Sari la conținut

Accident usor Mamaia N - Navodari


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Mai era si semnul reducerii vitezei la 30km/h. Accidente de genul asta se produc zilnic, cele mai multe nu sint filmate si colegii de forum scriu "Moarte conservarilor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 213
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai si ce? Si io merg in maieu, dar nu intru in giratoriu ca bezmeticu si cand vad o masina care-mi taie calea nu astept pana-n ultima clipa sa franez ca zevzecu si sa vin in bot. Plus ca in situatia de fata nici nu era nevoie de frana.

» Post actualizat in 04 Aug 2017 18:06

Serios?! Anunta-ma dupa ce ai obtinut o decizie in favoarea ta pe o speta d-asta.

Da, eu am obtinut o decizie favorabila cand, incepator fiind, am blocat roata fata ca sa il evit pe un berbec care a vrut sa parcheze pe contasens, taind linia continua. Mi-au despagubit inclusiv echipamentul. Si nici nu aveam vreo filmare, aveam doar declaratiile martorilor. Dar, cu echipament full si cu viteza de 50 km/h, am fost ranit doar in orgoliu. Dupa aia, am fost intr-o parcare si am exersat franarea de urgenta de am inebunit.

 

Berbecul asta, daca respecta indicatorul ala de restrictie de 30km/h, il durea la oo. Da, gibon, ce sa-i faci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cazul este destul de clar pentru ca altfel acum eram la pagina 50 tot cu focuri de arma in jur.

Totusi refuz sa cred ca nu se mai gaseste macar unul printre voi care in cazuri similare nu au zabovit putin mai mult la intrarea in giratoriu doar pentru a face loc rachetei care se vedea de la o posta ca nu are intentie de a incetinii,uneori rachete pe 4 roti.

De fiecare data cand ma intorc de la Calugareni catre Buc,la intrare in giratoriu ,daca nu cedez trecerea la cel putin 3 sau 4 masini de pe drumul principal catre Giurgiu ,risc sa devin afis.Si da vorbesc despre masini care sunt la 15-20 m de intrarea in giratoriu in momentul in care ritile mele numai ce s-au oprit din miscare.


» Post actualizat in 06 Aug 2017 05:44


Acolo este limita de 50 si daca pare ca nu vine nimeni din stanga se intra cu 50 in giratoriu. Nu este normal dar e Romania si trebuie sa ne adaptam.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu trebuie afișat explicit limitează. E semn de cedează.

 

La intalnirea acestui indicator, conducatorul auto este obligat sa reduca viteza si sa se asigure ca pe drumul prioritar nu circula autovehicule, si abia apoi poate sa patrunda in intersectie.

 

Problema cu mașini care vin cu viteză în giratoriu o am și eu zilnic. Cele mai multe lumea le acorda prioritate, nu are nimeni chef de scandal sau mai rau, accident.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te doare mintea cati habar n-au de regulile elementare de circulație. Și ma refer la unii "postaci" ai forumului, care din pacate au si permis de conducere. Dar unde nu-i cap, vai de picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Majoritatea alora care pretind ca sunt la curent cu ABSOLUT toate prevederile legale,inclusiv sutele de modificari survenite de la obtinerea permisului,sunt postaci mincinosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea alora care pretind ca sunt la curent cu ABSOLUT toate prevederile legale,inclusiv sutele de modificari survenite de la obtinerea permisului,sunt postaci mincinosi.

Daca nu esti avocat, membru in vreun barou..esti degeaba, clar nu te poti da cu moto.."Toate" prevederile legale nici monitorul oficial nu le stie =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe draga, am simtit ironia dar degeaba. Tot nu stii sa citesti:"cati n-au habar de REGULILE ELEMENTARE de circulație". Hai ca ți-am dat mură-n gura. Acum pricepi? Din moment ce te-ai atacat ma gandesc ca te-ai simțit in vreun fel.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa, fiecare isi plateste politele neplatite pe orice topic. E o continua cearta tot forumul asta. Balacareala la infinit...forumul e in functie de useri, unii il folosesc pentru a capata informatii, altii pentru a plati polite si a scrie total pe langa subiect.

 

Cam ca si mine, acum. Un offtopic total inutil, sunt convins...

 

Si totusi, nu pentru asta a aparut acest domeniu de motociclism.ro, la o banuiala de bun simt. Calmati-va sau ignorati-va, e atat de simplu...

