yuk Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Cumpar crushbar si suporti coburi laterali pentru tenere 3yf/1991. Daca stie cineva macar o schema cu cote, sa mi le confectionez singur.0726306316. Multumesc! www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=8&t_id=149&s=1 fi artist ! ... astfel nu vei avea nevoie de cote Mesaj completat cateva poze de la adunarea noasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 (editat) ...Fitze sa-l stapanesti sanatos si sa-l pui la treaba ca duce Editat Iulie 30, 2009 de plescoi rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=8&t_id=149&s=1fi artist ! ... astfel nu vei avea nevoie de cote multumesc! am vazut ce au facut baietii aia, da' mie nu cred ca o sa-mi iasa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Bine v-am gasit! Proaspat posesor de xt660z in rodaj! Asfalt prost dar drumuri frumoase! Mesaj completat S-o porti sanatos pana se gata setul motor !!! bah... da ce inghesuiala la voi pe trotuare... Pe unde circula pietonii? Cred ca pe carosabil, fugutza ca iepurii de camp Mesaj completat multumesc! am vazut ce au facut baietii aia, da' mie nu cred ca o sa-mi iasa, bah... io le-am facut pe alea... iar de meserie is padurar , nu lacatus sau sudor cum s-ar crede Mainile nu le avem numai ca sa folosim hartia igienica , iar capu' ar trebui sa aiba si alt rol decat sa nu ploua in gat. Pe de alta parte este si ceva de lucru ... ai nevoie numai de rola, menghina si flex. Dupa ce le pregatesti te duci la un sudor, apoi le slefuiesti si le vopsesti cu un sprai ... daca nu ai gasit vre-un cuptor ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) Continuind seria deschisa pe aceasta pagina de @stege si @plescoi_rulz, inca un posesor de Yamaha, fericit: Editat August 9, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 (editat) Am nevoie de o teava de esapament de pe partea dintre motor si teava finala si garnitura dintre tevi pentru un Yamaha XT 660 R din 2004. Si un scut ar mai fi bun. Are cineva de vanzare? Rog P.M. Editat August 13, 2009 de xt master Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Salutare! Poate cineva sa-mi zica ce diametru are axul de care se prinde schimbatorul de viteza? Ca mi-am pierdut schimbatorul si pe Louis am gasit doar acest schimbator: http://www.louis.de/_205af0d0cf21b73e578c0...tnr_gr=10046090 (daca nu functioneaza cautati dupa codul 10046090) care zice ca-i pentru modelele Yamaha XT 500 - 600. Eu am Honda FX650 Vigor si diametrul axului este 1 cm. Un schimbator original este 48 euro pe cand asta de la Louis e 10. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) Salutare! Poate cineva sa-mi zica ce diametru are axul de care se prinde schimbatorul de viteza? Ca mi-am pierdut schimbatorul si pe Louis am gasit doar acest schimbator: http://www.louis.de/_205af0d0cf21b73e578c0...tnr_gr=10046090 (daca nu functioneaza cautati dupa codul 10046090) care zice ca-i pentru modelele Yamaha XT 500 - 600. Eu am Honda FX650 Vigor si diametrul axului este 1 cm. Un schimbator original este 48 euro pe cand asta de la Louis e 10. Multumesc! si daca se potriveste pe ax(zecimi si nr. de caneluri), cel mai probabil va lovi in motor sau va fi prea in exterior. Da', cum de l-ai pierdut? cauta pe unu cu xt (pana in 1990) la CJ si roaga-l sa-ti dea pedala de proba... Editat August 28, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Da', cum de l-ai pierdut? La o tura de off-road vinerea trecuta a inceput sa se balangane si l-am strans, n-a tinut si l-am mai strans pana s-a rupt surubul de strangere . Am zis sa mergem sa cautam alt surub acasa la un prieten si cand am ajuns nu mai stiam ce am facut cu schimbatorul. Eu tin minte ca l-am dat jos, da' e posibil sa-l fi lasat acolo si sa fi picat pe drum. Chiar nu mai tin minte. Si ui' asa circul eu doar cu viteza a 3-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Sal! De unde imi cumpar si eu un ghidon mai rezistent( cel original se stramba f usor ) si o maneta de ambreiaj? Moto este : Yamaha XT 97 3 TB Am foarte mare nevoie de ele si nu stiu unde sa ma adresez... Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Sal! De unde imi cumpar si eu un ghidon mai rezistent( cel original se stramba f usor ) si o maneta de ambreiaj? Moto este : Yamaha XT 97 3 TB Am foarte mare nevoie de ele si nu stiu unde sa ma adresez... Mersi! www.motomike.