Sari la conținut

Experienta service GoRacing (Bd. Bucurestii Noi nr. 10, S. 1)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu in cazul de genul asta fac asa, pun mana pe telefon si sun la mecanicul respectiv: Buna ziua, am o problema la troaca, e posibil sa fi aparut un defect neprevazut in urma reparatiei efectuate la atelierul vostru'. Va puteti uita la ea? As avea nevoie si de transport ca nu mai porneste, cum procedam?

 

Orice service care se respecta te va ajuta si, de asemenea, va pune umarul si la transport la un pret modic sau poate chiar gratis in anumite conditii, pentru ca au in curte o platforma/duba pentru asa ceva sau acces la una.

 

Gura targului zice ca cei de la goracing sunt un asemenea service serios. Mie imi place sa fac elicopteru' si sa fac pipi in poteca dar aici nu este cazul, nu pentru mine.

Actiune si reactiune, asa merge treaba, in orice. Pe fatuca de la emag care completeaza formularu' de primire in garantie spre reparatie a laptocului nou-nout de ce n-o scuipi intre ochi, de ce nu-i ceri banii pe cartela de metrou? Si vorba aia, e nou, nu troaca de 15 ani vechime.

 

Si-am incalecat p-o sa si m-am dus sa-mi iau tigari.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-am incalecat p-o sa si m-am dus sa-mi iau tigari.

Off

Taticu lasa-te de fumat cat mai ai timp, nu ai nicio sansa sa castigi un proces cu producatorii daca Doamne fer' patesti ceva.

Eu am reusit :banana:

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da, chiar daca exista multe legi care protejeaza consumatorul si asas e si normal si firesc sa fie , exista si mai multe legi care protejeaza firma si crede-ma ca nu are ce sa faca

isi baga motocicleta cu forta in garaj? si injura pana incep sculele sa se miste singure? ce poate sa faca?

 

nu ai cum sa ceri sa ti se ridice gratis motocicleta, costurile ridicarii nu intra in manopera pt curatare-sincronizare carburatoare , dc nu cere sa-i schimbe si acoperisul pe casa ca gaseste tampantampon o conexiune intre astea doua aia au gresit ! deci trebuie sa-i schimbe si acoperisul !

Eu m-am referit la scenariul mentionat de tine. Nu e normal sa anulezi o garantie doar pentru ca te-a criticat cineva. Din cate am vazut, omul s-a exprimat civilizat. Ca are dreptate sau nu, e alta poveste. Daca ii injura sau ameninta cu datul in cap, e altceva dar aici se pare ca nu e cazul.

 

Asa si el are dreptul la libera exprimare si te face de rahat pe unde apuca. Ce ii faci? Il injuri pana se sterg cuvintele?

 

E de natura omului sa fie bolnav de scenarita, sa se gandeasca la ce e mai rau si sa spere la ce e mai bine. D-asta prestatorul ala de servicii trebuie sa lamureasca cat mai multe lucruri, cat mai bine. Daca ii punea un contract cu niste termeni si conditii in fata si omul accepta acele conditii si semna, se intampla ce ai spus tu. Uita de la mana pana la gura. Aici intervine profesionalismul prestatorului care trebuie sa inchida cat mai multe portite si sa lamureasca cat mai multe scenarii. Cand ala te suna ca nu mai merge gunoiul, ii spui sa il aduca si ii reamintesti politicos de punctul "X" din termeni si conditii. In loc sa spui "Salut, te asteptam la service sa rezolvam problema" spui "Salut, te asteptam la service sa rezolvam problema. Conform punctului "X" din contract, transportul catre si de la service pica in sarcina clientului". Asa eviti multe probleme.

 

Acum, cati fac fise si contracte si nebunii d-astea? Daca nu le fac, de ce nu le fac? Ununl din motive este evaziunea fiscala. Daca ai luat banul si nu e vreo hartie semnata, te doare la basca. Daca il pui pe ala sa semneze ceva si ii mai dai un exemplar si lui, automat trebuie sa caraie casa de marcat cand ti-a dat banii. Daca se impute treaba asa cum s-a imputit acum si pe de-o parte exista o dovada ca a fost acolo dar pe de alta parte nu exista o dovada ca plata s-a facut legal, ghinion.

