Jump to content

Slab ! Cel mai slab !


vfr750
 Share

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Anul trecut am vrut sa iau noul fjr1300 si plateam 50% avans si restul rate/leasing. Cei de la yamaha au zis ca motorul ajunge la mine dupa ce platesc ultima rata. Pana atunci ramane la ei. Ganditi si voi acum cum pare oferta asta? In comparatie bmw are finantare foarte buna, nu mai zic ca dobanda e doar de cateva procente. Nu ii laud ca nu m-au finantat cu nimic, e doar o constatare.

 

In segmentul de la 10k euro (motoare mari de touring sau sport-touring) ori ai tot cascavalul, ori iei sh la 2-3 ani vechime sau iei bmw! Nu-s prea multe optiuni. Din pacate r1200gs nu place tuturor.

 

Deci, nigga, please!

Edited by audi_A9
Link to comment
Share on other sites

 

in ce oras se intampla asta? :)

In orasul lui Mazare de la malul marii, anul trecut cand a fost test-ride yamaha (prin iunie-iulie). Fjr nu au avut la test.

Edited by audi_A9
Link to comment
Share on other sites

Anul trecut am vrut sa iau noul fjr1300 si plateam 50% avans si restul rate/leasing. Cei de la yamaha au zis ca motorul ajunge la mine dupa ce platesc ultima rata. Pana atunci ramane la ei. Ganditi si voi acum cum pare oferta asta?

 

Eu cred ca a fost o neintelegere acolo sau au vrut sa zici altceva, si anume ca bunul respectiv trece in proprietatea ta dupa ce achiti ultima rata (la leasing). Am avut credit pt o masina (deci credit auto, nu leasing) si am fost proprietar din prima zi de la semnarea contractului, nu mi-a trebuit procuri ca sa ies din tara cu masina, la nici o reparatie sau eveniment pe casco nu mi-au cerut acte de la banca, practic proprietar cu drepturi depline...mai putin casco-ul care mi se pare ca era cesionat in favoarea bancii. Daca in schimb vorbim de leasing...atunci conditiile sunt altele.

 

Cat despre piata moto SH de 2-3-4 ani vechime, asta nu exista la noi. Tot ce se vinde sunt motoare de 6-10 ani, chiar si firmele/samsarii care aduc din afara se axeaza pe modele 2007-2011. Culmea, daca apare vreun motor mai nou (2-3 ani vechime), cumparat de proprietar din reprezentanta, atunci iti cere pe el cu 1-1.5k euro mai putin decat pretul de lista...pai la asemenea pretentii fuck off, ma duc si imi cumpar noua. Vb aia, la 8-10k euro nu mai conteaza inca o mie.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce am vorbit si nu era cazul de transferul de proprietate in acte. Era vorba ca mobra sta la ei cu chei cu tot. Am avut rate/leasing la masini si stiu bine cum e fiecare mod de finantare. Aici era clar ceva ce nu puteam accepta. In fine, am trecut mai departe. Noi sa fim sanatosi! :)

 

La motoare de 15-17k in 2-3 ani nu pierzi doar 1k. Sunt cca 3-4k, plus/minus functie de model si accesorii. Exemple sunt la bavaria rulate unde ai si listele de pret cu cele noi: RnineT nou 15100 fara accesorii, 2015 rulat mediu 4000km (sunt 2 buc) pret mediu 12600. In fine, iar am dat exemplu bavaria si nu voiam. Dar e cel mai la indemana. 1k pierzi doar la GS care oricum se vinde ca asa are el magnet la popor. ;)

» Post actualizat in 29 Apr 2017 08:21

Ideea e ca chiar daca ai in buzunar 9-10k pt un motor de 17k (fie si ca avans) nu poti lua nou. Esti in situatia unuia cu 3k care poate ar lua si el nou dar pe alta perioada de timp. Trebuie sa cauti tot ceva cu banii jos. Deci finantarea chiar lipseste (cu aceeasi exceptie bavareza, damn!), ca suntem noi saraci sau nu asta e alt aspect. Prefer un lucru nou ca ala nu are probleme cu facut revizii, schimbat gume, placute sau discuri, consumuri de ulei, stat cu grija daca proprietarul anterior a mers oare fara ulei/apa in motor, etc. E clar ca lipsa tuturor acestor dubii costa mai mult, dar daca nu ai finantarea nu ai nimic. Trebuie o finantare cu casco si asigurare de viata inclusa!

