kaiten Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 1090 killer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 Înlocuiește 1090, deci da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 Acum 9 minute, PzKpfW a spus: Înlocuiește 1090, deci da. Unde scrie asta (oficial) ? Pe site-urile KTM Austria, Germania si Spania inca apar ambele variante (1090 Adv + Adv R), alaturi de noile 790. A disparut in schimb 1290 Super Adventure Travel. Mi se pare ciudat ca in toata gama lor de Travel, in afara de 1290 SAS, sa nu mai existe nici un model mai "road-biased", cu 19" pe fata, eventual roti din aliaj. Teoretic, varianta non-R al lui 790 ar fi trebuit sa faca asta, dar uite ca n-au mai avut timp pt 2 variante diferite (asa cum erau 1090 Adv vs R), asa ca au scurtat suspensia, au pus alta sa, alte pneuri, un parbriz mai mare si gata, i-au tras un frate mai mic R-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Vând sfârșit de stocuri. Pentru că cei de la KTM pregătesc o nouă versiune de 1090 cu motor cu 100cc mai mare (1150cc) care se va apropia mai mult de 1290 și va deveni practic o alternativă mai ieftină a acestuia. Până acum era modelul de mijloc între 690 (63cp @ 140kg) și 1290 (160cp @ 230kg). Acum 790-ul este clasa de mijloc, la propriu: 95hp @ 190kg. Dealtfel, dacă stai să compari fișa tehnică, 790-ul este foarte similar cu 1050-ul inițial. Cam aceeași putere și dimensiuni, 20Nm dar și 20kg mai puțin pentru 790. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 De noua varianta al lui 1090 citisem aici. Motor mai mare, cruise control adaptiv (!), plus toata electronica "la zi", farul nou cu LED, tft-ul, etc. Una peste alta, de pe advrider, preturi aflate direct din gura dealerilor: In Franta: 790 - 12.399€/790R - 13.299€ In Germania: 790 - 12.399€/790R - 13.399€ Si cu asta cred ca cei care isi faceau tot felul de calcule (si sperante) le pot incheia, fiindca e greu de crezut ca sumele se vor schimba radical (in sus sau in jos). Una peste alta, o mobra cu un pret corect, nu gasesti la alt producator un pachet asa bogat si performant la pret mai mic. Off: Tot in Germania, Tenere 700 cica ar fi 8990€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 47 minutes ago, ovi_ice said: De noua varianta al lui 1090 citisem aici. Motor mai mare, cruise control adaptiv (!), plus toata electronica "la zi", farul nou cu LED, tft-ul, etc. Una peste alta, de pe advrider, preturi aflate direct din gura dealerilor: In Franta: 790 - 12.399€/790R - 13.299€ In Germania: 790 - 12.399€/790R - 13.399€ Si cu asta cred ca cei care isi faceau tot felul de calcule (si sperante) le pot incheia, fiindca e greu de crezut ca sumele se vor schimba radical (in sus sau in jos). Una peste alta, o mobra cu un pret corect, nu gasesti la alt producator un pachet asa bogat si performant la pret mai mic. Off: Tot in Germania, Tenere 700 cica ar fi 8990€. Parca zicea un baiat de pe topicul vecin si prieten ceva despre o diferenta de pret de 50%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 30, 2018 Share Postat Noiembrie 30, 2018 pomana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Ianuarie 23, 2019 Share Postat Ianuarie 23, 2019 Ia uite bre ca unii deja se plimba prin Africa cu scula asta noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 23, 2019 Share Postat Ianuarie 23, 2019 Nu știu dacă ai urcat pozele sau ai pus link-uri, dar nu par să se încarce: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Ianuarie 23, 2019 Share Postat Ianuarie 23, 2019 Am pus link-uri si se vad bine la mine...stai ca mai fac o incercare. In caz ca tot nu se pot vedea, intrati pe: http://www.josef-pichler.at/ ca sa vedeti intreaga excursie (sunt niste cadre f faine din drona). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Nimeni nu vorbeste pe aici despre 790 Duke. Prea dezamagiti de diferenta mare dintre prototip si produsul final? Am vazut unul in Berceni, am vb cu proprietarul, e si el pe forum aici, si a zis ca ii face un review, dar nu am vazut nimic despre 790 inca. O sa dau comanda pt 790 in Martie. Imi placea Monster 821, dar venind de pe Supermoto, 790 e mult mai potrivit, si plin de electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Sunt ceva review-uri pe yt ale lui 790 Duke. Ma refer la "particulari", unii chiar posesori ai modelului, nu review-uri platite. Din ce am inteles, singura "problema" ar fi injectia la turatii mici, e destul de "jerky". Adica pt folosit in oras e destul de neplacut (vezi ce zice Royal Jordanian despre model). Una peste alta, saptamana viitoare vor fi disponibile si preturile pt KTM Adventure la importatorul din Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 Acum 30 minute, ovi_ice a spus: Sunt ceva review-uri pe yt ale lui 790 Duke. Ma refer la "particulari", unii chiar posesori ai modelului, nu review-uri platite. Din ce am inteles, singura "problema" ar fi injectia la turatii mici, e destul de "jerky". Adica pt folosit in oras e destul de neplacut (vezi ce zice Royal Jordanian despre model). Una peste alta, saptamana viitoare vor fi disponibile si preturile pt KTM Adventure la importatorul din Ro. Da, e adevarat, am vazut toate reviewurile de pe yt, si parerile lui RJ. El spunea ca 790 e motorul