Jump to content

Recommended Posts

Glumiti cu vazutul bujiilor daca dau scantei. Sa ajungi la ele trebuie sa desfaci toata partea fata cu radiator cu tot. Cand ai ajuns la ele este asa dezmembrata ca nu mai ai ce automaturi sa mai dai. Dupa ce pui inapoi radiatorul, lichidul de racire se baga cu vacuum. Nimic nu e cum stiti de la altele. Nu are sigurante, totul e pe module can-bus, informatiie catre ecu se transmit single wire. Uitati de sfaturile clasice. Trebuie diagnoza si basta. Manualul e un program la pachet cu toata gama de moto K existente si are 3.5 GB.

Pentru mine faza cu firul rupt apoi legat inapoi spune tot. Ecu daca simte pe partea electrica ceva ce nu este in regula intrerupe comunicarea cu modulul respectiv pana se rezolva problema. De unde stii ca nu mai ai si alt fir intereupt Madaline?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Link to post
Share on other sites

@madalin - il am pe fratele mai lent si mai comod al motorului tau in garaj (k1200GT), fara un diagnostic nu ai de unde sa sti cu ce sa incepi in a incerca sa-ti dai seama de ce nu porneste, nare sigurante, totul este CPU, daca lui nu-i convine ceva scoate din uz acel circuit si pana nu se remediaza problema nu-i da drumu si gata, dar inregistreaza eroarea.

 

Incearca sa o duci la un dealer, sau poate ai pe cineva prin apropiere (intra pe un forum local, sau un thread european de pe forumurile de BMW Kseries [Kbikes.com, i-bmw.com] care iti poate imprumuta un GS911 - este un tester aftermarket pentru BMW si din punctul meu de vedere IS A MUST la un asa motor, costa ceva, dar nu-i o avere, il am tot timpul la mine, functioneaza si cu un smarphone - care iti poate diagnostica erorile aparute si logate in memoria BMSKului. fara un diagnostic o sa desfaci tot motorul si nu o sa gasesti, poate, un contact imperfect sau oxidat la senzorul de aprindere de pe arbore...

Link to post
Share on other sites

am verificat asa l-am gasit pe cel rupt,motocicleta a fost toată demontata,ă fost cadrul fisurat

​Da.. imi pare rau. Rezolvarea, cu siguranta, n-o s-o gasesti pe forum, alta decat sa-i faci diagnoza.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Mie discutiile mi se par de un absurd total!

Esti in Germania, gasesti ateliere peste tot, urc-o intr-o duba asa decojita si mergi la un atelier cu ea, te costa ceva, dar nu bajbai.

Sa incerci sa tot faci teste cand tu habar nu ai unde sunt bujiile inseamna ceva. Culmea este ca esti si luat in serios!

Link to post
Share on other sites

ai schimbat cadrul sau l-ai sudat? In varianta 2 e posibil sa nu mai mearga drept niciodata


» Post actualizat in 11 May 2017 19:58

procedurade schimbat lichid e mai sus - cu tot cu vaccum sialte chestii

Motoretele au cip. Nu cumva eroarea de pe bord spune ca nu comunica cu cipul? sau eventual sa fi uitat cheia ?

Link to post
Share on other sites

deci, pe scurt, e vorba de o motocicleta lovita acum X ani destul de tare cat sa se fisureze cadrul, de atunci nu a mai miscat-o nimeni, si voi astia care stiti tehnica moto chiar incercati alt raspuns decat: "du-o la service"? e pentru palmaresul personal? va veti simti mai bine daca dupa ce o duce in service (si o va duce) veti afla ca a avut fix defectul suspectat de voi?

sau faceti misto de el intr-un mod atat de finut incat nu ma prind eu?

 

de cand sciu eu acest reply vad ca a postat OP ca a schimbat cadrul ala fisurat. banuiesc ca nu a facut asta el singur in curtea casei. deci, din nou, de ce va bateti capul si nu il trimiteti la service-ul la care a schimbat cadrul?

