Sari la conținut

Accident grav Barcanesti-Prahova


Minu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 281
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Bai ,dar in ce hal mieuna unu pe aici cand a crapat un cetatean german acum cateva saptamani ,calare pe un touring.Acum ca-i vorba de vitezisti si victorieni va pregatiti de petrecere.

O sa mai caut topicul in care unu pe enduro-touring a murit in coliziune cu o vaca.Parca expertii expirati de pe aici tot incercau sa scoata vaca vinovata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca omul cu masina era localnic, sunt sanse mari sa fi incetinit, sau chiar oprit ca sa faca stanga la ceva curte. Am vazut de multe ori facand asta, chiar si prin fata masinii de politie.

Sa vina odata cu parapetii pana la Ploiesti....

 

Daca baiatul era primul, si alt grup venea din spate, poate s-o fi uitat si el in oglinda sa vada care pe unde vine, etc...

 

O clipa de neatentie...si asta a fost...combinat probabil cu un point-fixation pe masina...

 

La cum arata motoreta, nu cred ca avea viteza prea mare...

 

D-zeu sa-l odihneasca pe cel dus, si sanatate celorlalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 50 de lei gaz in rezervor intr-un cazan tzipla din 2000

 

Dracia dracului, eu cu 50 si ceva de banuti romanesti fac plinul la cazanul meu din 2000 si-un pic. :)) (ironie/pamflet) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu au destul bun simt sa nu se bucure atunci cand mai mor pustani cu vitezane.

Nu se bucuranimeni.Ma mir ca poti gandi asa ceva

Dar 50 cp le-ar ajunge in primii 3 ani de permis cat A.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 06:32

Ma intreb cate odata cum se putea pleca in excursie cu o mobra de 4 cp.Acum 100 sunt deja prea putini.Si se murea si cu 4 cai sub sea.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 06:36

Va rog sa nu mai muriti , poate apuc si eu pensia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu se bucuranimeni.Ma mir ca poti gandi asa ceva

Dar 50 cp le-ar ajunge in primii 3 ani de permis cat A.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 06:32

Ma intreb cate odata cum se putea pleca in excursie cu o mobra de 4 cp.Acum 100 sunt deja prea putini.Si se murea si cu 4 cai sub sea.

Imi pare rau, dar am foarte mult timp liber si citesc acest forum aproape zilnic de ani de zile .Este evident pt oricine vrea sa vada ca atunci cand mai pierdem dintre cei care merg pe alte categorii decat vitezane se domolesc spiritele destul de repede si se merge destul de uniform pe ideea de pierdere si indignare impotriva conservarilor ,sistemului...la la la. Cand vine vorba de vitezisti se deschide sezonul de vanatoare pt toti frustratii .

Singura exceptie de la regula in memorie recenta ,a fost cazul Sabinei ,unde s-au platit polite in cel mai dezgustator mod posibil.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da bre nea Goe, posesorii de motorete speed sunt in general cei mai cu nasul pe sus... poate d-aia... plus ca o mare parte din ei habar nu au sa ia un viraj...

ps: cred ca Sabina a murit din cauza excesului de zel si a efectului go-pro.

 

parerea mea despre acest accident: s-a mers prea aproape unul de altul, s-a mers poate putin prea tare pt conditiile de trafic si, vorba aia, bah, da' nici unu din 5 sa nu o opreasca pe roti... meseriasi taica, meseriasi....

 

pacat ca a murit un om...

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este loc pt toate categoriile si clasele de motociclete.Doar ca ciuca bataii sunt cei cu ss , poate pentru ca constitue majoritatea , poate pentru ca sunt cei mai vizibili in orase , si poate si pt ca cei mai tineri asta vor , ss .De aici si nr de accidente in care sunt implicati.Motoare nervoase , puternice spre deosebire de celelalte tipuri mai lenese un pic.Dar tot mintea decide ce si cum faci , indiferent pe ce te-ai afla.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 07:16

La serviciu eram singurul cu pasiunea asta.acum suntem 6.Fiecare a venit sa ma-ntrebe ce sa -si ia.Touring mic am zis.Ss si-au luat.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 07:18

Pt unu deja am adunat bani de spital.Ciolane rupte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau, dar am foarte mult timp liber si citesc acest forum aproape zilnic de ani de zile .Este evident pt oricine vrea sa vada ca atunci cand mai pierdem dintre cei care merg pe alte categorii decat vitezane se domolesc spiritele destul de repede si se merge destul de uniform pe ideea de pierdere si indignare impotriva conservarilor ,sistemului...la la la. Cand vine vorba de vitezisti se deschide sezonul de vanatoare pt toti frustratii .

