Sari la conținut

Accident grav Barcanesti-Prahova


Minu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 282
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ba, dincolo de culpa legala - pe care e treaba gaborilor s-o stabileasca si pe care noi pe forum n-avem cum sa o ghicim, treaba sta asa:

 

* nu se merge in grup pe drumuri aglomerate - am stabilit asta din primul an de motocicleala (si pe vremea aia nu era traficul de acum) cand ne intorceam mereu in grup de trei; cand ajungeam pe bucati gen DN1 sau E85 (Buzau-Bucuresti) sau altele asemenea era deruta in grup; si nervi si greseli. Asa ca am stabilit de atunci si asa am pastrat regula, ca in cazuri d-astea fiecare pentru el - spargem gasca si ne vedem acasa.

* nu se merge noaptea in grup decat daca e absolut gol pe strada - am stabilita asta tot atunci, la inceputuri observand ca nu ne recunoastem farurile printre masini, ca mai sunt masini "chioare", sunt masini cu faruri dereglate si nu poti sa mergi cu ochii in oglinzi dupa colegi - ca urmare iar se sparge gasca si fiecare pentru el pana acasa

* nu se croseteaza in grup, nu se arde reising in grup - vrei neaparat sa mergi in grup, mergi ca masinile; vrei sa crosetezi, sa ii dai cox - fiecare pe barba lui si ne vedem la destinatie; eu fac asta inclusiv pe curbe de alergat - spargem grupul la Maneciu si ne regrupam la Refugio, intre ele nu suntem grup ci mobre de capul lor

 

Ca urmare aseara s-au comis toate trei greselile: in grup noaptea, pe drum aglomerat si la alergatura. Rezultatul este cel pe care-l vedem.

Asta ar trebui, dupa parerea mea, sa invete lumea care citeste topicul.


» Post actualizat in 18 Sep 2017 10:20

PS: Aseara am venit spre Bucale, din greseala, la ora de varf a traficului mizerabil de pe DN1. Cu o masina vai de mamitica ei. M-a depasit un grup de mobristi (pentru ca le-am facut loc si le-am dat semnal) si apoi au stat 10 km intre masinile din fata mea. Cand s-au hotarat intr-un sat sa depaseasca ceva au ales s-o faca pe o banda suplimentara de stanga care, cand se termina, lasa locul unui parapet. Pe care erau sa se suie toti, mai ales ca inainte de el era o trecere de pietoni care mai avea, surpriza!, si pietoni pe ea. Primul mobrist a trecut peste trecere printre pieton si parapet, restul au oprit cu greu.

Apoi un alt mobrist singur mergea PE axul drumului dar fara intentii "ofensive", in rand cu masinile, trecand din cand in cand o palma - doua dincolo de ax, in stanga sau in dreapta, franand din cand in cand degeaba. Ca sa scap de o grija a trebuit sa trec de el cand am putut, sa-i dau cox la cotet vreo doi km si sa revin dupa aia la viteza normala de cursa lunga.

 

Cand unul din genurile astea dscrise mai sus se intalnesc cu conditiile in care s-a petrecut accidentul de ieri sunt sanse mari sa se intample ceva nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 5 pagini de comentarii, ma apuc si eu sa scriu pe aici. E drept, n-ar mai fi nimic de spus. Nici de bine si nici de rau despre cei accidentati (sanatate maxima rideri si cat mai repede inapoi in sa) ... despre cel ce a plecat in tura finala... Dumnezeu sa-l odihneasca si condoleante familiei.

 

Deschizatorul de coloana are o foarte mare greutate pe umeri (chit ca are titlu / competente de Road Captain sau nu). Deschizatorul de coloana trebuie sa isi calculeze si sa isi asume toate riscurile la care te expui pe sosea ca motociclist si apoi sa le multiplice cu cate motoare are in spate in coloana. Pentru ca cei ce tin formatia stransa vor merge (aproape) orbeste dupa cel ce conduce coloana. Riscul de accident este considerabil atunci cand ai o jumatate de motocicleta avans fata de cel din dreapta ta si o motocicleta distanta fata de cel din fata / spatele tau. Nu stiu daca e cazul de "bagati la cap" "ciorapi scurti la vedere" "casca si coastele la vedere"... sunt colegii nostri pe 2 roti, cu bune si rele.

