Neal Caffrey Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Nimeni nu vorbeste pe aici despre 790 Duke. Prea dezamagiti de diferenta mare dintre prototip si produsul final? Am vazut unul in Berceni, am vb cu proprietarul, e si el pe forum aici, si a zis ca ii face un review, dar nu am vazut nimic despre 790 inca. O sa dau comanda pt 790 in Martie. Imi placea Monster 821, dar venind de pe Supermoto, 790 e mult mai potrivit, si plin de electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Sunt ceva review-uri pe yt ale lui 790 Duke. Ma refer la "particulari", unii chiar posesori ai modelului, nu review-uri platite. Din ce am inteles, singura "problema" ar fi injectia la turatii mici, e destul de "jerky". Adica pt folosit in oras e destul de neplacut (vezi ce zice Royal Jordanian despre model). Una peste alta, saptamana viitoare vor fi disponibile si preturile pt KTM Adventure la importatorul din Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Acum 30 minute, ovi_ice a spus: Sunt ceva review-uri pe yt ale lui 790 Duke. Ma refer la "particulari", unii chiar posesori ai modelului, nu review-uri platite. Din ce am inteles, singura "problema" ar fi injectia la turatii mici, e destul de "jerky". Adica pt folosit in oras e destul de neplacut (vezi ce zice Royal Jordanian despre model). Una peste alta, saptamana viitoare vor fi disponibile si preturile pt KTM Adventure la importatorul din Ro. Da, e adevarat, am vazut toate reviewurile de pe yt, si parerile lui RJ. El spunea ca 790 e motorul pe care si l-ar lua daca ar locui intr-o zona cu “twisty roads”. Eu habar nu am ce Power Parts sa pun pe el...de exemplu parbrizul arata destul de urat, dar cred ca e util. O alta nedumerire ar fi alegerea dintre side bags + suporturi metalice, sau evacuare Akra...trebuie sa aleg ori una ori alta, nu merg ambele. Alte optiuni folositoare ar fi manere incalzite, kit usb, sea ergonomica mai inalta, top case + suport. https://www.ktm.com/en/ktmpowerparts/?year=2019&segment=Naked Bike&model=F9687S6 Asta e lista completa cu accesoriile PowerParts pt 790. Nu am avut ocazia sa testez 790-ul, asa ca voi cumpara fara sa stiu daca o sa imi placa mai mult decat Monster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 (editat) In Austria la Paznaun/Ischgl exista un centru de inchirieri moto. 100 de euro pe zi motocicleta. Am plecat la drum plin de idei fixe si am ales pentru inchiriere numai enduro turisme, un touring si un sport touring. La momentul cand mi-am dat seama ca nu sunt chiar pe felia mea era cam tarziu sa mai prelungesc concediul cu inca vreo 3-4 zile si sa incerc si stradalele sau restul de sport turisme. Aveau de inchiriat si un 1290 GT si un 790. La sfarsitul zilei, in timp ce asteptam la coada la verificat si spalat motoarele, am stat la povesti cu un tip din Viena ce returna 790-le, fiindca stiam ca nu o sa mai apuc sa ma dau cu el + ca eram curios in legatura cu propulsorul, stiind ca va fi folosit la varianta adventure. Cand l-am intrebat ce parere are, omul a zis ca 790-ul este incomparabil mai bun decat 1290 GT-ul in Alpi. Clasica poveste - 1290 era prea puternic/violent si il ducea motocicleta pe el in curbe. Cu 790-ul zicea ca a fost invers, ca a avut parte de distractie maxima si ca a fost incomparabil mai buna, fiind in control total si motocicleta reactionand cat se poate de bine la cerintele si stilul lui. Da, este interesant 790-ul, cand il vezi asa mic, nu te-ai astepta sa fie oau. Este un test review in Tenerife cu unul care mi-a placut mult sa il urmaresc numai pentru peisaje si cum onduleaza pe curbe: Oricum, revenind, cei de la Paznaun aduc in fiecare an motocicletele noi iar uneori mai schimba si brandurile inchiriate. Dar Ktm si Bmw au ramas mereu in oferta. Bmw este evident de ce - toata lumea vrea sa le testeze inainte de a da atatia bani, iar Ktm este mandria locala + au o colaborare buna cu un dealer Ktm din primul oras mare cu care se invecineaza - Landeck. Candva aveau Ducati si Triumph. Anul acesta aveau Kawasaki si Yamaha. Eu iti recomand sa mergi acolo si sa faci un drive test. Deschid de la 1 Iunie. Pe site nu au updatat inca lista de motociclete pentru 2019, dar eu sper ca anul acesta sa aiba in oferta 790 Adventure macar versiunea standard. Si Gs 1250, bineinteles. La fel, mi-as dori sa aduca si ultima versiune a 1290 Gt-ului, fiindca este o motocicleta ce imi place la nebunie/mult mai mult decat precedenta (dpdv al designului). Vedem ce va fi. Cred ca este un pic prea devreme inca. https://www.highbike-paznaun.com/englisch/ Editat Februarie 3, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 (editat) A inceput sa apara pe la dealeri. Poza de mai jos e la unul din Belgia (sursa: