Jump to content
Sign in to follow this  
Mihai Pazel Anton

Vulcanizare auto-moto Bucuresti sector 6

Recommended Posts

da la un chopper cat costa demontat-schimbat-montat roata spate? un dragstar650 clasic

Share this post


Link to post
Share on other sites

- schimbat anvelope moto cu camera: fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 150 lei

Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice, 10 lei/buc

 

Imi deschid vulcanizare cand ma intorc acasa... gata, adjudecat.

In vremurile bune schimbam cam un set de gume pe luna. Poate si doua. Crampoane, deh. In ritmul asta cred ca ajungeam la sapa de lemn la sfarsit de sezon.

Ma gandesc ca daca invata sa opereze si cu mousse-uri , drumul spre faima si meleoane va fi pavat instant.

Chiar, oare cat ati cere baieti la un set de mousse-uri? 250? 300?

 

@Cesar:

Incep sa prinda contur postarile tale din prima pagina.

Iti dai seama ce revelatie au avut oamenii dupa ce au fost la tine? Atat de mare incat au zis "Gata frate, asta e! Vulcanizare ne facem"

 

Eee, acum a venit sezonul, schimba lumea multe gume, din astea. Gata, hopa, ce atata omenie. Ridicam preturile.

 

Zidule, tu la Bmw ai fost sa schimbi gumele?

Man, cmon...

2 leviere si maxim o ora. Nu ca nu stii asa ceva, ma gandesc.

Sau portbagaj + vulcanizare auto. Daca este graba maxima.

» Post actualizat in 31 May 2017 10:56

Iar echilibrare dinamica..... :crack: :crack: (mo, cum suna, mai ceva ca asocierea tuning cu DafWay) se face cu un stativ, un ciocan de plastic si plumbi cumparati de la orice magazin auto.

Da, stiu, nu e pe masina, nu merge... :crack:

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca imi trag niste leviere de bun simt si imi fac o scula de depresat cu parghie (am loc in curte). Apoi le duc la echilibrat la autoagusta si gata (sau poate imi iau un set complet de scule de vulcanizare, ca sunt mai diliu asa - toamna scot banii pe ele daca schimb gume de iarna in sat :D)

 

70lei diferenta la un set de roti pe camera, doar asa ca e greu sa bagi camera si e mult de munca ---- cam nasol

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca imi trag niste leviere de bun simt si imi fac o scula de depresat cu parghie (am loc in curte). Apoi le duc la echilibrat la autoagusta si gata (sau poate imi iau un set complet de scule de vulcanizare, ca sunt mai diliu asa - toamna scot banii pe ele daca schimb gume de iarna in sat :D)

 

70lei diferenta la un set de roti pe camera, doar asa ca e greu sa bagi camera si e mult de munca ---- cam nasol

tot nu vrei sa intelegi ca pe masina aia electronica programul de jante moto echilibreaza static ...

 

echilibratul e cel mai usor lucru, o sa te chinui cu niste gunoaie de gume dot 2001 cu camera o sa-ti rupi mainile si o sa platesti la vulcanizare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti vad ca merg unde e mai ieftin, au auzit de Autoaugusta astia si hop acolo:))

Bai oameni buni, ieftin inseamna automat SLAB CALITATIV si aicinu ma refer la faptul ca se monteaza gresit gumele pe jenti, ma refer la faptul ca acei oameni care vulcanizeaza AU OCHELARI DE CAI, nu-i intereseaza nimic din ceea ce este acea janta, singura lor grija e sa bage totul la loc CAT MAI REPEDE.

Diferenta e ca un TEHNICIAN moto care ia dublu, sau triplu pe o vulcanizare, foloseste un manual de service, verifica rulmentii si daca trebuiesc inlocuiti anunta, verifica spitele sau loviturile de pe janta (sa nu fie lovituri), greseaza corect axul rotii, verifica simeringurile rulmentilor si recomanda inlocuirea in caz de nevoie. Strange roata LA CUPLU, verifica lantul sa fie corect intins, intr-un cuvant CALITATE, iar calitatea se plateste.

De ce nu vreti sa intelegeti ca aceasta operatiune se face o data la cativa ani, si chiar merita sa se uite un AVIZAT la ce aveti acolo?

