leoangi Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Glumiti cu vazutul bujiilor daca dau scantei. Sa ajungi la ele trebuie sa desfaci toata partea fata cu radiator cu tot. Cand ai ajuns la ele este asa dezmembrata ca nu mai ai ce automaturi sa mai dai. Dupa ce pui inapoi radiatorul, lichidul de racire se baga cu vacuum. Nimic nu e cum stiti de la altele. Nu are sigurante, totul e pe module can-bus, informatiie catre ecu se transmit single wire. Uitati de sfaturile clasice. Trebuie diagnoza si basta. Manualul e un program la pachet cu toata gama de moto K existente si are 3.5 GB. Pentru mine faza cu firul rupt apoi legat inapoi spune tot. Ecu daca simte pe partea electrica ceva ce nu este in regula intrerupe comunicarea cu modulul respectiv pana se rezolva problema. De unde stii ca nu mai ai si alt fir intereupt Madaline? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 De unde stii ca nu mai ai si alt fir intereupt Madaline? am verificat asa l-am gasit pe cel rupt,motocicleta a fost toată demontata,ă fost cadrul fisurat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 @madalin - il am pe fratele mai lent si mai comod al motorului tau in garaj (k1200GT), fara un diagnostic nu ai de unde sa sti cu ce sa incepi in a incerca sa-ti dai seama de ce nu porneste, nare sigurante, totul este CPU, daca lui nu-i convine ceva scoate din uz acel circuit si pana nu se remediaza problema nu-i da drumu si gata, dar inregistreaza eroarea. Incearca sa o duci la un dealer, sau poate ai pe cineva prin apropiere (intra pe un forum local, sau un thread european de pe forumurile de BMW Kseries [Kbikes.com, i-bmw.com] care iti poate imprumuta un GS911 - este un tester aftermarket pentru BMW si din punctul meu de vedere IS A MUST la un asa motor, costa ceva, dar nu-i o avere, il am tot timpul la mine, functioneaza si cu un smarphone - care iti poate diagnostica erorile aparute si logate in memoria BMSKului. fara un diagnostic o sa desfaci tot motorul si nu o sa gasesti, poate, un contact imperfect sau oxidat la senzorul de aprindere de pe arbore... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 am verificat asa l-am gasit pe cel rupt,motocicleta a fost toată demontata,ă fost cadrul fisurat Da.. imi pare rau. Rezolvarea, cu siguranta, n-o s-o gasesti pe forum, alta decat sa-i faci diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 momentan sunt toate carenajele demontate pregătite pt vopsit,cam greu sa o duc asa,am un dealer la 3 min cu masina de mine poate vine sa facă diagnoza la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2017 Admin Share Postat Mai 11, 2017 Mie discutiile mi se par de un absurd total! Esti in Germania, gasesti ateliere peste tot, urc-o intr-o duba asa decojita si mergi la un atelier cu ea, te costa ceva, dar nu bajbai. Sa incerci sa tot faci teste cand tu habar nu ai unde sunt bujiile inseamna ceva. Culmea este ca esti si luat in serios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 ai schimbat cadrul sau l-ai sudat? In varianta 2 e posibil sa nu mai mearga drept niciodata » Post actualizat in 11 May 2017 19:58procedurade schimbat lichid e mai sus - cu tot cu vaccum sialte chestii Motoretele au cip. Nu cumva eroarea de pe bord spune ca nu comunica cu cipul? sau eventual sa fi uitat cheia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 schimbat nu sudeaza nimeni cadruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 deci, pe scurt, e vorba de o motocicleta lovita acum X ani destul de tare cat sa se fisureze cadrul, de atunci nu a mai miscat-o nimeni, si voi astia care stiti tehnica moto chiar incercati alt raspuns decat: "du-o la service"? e pentru palmaresul personal? va veti simti mai bine daca dupa ce o duce in service (si o va duce) veti afla ca a avut fix defectul suspectat de voi? sau faceti misto de el intr-un mod atat de finut incat nu ma prind eu? de cand sciu eu acest reply vad ca a postat OP ca a schimbat cadrul ala fisurat. banuiesc ca nu a facut asta el singur