Singura exceptie de la regula in memorie recenta ,a fost cazul Sabinei ,unde s-au platit polite in cel mai dezgustator mod posibil.

N'are bre' Goe nimeni nimic cu motoretele de viteza, ma rog eu unul nu am nimic. Problema e la posesori nu la saracele bijuterii tehnice (si nu sunt ironic pr ca o motoreta sport este in sine un pachet de tehnologie mai ales daca nu sunt mai vechi de 10 ani totusi).

Si ca sa nu generalizez problema e la unii posesori care nu inteleg ca mersul pe doua roti pe strada nu are legatura cu mersul pe circuit, acceleratia, franarea, viteza, trasele pe curbe sunt complet diferite daca vrei sa te bucuri pana la pensie de mersul pe motor. Aici e problema. Si chiar nu vreau sa arunc cu rahat in unii sau in altii dar asta e realitatea. Da click pe sectiunea accidente, ia topicurile de pe prima pagina si vezi cate sunt care implica posesori de speed, marea lor majoritate f tineri. Nu mai discutam de mers in ture noapte prin oras, crosetat pe bulevarde intr-un hal mega agresiv. Te miri de ce ne injura soferii si de ce vor astia sa dea lege cu luatul permisului pt tobe peste limita admisa de decibeli.

Eu scriu rar aici, in principiu atunci cand chiar e o duda nasoala, cum e asta.... pt ca i-am vazut in ziua aia pe baietii astia precum si alte grupuri pe DN1si chiar discutam cu prietenii mei ca "ceva se intampla azi la cum merg".

Si daca copiii astia (scuzati cacofonia) nu invata nimic din toate povestile astea horror si mega triste atunci forumul asta se poate inchide.

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu sunt orb sau surd, deci vad si eu problemele de lipsa de skill ,fitze si poluare fonica ,dar se mai intampla sa ne paraseasca si oameni care nu au treaba cu fenomenele respective ...

 

Nu au cazut toti pt ca erau mai mult de 5 .Fata cu nr de Gr facea parte din alt grup.

 

Iar despre faptul ca atat de multi dintre voi i-au vazut pe tinerii astia ...am facut cam acelasi traseu dar in sens invers ,pe portiunea de la N de Ploiesti si nu i-am reperat deloc.In schimb ,am vazut motociclisti peste tot si parca nu atat de multi descreerati cum povestiti voi.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 08:56