 

Pana cand o sa va vina mintea la cap, mergeti la Autoaugusta si urmariti cum fac ei schimbul anvelopelor si o sa va LUMINATI!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ alex_en -> esti dus.

hai sa facem asa:

1) ne sincronizam la schimbat gume.

2) mergem la "aia" - in cazul asta autoagusta - pt ca motoruote face altceva la ora actuala

3) daca schimba gume ok - platesti tu. Daca schimba nasol - platesc eu. Amandoi avem pe spite si camera.

 

p.s.

- schimb de guma poate fi mai des de o data la cativa ani. poate fi si de cateva ori pe sezon. foloseste cu incredere butonul de pornire si gazul

- verificare rulmenti - nu toti stiu cum se face si nu e nevoie la schimbat guma. e ca sicum ai verifica paru de pe bilute candschimbi prezervativu (da, se face, ca nu tine tota ziua). M*** SKR pt ca rulmentii pusi de ei au tinut mai putin decat guma. @ alex_en - ai o lada de bere daca imi zici cum e cu tolerantle interne ale rulmentilor fara sa ta uiti pe google. NU detalii - doar ideea

- verificare spite - vin cu cheia de spite la voi si va las sa imi explicati cum se face. Il iu pe Rabinu consilier. Daca va iese aveti reclama gratis de la mine cat va tin sandrmaua. Daca nu - inchideti imediat.

- Veriicare lovituri pe janta - -> da, am una cae nu sschimba cercul dar scoae in afara o buza. Ce faci in legatura cu asta ?

- Stans roata la cuplu -nu cumva asta era pacaleala de la care m-am suparat pe sandramaua ta? sau crezi ca japonezu (si ceilalti) au facut sculele din trusa moto in asa fel incat sa strici roata daca strangi coret ?

 

 

p.s.2

se da: ax roata, distantier stanga, distantier dreapta, distantier de mijloc, 2 rulmentia (pt roata fata, pe spate pot fi inca 1 sau 2 si distantierul aferent). CE kilu meu se poate intampla daca strangi peste cuplu (ai o bere -> una singura daca dai raspunsul dat de BMW cand a facut update la distantieul dep e dreapta.

 

p.s.3

apropo de intins lant - baietii de pe topicul asta au avut ca prima intentie pneumatica (NU BAH) pt axu' rotii si slabit intinzatorii ca sa scoata lanti (NUUUUU llasa asa cum e, scoate axu, impingi roata si dai lantu pe o parte).

 

Facultate................. nu gluma.

 

p.s.4 - la gs mono -- da cu cheia de intinzator, daca nu are tensiune cat de cat dupa ce ai remontat roata = o belesti relativ rapid

 

p.s.5 = stroh

Edited by ZIDU'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă m-aș lua un serios cu ce scrie @alex_en as ajunge sa cred ca și-a deschis reprezentanta Bimota, Münch sau măcar MvAgusta...

Vedea-te-as făcând chei de spițe custom, apostolul adevărului moto-economic care ești tu...

Te bagi un seama ca surdu-n târg în domenii în care ești total pe lângă - în cazul de fata roti. Vad ca @bec ori nu a găsit topicul, ori se abține maxim.

In România este omor pe gume sh și tu ii ridici în slavi pe unii care au găsit o nișă plina de civili gata sa dea în ei cu 250 de lei pentru schimbat 2 gume la un enduro.

Auzi gluma... verificat spițe la o vulcanizare de samsari (ca eu asta deduc din ce s-a postat pe aici).

Man you talk some bullshit, ceva de speriat...

As fi tare curios cum verifica tehnicienii ăștia ai tai tensiunea în niște spițe de roata enduro și o fac egala și corecta pe tot cercul. Sa nu îmi duma aia cu plimbat șurubelnița/cheie pe ele în stil diapqzon, ca mai bine nu postezi din start.

Ai fi funny dacă nu ai fi fuckin' trippin'. As putea sa jur ca în atelierul ala nu exista o presa serioasa pentru rulmenți cu tot cu bucse aferente.

» Post actualizat in 01 Jun 2017 21:58

Man, you fu©king started me...

Îmi fac singur rotile acasă de ani de zile sau apelez la diverse ateliere locale pentru anumite operațiuni. În condițiile astea as putea sa îți dau minim 5 motive pentru care băieții ăștia și afacerea lor sunt o gluma românească de tip "merge și asa", în nici un caz tehnicieni moto cum ii crezi tu. Motiv pentru care nu pot lua topicul asta, pe tine sau pe ei în serios, implicit nu as plăti preturile respective.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba, hai ca intreb aici, vad ca e trafic. Daca tot se ocupa lumea de roti.

