Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Cumpar crushbar si suporti coburi laterali pentru tenere 3yf/1991. Daca stie cineva macar o schema cu cote, sa mi le confectionez singur.

0726306316.

Multumesc!

www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=8&t_id=149&s=1

fi artist ! ... astfel nu vei avea nevoie de cote :)

Mesaj completat

cateva poze de la adunarea noasta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine v-am gasit! Proaspat posesor de xt660z in rodaj!

 

2.jpg

 

3.jpg

 

1.jpg

 

Asfalt prost dar drumuri frumoase! :lol:

Mesaj completat

1.jpg

 

 

 

 

2.jpg

 

3.jpg

S-o porti sanatos pana se gata setul motor !!! :huh:

 

bah... da ce inghesuiala la voi pe trotuare... Pe unde circula pietonii? :huh: Cred ca pe carosabil, fugutza ca iepurii de camp :D

Mesaj completat

multumesc! am vazut ce au facut baietii aia, da' mie nu cred ca o sa-mi iasa,

bah... io le-am facut pe alea... iar de meserie is padurar :rolleyes: , nu lacatus sau sudor cum s-ar crede

Mainile nu le avem numai ca sa folosim hartia igienica , iar capu' ar trebui sa aiba si alt rol decat sa nu ploua in gat.

Pe de alta parte este si ceva de lucru ... ai nevoie numai de rola, menghina si flex. Dupa ce le pregatesti te duci la un sudor, apoi le slefuiesti si le vopsesti cu un sprai ... daca nu ai gasit vre-un cuptor ca mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Continuind seria deschisa pe aceasta pagina de @stege si @plescoi_rulz, inca un posesor de Yamaha, fericit:

 

post-3763-1249849903_thumb.jpgpost-3763-1249851299_thumb.jpg

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o teava de esapament de pe partea dintre motor si teava finala si garnitura dintre tevi pentru un Yamaha XT 660 R din 2004.

Si un scut ar mai fi bun.

Are cineva de vanzare?

Rog P.M.

Editat de xt master
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Poate cineva sa-mi zica ce diametru are axul de care se prinde schimbatorul de viteza? Ca mi-am pierdut schimbatorul si pe Louis am gasit doar acest schimbator: http://www.louis.de/_205af0d0cf21b73e578c0...tnr_gr=10046090 (daca nu functioneaza cautati dupa codul 10046090) care zice ca-i pentru modelele Yamaha XT 500 - 600. Eu am Honda FX650 Vigor si diametrul axului este 1 cm. Un schimbator original este 48 euro :) pe cand asta de la Louis e 10.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate cineva sa-mi zica ce diametru are axul de care se prinde schimbatorul de viteza? Ca mi-am pierdut schimbatorul si pe Louis am gasit doar acest schimbator: http://www.louis.de/_205af0d0cf21b73e578c0...tnr_gr=10046090 (daca nu functioneaza cautati dupa codul 10046090) care zice ca-i pentru modelele Yamaha XT 500 - 600. Eu am Honda FX650 Vigor si diametrul axului este 1 cm. Un schimbator original este 48 euro :) pe cand asta de la Louis e 10.

 

Multumesc!

si daca se potriveste pe ax(zecimi si nr. de caneluri), cel mai probabil va lovi in motor sau va fi prea in exterior.

 

 

Da', cum de l-ai pierdut? :)

 

cauta pe unu cu xt (pana in 1990) la CJ si roaga-l sa-ti dea pedala de proba...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da', cum de l-ai pierdut? :)

 

La o tura de off-road vinerea trecuta a inceput sa se balangane si l-am strans, n-a tinut si l-am mai strans pana s-a rupt surubul de strangere :). Am zis sa mergem sa cautam alt surub acasa la un prieten si cand am ajuns nu mai stiam ce am facut cu schimbatorul. Eu tin minte ca l-am dat jos, da' e posibil sa-l fi lasat acolo si sa fi picat pe drum. Chiar nu mai tin minte. Si ui' asa circul eu doar cu viteza a 3-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

 

De unde imi cumpar si eu un ghidon mai rezistent( cel original se stramba f usor ) si o maneta de ambreiaj? Moto este : Yamaha XT 97 3 TB

 

Am foarte mare nevoie de ele si nu stiu unde sa ma adresez...

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

 

De unde imi cumpar si eu un ghidon mai rezistent( cel original se stramba f usor ) si o maneta de ambreiaj? Moto este : Yamaha XT 97 3 TB

 

Am foarte mare nevoie de ele si nu stiu unde sa ma adresez...

 

Mersi!

