titi.dudu Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Salutare! Tocmai ce am luat A'ul si imi caut motor. As aprecia daca mi-ati putea da ceva sugestii despre modele / ani la un buget de ~2500e Vreau sa pot merge lejer pe coclauri (gen drum forestier sau chiar ceva poteca mai batuta). Si as duce si pasager cu mine. (eu 1.85 / 95kg, ea 167 / 55kg) Mai vreau sa il pot folosi si in oras (Cluj) sau drumuri scurte intre localitati (<100km). Pana recent, imi statea gandul la un Transalp <'99.. asta pana m-am urcat pe unul si am vazut cat de mare e dihania - ditai balaurul. Numai nu ma vedeam calarindul altundeva decat pe autostrada Plus ca imi pare tare enervant ditai bordul carenat, nu mai vezi pe unde mergi daca ai de ocolit un pietroi, etc la viteza mica. Mi-ar placea sa fie stil naked, cu farul pe furca si nu pe carena. Apoi am cautat enduro adevarate (drz, etc) si imi pare tare incomod sezutul. Stiu, stiu... daca faci enduro n-ai nevoie neaparat sa sezi dar totusi, pentru plimbareala tre sa fie cat de cat ergo. Oare exista struto-camila la care visez eu? usoara, dar si confortabila, capabila pe poteca si sa nu fiarba la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 vezi honda dominator,aprilia pegaso, bmw f650,suzuki freewind,yamaha xt 660 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 la ideea cu farul si faptul ca nu vezi nu stiu unde in fata, ar fi bine sa renunti. nu ai nevoie sa iti vezi roata. la ce vrei tu sa faci ai nevoie de motor de 600(pentru pasager si sa), iar daca T-alp-ul (200 KG) e mare, ai ca si variante DR 650, XT (170-1780KG) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 XT 660 , BMW f650 cred ca sunt cele mai bune variante din ce ai descris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Arunca o privire si la KTM LC4, a avut un prieten unul pentru o perioada buna de timp si s-a descurcat super ok atat offroad cat si pe sosea/oras. https://www.olx.ro/oferta/ktm-lc4-ID85Q6b.html#fba50bdee5 Nu cunosc motorul din anunt, este doar un exemplu asa la repezeala luat de pe net. Poti eventual sa te uiti si la modelul Adventure... Distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 (editat) kawasaky kle 500, dual purpose, bate in aceeasi categorie cu f650, xt 660, freewind... Editat Aprilie 19, 2017 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 xr 600 si xr 650 de la honda xt 600-660 de la yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 (editat) Octav a zis bine. Acum, depinde cum arată ditamai omul pe mobre, să nu fie ca ursul cu biscuitele în c#r. A, şi dacă se încadrează cu banii, eu am dat 2300 pe mobra şi am mai băgat 500. Dar nu e gata încă. Editat Aprilie 19, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Aprilie 19, 2017 Autor Share Postat Aprilie 19, 2017 Merci tuturor pentru implicare. Comentarii folositoare. Dominatorul si XT600 arata interesant. Musai sa incalec vreouna sa o simt. Daca ar fi pus v-twinul de la transalp pe frame'ul XT'ului... si poate si saua... Mi-au mai zis si altii ca nu trebuie sa imi vad roata ) dar ce sa fac, am ramas cu piticii pe creier din poligon: am inceput pe un s.bandit si am terminat pe un sv650n si mi s-a parut super fata de bandit. Poate ca in timp o sa scap de chestiunea cu fairingul. V-Strom am incercat pe asfalt. Nu stiu daca se preteaza la dealuri. Parca e prea mica roata aia fata. Si e destul de greoi totusi. Din poze se pare ca XT600 are cea mai generoasa saua, dar review'urile zic ca e chiar groaznica. Sper sa incerc una zilele astea. Ma cam sperie si monocilindrul cu vibratiile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Arunca o privire si la KTM LC4, a avut un prieten unul pentru o perioada buna de timp si s-a descurcat super ok atat offroad cat si pe sosea/oras. https://www.olx.ro/oferta/ktm-lc4-ID85Q6b.html#fba50bdee5 Nu cunosc motorul din anunt, este doar un exemplu asa la repezeala luat de pe net. Poti eventual sa te uiti si la modelul Adventure... Distractie! Am avut F650 si LC4. Intre cele doua as alege din nou bmw.. Lc4 mi se pare mult prea puturoasa pe strada.. si prea grea pe teren. F650 avand un avantaj un pic in fata in situatiile astea. Cand vorbesc e off road la mine era un drum forestier, o padure, un camp. Sa nu iti imaginezi nu stiu ce filme. Daca iei in calcul pasager, ai mila si bun simt si uita-te la sa Achizitie cu cap si distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Vstrom sta chiar bine la capitolul şa. Nici greutate mare nu are. Depinde cu ce compari. Transalp are roată de 21, foarte ok pe teren accidentat, Vstrom de 19, nu e o diferenţa enorma, dar este. Oricum, pot să urc