 

In iarna vreau sa schimb spitele la capra mea cu unele de inox (nu vreau cromate)

 

Unde se gasesc spite de inox fara ca ele sa coste o avere? Exista asa ceva?

 

Altfel, as vopsi toata roata electrostatic, dar cu dezasamblarea in prealabil, iar spitele vopsite si ele tot electrostatic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai spițele dacă le vopsești electrostatic mă îndoiesc că le mai poți băga pe gaurile butucului.Cel mai bine nichelate sau cromate,sau chiar un polish la spițe da un rezultat bun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti vad ca merg unde e mai ieftin, au auzit de Autoaugusta astia si hop acolo:))

Bai oameni buni, ieftin inseamna automat SLAB CALITATIV si aicinu ma refer la faptul ca se monteaza gresit gumele pe jenti, ma refer la faptul ca acei oameni care vulcanizeaza AU OCHELARI DE CAI, nu-i intereseaza nimic din ceea ce este acea janta, singura lor grija e sa bage totul la loc CAT MAI REPEDE.

Diferenta e ca un TEHNICIAN moto care ia dublu, sau triplu pe o vulcanizare, foloseste un manual de service, verifica rulmentii si daca trebuiesc inlocuiti anunta, verifica spitele sau loviturile de pe janta (sa nu fie lovituri), greseaza corect axul rotii, verifica simeringurile rulmentilor si recomanda inlocuirea in caz de nevoie. Strange roata LA CUPLU, verifica lantul sa fie corect intins, intr-un cuvant CALITATE, iar calitatea se plateste.

De ce nu vreti sa intelegeti ca aceasta operatiune se face o data la cativa ani, si chiar merita sa se uite un AVIZAT la ce aveti acolo?

 

Pana cand o sa va vina mintea la cap, mergeti la Autoaugusta si urmariti cum fac ei schimbul anvelopelor si o sa va LUMINATI!

Imi cer scuze pt ca sunt off-topic dar vreau sa ii clarific cate ceva domnului "tehnician moto" alex_en...

Daca ma duc la VULCANIZARE sa imi schimb cauciucurile, nu ma astept ca vulcanizatorul sa imi verifice spitele sau rulmentii. Vreau doar sa imi schimbe CAUCIUCURILE. Poate de aia se grabesc aia de la autoagusta sa bage totul inapoi cat mai repede. Au o singura operatiune de facut. Nu sa verifice rulmenti, spite, etc sau ce ii mai trazneste prin minte "tehnicianului moto".

Deci relax la faza asta cu justificarea pretului mic la unii si pretul mare la altii in ce priveste vulcanizarea sau schimbul de roti.

Daca simt EU ca imi haraie un rulment sau imi fuleaza o roata din cauza de spita rupta, ABIA ATUNCI am sa vin sa ma bag in seama cu un "tehnician moto" si sa ii cer parerea despre rezolvarea problemei.

Din cauza unora ca dvs, domnule alex-en, evit sa imi fac reparatiile mecanicii moto. Prefer sa mi le fac singur acasa. Singura data cand apelez la reprezentanta BMW este la schimbat lichidul de frana pentru ca am ABS. Dar daca ma enervez imi iau un GS911 si am scapat de o problema.

Scuze ca m-am lungit la vorba :cheers:

Pace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba, hai ca intreb aici, vad ca e trafic. Daca tot se ocupa lumea de roti.

 

In iarna vreau sa schimb spitele la capra mea cu unele de inox (nu vreau cromate)

 

Unde se gasesc spite de inox fara ca ele sa coste o avere? Exista asa ceva?

 

Altfel, as vopsi toata roata electrostatic, dar cu dezasamblarea in prealabil, iar spitele vopsite si ele tot electrostatic.

vopsite electrostatic dupa ce au fost sablate fara sa fie demontate. ideea sa nu mergi pe pana ca atunci ti se misca spitele din cerc

post-34920-0-29918600-1496665790_thumb.jpg

post-34920-0-51948000-1496665821_thumb.jpg

post-34920-0-94249200-1496665828_thumb.jpg

post-34920-0-38292800-1496665838_thumb.jpg

Edited by Florin -v

Share this post


Link to post
Share on other sites

atentie la offtopic. Aveti de discutat subiecte de soi - faceti topicseparat si va mut eu posturile astea

 

On topic: m facut presiunea si am gasit 2.7 la o saptamana upa ce zisesem ca vreau 2.3 .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pt ca sunt off-topic dar vreau sa ii clarific cate ceva domnului "tehnician moto" alex_en...