Edited by audi_A9
Link to comment
Share on other sites

piata auto moto sanatoasa este formata de finantare. Cei care iau un vehicol in leasing il tin de obicei pana cand expira perioada de garantie si sau leasingul, il dau inapoi si iau modelul urmator. Practic isi asuma inchirierea bunului pentru a avea lipsa problemelor si dece nu - bucuria de a avea lucru nou. (in jur de 3 ani) Dupa ei bunurile trec la amatorii de second hand care iau bunul folosit aproximativ 3 ani (si 200.000 km la auto) si incep sa trag de el pana cand bunul respectiv trece de durata lui medie de viata si incepe sa ceara intretinere din ce in ce mai multa.- 5-7 ani de la productie. In momentul asta pe pietele in care manopera e scumpat bunul nu mai are deloc valoare. El se vinde la un sfert sau mai putin de un sfert din valoarea lui de achizitie. Asa au aparut si cataloagele alea pe care le folosesc asiguratorii. E momentul in care apar samsarii, mai pun ceva si le vand pe la noi. De aia mobrele aduse de firme au in jurul a 7 ani.

Fara a avea circuitul asta nu ai nici vanzari noi. Nu ai finantare matura pe leasing si nu ai unde sa oa dai cand inca mai are viata - nu iei noua, mergi in segmentul 2. Nu poti vinde direct in segmentul 3, pierzi prea mult si te expui perioadei post garantie pe care poate nu o vrei.

Noi suntem punct terminus. Ciurucurile nu mai pleaca nicaieri. Ele sunt parfumate si scoase la vanzare ca rovenind din segmentul 2..............

Link to comment
Share on other sites

Qed!

Aia cu Fjr e maxima! Macar sa fi dat si ei la achitarea avansului o roata, la prima rata niste bujii si tot asa :P Pai cand ai fi intrst in posesie mobra ar fi fost un hoit statut, cel putin cu gumele patrate...

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut am vrut sa iau noul fjr1300 si plateam 50% avans si restul rate/leasing. Cei de la yamaha au zis ca motorul ajunge la mine dupa ce platesc ultima rata. Pana atunci ramane la ei. Ganditi si voi acum cum pare oferta asta? In comparatie bmw are finantare foarte buna, nu mai zic ca dobanda e doar de cateva procente. Nu ii laud ca nu m-au finantat cu nimic, e doar o constatare.

In segmentul de la 10k euro (motoare mari de touring sau sport-touring) ori ai tot cascavalul, ori iei sh la 2-3 ani vechime sau iei bmw! Nu-s prea multe optiuni. Din pacate r1200gs nu place tuturor.

Deci, nigga, please!

Legea bancara nu permite asa ceva. Din întâlnirea aia cineva este semiretard.
Link to comment
Share on other sites

Legea bancara nu permite asa ceva. Din întâlnirea aia cineva este semiretard.

Sa inteleg ca am optiunea sa zic ca sunt eu sau ceilalti?

Din pacate nu mi-au dat nimic in scris dar nici interes nu am mai avut. Diferenta in rate era pe 6 luni adica oricum prea putin timp.

Link to comment
Share on other sites

Foarte posibil sa fie cum zici. Alta varianta nu era si oricum rezultatul final a fost acelasi. Eu am vrut sa iau motor nou dar modelele de interes pt mine nu erau finantabile. Poate in cativa ani se mai dezgheata si finantarea. Eu cel putin o astept, daca aude cineva!? Mai cumpar una-doua ca loc mai am. Stiti raspunsul la intrebarea: ce e mai bine decat doua mobre? Trei! :))

 

Dar decat sa tastam mai bine iesim la plimbare ca in sfarsit e cald si pe aici! :)

Link to comment
Share on other sites

@JAGI,de unde e procentajul ala?serios intreb.

 

simplu:

  1. in magazin au foarte putine modele/marimi.
  2. online este mult mai ieftin si livrabil la botul calului.
  3. reducerile live sunt cu precadere la brand-urile mai putin performante

 

magazinul/expozitia este pentru probat marimi...

 

daca o sa puna RAR-ul geana pe segmentul moto, si vor obliga vanzatorii sa aiba la raft doar produse omologate (vezi orice rahat de solutie de parbriz sau stergator auto), piata se va muta 100% online & extern

Link to comment
Share on other sites

n-ai inteles.eu am intrebat unde e procentajul ala in ideea in care as fi curios sa vad cine a facut o asemenea statistica.ca pareri personale e simplu sa "arunci".noroc!

Link to comment
Share on other sites

Ok,inteles.asa ma gandeam si eu.parca mi-as fi dorit sa existe cineva sa fi facut un sondaj/statistica,lucru ce ar insemna multe d.p.d.v al interesului pt tot ce tine de moto. :) si eu cumpar DOAR online. :P

Link to comment
Share on other sites

SAM 2017 este si mai slab, nici un stand cu producatori de motorete. Azi am trecut pe acolo.

 

Este un targ de masini cu standuri de biciclete si trotinete electrice si bonus, va fi un concurs de kendama ... foarte frumos... nu mai calc pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca e topic separat despre sam. Dpmdv "saloonul" e de ras si de plans. Razi de fraierii care au platit bilete si plangi dupa banii dati la intrare :D

Vezi ca e topic separat despre sam. Dpmdv "saloonul" sam e de ras si de plans. Razi de fraierii care au platit bilete si plangi dupa banii dati la intrare :D

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...