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Salutare colegi cu Yamaha.Am intrat in posesia unui motor de XT600 care dupa serie ar fi fabricat in 93.Mai am si ceva din instalatia electrica,si unCDI care la fel dupa serie ar fi pentru modelele 87-89.As putea porni motorul cu ce am sau ce imi mai trebuie sau ce legaturi electrice trebuie sa fac doar sa-l pornesc sa vad daca merge.Schemele din manuale nu prea le inteleg si nici nu corespund cu ce am eu.Daca aveti placerea sa ma ajutati imi spuneti ce mai trebuie poate si ceva poze.Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salutare colegi cu Yamaha.Am intrat in posesia unui motor de XT600 care dupa serie ar fi fabricat in 93.Mai am si ceva din instalatia electrica,si unCDI care la fel dupa serie ar fi pentru modelele 87-89.As putea porni motorul cu ce am sau ce imi mai trebuie sau ce legaturi electrice trebuie sa fac doar sa-l pornesc sa vad daca merge.Schemele din manuale nu prea le inteleg si nici nu corespund cu ce am eu.Daca aveti placerea sa ma ajutati imi spuneti ce mai trebuie poate si ceva poze.Multumesc mult! Carburator are? Bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) E foarte posibil sa ma insel (desi nu mi se intimpla prea des), dar din cite stiu modelul 3TB (dupa 1990, cel cu pornire electrica) are aprindere TCI, iar modelul 2KF (inainte de 1989) precum si modelul de dupa 1990 (DOAR cel cu kick, XT600K) au aprindere CDI. Deci e vorba de 2 sisteme fundamental diferite de aprindere, care folosesc bobine de inductie total diferite si principii la fel. Ca sa pornesti motorul iti trebuie, pe linga sistem electric de aprindere (generator + senzor, TCI, bobina), carburatoare si mai ales sistemul de ungere (rezervorul de ulei este in cadru la 3TB - nu are baie de ulei). Editat August 31, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Parbriz pe XT are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 E foarte posibil sa ma insel (desi nu mi se intimpla prea des), dar din cite stiu modelul 3TB (dupa 1990, cel cu pornire electrica) are aprindere TCI, iar modelul 2KF (inainte de 1989) precum si modelul de dupa 1990 (DOAR cel cu kick, XT600K) au aprindere CDI. Deci e vorba de 2 sisteme fundamental diferite de aprindere, care folosesc bobine de inductie total diferite si principii la fel.Ca sa pornesti motorul iti trebuie, pe linga sistem electric de aprindere (generator + senzor, TCI, bobina), carburatoare si mai ales sistemul de ungere (rezervorul de ulei este in cadru la 3TB - nu are baie de ulei). Multumesc mult pentru lamuriri.O sa fac niste poze cu ce am ca sa vezi tu despre ce e vorba. Mesaj completat Carburator are? Bobina de inductie? Are si carburator si bobina de inductie.Legaturile electrice ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) donez cablu de turometru, carena dreapta si stanga fata (sparta la prindere) + cauciuc cred ca de la semnalizarea din fata. model 3yF parca... Cine doreste da un mesaj privat Editat Septembrie 7, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 va salut care ma poate ajuta si pe mine cu un pinion de roata?? orice model eu am nevoie pentru un xt 550 deala cu frana pe tambur dar poate sa fie si alt model ca il adaptez cumva. al meu e cam dus si sare lantu peste el.nu moca!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) va salut care ma poate ajuta si pe mine cu un pinion de roata?? orice model eu am nevoie pentru un xt 550 deala cu frana pe tambur dar poate sa fie si alt model ca il adaptez cumva. al meu e cam dus si sare lantu peste el.nu moca!! http://www.motomike.eu/mike/category/10100...0/article/90631 Autonet si Romi motors parca aduc. http://www.motomike.eu/mike/category/10100...0/vehicle/21120 http://www.motomike.eu/autonet/mike/catego...0/vehicle/21120 Editat Septembrie 7, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 va salut care ma poate ajuta si pe mine cu un pinion de roata?? orice model eu am nevoie pentru un xt 550 deala cu frana pe tambur dar poate sa fie si alt model ca il adaptez cumva. al meu e cam dus si sare lantu peste el.nu moca!! E vreo 20-30 E o foaie noua, pe cati dinti vrei tu http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&...uid=2323&p= Foaia se potriveste la modelele urmatoare (asta