 

www.motomike.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi cu Yamaha.Am intrat in posesia unui motor de XT600 care dupa serie ar fi fabricat in 93.Mai am si ceva din instalatia electrica,si unCDI care la fel dupa serie ar fi pentru modelele 87-89.As putea porni motorul cu ce am sau ce imi mai trebuie sau ce legaturi electrice trebuie sa fac doar sa-l pornesc sa vad daca merge.Schemele din manuale nu prea le inteleg si nici nu corespund cu ce am eu.Daca aveti placerea sa ma ajutati imi spuneti ce mai trebuie poate si ceva poze.Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi cu Yamaha.Am intrat in posesia unui motor de XT600 care dupa serie ar fi fabricat in 93.Mai am si ceva din instalatia electrica,si unCDI care la fel dupa serie ar fi pentru modelele 87-89.As putea porni motorul cu ce am sau ce imi mai trebuie sau ce legaturi electrice trebuie sa fac doar sa-l pornesc sa vad daca merge.Schemele din manuale nu prea le inteleg si nici nu corespund cu ce am eu.Daca aveti placerea sa ma ajutati imi spuneti ce mai trebuie poate si ceva poze.Multumesc mult!

 

Carburator are? Bobina de inductie? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa ma insel (desi nu mi se intimpla prea des), dar din cite stiu modelul 3TB (dupa 1990, cel cu pornire electrica) are aprindere TCI, iar modelul 2KF (inainte de 1989) precum si modelul de dupa 1990 (DOAR cel cu kick, XT600K) au aprindere CDI. Deci e vorba de 2 sisteme fundamental diferite de aprindere, care folosesc bobine de inductie total diferite si principii la fel.

Ca sa pornesti motorul iti trebuie, pe linga sistem electric de aprindere (generator + senzor, TCI, bobina), carburatoare si mai ales sistemul de ungere (rezervorul de ulei este in cadru la 3TB - nu are baie de ulei).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa ma insel (desi nu mi se intimpla prea des), dar din cite stiu modelul 3TB (dupa 1990, cel cu pornire electrica) are aprindere TCI, iar modelul 2KF (inainte de 1989) precum si modelul de dupa 1990 (DOAR cel cu kick, XT600K) au aprindere CDI. Deci e vorba de 2 sisteme fundamental diferite de aprindere, care folosesc bobine de inductie total diferite si principii la fel.

Ca sa pornesti motorul iti trebuie, pe linga sistem electric de aprindere (generator + senzor, TCI, bobina), carburatoare si mai ales sistemul de ungere (rezervorul de ulei este in cadru la 3TB - nu are baie de ulei).

 

Multumesc mult pentru lamuriri.O sa fac niste poze cu ce am ca sa vezi tu despre ce e vorba.

Mesaj completat

Carburator are? Bobina de inductie? :wacko:

 

Are si carburator si bobina de inductie.Legaturile electrice ma intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut care ma poate ajuta si pe mine cu un pinion de roata?? orice model eu am nevoie pentru un xt 550 deala cu frana pe tambur dar poate sa fie si alt model ca il adaptez cumva. al meu e cam dus si sare lantu peste el.nu moca!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut care ma poate ajuta si pe mine cu un pinion de roata?? orice model eu am nevoie pentru un xt 550 deala cu frana pe tambur dar poate sa fie si alt model ca il adaptez cumva. al meu e cam dus si sare lantu peste el.nu moca!!

 

 

http://www.motomike.eu/mike/category/10100...0/article/90631

Autonet si Romi motors parca aduc.

 

http://www.motomike.eu/mike/category/10100...0/vehicle/21120

http://www.motomike.eu/autonet/mike/catego...0/vehicle/21120

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut care ma poate ajuta si pe mine cu un pinion de roata?? orice model eu am nevoie pentru un xt 550 deala cu frana pe tambur dar poate sa fie si alt model ca il adaptez cumva. al meu e cam dus si sare lantu peste el.nu moca!!

 

E vreo 20-30 E o foaie noua, pe cati dinti vrei tu

http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&...uid=2323&p=

 

Foaia se potriveste la modelele urmatoare (asta daca vrei neaparat SH de pe alta mobra) -> http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&...artnr=JTR857,38

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea, am o mare rugamine as vrea sa ma ajutati sa identific obiectul,nu am alte detalii decat urmatoarele poze si intreb si eu specialistii ,dupa ce am citit aproape tot ce e scris aici, eu cred ca e YAMAHA XT 600 Z TENERE din seria numarul 4 adica anii 1988-1990 ,care are 3VJ cod motor si nu stiu in poze nu vad adica daca e cu disc de frana spate ,pornire doar la demaror si are racirea doar pe aer asa ar trebui dupa 91 ainteleg ca a aparut racirea pe apa si modelul XT 660 CU FAR PATRAT DE AIA VA ROG MULT SA MA AJUTATI CARE AVETI ASA CEVA? multumesc anticipat si imediat revin cu poze...