Daca ma duc la VULCANIZARE sa imi schimb cauciucurile, nu ma astept ca vulcanizatorul sa imi verifice spitele sau rulmentii. Vreau doar sa imi schimbe CAUCIUCURILE. Poate de aia se grabesc aia de la autoagusta sa bage totul inapoi cat mai repede. Au o singura operatiune de facut. Nu sa verifice rulmenti, spite, etc sau ce ii mai trazneste prin minte "tehnicianului moto".

Deci relax la faza asta cu justificarea pretului mic la unii si pretul mare la altii in ce priveste vulcanizarea sau schimbul de roti.

Daca simt EU ca imi haraie un rulment sau imi fuleaza o roata din cauza de spita rupta, ABIA ATUNCI am sa vin sa ma bag in seama cu un "tehnician moto" si sa ii cer parerea despre rezolvarea problemei.

Din cauza unora ca dvs, domnule alex-en, evit sa imi fac reparatiile mecanicii moto. Prefer sa mi le fac singur acasa. Singura data cand apelez la reprezentanta BMW este la schimbat lichidul de frana pentru ca am ABS. Dar daca ma enervez imi iau un GS911 si am scapat de o problema.

Scuze ca m-am lungit la vorba :cheers:

Pace

Tu poti spune ce vrei, ideea e ca peste 99% din cei care vin la un service moto nu au posibilitatea/timpul/cheful/cunostintele necesare ca sa.si faca singuri operatiunile, iar multi nici nu cunosc cum se recunoaste o problema si merg pana se sparg rulmentii sau pana le cade roata.

Asa ca parerea ta ca trebe lucrat repede si cu ochelari de cal este una total gresita si nu trebuie spusa la nimeni deoarece e o prostie imensa.

Eu iti spun din experienta ce se intampla si cum , cand vi e vorba de motociclete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca tu ai o parere prea buna despre tine. Uneori dauneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On topic: m facut presiunea si am gasit 2.7 la o saptamana upa ce zisesem ca vreau 2.3 .......

La naiba, presiunea se masoara in secunda 2 dupa ce s-a "racit" roata dupa operatiunea de schimb anvelope si eventual rulaj ...

Nu de alta, dar la vulcanizari baietii baga "cit trebuie" iar sculili lor nu prea exceleaza in precizie (inutil sa spun ca NIMENI - client sau "specialist in roate" - nu se uita pe abtibildul cu presiunile recomandate de producator lipit pe usa sau stilpul B la masini - la motorete e mai nasol, scrie in manualul de utilizare, ala de nu-l are nimeni, sau daca il are nu l-a frunzarit vreodata). Cu ani in urma cind am facut vreo 4 pene la Matizda intr-o saptamina (da, stiu, sint special :crack: ) am observat ca e jale cu presiunea la profesionisti, asa ca presiunea o fac io singurel acasica, la rece.

Edited by FLEX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la motorete e lipit pe bascula, la mine cel putin este presiunea trecuta, cu si fără pasager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si eu azi pe la service-ul de roti. Foarte prompti si curati baietii. Au lucrat cu grija, cu precizie...au dat cu talc roata pe interior si pe camera...inafara de mine la garaj n-am mai vazut la altii pana acum :)

100 de lei cu demontat roti si pus la loc, fara echilibrare.

 

Recomnad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update preturi pentru sezonul 2018

 

Servicii si preturi:

- schimbat anvelope moto fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 100 lei

Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 15 lei/buc sau valve metalice 90 grade 25 lei/buc

 

- schimbat anvelope moto janta cu spite si camera: fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 180 lei

Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 15 lei/buc sau valve metalice 90 grade 25 lei/buc

 

- schimbat anvelope moto fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta (clientul vine cu rotile demontate) - 70 lei

Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 15 lei/buc sau valve metalice 90 grade 25 lei/buc

 

- schimbat anvelope moto janta cu spite si camera: fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta (clientul vine cu rotile demontate) - 110 lei

Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 15 lei/buc sau valve metalice 90 grade 25 lei/buc

 

- indreptare janta moto - de la 100 lei/buc

 

Se pot efectua si alte operatiuni de intretinere si mentenanta (schimbat discuri, placute frana, etc). Pentru detalii si preturi ne puteti contacta la unul din numerele de telefon prezentate pe pagina.