in curtea casei. deci, din nou, de ce va bateti capul si nu il trimiteti la service-ul la care a schimbat cadrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 din greseala chiar eu l-am schimbat in garaj ca curte nu am,dar na lumea te face prost fără să cunoască persoana cu care vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2017 Admin Share Postat Mai 11, 2017 Ai schimbat cadrul pe balcon, dar nu stii unde sunt bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 Ai schimbat cadrul pe balcon, dar nu stii unde sunt bujiile? himhim.gif păcat ca nu mai ai vreo 2 frati gemeni, sigur ar fi lumea mai buna,dacă te crezi superior prostului abtinete.dar tu ai trecut examenul cu brio» Post actualizat in 11 May 2017 21:43 Da.. imi pare rau. Rezolvarea, cu siguranta, n-o s-o gasesti pe forum, alta decat sa-i faci diagnoza. în schimb gasesti,oameni care incearca sa ajute,dar aroganța si prostia sunt de nelipsit» Post actualizat in 11 May 2017 21:48 problema nereznerezolvată,multumesc tuturor pt opinii,puteti închide topicul » Post actualizat in 11 May 2017 21:56 Ai schimbat cadrul pe balcon, dar nu stii unde sunt bujiile? himhim.gif ca admin ar trebui sa fi exemplu,dar aroganța ii mai sănătoasă,bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 (editat) Madaline, nu o lua in nume de rau, mai rad si oamenii pe aici. Ai primit vreo doua sfaturi bune mai sus, de la posesori de BMW. Poti incepe de acolo (diagnoza) si pe parcurs mai vedem daca putem ajuta sau nu. Sfatul meu, dar nu numai, e sa o duci la un service BMW, pentru ca-s mai dichisite nemtoaicele astea, canbus, senzori.. Editat Mai 11, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Auzi mah, tu esti ruda cu madalinu' "ala"?... ca prea o dai in politica. Ce arogante visezi, daca schimbi cadrul unui motor, in special unuia ca asta, este imposibil sa nu stii unde sunt bujiile. Iar daca chiar asa sta treaba, mai bine te opresti aici cu "reparatiile". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Daca schimbi cadrul unui motor, in special unuia ca asta, este imposibil sa nu stii unde sunt bujiile. Acelasi lucru l-am gandit si eu!Ca sa faci acest lucru trebuie sa ai competente serioase de mecanica,plus experinta,in schimb intrebarea cu bujiile a lamurit totul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 din greseala chiar eu l-am schimbat in garaj ca curte nu am,dar na lumea te face prost fără să cunoască persoana cu care vbLa nivelul asta de skill poti sa te faci mecanic moto in California/index.php?/topic/746483-caut-job-ca-mecanic-moto-in-california/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 12, 2017 Autor Share Postat Mai 12, 2017 Auzi mah, tu esti ruda cu madalinu' "ala"?... ca prea o dai in politica. Ce arogante visezi, daca schimbi cadrul unui motor, in special unuia ca asta, este imposibil sa nu stii unde sunt bujiile. Iar daca chiar asa sta treaba, mai bine te opresti aici cu "reparatiile". nu trebuie sa fi mecanic mare sa demontez si sa montez la loc,si de sti ce competente mecanice am eu,nu am desfăcut motorul sa fiu mecanic,deti o căruța identică?dacă da da te rog carenajul lateral jos si inspextioneaza putin situatia,multi au vazut motocicleta asta doar pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Madaline, nu te suparata, tata... dar uite datele problemei: - avem o motocicleta care a fost lovita - aparent, cadrul a fost fisurat si schimbat => cadrul a fost schimbat de catre tine => ai competente mecanice serioase si skilluri de maestru jedi in ale BMW-urilor (K-urile nu sunt tocmai cele mai simple motociclete) => din ce ti-au mai zis baietii mai inainte ar trebui sa faci cate ceva sau sa izolezi cumva problema si sa stii cam de unde-ar veni. - nu se stie ce alte elemente au mai fost avariate - s-a schimbat doar siwtchul contactului Cam asa ai prezentat tu problema. Da totusi mai multe detalii si poate-poate vine cineva cu o idee. Daca nu, sus pe platforma si service cu ea! Intrebare: cadru fisurat la asa