Iar la final puteam sa fim in zona accidentului cam atuci cand s-a intamplat daca nu faceam dr ca sa intram pe autostrada.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca localnicul vroia sa intre intr-o curte, avea obligatia legala sa dea semnal (in localitate) cu 50 m inainte de a incepe manevra, iar in afara cu cel putin 100m. Daca a mai pus si o frana brusc, nu patinata... se explica accidentul ( probabil ca nu venea nimic din contrasens si soferul a zis :acum e momentul!) Ar fi fost poate suficient ca motociclistii sa poata evita, asta daca ar fi fost distanta si viteza care sa le dea timp, omul sa fi avut semnal pus corect si franarea corect efectuata. Vedeti, cauzele sunt multiple. Observ cum tot mai multi conducatori auto, in afara localitatilor dau semnal cu o secunda, doua, inainte de a depasi pe cel din fata lor sau schimba benzile...Asta e o treaba foarte nasoala, care va face multe victime in viitor...va indoi multe table...Uneori, pana si cei mai buni, cat de atenti ar fi, pot fi surprinsi..pot avea o scapare....Mi s-a intamplat si mie, voua nu!? Diferenta fata de multe alte cazuri... e ca am avut si un pic de noroc! Sunt cativa baietii pe aici cu mult timp liber declarat dar experienta ioc...fac astia niste analize....dar nu or sa pateasca niciodata nimic, poate doar le va slabi vederea, de la monitor...sau se vor trezi intr-o buna zi cu ditamai hemoroizii de la statul prelugit pe scaun...Ce se mai stie de baietii care au cazut, care mai e statusul lor sunt ok? Poate or intra si ei sa ne spuna ce a fost acolo...sa putem trage concluziile juste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca localnicul vroia sa intre intr-o curte, avea obligatia legala sa dea semnal (in localitate) cu 50 m inainte de a incepe manevra, iar in afara cu cel putin 100m. Daca a mai pus si o frana brusc, nu patinata... se explica accidentul ( probabil ca nu venea nimic din contrasens si soferul a zis :acum e momentul!) Ar fi fost poate suficient ca motociclistii sa poata evita, asta daca ar fi fost distanta si viteza care sa le dea timp, omul sa fi avut semnal pus corect si franarea corect efectuata. Vedeti, cauzele sunt multiple. Observ cum tot mai multi conducatori auto, in afara localitatilor dau semnal cu o secunda, doua, inainte de a depasi pe cel din fata lor sau schimba benzile...Asta e o treaba foarte nasoala, care va face multe victime in viitor...va indoi multe table...Uneori, pana si cei mai buni, cat de atenti ar fi, pot fi surprinsi..pot avea o scapare....Mi s-a intamplat si mie, voua nu!? Diferenta fata de multe alte cazuri... e ca am avut si un pic de noroc! Sunt cativa baietii pe aici cu mult timp liber declarat dar experienta ioc...fac astia niste analize....dar nu or sa pateasca niciodata nimic, poate doar le va slabi vederea, de la monitor...sau se vor trezi intr-o buna zi cu ditamai hemoroizii de la statul prelugit pe scaun...Ce se mai stie de baietii care au cazut, care mai e statusul lor sunt ok? Poate or intra si ei sa ne spuna ce a fost acolo...sa putem trage concluziile juste.

Pai daca vroia sa intre in curte avea in primul rand obligatia legala sa nu o faca, adica sa taie linia continua. Restul cu semnalizarile sunt delicatesuri.

Eu nu am vazut inca sofer care sa semnalizeze ca taie linia continua, iar toti cei care o fac, stiind ca nu e voie, o fac repede ca sa nu ii vada nimeni (gandesc ei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, avea obligatia sa nu o faca...fiind linie continua! Dar daca tot o facea... (ca nu era usor sa mearga pana la Mamadracu...ce dracu il costa pe contravenient sa procedeze macar in parte corect ? Ce il costa daca isi anunta din timp intentia fata de ceilalti participanti la trafic. De ce trebuie ca Gibonul sa ia vieti cu el in acel viraj sau depasire...lACOMIA SI PROSTIA SUNT FRATI BUNI. Dragii de medici, dragii de politisti, dragii de instructori auto care ,,inlesnesc promovarea examenului'' si fac legatura intre cursant si politist...( au fost cazuri) culeg ce au semanat...si noi restul... cu ei impreuna. M-ar bucura ca cei raniti in accidente, morti, sa fie cu precadere rude cu astia de au pus botul la bani...dealungul timpului sau chiar ei insisi, pentru ca macar acum sa inteleaga urmarea faptelor lor si consecintele...!

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ce spuneam cateva pagini mai in urma, zona aceea este locuita numai de ciori analfabete care n-au nicio treaba cu regulile de circulatie. Sunt samsari de masini si de cartofi, adusi din HR si CV, la schimb cu motorina furata din conductele Petrobrazi (rafinaria de langa Barcanesti). Problema este ca nimeni nu ia vreo masura, nici macar sa puna parapeti intre cele doua sensuri de mers.