 

- schimbat + echilibrat 4 anvelope auto, jante tabla - de la 50 lei

- schimbat + echilibrat 4 anvelope auto, jante aliaj - de la 60 lei (ex. jante aliaj 15", 16" - 60 lei)

» Post actualizat in 12 Mar 2018 13:43

Un link catre -> Pagina Facebook

 

Pentru mai multe detalii puteti suna la unul din numerele de telefon: 0765 666 257 Marius / 0765 991 025 Ionut

post-88481-0-92142100-1520714350_thumb.jpg

post-88481-0-39752000-1520714392_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu contest calitatea serviciilor de vulcanizare moto insa vreau sa va reprosez una alta despre afacere. Acum 1-2 saptamani intr-o sambata la ora 9 AM eram cu rotile in masina sa schimb anvelopele si conform reviewurilor bune pe care le aveti am venit la voi. Nu mica mi-a fost surpriza sa va gasesc atelierul inchis. Conform google si facebook, orele de program sambata sunt 9AM-3PM.

drept ca nu m-am gandit sa dau si un telefon inainte....am luat de buna ce ati completat pe internet.

 

Morala: sunati la baieti inainte de a va duce ca va treziti ca sunt plecati din oras.

 

P.S: Nu strica totusi sa modificati si orarul pe internet ca sa vada clar tot credulul de pe internet informatiile corecte.

 

Stima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem.

Cu 45 minute inainte de ora de inchidere mentionata (19:00)... "noi plecam, vino maine".

 

 

Nu contest calitatea serviciilor de vulcanizare moto insa vreau sa va reprosez una alta despre afacere. Acum 1-2 saptamani intr-o sambata la ora 9 AM eram cu rotile in masina sa schimb anvelopele si conform reviewurilor bune pe care le aveti am venit la voi. Nu mica mi-a fost surpriza sa va gasesc atelierul inchis. Conform google si facebook, orele de program sambata sunt 9AM-3PM.

drept ca nu m-am gandit sa dau si un telefon inainte....am luat de buna ce ati completat pe internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am ajuns si eu la baieti, am fost multumit, au fost seriosi/ amabili si cu ce am stabilit la telefon si la lucrarea in sine, rapid si curat,recomand

post-18483-0-05366200-1534859028_thumb.jpg

post-18483-0-06535600-1534859135_thumb.jpg

post-18483-0-75266600-1534859232_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update preturi sezon 2019

 

Servicii si preturi:
- schimbat anvelope moto fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 150 lei
 Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 20 lei/buc sau valve aluminiu 90 grade 25 lei/buc

 

- schimbat anvelope moto janta cu spite si camera: fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 200 lei
 Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor.

 

- schimbat anvelope moto fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta (clientul vine cu rotile demontate) - 100 lei
 Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 20 lei/buc sau valve aluminiu 90 grade 25 lei/buc

 

- schimbat anvelope moto janta cu spite si camera: fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta (clientul vine cu rotile demontate) - 150 lei
 Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor.

 

- indreptare janta moto - de la 150 lei/buc

- inlocuire lant moto - 100 lei

 

Se pot efectua si alte operatiuni de intretinere si mentenanta (schimbat discuri, placute frana, etc). Pentru detalii si preturi ne puteti contacta la unul din numerele de telefon prezentate pe pagina. 

- schimbat + echilibrat 4 anvelope auto, jante tabla - de la 50 lei
- schimbat + echilibrat 4 anvelope auto, jante aliaj -  de la 60 lei (ex. jante aliaj 15", 16" - 60 lei)

 

Un link catre -> Pagina Facebook

 

Pentru mai multe detalii puteti suna la unul din numerele de telefon: 0765 666 257 Marius / 0765 991 025 Ionut

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce preturile la moto sunt mai mari comparativ cu anul trecut?

La auto vad ca se mentin preturile.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

da,are dreptate finu,au crescut aproape dublu fata de anul trecut .

Oare din cauza lui Dragnea ori Tudorel Toader ?🤔

Edited by Robert46

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...