Ionut.andrei Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Buna ziua! Ma scuzati de deranj dar am o problema enorma la motorul meu , am un kawasaki VN 800 2001 si ma lupt cu aceeasi problema de la inceputul anului, cilindrul din spate tot prajeste bujiile , momentam am schimbat si bagat bani in el in prostie , am verificat carburatoarele , favut test de compresie si a iesit bine , schimbat releu ca avea probleme , bateria e buna , am schimbat bujia si merge dar la relsnti tot nu merge cilindrul din spate cum trebuie , ce pot face ? Mecanicul la care am fost si-a pus mana in cap si nu stie ce poate sa fie altceva , niste pareri ,opinii, orice ajuta , va multumesc anticipat , o zi buna si asfalt uscat !! » Post actualizat in 31 May 2017 17:11 Asa suna la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Mergi la alt mecanic, simplu. Vezi ce reglaj trebuie la carb pt cil spate. Vezi pipa de la bujie, vezi cablu, bobina tot ce tine de scanteie si benzina. Cel mai bine e sa cauti in manualul de service sau pe international Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Un joc supape a verificat cineva ? » Post actualizat in 31 May 2017 17:40Mergi la alt mecanic, simplu. Vezi ce reglaj trebuie la carb pt cil spate. Vezi pipa de la bujie, vezi cablu, bobina tot ce tine de scanteie si benzina. Cel mai bine e sa cauti in manualul de service sau pe international Care din ele ca are doar unu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Are un singur carburator! vezi ce bujii folosesti sau poate bobina de inductie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Prima data, daca folosesti bujie CR8 incearca sa o schimbi cu CR7 si vezi daca da rezultate. Daca nici asa, cu siguranta va functiona cu CR6E. Cand le-au calculat japonezii, din cauza ca un cilindru va fi mai cald decat celalalt ( ca deh, e un V transversal ) , au calculat de asemenea ca trebuie bujii diferite pentru fiecare cilindru. Ca si info, R = rezistivitate(rezistenta de balast) . Incearca ce ti-am zis si revino cu un feedback Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Ai fost la Zenklawa la service când ai făcut motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Ai fost la Zenklawa la service când ai făcut motorul? Daca merea acolo venea cu 2 motoare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Hahahaa . Ai fost la Zenklawa la service când ai făcut motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 VN800 e faimos pentru problema asta.Incearca cu CR6E,dar nu o sa faci mare branza.De asemenea o fisa de bujie si pipa noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Problema e insuficienta de compresie in ralanti, am reparat deja doua anul asta. Trebuie demontat motorul de pe cadru, scoase chiulasele, refacute supapele, verificati segmentii si cilindrii. Pentru o oferta de reparatie, trimite un e-mail pe office@zenklawagarage.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) Cum sare baietii sa faca oferte/ceara sa li se ceara oferte. Poate omu nu e din Bucuresti, poate e din Baic0i sau Slobozia. Editat Mai 31, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 In general elimina din ecuatie cauzele simple: inlocuire bujii, verificat fise, conectori electrici, masoara CDI-ul (ai in manualul de service valorile), schimba bobinele intre ele. Daca niciuna din variante nu da rezultate, treci la urmatorul nivel. Si aici iti spun din experienta, pentru ca am avut aceleasi simptome. Am masurat si eu compresia si era in parametrii. Am reglat jocul supapelor cu pastile noi, dupa nomenclatorul din manual. Nici asta nu a dat rezultate. Ultima solutie a fost sa dau motorul jos si sa desfac cilindrul spate. Asta am facut iarna trecuta. Am dat chiulasa jos si am trimis-o la Targu Mures, la o firma foarte buna in chiulase. Concluzia: supapele de admisie strambe, ghiduri defecte, scaune supape defecte, simeringuri supape uzate. Comandat piese, inlocuite, montat totul la loc si: toate problemele au disparut. Motor ca nou. Bine, pentru siguranta mea si avand si motorul desfacut, am comandat si un set nou de segmenti (doar pentru cilindrul spate) si i-am montat. Dar sigur problema era din chiulasa. Dar, repet, poate la tine e de natura electrica, ceva mic si greu de depistat. Elimina cauzele obisnuite. Daca ai intrebari, da-mi pm. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Daca ai reparat DOAR cilindrul spate, e ca si cum te-ai spala pe jumatate de corp...ca doar acolo esti murdar ) Asa ceva....nu credeam ca se poate )) » Post actualizat in 31 May 2017 21:38Nu mai zice ca ai un motor CA NOU, ai in cel mai bun caz JUMATATE DE MOTOR CA NOU si jumatate UZAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 am reparat ce s-a stricat. in general cilindrul acela se defecteaza primul. chiar daca motorul de vulcan e destul de fiabil. si pana la urma, eu imi lucrez la motor si il demontez ori de cate ori e nevoie. de ce sa inlocuiesc ceva ce functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Pentru ca daca desfaceai cilindrul din fata constatai ca si ala are nevoie de servisare, pierde si ala compresie, dar nu la fel de mult ca si cel din spate, care deja nu se mai "aprindea" in ralanti (adica avea sub 100 PSI). La ce munca e sa dai jos motorul si sa-l pui la loc, doar un masochist ar prefera sa faca asta "cand moare" si celalalt cilindru. Dude, era motorul pe masa, motorul are doi cilindrii, cum sa desfaci doar unu?!?!? Dar lasa, ca tu ai timp, si curand o sa moara si ala din fata si il repari si pe ala, nu? La furca la fel faci? Servisezi doar jamba care curge? ))))) Esti PILAF! » Post actualizat in 31 May 2017 21:47Motorul tau chiar acum cand avem acesta discutie ARE COMPRESIE INEGALA pe cilindrii, iar acet fapt genereaz VIBRATII si mers neregulat. Vibratiile distrug un motor, mersul neregulat duce la un consum ridicat de benzina. Daca aveai curiozitatea sa intrebi pe oricine se pricepe, ti-ar fi zis exact ce iti zic si eu, ca trebuie servisati amandoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) Nu cred ca ai dat tu vreun ban pentru motorul meu. Si asa "pilaf" cum zici ca sunt, sunt unul din cei care nu vor apela niciodata la vreun service. Nu sunt habarnist. Daca nu apelez la cei "ca tine", nu trebuie sa fii sarcastic. Si nu, servisarea furcii o fac la ambele jambe. Motorul meu, banii mei, timpul meu. Si apoi, nu e topicul meu si am vrut doar sa ajut omul. Puteai face o completare, tot in ajutorul omului. BTW, am citit acum si topicul cu mega service-ul tau. Si m-am lamurit. Crede-ma, motorul merge foarte bine! Iar compresia e in parametrii la ambii cilindrii. Fara mari diferente. Editat Mai 31, 2017 de alin_zbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 (editat) Ce repede ai citi 74 de pagini, dar in manualul de serivice nu te puteai uita sa vezi ce prostii faci cand desfaci doar un cilindru din doi )) Dude, pilafule, omule sef pe banii tai, mi se rupe ca nu mergi la service, e treaba ta! Astia viteji ca si tine sunt atat de putini, care se incumeta sa puna mana pe o surubelnita, incat ma amuz sa va vad cum va chinuiti si faceti tot felul de tampenii ) » Post actualizat in 31 May 2017 22:12 PS: Diavolul sta in detalii - ia masoara tu compresia la RALANTI, la ambii cilindri si o sa te dumiresti. Ca sa faci asta, pui bujia la masa si in locul ei bagi compresmetrul, iar celalalt cilindru o sa porneasca.Pune CIFRE aici sa vad si io, poate invat ceva de la tine, pilafule. Editat Mai 31, 2017 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergentMajor Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Zen klaka, muta-ti shandramaua pe topicul tau si nu mai abera,ca suntem satui deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Prima data, daca folosesti bujie CR8 incearca sa o schimbi cu CR7 si vezi daca