ceva nu inseamna totusi avarie foarte nasoala? Din ce stiu eu, astea-s construite destul de bine si cand se buseste cadrul, ar cam trebui sa-i multumesti barbosului ca te-a mai lasat printre muritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 ai cheie dinamometrica? ai strans corect toate suruburile? daca nu - ia manualul, investeste in scula si refa toate strangerile. daca porneste e posibil sa dai in gard din foarte multe cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 12, 2017 Admin Share Postat Mai 12, 2017 Intrebare: cadru fisurat la asa ceva nu inseamna totusi avarie foarte nasoala? Da de unde, o sa aflam in curand ca a scapat-o de pe cric :-) unde sunt mai exact bujiile? poate stiu cum se verifica si bujiile,am întreba unde sunt doar sa stiu de unde sa incep sa demontez dacă trebuie,puteau sa fie în spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin1982 Postat Mai 12, 2017 Autor Share Postat Mai 12, 2017 ai cheie dinamometrica? ai strans corect toate suruburile? daca nu - ia manualul, investeste in scula si refa toate strangerile. daca porneste e posibil sa dai in gard din foarte multe cauze. sunt pe net toate indicatiile de strangere cu dinamometrica care si cât trebuie stranse» Post actualizat in 12 May 2017 06:31 Madaline, nu te suparata, tata... dar uite datele problemei: - avem o motocicleta care a fost lovita - aparent, cadrul a fost fisurat si schimbat => cadrul a fost schimbat de catre tine => ai competente mecanice serioase si skilluri de maestru jedi in ale BMW-urilor (K-urile nu sunt tocmai cele mai simple motociclete) => din ce ti-au mai zis baietii mai inainte ar trebui sa faci cate ceva sau sa izolezi cumva problema si sa stii cam de unde-ar veni. - nu se stie ce alte elemente au mai fost avariate - s-a schimbat doar siwtchul contactului Cam asa ai prezentat tu problema. Da totusi mai multe detalii si poate-poate vine cineva cu o idee. Daca nu, sus pe platforma si service cu ea! Intrebare: cadru fisurat la asa ceva nu inseamna totusi avarie foarte nasoala? Din ce stiu eu, astea-s construite destul de bine si cand se buseste cadrul, ar cam trebui sa-i multumesti barbosului ca te-a mai lasat printre muritori. chiar vrei sa spun ce piese am mai schimbat mai exact,dar nu cred că au de a face cu problema ca nu porneste,toata fata schimbată si cablul de ce era rupt este de la mufa ce intra in ceasuri sau bord cum vreti,nu sunt nici un jedi man apucat de ea pt vă sunt în stare sau cel putin cred asta,pana la momentul de fata nu man dezamagit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 fartele meu, stai la jermania, ne-ai spus de fo' 3 ori. du-o la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 ''Forumul nu este un mecanic gratis. Nu intram aici si ne spunem of-ul in speranta ca cineva ne va dicta rezolvarea problemei'' deci musai sa-l duci la un service specializat, alta solutie nu mai ai.... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) nu trebuie sa fi mecanic mare sa demontez si sa montez la loc,si de sti ce competente mecanice am eu,nu am desfăcut motorul sa fiu mecanic,deti o căruța identică?dacă da da te rog carenajul lateral jos si inspextioneaza putin situatia,multi au vazut motocicleta asta doar pe net Nu nu trebuie sa fii DOAR mecanic ci si electrician ca sa schimbi cadrul unui motor... sunt curios cum ai mutat instalatia electrica FARA SA STII UNDE SUNT BUJIILE??? Tu chiar esti proprietarul acestui motor... sau l-ai "imprumutat" (fara stirea proprietarului), ca mie imi cam pute topicul asta. Dupa un accident care a produs fisurarea cadrului singura "piesa" avariata este... switch-ul contactului??? Presupun ca stii ca motorul porneste mult mai usor daca folosesti cheia, da? De preferat cea originala! Merge si sa faci by-pass la contact... daca stii unde si cum, insa la motorul asta e mai greu, mult mai greu. Ia pune o poza cu motorul... in care sa se vaza numarul si seriile! Editat Mai 12, 2017 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.