Sari la conținut

VN 800 merge intr-un cilindru


Postări Recomandate

Poti consulta si Oracolul din Delphi, atata timp cat diagnosticul pus e corect si lucrarea e de calitate. Manuale de service nu se prea gasesc, astea de zici tu, sunt ca si Duhul Sfant, toti stim ca exista dar nu l.a vazut nimeni. :)))

1. Sa inteleg ca repari numai motociclete 'vintage' pentru care nu mai gasesti manuale? Si daca ai motocicleta ta din semnatura la reparat ce faci?

2. Faci confuzie intre termeni: diagnostic este folosit de medici, un rezultat dat in urma unei consultari medicale pentru un pacient. In auto/moto termenul folosit este DIAGNOSTICARE procesul prin care se stabilesc cauzele unei functionari anormale pe baza valorilor/rezultatelor obtinute in urma unor probe. Aici discutam de CAUZE si rezultatele lor= DEFECTIUNI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poti consulta si Oracolul din Delphi, atata timp cat diagnosticul pus e corect si lucrarea e de calitate. Manuale de service nu se prea gasesc, astea de zici tu, sunt ca si Duhul Sfant, toti stim ca exista dar nu l.a vazut nimeni. :)))

am eu duh sfant de soiul asta pt bmw-ul meu si pentru kawasaki KLE - ala la care ai masurat tu compresia la rece si - evident - pentru IJ (inclusiv ot carburatorul nou tip k68) :D . Vii cu un six pack rece si te las sa te uiti la ele.

vezi ca au part number, se pot cumpara daca tii neaparat.

 

BMW AG Motorcycle Division
After Sales
Published by: BMW AG Sparte Motorrad
After Sales
UX-VS-2
D - 80788 München
All rights reserved. Not to be reprinted, translated or duplicated either wholly or in part without prior written
permission.
Errors and omissions excepted; subject to technical amendment.
Produced in Germany
pt kawasaki Part No .999 24-1352-01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alex_en - mai inventezi multe simulari ?

 

@ionut.andrei. Pune si tu o poza clara cu bujia "arsa" sa intelegem despre ce este vorba. Bujia in sine poate spune multe povesti.

Nu mai am cum , a fost aruncata de mecanic ... Momentan astept sa vad ce se intampla si cu asta noua , dar am mai intampinat o problema , nu porneste acuma , cand apas pe buton se aude un carait si atat ... Parca e blestemat motoru asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ai bateria descarcata de la porniri prea dese. Pune pe un redresor ca sa isi revina. Daca ai nevoie de o pornire acum - poti sa ii dai zeama de la o masina (atentie la polaritate, + la + ; - la - ) dar bateria nu se va incarca full fara o plimbare foarte lunga si risti sa mai ai nevoie sa ii dai la pornirile urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Sa inteleg ca repari numai motociclete 'vintage' pentru care nu mai gasesti manuale? Si daca ai motocicleta ta din semnatura la reparat ce faci?

2. Faci confuzie intre termeni: diagnostic este folosit de medici, un rezultat dat in urma unei consultari medicale pentru un pacient. In auto/moto termenul folosit este DIAGNOSTICARE procesul prin care se stabilesc cauzele unei functionari anormale pe baza valorilor/rezultatelor obtinute in urma unor probe. Aici discutam de CAUZE si rezultatele lor= DEFECTIUNI.

Repar orice motocicleta, am peste 400 de motociclete de care ma ocup, incepand de la Simson pana la astea de cativa ani vechime. E imposibil sa ai manuale de fabrica pentru toate, folosesc ce gasesc pe net, plus informatiile din servicemanager sau autodata.

In garajul meu folosesc ce cuvinte vreau, aici pe forum fiind un forum public, la fel, diagnostic sau diagnosticare, omul intelege ce vreau sa zic.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex_en, spunând că ai 400 de moto reparate și susținând că motorul celui în cauză este longitudinal, ești ca in bancul cu cel ce a bătut toată cariera cu ciocanul in rotile trenului și la pensionare se duce și intreaba "da la ce dracu a trebuit sa bat mereu in rotile alea?" . Tocmai ai oferit răspunsul la întrebarea " de ce nu avem mecanici buni in Romania?". Numa' bine. Și app, poziția vibrochenului da tipul motorului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa te pui cu el.