Poate ca o plimbare in zona, cu cateva zeci de motoare, i-ar trezi la realitate pe domnii de la CNAIR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, avea obligatia sa nu o faca...fiind linie continua! Dar daca tot o facea... (ca nu era usor sa mearga pana la Mamadracu...ce dracu il costa pe contravenient sa procedeze macar in parte corect ? Ce il costa daca isi anunta din timp intentia fata de ceilalti participanti la trafic. De ce trebuie ca Gibonul sa ia vieti cu el in acel viraj sau depasire...lACOMIA SI PROSTIA SUNT FRATI BUNI. Dragii de medici, dragii de politisti, dragii de instructori auto care ,,inlesnesc promovarea examenului'' si fac legatura intre cursant si politist...( au fost cazuri) culeg ce au semanat...si noi restul... cu ei impreuna. M-ar bucura ca cei raniti in accidente, morti, sa fie cu precadere rude cu astia de au pus botul la bani...dealungul timpului sau chiar ei insisi, pentru ca macar acum sa inteleaga urmarea faptelor lor si consecintele...!

In acest caz nefericit s-au intalnit 2 categorii de conducatori:

- prima: motociclistii Victorieni care ''merg tare si bine'' ca sa citez de pe forum

- a doua: sofer care conduce de-am pulea si bine (adica precum cu caruta pe camp)

 

Motociclistilor le e jena sa spuna ca circulau mult prea repede - a spus @stulewa cu juma' de gura, ca deh, sa nu suparam pe cei care merg tare si bine nu?, iar ala care a intors, sau mai precis intentiona sa intoarca peste linia continua, este cel mai probabil genul ''hai domne', ma iei cu chestii din astea, am intors de o mie de ori peste linia continua si nu s-a intamplat nici pe draqu''. Doar ca a o mie una oara iata s-a intamplat.

 

Iar a treia parte la toate accidentele de acest gen este administratorul drumului care nu s-a chinuit sa caute o solutie sa poata intra in curte cu masia aia de locuiesc pe acolo.

 

@D_A_N pai daca pun parapeti si nu fac si sensuri giratorii din 500 in 500 m cum vrei sa mai ajunga acasa locatarii?

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa, unul sa nu opreasca pe roti? S-au precipitat...

Tu citesti printre randuri? erau aprox 10, dintre care a decedatul a fost mai rau. Restul sunt usor lovite. 2 sau 3 nici nu s-au atins intre ei. Vad ca nimeni nu are de obiectat impotriva incepatorului oprit pe b2.

 

Eu tot nu inteleg cum s-a intamplat...

Opel franat brusc pe b2, sa faca stanga peste linia continua.(acolo locuia) incepator.

 

R.I.P. :rose: :rose:

5 vitezane si... toate 5.

 

9 (noua) sau 10 (zece) citesti printre randuri.

Daca omul cu masina era localnic, sunt sanse mari sa fi incetinit, sau chiar oprit ca sa faca stanga la ceva curte. Am vazut de multe ori facand asta, chiar si prin fata masinii de politie.

Sa vina odata cu parapetii pana la Ploiesti....

 

Daca baiatul era primul, si alt grup venea din spate, poate s-o fi uitat si el in oglinda sa vada care pe unde vine, etc...

 

O clipa de neatentie...si asta a fost...combinat probabil cu un point-fixation pe masina...

 

La cum arata motoreta, nu cred ca avea viteza prea mare...

 

D-zeu sa-l odihneasca pe cel dus, si sanatate celorlalti.

Exact. Hai ca se lumineaza forumul.

 

pai da bre nea Goe, posesorii de motorete speed sunt in general cei mai cu nasul pe sus... poate d-aia... plus ca o mare parte din ei habar nu au sa ia un viraj...

ps: cred ca Sabina a murit din cauza excesului de zel si a efectului go-pro.

 

parerea mea despre acest accident: s-a mers prea aproape unul de altul, s-a mers poate putin prea tare pt conditiile de trafic si, vorba aia, bah, da' nici unu din 5 sa nu o opreasca pe roti... meseriasi taica, meseriasi....

 

pacat ca a murit un om...

Tu esti un frustrat. Daca erau cu nasul pe sus, nu mai sareau zeci de persoane in ajutorul lor. Erau doua grupuri acolo... in fine... tie iti explic degeaba. Mai bine iti dau dreptate, ca sa ma scutesti cu 2-300 comentarii.

