Kassu Postat August 25, 2021 Share Postat August 25, 2021 Salut, Sa-l stapanesti sanatos. E superb! Si pe mine ma batea gandul prin primavara, cand au aparut, sa iau unul kaki mat... Cum ti se pare acceleratia? In reviewurile de pe net multi se plang ca e cam abrupta (snatchy). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcos20 Postat August 25, 2021 Share Postat August 25, 2021 (editat) Momentan merg doar pe modul 4 (si pana in 5000rpm, e inca in rodaj). In prima zi am avut aceeasi impresie, dar acum pot sa spun ca e destul de lina. Poate doar m-am obisnuit cu ea. Quickshift-ul isi face toti banii, e lin la up shift, dar necesita un pic de atentie la down shift (are tendinta sa fie mai brutal) Editat August 25, 2021 de alexcos20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 25, 2021 Autor Share Postat August 25, 2021 Bine ai venit Alex,sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 Salutare, oameni buni. Sunt si eu un proaspat posesor de tracer 900 din 2017 si am cateva dileme pe care am incercat sa le gasesc aici printre randuri, dar din pacate nu am avut un succes clar. Cum ati rezolvat voi problema cu turbulentele? Exista un parbriz care sa fie eficient? Din ce am citit pe forumurile de afara, sunt multi oameni care lauda GIVI 2139DT(aparent trebuie comandat si un kit de montare...). Dar nu il gasesc pe nicaieri la noi si sunt curios daca ati avut experiente cu el si daca merita. Alta intrebare, saua mi se pare un aparat de tortura din evul mediu la drum lung. E aiurea de tot buretele, incontinuu am alunecat in fata si am termina ziua cu o durere de oua de nedescris. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2021 Autor Share Postat Septembrie 21, 2021 Salut Marian,si bine ai venit printre noi! 1.Geam. Cati posesori atatea raspunsuri...nu este ceva general valabil. 2.Se poate tapita saua pentru confort. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 1 hour ago, TNG said: Salut Marian,si bine ai venit printre noi! 1.Geam. Cati posesori atatea raspunsuri...nu este ceva general valabil. 2.Se poate tapita saua pentru confort. Bafta! Bine v-am gasit! Imi puteti recomanda un site, eventual in romania, de unde as putea sa comand un parbriz? la fel si cu saua, este cineva prin bucuresti care retapiteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 (editat) Acum 3 ore, Marian Stere a spus: Salutare, oameni buni. Sunt si eu un proaspat posesor de tracer 900 din 2017 si am cateva dileme pe care am incercat sa le gasesc aici printre randuri, dar din pacate nu am avut un succes clar. Cum ati rezolvat voi problema cu turbulentele? Exista un parbriz care sa fie eficient? Din ce am citit pe forumurile de afara, sunt multi oameni care lauda GIVI 2139DT(aparent trebuie comandat si un kit de montare...). Dar nu il gasesc pe nicaieri la noi si sunt curios daca ati avut experiente cu el si daca merita. Alta intrebare, saua mi se pare un aparat de tortura din evul mediu la drum lung. E aiurea de tot buretele, incontinuu am alunecat in fata si am termina ziua cu o durere de oua de nedescris. Multumesc! Salut! Parbrize înalte găsești si la motomus.ro. În funcție de înălțime îți iei parbrizul, nu știu ce înălțime ai dar știu pe cineva care are un tracer 900 și are cam 1.85 șiee mulțumit cu parbrizul cel mai înalt. Legat de sa, nu am auzit sa se întâmple asa ceva la tracer, sa vii cu ouăle în rezervor, ori e o sa modificata, ori poate postura ta nu e cea mai buna, oricum, bine ar fi sa pui niște poze, poate se mai dumireste lumea. Exista mai mulți care retapitraza, cred ca dacă dai o căutare pe forum o sa găsești, s a mai discutat subiectul asta chiar săptămâna trecută dacă nu ma insel. Legst de parbrizele givi, și eu am unul și într adevăr, a trebuit sa comand și kitul de montaj. Dar, per total, parbrizul e foarte bun și a meritat. Givi fac lucruri bune. Edit: acum am văzut modelul pus de tine GIVI 2139DT și e cel de care zic eu ca și a pus pe tracer. E mulțumit omul de el. Editat Septembrie 21, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 M-am uitat pe site la motomus dar nu am vazut nimic dintre cele despre care vorbeste toata lumea (ermax, givi, puig, etc), dar o sa dau un telefon sa intreb. Multumesc pentru sugestie. Ce parbriz are omul pe care il stii tu? (eu am 182, am cam fi pe acolo) Legat de sa, nu e primul motor pe care merg, imi e greu sa cred ca am imbatranit atat de mult incat nu stiu sa mai stau :)) Saua este nemodificata, cand ma pun pe ea buretele din partea din fata se comprima si in timp incepe sa fie incofortabila. Din ce am aruncat azi un ochi pe forumurile de afara, se plang multi de treaba asta. O sa incerc sa vorbesc cu cineva care retapiteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 As zice ca are fix parbrizul de care aminteai, GIVI 2139DT. Acum, legat de sa, eu am sugerat poza cu moto pentru cei care au tracer, eu nu sunt în măsura sa îmi dau cu părerea aici, nu am avut motorul asta. Am mers, ce i drept cu el dar prea puțin sa îmi dau o părere pertinenta. Da niște căutări pe forum despre retapitare, sigur o sa găsești ce cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 18 minutes ago, misionaru said: As zice ca are fix parbrizul de care aminteai, GIVI 2139DT. Acum, legat de sa, eu am sugerat poza cu moto pentru cei care au tracer, eu nu sunt în măsura sa îmi dau cu părerea aici, nu am avut motorul asta. Am mers, ce i drept cu el dar prea puțin sa îmi dau o părere pertinenta. Da niște căutări pe forum despre retapitare, sigur o sa găsești ce cauti. Multumesc pentru sugestii dar nu ai dreptate. Parbrizul este cel default, o porcarie. Nu eram cu givi pe motor si intrebam pe forumuri cum e...:)) Si eu m-am dat ture scurte pe el inainte sa imi iau si mi s-a parut ok. Dar dupa ce l-am cumparat si am bagat o tura de 850km iti pot spune ca nu e deloc confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 (editat) Eu vorbeam de parbrizul la care te refereai, GIVI 2139DT. Asta e cel pus de amicul de care vorbeam și de care întrebai și tu. Acum înțeleg ca asta e cel default? E un parbriz after market, cum sa fie cel default? Spusesem ca are fix parbrizul de care aminteai, nu cel pe care îl ai acum. Editat Septembrie 21, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 8 minutes ago, misionaru said: Eu vorbeam de parbrizul la care te refereai, GIVI 2139DT. Asta e cel pus de amicul de care vorbeam și de care întrebai și tu. Acum înțeleg ca asta e cel default? E un parbriz after market, cum sa fie cel default? Spusesem ca are fix parbrizul de care aminteai, nu cel pe care îl ai acum. Ah, ok, greseala mea, am inteles gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 Acum 37 minute, Marian Stere a spus: Ah, ok, greseala mea, am inteles gresit. Revin si eu cu o completare, am vorbit acum cu amicul, nu are Givi, are PUIG Touring, modelul asta: https://motorai.ro/puig-touring-windshield--product--10011480 Ultimul din lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 21, 2021 Share Postat Septembrie 21, 2021 32 minutes ago, misionaru said: Revin si eu cu o completare, am vorbit acum cu amicul, nu are Givi, are PUIG Touring, modelul asta: https://motorai.ro/puig-touring-windshield--product--10011480 Ultimul din lista. Asa da, alta treaba! Multumesc pentru link! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 Acum 11 ore, Marian Stere a spus: M-am uitat pe site la motomus dar nu am vazut nimic dintre cele despre care vorbeste toata lumea (ermax, givi, puig, etc), dar o sa dau un telefon sa intreb. Multumesc pentru sugestie. Ce parbriz are omul pe care il stii tu? (eu am 182, am cam fi pe acolo) Legat de sa, nu e primul motor pe care merg, imi e greu sa cred ca am imbatranit atat de mult incat nu stiu sa mai stau :)) Saua este nemodificata, cand ma pun pe ea buretele din partea din fata se comprima si in timp incepe sa fie incofortabila. Din ce am aruncat azi un ochi pe forumurile de afara, se plang multi de treaba asta. O sa incerc sa vorbesc cu cineva