 

Acum am si eu o intrebare. Cum de s-a gasit gunoiul naibii (mizeria, nu motocicleta) sa faca figuri fix dupa ce a fost motocicleta la service? Ala cand umbla la carburatoare nu da rezervorul jos? Il misca, il da d-o parte si de alta, poate il tranteste pe masa, cine stie. Rezervorul e supus unor socuri si manevre ce nu au loc in timpul utilizarii normale. E plauzibil scenariul in care mizeria aia a luat-o la vale din cauza manevrarii rezervorului in service? Daca da, nu e normal ca mecanicul sa ii spuna omului ca o sa fie nevoie si de o golire si spalare superficiala la interior si implicit sa ofere serviciul asta (contra cost, evident)? Vrea clientul, bine, nu, ii explica situatia si eventualele probleme ce pot apara.

 

Ca va place sau nu, problemele de genul asta apar din cauza prestatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai in romania poti sa gandesti la asa ceva ... sa ii scoti benzina din rezervor, sa-i speli rezervorul (cu ce? Ca nimic nu garanteaza succesul cu exceptia electrolizei si tratament ulterior care costa cam cat viroaga lui) apoi sa-i dai benzina prin tifon ... hai frate ... ca doar nu ai tupeu sa-i zici clientului "hai sa facem un flush de rezervor ... sa aruncam benzina veche si sa punem alta noua ... ca te mai si reclama la opc :))

 

cacao 3 pagini despre un gunoi in carburator. Cand stateau batranii vostrii pe marginea drumului si suflau in carburatoare la dacii ca era benzina proasta nu se mai plangeau nicaieri.

 

Acu sunteti in europa ... da' va mancati de sub unghii.

Cati dintre voi mergeti anual la service si lasati mobra acolo sa va spuna mecanicu ce-i trebuie si nu aveti de comentat?

Voi chiar credeti ca daca ati platit 2-3000 euro pe un fier de 25 de ani asta inseamna ca sunteti indreptatiti sa nu mai bagati bani in el dupaia? Cate mobre sunt pe strada in stadiu terminal cu etrieri blocati, nesincronizate, cu petice in cauciuc, cu rulmenti praf ... si mergeti cu ele pana cad si apoi plangeti pe forum.

Sfatul meu e sa dati un pic de credit la mecanicii din romania. In toata vremea asta deja s-a facut o lista cu mecanici buni ... mergeti si aveti incredere. Nu va bagati in sufletul lor cand fac treaba, mergeti si beti o cafea cat e mobra in service ... stresul dat de client este un factor foarte mare care duce la greseli simple din partea mecanicului.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta a fost intenția, pentru asta am dus motocicleta în service, pentru sincronizare carburatoare. Am fost de acord când am fost anunțat și cu schimbarea bujiilor, a filtrului de aer, a plăcuțelor de frână pe față, fără nicio obiecție. Cum am mai spus, aș fi făcut orice altă înlocuire dacă mi s-ar fi spus, doar nu o să îmi pun singur piedici mergând la risc, cum că poate mai merge așa. Am lăsat motocicleta la ei fără a asista nici măcar 5 minute la operațiunile de revizie, m-am dus să o iau exact la ora stabilită, fără să îi omor cu telefoane "când e gata?". Dacă se cerea aruncarea benzinei vechi, ok, faceți-o, nu stau în loc pentru 15 litri de benzină. Dacă trebuie înlocuit filtrul de benzină, perfect, schimbare. Unde au fost 500 de lei chiar nu era un capăt de țară încă 200, 300, dar măcar stăteam cât de cât liniștit.

Numai că nu a fost să fie. Aș fi fost foarte încântat să dezvolt o relație de colaborare cu un mecanic la care să merg regulat, care să îmi cunoască fierul. Îmi pare rău că nu a fost să fie, cu certitudine nu îmi doream să iasă așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu intelegi ca indiferent daca s-a facut curatarea carburatoarelor si schimbarea altor piese fara legatura cu sistemul de alimentare, problema ta tot putea sa apara, din cauza rezervorului murdar/ruginit. Nu poti sa ai pretentia sa umble la rezervor, daca nu le-ai cerut asta. Si nu poti sa ai pretentia sa iti transporte motocicleta gratuit la service. Din moment ce oamenii ti-au zis sa o duci sa se uite la ea, erau deschisi sa rezolve problema... puteai sa le spui frumos ca nu o poti aduce pe roti si sa-i intrebi daca te pot ajuta cu transportul. Sunt sigur ca se gasea o solutie.

p.s: nu cunosc pe nimeni de la goracing, n-am fost in viata mea acolo si nici nu prea frecventez service-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cred eu ca nu intelegi tu este faptul ca acel gunoi intrat in cuiul ponto nu poate fi prevazut cu niciun glob de cristal. Sunt de acord ca sansele ca gunoiul sa se fi eliberat din furtun, filtru, robinet sau rezervor sunt datorate operatiunii in sine, insa nu ai cum sa judeci un mecanic sau un service intreg pentru ceva ce este imposibil de prevazut!