advrider). Din unghiul acela aduce cumva a 990... Editat Februarie 4, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Ce lată și butucănoasă pare jos în față datorită rezervorului. Dar cel mai probabil se simte diferența în mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Enjoy! Si disecat pe toate partile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Excelenta clipul. In fine o prezentare de oameni normali :D. Amu iar musc pumnii, ca mai e vreme de asteptat pana s-i vad in garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 dpmdv ca unul care merge fără pasager și nu cu mult bagaj, Husqvarna asta nouă, 701, cu 75 de cai, 146 kg și suspensie de 275 mm mi se pare mult mai interesantă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Păi de-asta se și vinde - și se vinde și 690-ul în continuare (aceeași motocicletă cu alte plastice). Pentru cei care vor mai mult fun și mai puțin touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 (editat) Acum 19 ore, vis-a-vis a spus: dpmdv ca unul care merge fără pasager și nu cu mult bagaj, Husqvarna asta nouă, 701, cu 75 de cai, 146 kg și suspensie de 275 mm mi se pare mult mai interesantă... Am vrut sa imi iau eu anul trecut Vitpilen 701, darpretul ala pt un monocilindru, m-a facut sa renunt la idee. Arata bine, dar dupa ce am testat un Monster 821, am realizat ca 701 nu va fi ce trebuie. Am asteptat, si bine am facut ca nu am luat Monster cu 7 mii €...desi avea doar 3mii km, e totusi un motor vechi. 790-ul are toate electronicele posibile, si il iau nou, la aproape aceiasi bani. Editat Februarie 9, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Nu înțeleg ce zici. Prețul de pornire pentru 790 Adv e de 12.399€. Până la 7.000 e cale lungă. Iar Vitpilen/Svartpilen 701 sunt vreo 10.000, noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Omu' face adventure cu Monster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Poate se referă la Duke. Altfel nu prea are sens comparația cu Vitpilen și Monster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 (editat) La 08.02.2019 la 13:16, vis-a-vis a spus: dpmdv ca unul care merge fără pasager și nu cu mult bagaj, Husqvarna asta nouă, 701, cu 75 de cai, 146 kg și suspensie de 275 mm mi se pare mult mai interesantă... Acum 2 ore, vis-a-vis a spus: Omu' face adventure cu Monster Tu spui despre 701 ca ti se pare mai interesanta, apoi zici de mine ca fac adventure cu Monster? Nu era logic ca am comparat Vitpilen 701 de care spuneai tu, pe care vroiam si eu initial sa il iau, cu restul variantelor din aceeasi categorie, adica Monster sau 790 Duke? Poate tu bagi 701 in aceeasi categorie cu 790 Adventure, ca altfel nu inteleg de ce te mira ca aleg 790 Duke, in loc de Husqvarna aia. Logic ca oricare in cele mentionate mai sus, le luam pentru oras, nu pentru adventure... Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Nu înțeleg ce zici. Prețul de pornire pentru 790 Adv e de 12.399€. Până la 7.000 e cale lungă. Iar Vitpilen/Svartpilen 701 sunt vreo 10.000, noi. Pe mine nu ma intereseaza 790 Adventure ci 790 Duke. Eu comparam vitpilen cu 790 Duke, nu cu 790 Adventure. Vitpilen costa 7650€+TVA, 790 Duke costa 7200€ + TVA It’s a no brainer! Editat Februarie 9, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Discuti despre motorete naked pe topic de enduro-touring, normal ca zapacesti lumea si nu mai intelege nimeni nimic. Ori ai confundat titlul ori... nu stiu. Nu este topicul potrivit pt discutia asta, incearca la motorete de strada. Daca nu e topic dedicat Duke 790 poti face tu unul si ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Sunt mulți motocicliști care-și aleg motoreta pe niște criterii obscure... așa că nu trebuie să ne mire prezența lui amețită pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Chiar acum, vis-a-vis a spus: Sunt mulți motocicliști care-și aleg motoreta pe niște criterii obscure... așa că nu trebuie să ne mire prezența lui amețită pe aici Nu toata lumea face adventure pe motor. Cam ce crezi tu ca as putea sa iau dupa ce 4 sezoane am avut SMR, mai ales daca nu fac touring? Nu am deschis topic nou pentru 790 Duke, pt ca sigur cunoasteti bine orice model KTM, macar sin reviewurile de pe Youtube, ca de testat, doar pe afara poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 (editat) Hai să-mi explic eu comparația, poate te dumirești. În segmentul ăsta, enduro-touring, adventure sau cum vrei să-i zici, caracteristica principală este suspensia. Ea trebuie să fie destul de amplă dar și destul de fermă. O motocicletă de tipul ăsta trebuie să înghită denivelări de orice fel dar și să stea bine pe asfalt. Un monocilindru e mai ușor, mai îngust, poate avea o gardă la sol mai mare și implicit cursă mai mare a suspensiilor. În off-road e teoretic și deseori (în funcție de model) imbatabil. Marea problemă a monocilindrului e puterea scăzuta și ținuta de drum la viteze mari, mai ales cu pasager. Bicilindrele apărute în ultimul timp au luat-o razna cu cilindreaa. Asta dus la greutați imense, greu de manevrat în off-road, d-aia mulți și le iau strict pentru asfalt. Cum și tu iei în calcul 790 Adventure, e clar că motivul principal e motorul. 