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnele de limitare de viteza si cel de cedeaza trecerea puse sub/inainte de cel de sens giratoriu sunt o aberatie si sunt acolo doar pentru ca in tara asta oamenii habar n-au ce e alea giratoriu si cum functioneaza, gen cum tre ' sa dai prioritate, ca trebuie sa tii banda nu sa-l tai ca jita scapata-n pasune sau ca tre' sa semnalizezi ce ai de gand sa faci in el. Nah, legislatia e grele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe pagina precedenta o divergenta de opinie cu privire la vinovatie. Vad ca cei mai multi sustin ca moto nu a acordat prioritate. De ce? Moto avea cedeaza la intrarea in giratoriu. Deci unde se intersecteaza drumul pe care vine moto cu giratoriul, da? Bun; giratoriul e privit ca un drum circular cu una/ doua/n benzi care se intersecteaza cu fiecare din strazile ce intra in giratoriu. Auto intra in scena in urmatoarea intersectie, unde moto nu mai are cedeaza. Dar auto are. Deci cine-i de vina in toata abordarea asta?

A nu se intelege ca-i cunosc pe vreunul din cei implicati. Vreau sa discutam un principiu pe un caz real in care nu luam in calcul ca giratoriul avea doua benzi iar moto s-a bagat pe banda a doua fara semnalizare, peste auto ce se afla deja pe banda a doua. Excludem si limitarike de 30/50 pe care cei mai multi nu le respectam ad literam. Dar argumentul ca auto intrase deja in sens mi se pare deplasat. Prioritate n-are cel ce intra primul ci cel ce nu are triunghiul fata de cel ce-l intalneste. Iar neacordarea de prioritate inseamna ca "vehiculul care circula pe drumul cu prioritate este obligat sa-si schimbe brusc directia sau viteza de deplasare".

As vrea ca cei ce sustineti ca intr-un sens giratoriu are prioritate cel ce intra primul, indiferent din ce directie (cum e cazul auto) sa argumentati. O sa ignor raspunsurile de genul " du-te si preda permisul" fara a specifica si ce am gresit in rationamentul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prioritate n-are cel ce intra primul ci cel ce nu are triunghiul fata de cel ce-l intalneste. Iar neacordarea de prioritate inseamna ca "vehiculul care circula pe drumul cu prioritate este obligat sa-si schimbe brusc directia sau viteza de deplasare".

As vrea ca cei ce sustineti ca intr-un sens giratoriu are prioritate cel ce intra primul, indiferent din ce directie (cum e cazul auto) sa argumentati. O sa ignor raspunsurile de genul " du-te si preda permisul" fara a specifica si ce am gresit in rationamentul de mai sus.

Codul rutier, art 57, alin 4: În intersecţiile cu sens giratoriu, semnalizate ca atare, vehiculele care circulă în interiorul acestora au prioritate faţă de cele care urmează să pătrundă în intersecţie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca privesti giratoriul ca pe o succesiune de intersectii, nu e absolut nici un motiv pentru ca vehiculul albastru sa acorde prioritate vehiculului rosu, atata timp cat vehiculul rosu inca nu a intrat pe drumul principal ( = sensul giratoriu).

 

post-14671-0-10745900-1502061934_thumb.gif

 

 

Iar legat de "sensurile giratorii", unde au cedeaza trecerea chiar cei din "giratoriu", acelea nu sunt sensuri giratorii. Cu siguranta nu erau presemnalizate cu semnul sens-giratoriu.jpg

 

post-14671-0-10745900-1502061934_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult mai simplu: cand intri in giratoriu nu ai niciodata prioritate. Celelalte, nu sunt giratorii si nu sunt semnalizate ca atare. Dupa ce ai intrat in giratoriu, esti ca pe orice drum, semnalizezi schimbarea directiei de mers. Majoritatea bizonetului nu s-a prins inca ca trebuie musai sa semnalizezi la iesire, nu la intrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult mai simplu: cand intri in giratoriu nu ai niciodata prioritate.

Dupa ce ai intrat in giratoriu, esti ca pe orice drum, semnalizezi schimbarea directiei de mers.

Majoritatea bizonetului nu s-a prins inca ca trebuie musai sa semnalizezi la iesire, nu la intrare.

+1

 

...dar chestia asta la noi e o alta Cutie a Pandorei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, uneori mai semnalizez si eu in sens cand ar putea avea careva dubii :) Insa, in majoritatea cazurilor e inutil: ce sa fac, sa semnalizez stanga, ca-mi tin banda de inainte? La iesire insa, e important: pe de-o parte daca iesi de pe banda II a giratoriului, sa nu faci contact cu ala de pe I, pe de alta, sa stie si omul care asteapta in fata ca eliberezi locul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...