 

Partea trista e ca in comunitatea asta, la final de sezon, numaram din ce in ce mai des accidente si cadavre ... nu KM adunati poze din locuri minunate si ture incheiate cu succes.

 

Eu cred ca mersul in coloana stransa (zig zag sau paralel) este destul de complex si dificil si se recomanda celor ce aduna de obicei KM impreuna... care isi stiu stilul de mers si reactiile.

 

Sa (MAI) auzim (SI) de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nimic de adaugat.

» Post actualizat in 18 Sep 2017 10:31

Nu am citit demult o postare ca aceasta.Respect.

» Post actualizat in 18 Sep 2017 10:32

Pt Speedy

 

Da colegu , un prafar care nu e in stare sa mentina un grup de 3 ( trei) trebuie aplaudat , apreciat si respectat .

Bravos!

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:00

Urmeaza sa ridicam statuie pentru cat de buni la mers pe ploaie sunt aia care se opresc si chiama platforma atunci cand incepe sa picure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. ce să discutăm pe topicul de accidente dacă nu accidentul în sine?!

 

2. secțiunea asta e hate-ăreală doar pentru ăia de se cred cocoși și nu vor să învețe nimic din greșeli. genul ca tine, de putea fi evitat extrem de ușor accidentul ăsta pentru cel puțin 4 rideri, dar tu o tot dai înainte că ei au mers încet și preventiv. mergeți în continuare așa și nu țineți cont de sfaturile ăstora de aici, sunt niște hateri nenorociți care nu știu ce skill aveți voi.

 

3. a.cică nu mergeau tare, dar primul care a lovit mașina a lovit-o în colțul dreapta spate din ce văd, deci mașina a avut timp să schimbe complet banda, asta în timp ce se deplasa înainte și mai era și în depășire, că nu cred că schimba ăla banda de pe unul pe doi așa că mergea cu 10 km/h. Deci rider-ul nu a fost în stare să reducă viteza până la 60-70 cu cât se deplasa mașina, asta în timp ce mașina se deplasa tot înainte, deci punctul de contact se tot muta în față.

 

b. de ceilalți ce pot să zic, așa buni piloți sunt de nu pot să pună o frână fără să se tăvălească pe jos, dacă tot zici că nici nu s-au atins. Eu în cazul lor nu aș avea tupeu să mă mai urc nici pe bicicletă. Riderul care a murit atât de speriat a fost de alt accident încât mergea vârf de coloană și cu o viteză considerabil mai mare decât a restului participanților la trafic.

 

4. am mers, am căzut, am pus capul între picioare și am încercat să învățăm, nu ne-am dat cocoși că de fapt a fost asfaltul de vină sau fanta de lumină.

 

5. putem să ajutăm la căratul coșciugului, asta dacă tot e nevoie de ajutor, că de restul zici că nu au nimic. (Rideri)speciali s-au crezut băieții ăștia când ei habar nu au să facă o frânare banală.

1. Ce discutati voi, sunt aberatii in afara subiectului.

2. Daca tu crezi ca cineva invata de aici, esti naiv! In alta ordine de idei, ce sa invete? hatereala? ca nu e nimic constructiv. Aici se posteaza doar material de trolling.

3. Esti prost informat. drept dovada ca nici nu ai fost acolo. Opelul a franat brusc pe banda 2, sa intoarca peste 4 linii continue. Sofer incepator de altfel.

4. E treaba ta daca ai cazut. o dovada clara ca se poate intampla oricui. Ti-ai postat accidentul?

5. Daca la tine ajutorul se rezuma la caratul cosciugului.... Nu am alte cuvinte.

Asa cum sunt pline cimitirele de oameni indispensabili, banuiesc ca sunt pline si de motociclisti care mergeau tare si bine.

Tare si bine se merge pe circuit, nu pe sosea - mai precis prin comunele de pe DN1 de la Ploiesti spre Buc, duminica seara

.

Iar fata care merge foarte bine, desi ieri seara (probabil) mergea tare nu poti spune ca era gresit, lucru demonstrat de prezentul accident. Bravo, o lectie buna pentru tinerii motociclisti.

Nu mergea nimeni tare. Opelul a franat brusc, sa intoarca peste 4 linii continue (nu ca ar avea relevanta cate erau) Nu fiti ipocriti, ca un prost poate surprinde pe oricine.

