dot977 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road . Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road . Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc! Eu am avut Pirelli MT90 Scorpion. Sunt niste stradale foarte bune, inclusiv pe ploaie sau pe asfalt rece, insa nu ai ce cauta cu ele pe iarba, noroi, off road in general. Acum depinde pe unde vrei tu sa folosesti motocicleta. Vezi ca este un topic dedicat cauciucurilor on/off road chiar in sectiunea asta a forumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road . Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc! Trailmax pe fata si Karoo T pe spate ... am avut pereche Sirac si perechi Trailmax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road . Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc! Vezi ca te uiti pe site-ul de america. Acolo nici pe Tenere nu-l gasesti, de exemplu. Pe site de UK sau alte site-uri de Europa este - http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-sirac Am avut Sirac dar n-am avut Pirelli asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion. Editat Septembrie 26, 2012 de dot977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion. arata misto tare cu gumele alea , eu as merge pe varianta pirelli MT 21 la anul. are cineva vreo parere despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 eu am de doua sezoane mitas k60 foarte multumit de ele pe asfalt cat si pe alte drumuri si isi fac treaba binisor si pe iarba uda eu am de doua sezoane heidenau k60 foarte multumit de ele pe asfalt cat si pe alte drumuri si isi fac treaba binisor si pe iarba uda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Mitas K60? Cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Mitas K60? Cum arata? heidenau k60 eram putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Am implinit 12 mii km cu noul piston. Ultimul schimb de ulei l-am facut acu' 2300km. De atunci o consumat ceva ulei, de la ~5mm deasupra de semnul MAX pana la jumatatea distantei dintre MAX si MIN. In conditii dure: - M-am dat intr-o zi pe un circuit de motocross. Putine sarituri, dar il tineam numa' in 6-7000 ture. - Mult offroad, in treptele I si II, derapaj din gaz (aproape) cu fiecare ocazie . - Alergat pe europene, cateva zeci de km cu 130-150 si depasiri cu varfuri spre 6000-7000 ture. In schimb m-a rupt consumul. Intre 5.5 si 7L la 100km. LE. Vinde cineva vreun XT de 600, 96+ (sau si 91-94 daca-i impecabil), inmatriculat, prin partea de vest? Tare ma tenteza sa fac un experiment. Editat Septembrie 27, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion. cine si-a montat karoo T, nu va mai incerca altceva ... 140 latime este ok si la tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion. Nush' ce sa zic... Pirelli Scorpion, compromis bun pentru forestiere??? Hmmm.. mai gandeste-te. Daca vrei cu adevarat niste cauciucuri bune, atat pentru asfalt, cat si pentru asemenea suprafete, inclusiv cu noroi, pune Heidenau K60 Scout. Nu o sa iti para rau. Le am chiar acum pe motor si fac toti banii. http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-scout Editat Septembrie 27, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 LE. Vinde cineva vreun XT de 600, 96+ (sau si 91-94 daca-i impecabil), inmatriculat, prin partea de vest? Tare ma tenteza sa fac un experiment. Vrei sa pui motorul cu 4 supape pe XTZ? Renunti la radiator si la vreo 8 cai putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Vrei sa pui motorul cu 4 supape pe XTZ? Renunti la radiator si la vreo 8 cai putere? Vreau un motor mai usor pe post de dual-sport. Daca reusesc sa incap cu prietena-mea pe el la ture lungi (desi n-am mari sperante) si se descurca la touring, poate o sa inlocuiasca Tenere-ul. Oricum, cel putin sezonul viitor tin si Tenere-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Salut.....m-ar interesa un amortizor spate supertenere din 91...daca re cineva....la pret bun...sau stiti pe cineva care are...as ramane dator...multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Vreau un motor mai usor pe post de dual-sport. Daca reusesc sa incap cu prietena-mea pe el la ture lungi (desi n-am mari sperante) si se descurca la touring, poate o sa inlocuiasca Tenere-ul. Oricum, cel putin sezonul viitor tin si Tenere-ul. Poti sa il folosesti pentru turing cu pasagera si bagaje, cu conditia ca tu si pasagera sa aveti gabarite reduse. Un prieten il folosea cu succes in felul asta, pentru ture lungi prin tara, dar ambii erau mici de statura si usori. Eu il folosesc in acelasi scop, insa in cazul meu nu se pune problema unei pasagere... sunt XXL . Evident, nu poti avea pretentia sa zbori pe asfalt cu el cu 130-150km/h, dar te duce oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Poti sa il folosesti pentru turing cu pasagera si bagaje, cu conditia ca tu si pasagera sa aveti gabarite reduse. Un prieten il folosea cu succes in felul asta, pentru ture lungi prin tara, dar ambii erau mici de statura si usori. Eu il folosesc in acelasi scop, insa in cazul meu nu se pune problema unei pasagere... sunt XXL . Evident, nu poti avea pretentia sa zbori pe asfalt cu el cu 130-150km/h, dar te duce oriunde. M-am dat pe unul model 91-94, stiu la ce sa ma astept. Insa la modelul cu "facelift", saua ii mai mica. De