Omul asta e un fel de Donald Trump. Bullshit la maxim, chestii facute dupa ureche, daca il critica cineva e hater (ala are fake news) si niciodata nu recunoaste ca nu are dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex_en, spunând că ai 400 de moto reparate și susținând că motorul celui în cauză este longitudinal, ești ca in bancul cu cel ce a bătut toată cariera cu ciocanul in rotile trenului și la pensionare se duce și intreaba "da la ce dracu a trebuit sa bat mereu in rotile alea?" . Tocmai ai oferit răspunsul la întrebarea " de ce nu avem mecanici buni in Romania?". Numa' bine. Și app, poziția vibrochenului da tipul motorului :)

Ce ai fumat colegule? Unde am zis io asa ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa nu mai fiti negativisti, important este ca merge motocicleta.....intr-un tzilindru, dar merge.

 

On: Mergi si la un alt mecanic care sa aiba mai multa experienta pe VN-uri.

Degeaba aruncam noi pe forum cu pareri ca nici una nu se lipeste pe motocicleta ta si problema ramane nerezolvata.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi cer scuze, Cristian 1 a spus inepția respectiva. Oricum, orice postare de tipul ăsta, scoate mecanicii din întuneric :))) scuze inca odată și spor la treabă !!

Editat de dude123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai am cum , a fost aruncata de mecanic ... Momentan astept sa vad ce se intampla si cu asta noua , dar am mai intampinat o problema , nu porneste acuma , cand apas pe buton se aude un carait si atat ... Parca e blestemat motoru asta ...

avand in vedere ca e un singur carburator ar fi interesant sa vedem in acelasi timp si bujia de pe primul cilindru. Cand face figuri scoatele pe amandoua si fa poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind cu mare atentie acest topic

post-25108-0-76777200-1496402408_thumb.jpeg

am realizat ca AlexEn nu este foarte departe de metoda corecta de masurare a compresiei...

Ca si o completare, as zice ca inainte de masuratoare, in ulei se adauga 500ml aracet nediluat, iar la motoarele cu un singur cilindru se scoate capacul de la stator, se desface piulita si se conecteaza un alt cilindru de preferat de aceiasi capacitate.

 

post-25108-0-08521500-1496402739_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma bag in discutiile ce ma depasesc, dar, daca merg cu 2 din 4? Exista vreo problema ulterioara care poate aparea?

Sa o bag la verificari acum sau la iarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma bag in discutiile ce ma depasesc, dar, daca merg cu 2 din 4? Exista vreo problema ulterioara care poate aparea?

Sa o bag la verificari acum sau la iarna?

da. nu merge asa.

bagi benzina in ulei.

motoru merge ca draqu... bagi uzura.

mergi la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi cer scuze, Cristian 1 a spus inepția respectiva.

...

Imi cer scuze de ineptiile debitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt alex_en. Am masurat compresia conform manualului de service, la rece, si pe cilindrul 1 am avut 12,3 kg/cm2, iar pe cilindrul 2, unde am rectificat chiulasa si am segmentat ciindrul, am avut 12,5 kg/cm2. Asta apropo de stilul tau acid de a purta o conversatie si de narcisismul de care dai dovada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt alex_en. Am masurat compresia conform manualului de service, la rece, si pe cilindrul 1 am avut 12,3 kg/cm2, iar pe cilindrul 2, unde am rectificat chiulasa si am segmentat ciindrul, am avut 12,5 kg/cm2. Asta apropo de stilul tau acid de a purta o conversatie si de narcisismul de care dai dovada.

 

 

nu e bine : trebuie kg/cm3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt alex_en. Am masurat compresia conform manualului de service, la rece, si pe cilindrul 1 am avut 12,3 kg/cm2, iar pe cilindrul 2, unde am rectificat chiulasa si am segmentat ciindrul, am avut 12,5 kg/cm2. Asta apropo de stilul tau acid de a purta o conversatie si de narcisismul de care dai dovada.

Sunt ferm convins ca asa o fi, dar peste putin timp, foarte putin timp chiar, o sa scada compresia pe cilindrul fata si o sa desfaci iar.

Asta nu vrei tu sa intelegi, nici nu ai cum...

» Post actualizat in 07 Jun 2017 16:34

Sunt convins ca ai glumit. Sau, ma rog, sper sa fi glumit. E pe cm2. ;) Presiunea este forta pe suprafata, nu pe volum.

Ai zis bine, e forta impartita la suprafata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...