Link to post
Share on other sites

 

Ai schimbat cadrul pe balcon, dar nu stii unde sunt bujiile? himhim.gif

păcat ca nu mai ai vreo 2 frati gemeni, sigur ar fi lumea mai buna,dacă te crezi superior prostului abtinete.dar tu ai trecut examenul cu brio😎

» Post actualizat in 11 May 2017 21:43

 

Da.. imi pare rau. Rezolvarea, cu siguranta, n-o s-o gasesti pe forum, alta decat sa-i faci diagnoza.

în schimb gasesti,oameni care incearca sa ajute,dar aroganța si prostia sunt de nelipsit

» Post actualizat in 11 May 2017 21:48

problema nereznerezolvată,multumesc tuturor pt opinii,puteti închide topicul

» Post actualizat in 11 May 2017 21:56

 

Ai schimbat cadrul pe balcon, dar nu stii unde sunt bujiile? himhim.gif

ca admin ar trebui sa fi exemplu,dar aroganța ii mai sănătoasă,bafta in continuare 😉
Link to post
Share on other sites

Madaline, nu o lua in nume de rau, mai rad si oamenii pe aici. Ai primit vreo doua sfaturi bune mai sus, de la posesori de BMW. Poti incepe de acolo (diagnoza) si pe parcurs mai vedem daca putem ajuta sau nu. Sfatul meu, dar nu numai, e sa o duci la un service BMW, pentru ca-s mai dichisite nemtoaicele astea, canbus, senzori.. :peace:

Edited by adidas
Link to post
Share on other sites

Auzi mah, tu esti ruda cu madalinu' "ala"?... ca prea o dai in politica.

 

Ce arogante visezi, daca schimbi cadrul unui motor, in special unuia ca asta, este imposibil sa nu stii unde sunt bujiile. Iar daca chiar asa sta treaba, mai bine te opresti aici cu "reparatiile".

Link to post
Share on other sites

 

Daca schimbi cadrul unui motor, in special unuia ca asta, este imposibil sa nu stii unde sunt bujiile.

Acelasi lucru l-am gandit si eu!

Ca sa faci acest lucru trebuie sa ai competente serioase de mecanica,plus experinta,in schimb intrebarea cu bujiile a lamurit totul...

Link to post
Share on other sites

Auzi mah, tu esti ruda cu madalinu' "ala"?... ca prea o dai in politica.

 

Ce arogante visezi, daca schimbi cadrul unui motor, in special unuia ca asta, este imposibil sa nu stii unde sunt bujiile. Iar daca chiar asa sta treaba, mai bine te opresti aici cu "reparatiile".

nu trebuie sa fi mecanic mare sa demontez si sa montez la loc,si de sti ce competente mecanice am eu,nu am desfăcut motorul sa fiu mecanic,deti o căruța identică?dacă da da te rog carenajul lateral jos si inspextioneaza putin situatia,multi au vazut motocicleta asta doar pe net
Link to post
Share on other sites

Madaline,

 

nu te suparata, tata... dar uite datele problemei:

 

- avem o motocicleta care a fost lovita

- aparent, cadrul a fost fisurat si schimbat => cadrul a fost schimbat de catre tine => ai competente mecanice serioase si skilluri de maestru jedi in ale BMW-urilor (K-urile nu sunt tocmai cele mai simple motociclete) => din ce ti-au mai zis baietii mai inainte ar trebui sa faci cate ceva sau sa izolezi cumva problema si sa stii cam de unde-ar veni.

- nu se stie ce alte elemente au mai fost avariate

- s-a schimbat doar siwtchul contactului

 

Cam asa ai prezentat tu problema. Da totusi mai multe detalii si poate-poate vine cineva cu o idee. Daca nu, sus pe platforma si service cu ea!

 

Intrebare: cadru fisurat la asa ceva nu inseamna totusi avarie foarte nasoala? Din ce stiu eu, astea-s construite destul de bine si cand se buseste cadrul, ar cam trebui sa-i multumesti barbosului ca te-a mai lasat printre muritori.