Mesaj completat

http://img181.imageshack.us/slide

Mesaj completat

http://img181.imageshack.us/gal.php?g=poze...ndramoto040.jpg

Mesaj completat

sper sa mearga a doua legatura ca la primul link da eroare daca citeste cineva si totusi nu poate vedea pozele va rog sa imi spuneti sa mai incerc,am observat atent ca are disc pe spate si pornire la buton....

Mesaj completat

Al patrulea model - 3 AJ

 

Fabricat in anii 1988, 1989 si 1990.

 

Il individualizeaza, fata de predecesoarele sale:

 

- Carena superioara cu cele doua faruri rotunde

 

- Aparitia franei pe disc la roata spate

 

- Coborarea aripii fata exact deasupra cauciucului

 

- Imbunatatirea racirii

 

- Se produce in 2 variante de colorit - alb/rosu si galben/albastru.

 

-Pornire numai cu electrostarter. Posibilitate de adaptare pedala existenta din fabricatie.

 

- Decompresor automat.

 

- Rezervor combustibil de 25 de litri.

 

Din punct de vedere tehnic este considerat cel mai bun model Tenere din vechea generatie.

 

Un minus al modelului il reprezinta multitudinea de plastice, sensibile la lovituri in conditii de uz in teren accidentat si zgomotul produs de acestea in cazul in care proprietarul nu se preocupa de strangerea lor.

 

Motorul propriu-zis este aproape identic cu cel al modelului 1VJ-ul si cu cel al primei generatii 3TB (1990-1995 - difera circuitul de racire al uleiului), motiv pentru care multe site-uri de posesori recomanda aceleasi manuale la partea de reparatii motor.

 

Imagine: 79558541mare.jpg Imagine: 77588942mare.jpg Imagine: 4891043mare.jpg Imagine: 2496144mare.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit unul de vanzare din italia neinmatriculat....cere mult ,e ceva identic de vanzare pe aici ?si cum se comporta?consum?mers croaziera?il iau pentru enduro si ceva sosea adica macar 120 pe sosea sa ia si in rest inteleg ca e fiabil se intretine usor,mentionez ca am mai mers pe transalp 600 si kawa kle 500....la clasa enduro iar in rest am avut cb 450 si yamaha diversion

Mesaj completat

{din ce am citit e cel mai laudat din vechi si apartine dictonului ,,simplu si eficace,, imi place asta nu caut model de raliu si nu ma mai pasioneaza asa mult viteza....ba chiar ma intreb de ce nu am trecut mai demult la enduro si peisajele frumoase ale tarii ...anul asta am fost pe transalpina cu kle si mi-a placut mult am facut si bicazul si transfagarasanul dar astea-s doar de palmares acum am in cap strategica o ramura a transalpinei si cred ca tenere e cel mai potrivit pentru asta mai ales ca nu am multi banuti acum desi imi doream un transalp...momentan sunt fara motor}

Mesaj completat

dar de ce nu se mai cumpara asa ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa ma insel (desi nu mi se intimpla prea des), dar din cite stiu modelul 3TB (dupa 1990, cel cu pornire electrica) are aprindere TCI, iar modelul 2KF (inainte de 1989) precum si modelul de dupa 1990 (DOAR cel cu kick, XT600K) au aprindere CDI. Deci e vorba de 2 sisteme fundamental diferite de aprindere, care folosesc bobine de inductie total diferite si principii la fel.

Ca sa pornesti motorul iti trebuie, pe linga sistem electric de aprindere (generator + senzor, TCI, bobina), carburatoare si mai ales sistemul de ungere (rezervorul de ulei este in cadru la 3TB - nu are baie de ulei).

post-39675-1252504642_thumb.jpg

post-39675-1252505282_thumb.jpg

post-39675-1252505325_thumb.jpg

post-39675-1252505370_thumb.jpg

post-39675-1252505425_thumb.jpg

post-39675-1252505483_thumb.jpg

post-39675-1252505531_thumb.jpg

post-39675-1252505581_thumb.jpg

post-39675-1252505618_thumb.jpg

post-39675-1252505636_thumb.jpg Astea sunt firele care ies din motor.Are electromotor si fara kick.Am si carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...