daca vrei neaparat SH de pe alta mobra) -> http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&...artnr=JTR857,38 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 salutare la toata lumea, am o mare rugamine as vrea sa ma ajutati sa identific obiectul,nu am alte detalii decat urmatoarele poze si intreb si eu specialistii ,dupa ce am citit aproape tot ce e scris aici, eu cred ca e YAMAHA XT 600 Z TENERE din seria numarul 4 adica anii 1988-1990 ,care are 3VJ cod motor si nu stiu in poze nu vad adica daca e cu disc de frana spate ,pornire doar la demaror si are racirea doar pe aer asa ar trebui dupa 91 ainteleg ca a aparut racirea pe apa si modelul XT 660 CU FAR PATRAT DE AIA VA ROG MULT SA MA AJUTATI CARE AVETI ASA CEVA? multumesc anticipat si imediat revin cu poze... Mesaj completat http://img181.imageshack.us/slide Mesaj completat http://img181.imageshack.us/gal.php?g=poze...ndramoto040.jpg Mesaj completat sper sa mearga a doua legatura ca la primul link da eroare daca citeste cineva si totusi nu poate vedea pozele va rog sa imi spuneti sa mai incerc,am observat atent ca are disc pe spate si pornire la buton.... Mesaj completat Al patrulea model - 3 AJ Fabricat in anii 1988, 1989 si 1990. Il individualizeaza, fata de predecesoarele sale: - Carena superioara cu cele doua faruri rotunde - Aparitia franei pe disc la roata spate - Coborarea aripii fata exact deasupra cauciucului - Imbunatatirea racirii - Se produce in 2 variante de colorit - alb/rosu si galben/albastru. -Pornire numai cu electrostarter. Posibilitate de adaptare pedala existenta din fabricatie. - Decompresor automat. - Rezervor combustibil de 25 de litri. Din punct de vedere tehnic este considerat cel mai bun model Tenere din vechea generatie. Un minus al modelului il reprezinta multitudinea de plastice, sensibile la lovituri in conditii de uz in teren accidentat si zgomotul produs de acestea in cazul in care proprietarul nu se preocupa de strangerea lor. Motorul propriu-zis este aproape identic cu cel al modelului 1VJ-ul si cu cel al primei generatii 3TB (1990-1995 - difera circuitul de racire al uleiului), motiv pentru care multe site-uri de posesori recomanda aceleasi manuale la partea de reparatii motor. Imagine: 79558541mare.jpg Imagine: 77588942mare.jpg Imagine: 4891043mare.jpg Imagine: 2496144mare.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Da este 3AJ. Ca al meu sau al lui Dl. Popescu. Vrei sa-l cumperi!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 am gasit unul de vanzare din italia neinmatriculat....cere mult ,e ceva identic de vanzare pe aici ?si cum se comporta?consum?mers croaziera?il iau pentru enduro si ceva sosea adica macar 120 pe sosea sa ia si in rest inteleg ca e fiabil se intretine usor,mentionez ca am mai mers pe transalp 600 si kawa kle 500....la clasa enduro iar in rest am avut cb 450 si yamaha diversion Mesaj completat {din ce am citit e cel mai laudat din vechi si apartine dictonului ,,simplu si eficace,, imi place asta nu caut model de raliu si nu ma mai pasioneaza asa mult viteza....ba chiar ma intreb de ce nu am trecut mai demult la enduro si peisajele frumoase ale tarii ...anul asta am fost pe transalpina cu kle si mi-a placut mult am facut si bicazul si transfagarasanul dar astea-s doar de palmares acum am in cap strategica o ramura a transalpinei si cred ca tenere e cel mai potrivit pentru asta mai ales ca nu am multi banuti acum desi imi doream un transalp...momentan sunt fara motor} Mesaj completat dar de ce nu se mai cumpara asa ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 E foarte posibil sa ma insel (desi nu mi se intimpla prea des), dar din cite stiu modelul 3TB (dupa 1990, cel cu pornire electrica) are aprindere TCI, iar modelul 2KF (inainte de 1989) precum si modelul de dupa 1990 (DOAR cel cu kick, XT600K) au aprindere CDI. Deci e vorba de 2 sisteme fundamental diferite de aprindere, care folosesc bobine de inductie total diferite si principii la fel.Ca sa pornesti motorul iti trebuie, pe linga sistem electric de aprindere (generator + senzor, TCI, bobina), carburatoare si mai ales sistemul de ungere (rezervorul de ulei este in cadru la 3TB - nu are baie de ulei). Astea sunt firele care ies din motor.Are electromotor si fara kick.Am si carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.