 

Pe băeții ăștia i-am văzut când mergeau spre munte. Mergeau la risc. Nu judec. Și eu mai merg ocazional așa. Dar nu în grup. Dacă mergeau în același stil la întorcere, pe noapte, și-au asumat-o. La fel cum ne-o asumăm toți când ne suim pe mobră.

Da? toti i-ati vazut? Pe la ce ora?

 

Parca am un deja vu cu cei care intra si explica ca cei implicati de fapt sunt zeii ghidonului si sigur nu e vina lor ci a conservarului.

Pai nu? Crezi ca nu te cauta karma intr-o zi sa-ti franeze un incepator brusc, pentru a intoarce peste linie continua? Au mai fost zmei ca tine pe aici... s-a dat cu RIP si la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist .

Sa ne fie învățătură de minte si semnal de alarma tuturor.

Seara , apoi noaptea , mersul pe motocicleta este de cateva ori mai riscant decat ziua .

Dumnezeu sa-l odihneasca pe cel care nu mai este printre noi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am venit aseara tot pe acolo dupa o tura pe transbucegi,era aglomerat si nu se putea merge mai tare de 100,iti dai seama ca daca mergi in grup nu poti lasa distante mari intre mobre ca se intercaleaza masini si este mai rau..problema apare in caz de accident ca nu mai ai timp sa franezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. Esti prost informat. drept dovada ca nici nu ai fost acolo. Opelul a franat brusc pe banda 2, sa intoarca peste 4 linii continue. Sofer incepator de altfel.

 

Dacă ăla era deja pe bandă și a frânat ”brusc” cu atât mai grav pentru rider, înseamnă că nu a pătrat distanța corespunzătoare și e singurul vinovat de accident! Indiferent de circumstanțe, restul de 4 nu au nici o scuză și sunt și vinovați legal de căzături. O să își repare mobrele din banii lor, probabil o să aibă și permisele reținute și câte o amendă pentru fiecare.

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:23

Si eu am venit aseara tot pe acolo dupa o tura pe transbucegi,era aglomerat si nu se putea merge mai tare de 100,iti dai seama ca daca mergi in grup nu poti lasa distante mari intre mobre ca se intercaleaza masini si este mai rau..problema apare in caz de accident ca nu mai ai timp sa franezi.

 

 

În cazul ăsta nu mai mergi în grup, nu te expui și mai tare ”că se intercalează mașini”. Deci pt voi e mai important să mergeți în grup decât propria siguranță!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da colegu , un prafar care nu e in stare sa mentina un grup de 3 ( trei) trebuie aplaudat , apreciat si respectat .

Bravos!

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:00

Urmeaza sa ridicam statuie pentru cat de buni la mers pe ploaie sunt aia care se opresc si chiama platforma atunci cand incepe sa picure.

Sezi, bland, mamitzule, ca-ti ia vantu' palaria cu beletu daca scoti capu' pe geam in mers...

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:26

2. Daca tu crezi ca cineva invata de aici, esti naiv! In alta ordine de idei, ce sa invete? hatereala?

Vezi ca am scris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai nu? Crezi ca nu te cauta karma intr-o zi sa-ti franeze un incepator brusc, pentru a intoarce peste linie continua? Au mai fost zmei ca tine pe aici... s-a dat cu RIP si la ei.

cam ce fel de zmei? dinaia de fac Burnout in parcare?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sezi, bland, mamitzule, ca-ti ia vantu' palaria cu beletu daca scoti capu' pe geam in mers...

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:26

 

Vezi ca am scris mai sus.

Stai linistit Bubico , nu ma deranjeaza ca ai aplaudaci. Pacat ca nu puteti comunica decat aici pentru ca pe drum nu sunteti in stare sa mergeti in grup.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios? Asta e întrebarea ta? La ce oră? :laugh:

Daca vrei sa faci hatereala de calitate, macar nu raspunde la o intrebare cu o alta intrebare. DECI? La ce ORA?

 

Si eu am venit aseara tot pe acolo dupa o tura pe transbucegi,era aglomerat si nu se putea merge mai tare de 100,iti dai seama ca daca mergi in grup nu poti lasa distante mari intre mobre ca se intercaleaza masini si este mai rau..problema apare in caz de accident ca nu mai ai timp sa franezi.

