare in aceeasi zi. Oras aglomerat, autostrada si coclau. Adica exact ce ma interesa.

Plus ca, chiar daca nu faci test, macar 5e sui pe ele, te uiti la ele dpdv al diverselor chestii de touring, in n8ciun caz nu spui " pe aia nu mi-o iau pentru ca nu-mi place cum arata". Asta vroiam sa zic.x

Ca asa, cele mai frumoase sunt vitezanele si chopperele, asta nu inseamna ca-s de ture lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.12.2016 la 12:33, nycku a spus:

Salut, ma gandeam sa imi schimb dominatorul cu ceva mai de drum lungu, pe care pot sa pun sotia si ceva bagaje, ma gandeam la un varadero sau un cbf 600s,..un buget de 2500 euro.

Mobra se vrea a fi confortabila, usoara, o viteza de croaziere de 130-140 km/h...si sa nu consume cat o masina (doar asa ca si idee). Ce credeti ca s-ar incadra?

vreau o motocicleta de drumuri lungi

confortabila

usoara

consum mic

sa vina si pasager

…. 2500 euro😂😂😂😂

sa fie si cu periuta de dinti ???

cand dracu o sa deveniti LOGICI si cu picioarele pe pamant????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...