asta am zis ca nu stiu sigur daca incap. Eu am 1.86 inaltime si 100kg, insa prietena-mea ii ceva mai mica... Saua se mai poate inalta cativa cm, poate fi latita/lungita inca vreo cativa cm, problema ii cu unghiul genunchilor la drum lung. De asta am zis ca vreau sa "experimentez" cu unul. Daca imi place si poate fi folosit la touring cu pasager, il pastrez. Daca imi place, dar nu merge la ture lungi cu pasager - sanse mari sa-l tin ca "jucarie" pt offroad. Pe lista ar mai fi Dominator si DR 650SE, dar prefer XT-ul ca deja am piese si consumabile garla care se potrivesc. Daca ii sa fac miscarea, cred ca o ajung sa regret Tenere-ul . La ce piata moto ii in Romania, cred ca mai stau eu cu Tenere-ul mult si bine... Editat Septembrie 28, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) M-am dat pe unul model 91-94, stiu la ce sa ma astept. Insa la modelul cu "facelift", saua ii mai mica. De asta am zis ca nu stiu sigur daca incap. Eu am 1.86 inaltime si 100kg, insa prietena-mea ii ceva mai mica... Saua se mai poate inalta cativa cm, poate fi latita/lungita inca vreo cativa cm, problema ii cu unghiul genunchilor la drum lung. De asta am zis ca vreau sa "experimentez" cu unul. Daca imi place si poate fi folosit la touring cu pasager, il pastrez. Daca imi place, dar nu merge la ture lungi cu pasager - sanse mari sa-l tin ca "jucarie" pt offroad. Pe lista ar mai fi Dominator si DR 650SE, dar prefer XT-ul ca deja am piese si consumabile garla care se potrivesc. Daca ii sa fac miscarea, cred ca o ajung sa regret Tenere-ul . La ce piata moto ii in Romania, cred ca mai stau eu cu Tenere-ul mult si bine... Da, avem dimensiuni comparabile, vreo 4 cm si 10 kg in plus pt mine. Ce sa zic, tringhiul ghidon, sa, scarite este f. bun la modelele astea, chiar si pentru cei ca noi, dar cu pasager, trebuie sa stai mai in fata, pe sa ,ceea ce ar putea sa fie un pic incomod. Faci pauze mai dese,... oricum saua de XT le cere. Cat priveste Dominatorul (despre DR, nu poat sa spun nimic), este mai potrivit pentru ce doresti tu (si pozitia in sa este mai turing), insa daca ai un Tenere 660, nu vad de ce ai lua si un Dominator. Fac cam acelasi lucru, iar diferentele de gabarit nu sunt f. mari. XT-ul, XR-ul sau un KLR ar fi alternativa "light" pentru ceea ce doresti. Editat Septembrie 28, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Ma poate ajuta si pe mine cineva cu flansele de cauciuc ce vin din carburator pe motor? http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/51125/article/141686?show=gallery Second ma interseaza.Mersi! Editat Septembrie 28, 2012 de murano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Vreau un motor mai usor pe post de dual-sport. Daca reusesc sa incap cu prietena-mea pe el la ture lungi (desi n-am mari sperante) si se descurca la touring, poate o sa inlocuiasca Tenere-ul. Oricum, cel putin sezonul viitor tin si Tenere-ul. de ce nu iti mai cumperi o motoreta ceva fara acte pentru endureala un yz250 wr400 si pastrezi tenerica pentru doua persoane si drumuri mai lungi variantele expuse de tine pentru dual sunt mai slabe decat tenereul am mers cu toate si nu merita dupa parerea mea insa opiniile difera oricum ce vrei tu sa impaci si capra si varza cam greu de obicei cu enduro touring este greu s o arzi mai hard findca nu ti permite bicicleta fiind prea grea si neavand ciclistica conceputa pentru asa ceva in privinta consumului sper ca glumeai ca esti dezamagit ti a consumat normal avand in vedere regimul de mers doar nu te asteptai la un 4-5 maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) de ce nu iti mai cumperi o motoreta ceva fara acte pentru endureala un yz250 wr400 si pastrezi tenerica pentru doua persoane si drumuri mai lungi variantele expuse de tine pentru dual sunt mai slabe decat tenereul am mers cu toate si nu merita dupa parerea mea insa opiniile difera oricum ce vrei tu sa impaci si capra si varza cam greu de obicei cu enduro touring este greu s o arzi mai hard findca nu ti permite bicicleta fiind prea grea si neavand ciclistica conceputa pentru asa ceva in privinta consumului sper ca glumeai ca esti dezamagit ti a consumat normal avand in vedere regimul de mers doar nu te asteptai la un 4-5 maxim Vreau neaparat un motor inmatriculat care sa duca 2 persoane. La cum merg de obicei, asfalt 100-150km pana la "coclau", vreo cateva zeci de km pe acolo si dupa inapoi acasa, cu o enduroaica mica n-am ce face. In principiu nu m-ar deranja un motor cu performante putin mai slabe, la cum ma dau nu se simte (ok, nu cum m-am dat in ultima perioada cu XTZ-ul ). Editat Septembrie 29, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Care ai o finala originala de xt si un releu de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Termostatul de Matzi ii identic cu cel de pe Tenere-ul de 660. Cel de Matiz costa 24 lei, unul moto am vazut pe la ~40-50 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Subscriu, cel de matiz se potriveste si la Africa twin. Trebuie taiat tamburusu ala al draq de tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Salut.....m-ar interesa un amortizor spate supertenere din 91...daca re cineva....la pret bun...sau stiti pe cineva care are...as ramane dator...multumesc anticipat!! tot aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.