borduri de 15 cm fără efort. Soţia mea e foarte mulţumită de şa, nici eu nu am de ce mă plânge. Urcă-te pe câteva motorete, să vezi cum stai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 HAHA, asta e buna. LC4 prea puturos pe strada. Culmea si fata de una dintre cele mai anoste motociclete construite vreodata: F650. SXC ul meu inseamna ca e posedat de ma chinui sa ii tin roata fata la un nivel decent de asfalt/pamant. F650 poate e mai potrivita pentru asfalt/pasager, dar nu poti sa o compari cu LC4 ca dinamica nici chiar pe asfalt. De offroad nici nu vorbim, nici nu viseaza F650 sa faca de ce este in stare LC4-ul. O motocicleta(F650) stearsa si anosta, consumul ce e de capul ei. Oricum, omul nostru este incepator. El nu are inca idee despre ce inseamna forestierele cu pasager/bagaje. F650 e deja in categoria vaci. Depinde cata endureala vrei. Daca vrei sa inveti adv touring, iei ceva usor, nu balene pline de plastice si +170 kg(gen F650,Transalp, Vstorm...apropo, am ajuns sa catalogam o moto de enduro-touring prin faptul ca urca o bordura de 15 cm?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Nu, dar poate face asta şi e util uneori să treci peste obstacole. Enduro e relativ. Asa, nici Transalp nu e enduro, la cat de masiva este, dar tot merge prin paduri. Deeeci: depinde cine si cum merge, dar si ce gume are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Din poze se pare ca XT600 are cea mai generoasa saua, dar review'urile zic ca e chiar groaznica. Sper sa incerc una zilele astea. Ma cam sperie si monocilindrul cu vibratiile lui. Pentru mers de-aici pana colea saua este f ok. Pentru drumuri mai lungi + pasager am o sa de rezerva cu gel care isi face treaba mai mult decat multumitor. Referitor la vibratii nu trebuie sa te ingrijorezi peste masura. Am facut anul trecut traseul Buc - TF - Alba Iulia - TA - Buc (cu pauza in Alba Iulia de o noapte) si nu am resimtit niciun disconfort legat de vibratii. Dar este cu adevarat deranjant mersul pe autostrada si/sau prin zone de expunere la vant. Te zgaltaie binisor, mai ales daca prinzi si turbulente din spatele vreunui camion. Mobra este una care impaca si capra si varza, numai sa nu ai pretentii ca varza sa fie de 5 Kg iar capra sa dea 10 L de lapte Avantajul incontestabil este ca daca se termina asfaltul o iei pe forestiere fara jena sau emotii. Suspensiile generoase isi fac treaba instantaneu iar daca ai si niste gume duale este de vis. Aceeasi dilema am avut-o si eu si dupa ce am testat cum stau in sa si cum manevrez mobra pe loc (avand un gabarit redus, adica 1,69 + 65 Kg) m-am decis la XT600E. La tine cred ca ar merge f bine un 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 funny post. lucrurile sunt exact invers. daca cauti un minus la LC4 e vibratia,si nevoia maik atenta de intretinere (cica nu ar fi asa fiabila) in rest e cam peste tot ce exista la 600, alta liga. greutate mai mica suspensii superioare spate de 18 raspuns mai bun la acceleratie consum acceptabil (4-4.5) ciclistica foarte buna varianta cu rezervor de 28 de litri ( calculeaza tu autonomia) e plin de LC4 enduro si supermoto, deci off si on road. F650 e din categoria transalp, bun la toate dar nu face nimic bine (sunt fost posesor) insa pentru inceput si eu as alege Transalp sau F 650. oricum e foarte relativa treaba. ca deobicei, tine de ce iti place. sfaturile noastre sunt doar constatari proprii, si sunt surprins ce diferit vedem lucrurile. ceea ce e foarte bine Am avut F650 si LC4.Intre cele doua as alege din nou bmw..Lc4 mi se pare mult prea puturoasa pe strada.. si prea grea pe teren.F650 avand un avantaj un pic in fata in situatiile astea.Cand vorbesc e off road la mine era un drum forestier, o padure, un camp. Sa nu iti imaginezi nu stiu ce filme.Daca iei in calcul pasager, ai mila si bun simt si uita-te la saAchizitie cu cap si distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Cea mai buna varianta,daca VStromul ti se pare mare, si pt off road cu pasager, mai ales ca incepator o sa iti fie greu, ia-ti un F650GS model pe injectie. In bugetul tau o sa fie greu sa gasesti unul ok in care sa nu mai bagi bani, din pacate... si mai potrivit ti-ar fi F800 pentru ce vrei, dar deja discutam de alta categorie de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Offroad cu pasager mai greu.. Nu as lua monocilindru daca merg majoritatea timpului cu pasager. As lua un transalp, esti incepator, il tii 2 ani si dupaia mai vezi. Transalpul de 650 este ce cauti. Ia unul in stare buna si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Si eu am zis ca tin cativa ani ER5, iar in septembrie deja