Nu te obosi... Aici sunt numai semizei ai ghidonului. Toti merg bine, mai ales din tastatura, dar toti au cate o rubrica la accidente.

 

Ba da, se merea foarte tare! Si nu e supozitie, crede-ma!

Argumenteaza, ca asa de vorbe... da pe afara forumul asta. Cand iti spun ca n-ai habar, stai in banca ta.

 

 

Dacă ăla era deja pe bandă și a frânat ”brusc” cu atât mai grav pentru rider, înseamnă că nu a pătrat distanța corespunzătoare și e singurul vinovat de accident! Indiferent de circumstanțe, restul de 4 nu au nici o scuză și sunt și vinovați legal de căzături. O să își repare mobrele din banii lor, probabil o să aibă și permisele reținute și câte o amendă pentru fiecare.

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:23

Alt expert in dinamica....

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:31

cam ce fel de zmei? dinaia de fac Burnout in parcare?

Chiar e cazul sa-ti mai spun si eu, ca esti pe langa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e intotdeauna atitudinea "gastii din Victoriei". Ei sunt cei mai zmei,ei merg cel mai tare, lor nu li se intampla, doar fraierii merg cu grija - conservarii sa se dea la o parte sa treaca zeii. Nu zic ca nu sunt zmei, doar ca din cand in cand cate unu' greseste. In ultimul timp cam des...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e intotdeauna atitudinea "gastii din Victoriei". Ei sunt cei mai zmei,ei merg cel mai tare, lor nu li se intampla, doar fraierii merg cu grija - conservarii sa se dea la o parte sa treaca zeii. Nu zic ca nu sunt zmei, doar ca din cand in cand cate unu' greseste. In ultimul timp cam des...

Altul paralel cu realitatea. Ce treaba are Victoriei cu Barcanesti? Exista si un alt loc pentru rugaciune? Mare trend pe forum sa aduci vb de Victoriei. Ti-a plecat femeia pe acolo? sau ce te-a apucat. Da-ti cu ceva apa pe fata, ca derapezi rau.

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:37

Lasă că sunt ai tăi experți în frânare!

Ne dam replici de astea ieftine cateva zile? Nu te duce capul sa intelegi ca provoci o polemica interminabila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am venit aseara tot pe acolo dupa o tura pe transbucegi,era aglomerat si nu se putea merge mai tare de 100,iti dai seama ca daca mergi in grup nu poti lasa distante mari intre mobre ca se intercaleaza masini si este mai rau..problema apare in caz de accident ca nu mai ai timp sa franezi.

Bai nene ce legatura are intercalatul unei masini cu mersul in grup?

Mersul in grup inseamna sa plecam cu totii de undeva si sa ajungem cu totii intregi la destinatie. Nu la spital sau mai rau la cimitir.

Dupa mintea mea placerea mersului in grup este aceea de a ne bucura de prezenta prietenilor atunci cand oprim si mai schimbam o vorba, de a ne bucura impreuna de o plimbare.

Daca intra o masina intre moto, gata s-a dus distractia mersului in grup? Daca intra, iti iei distantele de siguranta fata de masina, si daca tii mortisi sa nu fie masina acolo o depasesti cand ai ocazia si gata.

Ce inseamna pentru tine ''.... ca se intercaleaza masini si este mai rau''? Ce este mai rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CristiRR - fara niciun fel de misto, dupa ce te saturi de contrat cu colegii aici pe forum, daca stii mai bine decat ei ce s-a intamplat, zi aici. Eu am citit articolul ala in observatorul de prahova scris azi care nu zice nimic de linie continua ci zice asa :



" Primele cercetări efectuate la locul accidentului, îl indicau vinovat pe şoferul Opelului Corsa, ipoteza susţinută la acel moment, fiind aceea că nu s-ar fi asigurat la schimbarea benzilor, de pe doi, pe unu. Opelul cu numere de Vrancea era condus de un localnic din Bărcăneşti.