Link to post
Share on other sites

ai cheie dinamometrica? ai strans corect toate suruburile? daca nu - ia manualul, investeste in scula si refa toate strangerile. daca porneste e posibil sa dai in gard din foarte multe cauze.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Intrebare: cadru fisurat la asa ceva nu inseamna totusi avarie foarte nasoala?

Da de unde, o sa aflam in curand ca a scapat-o de pe cric :-)

 

unde sunt mai exact bujiile?

poate stiu cum se verifica si bujiile,am întreba unde sunt doar sa stiu de unde sa incep sa demontez dacă trebuie,puteau sa fie în spate

soleilsourire.gif

Link to post
Share on other sites

 

ai cheie dinamometrica? ai strans corect toate suruburile? daca nu - ia manualul, investeste in scula si refa toate strangerile. daca porneste e posibil sa dai in gard din foarte multe cauze.

sunt pe net toate indicatiile de strangere cu dinamometrica care si cât trebuie stranse

» Post actualizat in 12 May 2017 06:31

Madaline,

 

nu te suparata, tata... dar uite datele problemei:

 

- avem o motocicleta care a fost lovita

- aparent, cadrul a fost fisurat si schimbat => cadrul a fost schimbat de catre tine => ai competente mecanice serioase si skilluri de maestru jedi in ale BMW-urilor (K-urile nu sunt tocmai cele mai simple motociclete) => din ce ti-au mai zis baietii mai inainte ar trebui sa faci cate ceva sau sa izolezi cumva problema si sa stii cam de unde-ar veni.

- nu se stie ce alte elemente au mai fost avariate

- s-a schimbat doar siwtchul contactului

 

Cam asa ai prezentat tu problema. Da totusi mai multe detalii si poate-poate vine cineva cu o idee. Daca nu, sus pe platforma si service cu ea!

 

Intrebare: cadru fisurat la asa ceva nu inseamna totusi avarie foarte nasoala? Din ce stiu eu, astea-s construite destul de bine si cand se buseste cadrul, ar cam trebui sa-i multumesti barbosului ca te-a mai lasat printre muritori.

chiar vrei sa spun ce piese am mai schimbat mai exact,dar nu cred că au de a face cu problema ca nu porneste,toata fata schimbată si cablul de ce era rupt este de la mufa ce intra in ceasuri sau bord cum vreti,nu sunt nici un jedi man apucat de ea pt vă sunt în stare sau cel putin cred asta,pana la momentul de fata nu man dezamagit
Link to post
Share on other sites

fartele meu, stai la jermania, ne-ai spus de fo' 3 ori. du-o la service.

Link to post
Share on other sites

 

''Forumul nu este un mecanic gratis. Nu intram aici si ne spunem of-ul in speranta ca cineva ne va dicta rezolvarea problemei''

 

deci musai sa-l duci la un service specializat, alta solutie nu mai ai....

succes

Link to post
Share on other sites

nu trebuie sa fi mecanic mare sa demontez si sa montez la loc,si de sti ce competente mecanice am eu,nu am desfăcut motorul sa fiu mecanic,deti o căruța identică?dacă da da te rog carenajul lateral jos si inspextioneaza putin situatia,multi au vazut motocicleta asta doar pe net

 

Nu nu trebuie sa fii DOAR mecanic ci si electrician ca sa schimbi cadrul unui motor... sunt curios cum ai mutat instalatia electrica FARA SA STII UNDE SUNT BUJIILE???

 

Tu chiar esti proprietarul acestui motor... sau l-ai "imprumutat" (fara stirea proprietarului), ca mie imi cam pute topicul asta. Dupa un accident care a produs fisurarea cadrului singura "piesa" avariata este... switch-ul contactului??? Presupun ca stii ca motorul porneste mult mai usor daca folosesti cheia, da? De preferat cea originala! Merge si sa faci by-pass la contact... daca stii unde si cum, insa la motorul asta e mai greu, mult mai greu.

 

Ia pune o poza cu motorul... in care sa se vaza numarul si seriile!

Edited by yo4hgx
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...