Inteleg sa iti fi schimbat cauciucul si sa nu stranga axul rotii sau sa iti fi facut o operatiune gresit ... dar nu este cazul aici.

Jur ca nu cunosc serviceul, ba chiar mai mult sunt plecat din tara de 4 ani ... nu tin cu nimeni, ci pur si simplu sunt obiectiv.

» Post actualizat in 27 May 2017 14:47

Cum s-a discutat mai sus foarte importanta este comunicarea si prezumtia ca totul a fost facut cum trebuie ... daca discutia este amicala si intr-un ton de bun simt, multe problrme se pot rezolva.

Sunt absolut sigur ca cei de la go...whatever service nu-si doreau publicitate negativa aici si sunt convins ca ar fi rezolvat necazul fara costuri suplimentare ... daca discutia se finaliza concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bla, bla, bla

Facusi ceva sa scapi de gunoiul ala totusi? Hai ca-i soare afara, tragi si tu o plimbare si iti mai trece supararea.

Vezi ca ai numai 13,5 litri nu 15 asta daca ai varianta cu doua rezervoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gunoi maxim , mi-e scarba de ea, dar nu la fel de gunoi ca a ta :) ai samsarit-o deja sau astepti sa se macine si cuzinetii noi ?

Samsareala maxima, tu? Ai facut carburatia si schimbat rulmentii la furca, sau tot samsareala? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta cu lovirea cu masura carburatoarelor nu a adus niciun rezultat, defectiunea se mentine. Cat mi-a permis orarul, am trecut pe la doua service-uri din zona care aveau program si astazi pentru o discutie de principiu. O sa vad ce o sa fac de luni incolo. Nu am sa pomenesc nimic legat de aspectul si organizarea lor, nu vreau sa jignesc pe nimeni, las ideile preconcepute acasa, poate nu toti au bani sa investeasca in ateliere ca sa arate la fel cu cel de la GoRacing. Om vedea... desi chestia asta ma dezamageste si mai tare, daca si de acolo unde, prin comparatie, totul pare la o inalta clasa de profesionalism pleci cu bube...

Editat de Tetelu1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce trebuie sa platesti inca o data la alt service.
Explica-ne si n9 oua de ce atitudinea asta?
Suna la Go..Aia ... si intreaba daca se considera garantie si din cauza ca mobra boraste benzina daca pun si ei umarul sau portofelul la transportul mobrei.
Vezi ... e ciudat totusi ... nu cred ca spui tot ce ai vorbit cu Go..Aia. Sa mergi la alt service e cumva lasitate. Ceva nu a fost ok in conversatia cu ei de-aia ai ales sa arunci cu rahat in ventilator pe forum. Fiecare vede adevarul din punctul lui de vedere ... Evident eu nu pot sa vb in numele tuturor mecanicilor, dar daca eu as fi lucrat la mobra ta si s-a intamplat asta, macar imi suiam curu in masina, veneam la tine, aflam care carburator curge, incercam sa-l fac la fata locului cu bataie si drenaj ... iar daca nu mergea, discutam ce alte optiuni sunt.
Deci care e chestia? De ce vrei sa incerci alte servisuri mai ales ca par mai dodgy?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta cu lovirea cu masura carburatoarelor nu a adus niciun rezultat, defectiunea se mentine.

Eu nu am vrut sa contrazic pe nimeni dar nu agreez aceasta varianta, nu se misca cuiul cand lovesti in carburator, dar cand il golesti nu are incotro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, pe langa cateva ore petrecute la trocarici mai trebuie sa dai la gibon 2-3 ore de introducere in mecanica ... el fiind absolut paralel cu subiectul ,ca la final sa nu inteleaga ca rezervorul lui are mai multa rugina decat tabla si ca asta poate bloca in orice moment T+x cuiele vietii.... ii poti explica si da exemple ore in sir la final vine intrebarea , "dar mai merge vara asta?" "dar mai merge un timp (pana o vand)?"