Cercetările au continuat şi la sediul Poliţiei, nefiind încă finalizate. Purtătorul de cuvânt al IPJ Prahova, Raluca Brezeanu, ne-a declarat că rezultatele cercetărilor de până acum, au schimbat datele problemei.
Astfel, din dinamica accidentului, se pare că primul motociclist, cel care a şi decedat, nu ar fi păstrat distanţa regulamentară, intrând în colţul din dreapta-spate al Opelului. Ceilalţi 4 motociclişti, din spatele acestuia, nu au reuşit să-şi menţină echilibrul, în tentativa de a-şi evita colegul de pe carosabil, căzând la rândul lor. Doi dintre ei au fost transportaţi la spital, însă cu leziuni minore, care nu le pun viaţa în pericol.
Accidentul dramatic a stârnit un val uriaş de interes, ca de obicei existând două tabere care se acuză reciproc. Am respins din start orice speculaţie, oferidu-vă exclusiv date oficiale din cercetare, sub rezerva că până la finalizarea ei, situaţia se poate schimba. Se vor mai lua declaraţii ale martorilor şi se vor administra toate probele strânse până în acest moment.
Tragedia de duminică seara de la Bărcăneşti, impune să reamintim că astfel de situaţii pot fi uşor evitate, atât timp cât, conducătorii vehiculelor de orice fel ar fi acestea, respectă distanţa faţă de vehiculele din faţă şi îşi adaptează viteza, ferindu-se chiar şi de cei care greşesc. Codul rutier este cât se poate de clar în acest sens, iar accidentele cu o dinamică asemenatoare cu cel despre care vorbim acum, au fie culpa celui care a venit din spate, fie o culpă comună, în sensul în care, chiar dacă şoferul a făcut o manevră greşită, motociclistul ar fi trebuit să păstreze distanţa de siguranţă şi să-şi adapteze viteza. Din nefericire, acesta din urmă, nu a reuşit.
Disputele pe şosele sau pe internet, nu îşi au sensul, atât timp cât cei care greşesc sunt şi şoferii dar şi motocicliştii. Fiecare accident are dinamică unică, împrejurări unice şi trebuie tratat fără a generaliza. Cei care se grăbesc să acuze "tabăra adversă", să nu uite că, pe şosea, au greşit şi vor mai fi puşi în situaţii delicate, iar faptul că nu au fost implicaţi în vreun eveniment rutier, se datorează şi atenţiei celorlalţi care i-au evitat la timp.
În final, totul se rezumă la atenţie, respectarea regulilor şi respectul reciproc. Atât autovehiculele cât şi motocicletele se supun aceloraşi reguli de circulaţie, neexistând drepturi sporite pentru vreuna dintre categorii.

Revenim cu detalii la finalizarea anchetei."

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:37

 

Ne dam replici de astea ieftine cateva zile? Nu te duce capul sa intelegi ca provoci o polemica interminabila?

 

Eu am pariat ca se fac 50 de pagini asa ca te rog sa nu-mi incurci cercetarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI? La ce ORA?

 

Ho bre, nu dădea!

 

Nu știu, să moară caii mei. Belesc ochiu' la ce am în față. Ocazional mai arunc câte o privire la tahometru, mai rar la turometru (ca să merg la consum), dar la ceas nu prea. Îl văd din greșală când se aprinde becu' de bezină, că e-n aceeași zonă. Ieri n-a fost cazul. Dar știu că era ziuă. Mai precis, când am ajuns acasă era vreo 14:15. Deci na...

 

Acuma sunt curios ce faci cu informația asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altul paralel cu realitatea. Ce treaba are Victoriei cu Barcanesti? Exista si un alt loc pentru rugaciune? Mare trend pe forum sa aduci vb de Victoriei. Ti-a plecat femeia pe acolo? sau ce te-a apucat. Da-ti cu ceva apa pe fata, ca derapezi rau.

» Post actualizat in 18 Sep 2017 11:37

Ne dam replici de astea ieftine cateva zile? Nu te duce capul sa intelegi ca provoci o polemica interminabila?

Erau sau nu din gasca care freceventeaza parcarea de la Victoriei?Cel care a murit acu ceva saptamani la Pipera era sau nu din gasca de la Victoriei? Voi vedeti vreo relevanta?Eu da.

 

Ah,mai e un mit la Victoriei, astia zmeii le foot femeile astora mai linistiti, care nu mai pot de ciuda si se varsa pe forumuri ca nu pot fi la fel de barbati ca cei din Victoriei! Buna, bine ca mi-ai adus aminte ca de asta uitasem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...