pe care si l-ar lua daca ar locui intr-o zona cu “twisty roads”. Eu habar nu am ce Power Parts sa pun pe el...de exemplu parbrizul arata destul de urat, dar cred ca e util. O alta nedumerire ar fi alegerea dintre side bags + suporturi metalice, sau evacuare Akra...trebuie sa aleg ori una ori alta, nu merg ambele. Alte optiuni folositoare ar fi manere incalzite, kit usb, sea ergonomica mai inalta, top case + suport. https://www.ktm.com/en/ktmpowerparts/?year=2019&segment=Naked Bike&model=F9687S6 Asta e lista completa cu accesoriile PowerParts pt 790. Nu am avut ocazia sa testez 790-ul, asa ca voi cumpara fara sa stiu daca o sa imi placa mai mult decat Monster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 La 03.02.2019 la 10:20, Neal Caffrey a spus: Nimeni nu vorbeste pe aici despre 790 Duke. ptr ca nu e sectiunea lui potrivita aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 3, 2019 Share Postat Februarie 3, 2019 (editat) In Austria la Paznaun/Ischgl exista un centru de inchirieri moto. 100 de euro pe zi motocicleta. Am plecat la drum plin de idei fixe si am ales pentru inchiriere numai enduro turisme, un touring si un sport touring. La momentul cand mi-am dat seama ca nu sunt chiar pe felia mea era cam tarziu sa mai prelungesc concediul cu inca vreo 3-4 zile si sa incerc si stradalele sau restul de sport turisme. Aveau de inchiriat si un 1290 GT si un 790. La sfarsitul zilei, in timp ce asteptam la coada la verificat si spalat motoarele, am stat la povesti cu un tip din Viena ce returna 790-le, fiindca stiam ca nu o sa mai apuc sa ma dau cu el + ca eram curios in legatura cu propulsorul, stiind ca va fi folosit la varianta adventure. Cand l-am intrebat ce parere are, omul a zis ca 790-ul este incomparabil mai bun decat 1290 GT-ul in Alpi. Clasica poveste - 1290 era prea puternic/violent si il ducea motocicleta pe el in curbe. Cu 790-ul zicea ca a fost invers, ca a avut parte de distractie maxima si ca a fost incomparabil mai buna, fiind in control total si motocicleta reactionand cat se poate de bine la cerintele si stilul lui. Da, este interesant 790-ul, cand il vezi asa mic, nu te-ai astepta sa fie oau. Este un test review in Tenerife cu unul care mi-a placut mult sa il urmaresc numai pentru peisaje si cum onduleaza pe curbe: Oricum, revenind, cei de la Paznaun aduc in fiecare an motocicletele noi iar uneori mai schimba si brandurile inchiriate. Dar Ktm si Bmw au ramas mereu in oferta. Bmw este evident de ce - toata lumea vrea sa le testeze inainte de a da atatia bani, iar Ktm este mandria locala + au o colaborare buna cu un dealer Ktm din primul oras mare cu care se invecineaza - Landeck. Candva aveau Ducati si Triumph. Anul acesta aveau Kawasaki si Yamaha. Eu iti recomand sa mergi acolo si sa faci un drive test. Deschid de la 1 Iunie. Pe site nu au updatat inca lista de motociclete pentru 2019, dar eu sper ca anul acesta sa aiba in oferta 790 Adventure macar versiunea standard. Si Gs 1250, bineinteles. La fel, mi-as dori sa aduca si ultima versiune a 1290 Gt-ului, fiindca este o motocicleta ce imi place la nebunie/mult mai mult decat precedenta (dpdv al designului). Vedem ce va fi. Cred ca este un pic prea devreme inca. https://www.highbike-paznaun.com/englisch/ Editat Februarie 3, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 (editat) A inceput sa apara pe la dealeri. Poza de mai jos e la unul din Belgia (sursa: advrider). Din unghiul acela aduce cumva a 990... Editat Februarie 4, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Ce lată și butucănoasă pare jos în față datorită rezervorului. Dar cel mai probabil se simte diferența în mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Enjoy! Si disecat pe toate partile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Excelenta clipul. In fine o prezentare de oameni normali :D. Amu iar musc pumnii, ca mai e vreme de asteptat pana s-i vad in garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 dpmdv ca unul care merge fără pasager și nu cu mult bagaj, Husqvarna asta nouă, 701, cu 75 de cai, 146 kg și suspensie de 275 mm mi se pare mult mai interesantă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Păi de-asta se și vinde - și se vinde și 690-ul în continuare (aceeași motocicletă cu alte plastice). Pentru cei care vor mai mult fun și mai puțin touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 (editat) Acum 19 ore, vis-a-vis a spus: dpmdv ca unul care merge fără pasager și nu cu mult bagaj, Husqvarna asta nouă, 701, cu 75 de cai, 146 kg și suspensie de 275 mm mi se pare mult mai interesantă... Am vrut sa imi iau eu anul trecut Vitpilen 701, darpretul ala pt un monocilindru, m-a facut sa renunt la idee. Arata bine, dar dupa ce am testat un Monster 821, am realizat ca 701 nu va fi ce trebuie. Am asteptat, si bine am facut ca nu am luat Monster cu 7 mii €...desi avea doar 3mii km, e totusi un motor vechi. 790-ul are toate electronicele posibile, si il iau nou, la aproape aceiasi bani. Editat Februarie 9, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Nu înțeleg ce zici. Prețul de pornire pentru 790 Adv e de 12.399€. Până la 7.000 e cale lungă. Iar Vitpilen/Svartpilen 701 sunt vreo 10.000, noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.