da rezultate. Daca nici asa, cu siguranta va functiona cu CR6E. Cand le-au calculat japonezii, din cauza ca un cilindru va fi mai cald decat celalalt ( ca deh, e un V transversal ) , au calculat de asemenea ca trebuie bujii diferite pentru fiecare cilindru. E racit cu lichid, ambii cilindri se incalzesc la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 PS: Diavolul sta in detalii - ia masoara tu compresia la RALANTI, la ambii cilindri si o sa te dumiresti. Ca sa faci asta, pui bujia la masa si in locul ei bagi compresmetrul, iar celalalt cilindru o sa porneasca.Pune CIFRE aici sa vad si io, poate invat ceva de la tine, pilafule. Christosul motocicletelor strike again ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut.andrei Postat Iunie 1, 2017 Autor Share Postat Iunie 1, 2017 Problema e insuficienta de compresie in ralanti, am reparat deja doua anul asta. Trebuie demontat motorul de pe cadru, scoase chiulasele, refacute supapele, verificati segmentii si cilindrii. Pentru o oferta de reparatie, trimite un e-mail pe office@zenklawagarage.ro. Testul de compresie a iesit super okey , nu are legatura ... » Post actualizat in 01 Jun 2017 09:19 E racit cu lichid, ambii cilindri se incalzesc la fel. Nu , cel din spate se incalzeste mai greu , mereu e asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 (editat) Sunt aproape total atehnic (vorbesc serios) asa ca te rog sa imi raspunzi si mie la intrebarea asta. De ce ai lasa motorul sa porneasca intr-un cilindru si sa masori compresia la celalalt? Ca procedura in general eu stiam ca se scot fisele bujiilor si se inlocuiesc pe rand bujiile cu un compresmetru, apoi se da la automat de cateva ori pana cand se citeste valoarea compresiei. Ca sa vezi cat este compresia simuland un ralanti. Compresmetrul se comporta ca si o bujie adica opune rezistenta si astfel creezi presiune in cilindru. La masuratorile pe care le-am facut la cele doua VN-uri reparate anul acesta, compresia masurata clasic avea valori bune, dar existau diferente de 10-12% intre cilindri (ceea ce nu este bine), iar cu metoda specificata de mine, cu simulare de ralanti, cilindrul din spate avea compresia de 90-95 PSI (adica "nu se aprinde", nu porneste) iar cilindrul din fata avea 105 PSI (pe muchie de cutit si el, dar se aprinde, porneste). PT. Bec : pentru pontul asta imi datorezi cateva beri. Nu-mi spune ca stiai?! » Post actualizat in 01 Jun 2017 10:21 Testul de compresie a iesit super okey , nu are legatura ... » Post actualizat in 01 Jun 2017 09:19 Pune valorile. Editat Iunie 1, 2017 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Ca sa vezi cat este compresia simuland un ralanti. Compresmetrul se comporta ca si o bujie adica opune rezistenta si astfel creezi presiune in cilindru. La masuratorile pe care le-am facut la cele doua VN-uri reparate anul acesta, compresia masurata clasic avea valori bune, dar existau diferente de 10-12% intre cilindri (ceea ce nu este bine), iar cu metoda specificata de mine, cu simulare de ralanti, cilindrul din spate avea compresia de 90-95 PSI (adica "nu se aprinde", nu porneste) iar cilindrul din fata avea 105 PSI (pe muchie de cutit si el, dar se aprinde, porneste). PT. Bec : pentru pontul asta imi datorezi cateva beri. Nu-mi spune ca stiai?! » Post actualizat in 01 Jun 2017 10:21 Pune valorile. Si daca dai la automat ce are fara bujie ce are? Aceiasi branza... O sa obtii/masori cea mai mare compresie posibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 @ alex_en - mai inventezi multe simulari ? @ionut.andrei. Pune si tu o poza clara cu bujia "arsa" sa intelegem despre ce este vorba. Bujia in sine poate spune multe povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Simularile sunt cheia succesului, in orice domeniu tehnic. Va las sa cititi in bujii, pana la urma ajungeti tot la vorbele mele )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.