790-ul ăsta, Adventure vrea să împace și capra și varza... Are o putere decentă care să poată mișca foarte bine ansamblul motocicletă+motociclist+pasager+bagaje foarte bine pe asfalt, dar și o suspensie foarte bună pe off-road. Greutatea nu e spectaculoasă, însă mult mai bună decât suratele ei mai mari, de la 1000 cmc în sus. Eu am comparat-o strict cu Husqvarna 701 ENDURO (că doar aia are suspensii de 275 mm). Vitpilenul tău are doar 135. E o chestie ciudată de stradă pe care personal nu o s-o iau în calcul niciodată (mi se pare urâtă cu spume). Diferența între Husqvarna 701 ENDURO (împreună cu fratele ei, KTM 690 ENDURO, care are totuși 25 mm mai puțina suspensie dar și mai multă electronică) față de 790 Adventure, mi se pare destul de mică. 25 de cai în minus, dar și multe kilograme. Dacă ești un călăreț singuratic cu puține bagaje, nu văd sensul unor kilograme în plus, doar de dragul puterii. Dacă pentru tine comparația strict între moto-propulsoare e suficientă, pentru noi, ăștialalți, care o mai ardem și pe off-road, contează mai multe caracteristici. Cel puțin pentru mine intervenția ta a fost hilară. Ai comparat mere cu pere P.S. Pe lângă cei 275 mm de suspensie, electronică puțină și cei 75 de cai... m-a convins total intervalul de 10000 la schimbul de ulei. Acum 10-15 ani ăsta era doar un vis frumos al celor mușcați de "thumpertalk". Editat Februarie 9, 2019 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Acum am inteles...tu te refereai la 701 Enduro, nu la Vitpilen 701. De aici confuzia mea, ca am comparat Vitpilen cu 790 Duke...pentru sosea. Pe mine nu ma intereseaza deloc 790 Adventure, ci 790 Duke ca urmeaza sa comand unul luna asta. Speram sa il fi testat vreunul din voi, dar din reviewurile de pe YouTube am inteles ca are cel mai bun raport valoare pret. Am mers cu MT-09 si mi s-a parut insane, si cu Monster 821 care mi s-a parut superb pe sosea (fara sa fie insane), dar groaznic in oras...prea jos, un motor super incins, si destul de greu pe loc. Sunt foarte curios sa stiu cum e motorul 790 fata de Yamaha MT-09, sau Monster 821 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 @vis-a-vis Daca pui pe un 690/701 carene, rezervoare suplimentare, alta sa, etc, etc ajungi la banii de 790. Cam asta este scopul ultimului. La aceeasi bani, il iei de-a gata/nu mai treci prin bataia de cap cu documentarea, comandarea, respectiv modificarea unui 690/701. Si am un feeling ca tot pe acolo iesi inclusiv la capitolul greutate finala. Dupa care pui in balanta mono vs bicilindru (dpdv al confortului) + puterile si cuplul aferente fiecareia. Bine, sunt sigur ca stii si tu asta si ca vorbim aceeasi limba. Just saying. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 (editat) Eu așa l-aș lăsa, consumă și puțin... eventual două canistre d-alea mici de câte 3 litri. Editat Februarie 9, 2019 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 La 03.02.2019 la 14:42, DeVazut_TM a spus: Clasica poveste - 1290 era prea puternic/violent si il ducea motocicleta pe el in curbe. Cu 790-ul zicea ca a fost invers, ca a avut parte de distractie maxima si ca a fost incomparabil mai buna, fiind in control total si motocicleta reactionand cat se poate de bine la cerintele si stilul lui. Acuma ce sa zic, fiecare cu păsărelele lui iar eu cu stolurile mele. Sa-și ia scuter de 50, control maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 (editat) @Sergiu_V.Riders: Am bolduit mai sus - in Alpi. M-am dat si eu cu 1290 Adv S. Epifanie, vis. Ca sa citez un samsar de Bmw-uri - "Fratioare, este peste puterile omenesti!" Nu am cuvinte pentru senzatia data de motor, suspensia electronica, tft. Entuziasmul nu mi-a disparut nici dupa aproape jumatate de an. Singurul lucru care nu mi-a placut (nici mie) - greu de strunit in ace de par. Si cam grea sus, aka centru de greutate inalt. Adica nu cadea in curbe nici ca un boxer si nici nu o aruncai cu derapaj asemeni unui SM mono. Pentru un motor care nu era al meu si cu care m-am dat si acomodat o zi. 1290 insa este un rutier cu minim 3 perechi. Iti da o senzatie, o incredere in sine si o doza de agresivitate pe care numai un asemenea pachet il poate da. Editat Februarie 9, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.