luam Vstrom. Sa vad cat il tin si pe asta, dar deocamdata imi place al naibii de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Aprilie 20, 2017 Autor Share Postat Aprilie 20, 2017 Eu ma gandesc la offroad/enduro ca si plimbare lejera si nu sport extrem. Trecut-au anii si nu ma mai tin 'balamalele' sa fac ghidusii. Deci cu pasager numa plimbareala in a'ntaia-doua si drumeag de pamant in cel mai rau caz. LC4 arata competenta rau de tot dar saua ceea nu ma inspira. Daca mi-ar fi trebuit zbenguiala poate ca i-as fi dat mai multa atentie. Momentan in balanta am XT'ul de 600 intr-o parte si transalpul + dominatorul dincolo. Mai vedem dupa ce dau o tura cu XT. Azi sigur nu, dupa cei 20cm de zapada cazuti peste noapte :| Ca si proportie de utilizare posibil sa fie mai mult oras (dus-intors birou 10km) si apoi dealuri / paduri in cate unul-doua wknduri pe luna. Iesiri mai lungi, pana la o zi - doua probabil cam o data pe luna. Chiar, cum sta XT la capitolul racire? Citisem ca e aer/ulei. Rezista in trafic vara la 40 grade? Uleiul e racit in radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 kawasaky kle 500, dual purpose, bate in aceeasi categorie cu f650, xt 660, freewind... Doar ca e in doi cilindri si trage mai "in ture". Mult mai turing decat XT, mult mai sportiva decat 650-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Chiar, cum sta XT la capitolul racire? Citisem ca e aer/ulei. Rezista in trafic vara la 40 grade? Uleiul e racit in radiator? Este racire pe aer. Se comporta bine la temperaturi inalte, dar, ca orice mobra cu racire pe aer necesita ventilatie in mers. Probabil ca la asta ai vrut sa te referi cand ai spus aer/ulei, in ideea ca aerul raceste uleiul de pe circuit. Sigur ca o stationare indelungata cu motorul pornit nu este de dorit, dar ma gandesc eu ca nu ai parte de trafic ca-n Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Eu ma gandesc la offroad/enduro ca si plimbare lejera si nu sport extrem. Trecut-au anii si nu ma mai tin 'balamalele' sa fac ghidusii. Deci cu pasager numa plimbareala in a'ntaia-doua si drumeag de pamant in cel mai rau caz. LC4 arata competenta rau de tot dar saua ceea nu ma inspira. Daca mi-ar fi trebuit zbenguiala poate ca i-as fi dat mai multa atentie. Momentan in balanta am XT'ul de 600 intr-o parte si transalpul + dominatorul dincolo. Mai vedem dupa ce dau o tura cu XT. Azi sigur nu, dupa cei 20cm de zapada cazuti peste noapte :| Ca si proportie de utilizare posibil sa fie mai mult oras (dus-intors birou 10km) si apoi dealuri / paduri in cate unul-doua wknduri pe luna. Iesiri mai lungi, pana la o zi - doua probabil cam o data pe luna. Chiar, cum sta XT la capitolul racire? Citisem ca e aer/ulei. Rezista in trafic vara la 40 grade? Uleiul e racit in radiator? XT-ul nu e pentru ce vrei tu.. Recomandarile mele: * KLE 500 * Transalp * F 650 Sau mai mari: * Africana * Varadero 1000 * Supertenere » Post actualizat in 20 Apr 2017 08:57 Acum am vazut ca zici ca ti s-a parut mare Transalpul.. desi la inaltimea/greutatea ta mi se pare ciudat. In cazul asta nu raman decat doua variante: KLE sau F650. Restul despre care s-a vorbit de-a lungul topicului ori sunt prea mari, ori nu sunt suficient de touring pentru doua persoane si bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 (editat) TA iese castigatoare la toate capitolele, mai ales la pret. Editat Aprilie 20, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Simplu si la obiect: ia-ti enduro-touring, nu dual sport. Ca si incepator, nu cred ca vei face mai mult de 1 km de off la 100 km de asfalt. Iar pasagerul e chinuit rau de tot pe un dual sport, dupa 1-2 ture nu va mai dori sa vina cu tine. Eu unul am chinuit vreo 3 ani Transalpul atat pe drumurile asfaltate ale patriei (Transfagarasan, Valea Prahovei), cat si pe off-road-uri gen Transalpina (aia veche, neasfaltata), Strategica, Lacul Vulturilor. Atat cu pasager, cat si fara. Si i-am dat de capat de-abia atunci cand am ajuns sa dau aripa fata jos ca se blocase roata de la noroi. Sau cand veneam acasa cu febra musculara de la atata tras-impins. https://www.facebook.com/cazachevici.mircea/videos/vb.100000823010392/120087734695326/?type=3&theater Si, cand i-am dat de capat, nu am renuntat la el. Mi-am mai luat un enduro pursange cu tot cu remorca, iar TA-ul e inca la mine. Iar pe un dual sport arati asa: Unde mai incape si pasagerul si bagaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Simplu si la obiect: ia-ti enduro-touring, nu dual sport. Care e diferenta? KLE-ul e trecut in unele descrieri ca dual-sport, in altele enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.