 

Ohoho, total de acord cu tine cu ultima parte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu nu am vrut sa contrazic pe nimeni dar nu agreez aceasta varianta, nu se misca cuiul cand lovesti in carburator, dar cand il golesti nu are incotro.

Am căutat procedura de golire a carburatorului, nu am reușit să găsesc ceva lămuritor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e ca si cum ai merge la vulcanizare, schimbi anvelopele, pleci de acolo si in 50m faci pana ca a intrat un cui (sau s-a fisurat unul prin absurd) cine poarta vina? Tu nu ai nici o vina, vucanizatorul nici o vina.

 

Trebuie calm si intelegere in situatii de genul acesta, daca arunci cu rahat nu rezolvi problema. Eu cred ca exista o cale de mijloc, mecanicul ala nu avea de unde sa stie ca v-a curge carburatorul, daca la proba a fost ok.

 

Ca ai tu ca si proprietar ghinion, asta e, se mai intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am căutat procedura de golire a carburatorului, nu am reușit să găsesc ceva lămuritor.

Pe partea stanga a mobrei la baza carburatoarelor, deasupra flansei de racord in partea stanga ai un stutul de purjare, pune un furtunel acolo sa nu umplii mobra de benzina.

Pe partea dreapta a mobrei in dreptul stuturilor (deci dreapta carburatorului deasupra flansei de racord) ai suruburile de purjare ce trebuiesc desfacute si benzina curge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatiunea de curatare de rugina a rezervoarelor de tabla nu garanteaza intotdeauna succesul in serrvisarea sistemului de alimentare. Prin cele mai multe filtre de tip capsula, care se monteaza pe conductele de alimentare, rugina trece si ajunge in CNC. Nasol, frustrant. Am refacut operatiuni dintr-astea pana am zis stop, lucram de pomana pana nu schimbam rezervorul. Tocmai a reintrat in service un ZZR400 cu un astfel de rezervor necooperant. Inainte sa plece din service, la testul de drum se comporta incredibil de bine pentru o motocicleta atat de veche. Dupa o luna, nu mai porneste.

 

535 are doua rezervoare. E o motocicleta extrem de ne-ergonomica la demontat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM GRESIT!

Astazi dimineata am mai studiat un pic scheme si poze cu carburatorul Mikuni. Am dat o incercare sa vad despre ce este vorba si am facut urmatoarele operatii:

  • am scos furtunasele de pe tevile stuturile de preaplin
  • am pus contactul ca sa imi lucreze pompa de combustibil
  • am identificat carburatorul cilindrului din fata ca fiind cel care scuipa benzina
  • am pus doua "paie" de cocktail unul in prelungirea celuilalt iar apoi le-am pus la stutul de purjare care se situeaza pe partea stanga a motocicletei in colturile din stanga jos ale carburatoarelor (abia mai tarziu am vazut si postarea lui vlad58 cu indicatii. Multumiri!)
  • pe partea dreapta a motocicletei pe partea cealalta a carburatorului fata am destrans surubul care permite purjarea pana cand nu a mai curs combustibil
  • pe partea stanga a carburatorului am destrans cele patru suruburi care fixeaza capacul lateral al carburatorului
  • dupa desfacerea capacului am scos sistemul plutitor parghie de actionare si cui pontou. Conul de cauciuc de pe cui a parut a fi in regula
  • am refolosit "paiul" si l-am pus la stutul de intrare a benzinei in carburator dinspre pompa de benizna
  • am pus contactul ca sa imi lucreze pompa de combustibil cat sa imi purjeze o parte din combustibilul de pe conducta si eventualele mizerii
  • am pus la loc cuiul pontou cu sistemul plutitor-parghie aferent, am pus capacul lateral al carburatorului cu cele patru suruburi cu cap cruce, pus contactul pentru a actiona pompa de benzina si am urmarit stutul de preaplin, a fost in regulam nu a mai scuipat benzina.
  • am iesit la o tura cu mobra, nu au fost probleme.

Acum asta este. Am smantanit-o. imi cer scuze aici pe forum pentru aruncarea cu rahat cu ventilatorul. Am avut ghinion cu suprapunerea acestei probleme imediat dupa revizia carburatoarelor. Trebuia ceva mai multa rabdare, asta sa imi fie invatatura de minte.

In aceste imprejurari topicul fie se poate sterge, fie se pastreaza ca "model" pentru altii de "ASA NU!"

Multumesc pentru rabdare si pentru intelegere.

O saptamana usoara va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...