 

Revin la ce spuneam cateva pagini mai in urma, zona aceea este locuita numai de ciori analfabete care n-au nicio treaba cu regulile de circulatie. Sunt samsari de masini si de cartofi, adusi din HR si CV, la schimb cu motorina furata din conductele Petrobrazi (rafinaria de langa Barcanesti). Problema este ca nimeni nu ia vreo masura, nici macar sa puna parapeti intre cele doua sensuri de mers.

Poate ca o plimbare in zona, cu cateva zeci de motoare, i-ar trezi la realitate pe domnii de la CNAIR.

Confirm zona si zvonoruile. Daca nu se mobilizau repede alti motociclisti, era delicata situatia la fata locului.

 

In acest caz nefericit s-au intalnit 2 categorii de conducatori:

- prima: motociclistii Victorieni care ''merg tare si bine'' ca sa citez de pe forum

- a doua: sofer care conduce de-am pulea si bine (adica precum cu caruta pe camp)

 

Motociclistilor le e jena sa spuna ca circulau mult prea repede - a spus @stulewa cu juma' de gura, ca deh, sa nu suparam pe cei care merg tare si bine nu?, iar ala care a intors, sau mai precis intentiona sa intoarca peste linia continua, este cel mai probabil genul ''hai domne', ma iei cu chestii din astea, am intors de o mie de ori peste linia continua si nu s-a intamplat nici pe draqu''. Doar ca a o mie una oara iata s-a intamplat.

 

Iar a treia parte la toate accidentele de acest gen este administratorul drumului care nu s-a chinuit sa caute o solutie sa poata intra in curte cu masia aia de locuiesc pe acolo.

 

@D_A_N pai daca pun parapeti si nu fac si sensuri giratorii din 500 in 500 m cum vrei sa mai ajunga acasa locatarii?

Tie trebuie sa-ti deseneze cineva ca nu erau ,,Victorieni''...? Deschide alt topic, daca vrei sa duci la capat discutia asta cu Victorieni tai. Am impresia ca e trend ,,cool'' printre voi, sa apostrofati ,,Victorienii''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu exprima expresia "tare si bine"? De curiozitate intreb.

Exista soferi, bikeri, piloti, ciclisti care merg tare si bine, altii care merg tare si prost, altii care merg incet si bine, incet si prost. Sunt chiar curios ce e asa ciudat la expresia asta.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ChrisRR Am retinunt ca nu sunt motociclisti de prin Victoriei. Nu trebuie sa desenezi desi sunt curios cum ar arata desenul. Totusi de ce iei atata de personal treaba asta cu Victorienii?

 

@littlekriminal: normal este sa mergi legal si bine.

Pentru ca aberezi si esti total pe langa subiect. Ba mai mult, pui etichete gratuit si faci generalizari total eronate.

 

Discutia nu face subiectul acestei sectiuni. deschide alt topic sau putem discuta pe privat, asta daca nu te deranjeaza necontorizarea mesajelor, unde observ ca aveti skill.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

 

@D_A_N pai daca pun parapeti si nu fac si sensuri giratorii din 500 in 500 m cum vrei sa mai ajunga acasa locatarii?

 

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Corect. Poti intoarce inainte de urmatoarea curba.

Da, a mai fost un accident in acelasi loc ieri ( a doua zi) tot cu intoarcere peste linia continua. E sport regional in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow - Iti inteleg greaseala. Ai vrut sa scrii ideal, dar ai nimerit normal.

Daca poti sa-mi dai ceva exemple normale, astept cu drag. Daca nu, nu-I cu suparare, stim amandoi de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Bun, intre giratoriu si DJ91 sunt 4,2 Km. Asa spune Google Maps. M-am uitat intrucat mi s-a parut cam putin 2 Km. Am batut si eu drumul asta destul.

Mie mi se pare corect sa pui inca unul sau doua sensuri giratorii. Evident ca poate judec gresit.

Iar chestiile cu pasarelele mi se par iarasi de cacao. Avem asteptarea ca o mamaie de 65-70 ani sa foloseasca pasarela? Si aici ma refer strict la putina fizica. Probabil ca va trece pe de-a dreptul. Si asta nu tine de etnie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...