care retapiteaza. Salut, La fel ca și mine, ai prima generație de Tracer (MT 09, 2015-2017) și ai nevoie de parbrizul GIVI 2122DT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html - e greșită poza de la ei de site). Totodată, ca să îl poți monta mai ai nevoie de kitul GIVI D2122KIT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html). Modelul 2139DT este pentru Tracer 900 (2018-2020) și are alt sistem de prindere. După 6500 km mă declar mulțumit de parbrizul 2122DT de la Givi. Eu am 1.78 m și mă protejează bine la vânt cu el ridicat la maxim și cu șaua în poziția înaltă. Singurul minus e că văd peste el undeva la aproximativ 3-4 metrii în fața motocicletei. Astfel, la slalom printre gropi la viteze mici trebuie să mă uit prin el. Șaua mă cam incomodează și pe mine. N-am reușit să trec de 400km/zi fără dureri de posterior decât în perioada rece, când port un base layer și căptușeala pantalonilor. Următorul pas pe lista de investiții este o modificare a buretelui și o retapițare la Motovis în Ploiești. Și un sfat: folosește modul sport nu standard! Primii 2000 km am utilizat modul standard în ideea de a mă acomoda cu motocicleta, dar a fost o mare greșeală. Motorul se comportă mult mai plăcut în modul sport și, culmea, chiar consumă mai puțin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 Salut, Eu nu sunt posesor de tracer dar vin cu o intrebare pt mt9 2019, cred ca se aplica la toti de fapt. In treptele 5 si 6, imi agata ambreiajul undeva la maneta. Mentionez ca se intampla atat cu manetele stock cat si cu cele aftermarket, deci exclus sa fie din cauza manetelor aftermarket. Am ajustat ambreiajul din rotita de langa maneta in fel si schip si la fel face. Are doar 7000 km in bord, doar nu se rupe cablul atat de repede. Alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 22, 2021 Share Postat Septembrie 22, 2021 14 hours ago, Vlad S said: Salut, La fel ca și mine, ai prima generație de Tracer (MT 09, 2015-2017) și ai nevoie de parbrizul GIVI 2122DT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html - e greșită poza de la ei de site). Totodată, ca să îl poți monta mai ai nevoie de kitul GIVI D2122KIT (https://www.motomus.ro/accesorii/parbriz-yamaha-mt-09.html). Modelul 2139DT este pentru Tracer 900 (2018-2020) și are alt sistem de prindere. După 6500 km mă declar mulțumit de parbrizul 2122DT de la Givi. Eu am 1.78 m și mă protejează bine la vânt cu el ridicat la maxim și cu șaua în poziția înaltă. Singurul minus e că văd peste el undeva la aproximativ 3-4 metrii în fața motocicletei. Astfel, la slalom printre gropi la viteze mici trebuie să mă uit prin el. Șaua mă cam incomodează și pe mine. N-am reușit să trec de 400km/zi fără dureri de posterior decât în perioada rece, când port un base layer și căptușeala pantalonilor. Următorul pas pe lista de investiții este o modificare a buretelui și o retapițare la Motovis în Ploiești. Și un sfat: folosește modul sport nu standard! Primii 2000 km am utilizat modul standard în ideea de a mă acomoda cu motocicleta, dar a fost o mare greșeală. Motorul se comportă mult mai plăcut în modul sport și, culmea, chiar consumă mai puțin... Multumesc foarte mult pentru sugestii, ca parbriz deja am comandat un ermax sport 50+. Din ce am inteles se poate monta direct si ar fi ok. Revin cu update-uri daca mai apuc (deja am pus-o la vanzare si vreau sa incerc ceea ce de fapt am cam vrut inca de la inceput, Multistrada 950) :)) Si referitor la moduri, eu tot pe standard am stat pana acum, mi s-a parut destul de ok. Pe modul sport am mers pe a unui prieten si nu mi s-a parut nici o diferenta. La urmatoarea iesire incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Acum 12 ore, Marian Stere a spus: Multumesc foarte mult pentru sugestii, ca parbriz deja am comandat un ermax sport 50+. Din ce am inteles se poate monta direct si ar fi ok. Revin cu update-uri daca mai apuc (deja am pus-o la vanzare si vreau sa incerc ceea ce de fapt am cam vrut inca de la inceput, Multistrada 950) :)) Si referitor la moduri, eu tot pe standard am stat pana acum, mi s-a parut destul de ok. Pe modul sport am mers pe a unui prieten si nu mi s-a parut nici o diferenta. La urmatoarea iesire incerc. Daca iti permiti incearca MS 950S. E o mare diferenta (si nu doar de pret). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 16 minutes ago, Leon said: Daca iti permiti incearca MS 950S. E o mare diferenta (si nu doar de pret). Am facut un test drive cu S-ul, intr-adevar pachetul ala electronic de pe ea e "the shit". Eu sunt ok si cu varianta simpla, felul in care se conduce, calitatea constructiei si confortul de pe ea m-au convins. Tracer am cumparat pentru ca toti prietenii mi-au zis ca ducati e scump...si asa e, dar gandul ca poate merita nu imi da pace :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Acum 5 minute, Marian Stere a spus: Am facut un test drive cu S-ul, intr-adevar pachetul ala electronic de pe ea e "the shit". Eu sunt ok si cu varianta simpla, felul in care se conduce, calitatea constructiei si confortul de pe ea m-au convins. Tracer am cumparat pentru ca toti prietenii mi-au zis ca ducati e scump...si asa e, dar gandul ca poate merita nu imi da pace :)) MS are ca avantaje: garda la sol mai mare, amortizoare mai bune si autonomie mai mare. Insa in oras se incinge relativ repede si ventilatorul iti sufla tot aerul cald spre "oo". Aaaa si unele informatii de pe afisajul digital nu se prea vad in timpul mersului (litere/cifre mici si subtiri) In plus, gentile laterale Ducati sunt o gluma proasta (urate si mici, deci aproape inutile). Eu am condus modelul din 2017, poate or mai fi schimbat ceva intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Stere Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 5 minutes ago, Leon said: MS are ca avantaje: garda la sol mai mare, amortizoare mai bune si autonomie mai mare. Insa in oras se incinge relativ repede si ventilatorul iti sufla tot aerul cald spre "oo". Aaaa si unele informatii de pe afisajul digital nu se prea vad in timpul mersului (litere/cifre mici si subtiri) In plus, gentile laterale Ducati sunt o gluma proasta (urate si mici, deci aproape inutile). Eu am condus modelul din 2017, poate or mai fi schimbat ceva intre timp. Asa este, se incinge repede in oras, dar eu nu merg prea mult prin oras. Iar pe tracer te ia vantul in afara orasului. Despre cutii nu stiu ce sa zic, nici prea mari nu sunt ok, ca te fac sa iti iei multe cacaturi inutile de multe ori si tragi de motor ca de un cal obosit cand e prea greu. Nu vreau sa transform discutiile intr-un versus, Tracer este o motocicleta super distractiva, cum trage motorul ala te unge la suflet. Pe drumuri de tara, virajate, oras, e genial, iti pune zambetul pe mutra. Dar cand o urci pe autostrada sau drumuri intinse, este obositoare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Nu ma scapati si pe mine de piesa asta?! Voi cei cu Yamaha MT (probabil si Tracer..) yamaha 1RC-216LO-10 doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RemusMT09-2021 Postat Septembrie 27, 2021 Share Postat Septembrie 27, 2021 Buna ziua , oameni buni! Revin dupa o absenta in care am asteptat sa mi vina MT-09. A venit intr-un final, cand eram gata sa renunt (avans dat in ian 2021). E o jucarie grozava si asa cum toti mi-ati sugerat, am setat "Rain" si merge bine asa deocamdata, pt mine. Pacar ca mi-a ramas asa de putin timp sa ma obisnuiesc cat de cat cu ea. Am doar 550km. Reamintesc ca n-am condus moto niciodata pana am luat carnetul anul trecut Nov si nici dupa, pana acum 2 sapt. Am 60. Cum spuneam, revin in atentia voastra cu o intrebare: cine ar fi dispus la iesiri din Bucuresti cu motorul, deh, pe dist mai scurte, cat mai tine sezonul, desi.....cam vin ploile? A, si o alta intrebare daca stiti cumva, ca nu sunt sigur: dupa ce mi expira autoriz de circulatie provizorie sunt obligat s o inscriu neaparat? nu pot s o inscriu in primavara (am deja toate actele necesare de la RAR)? Autoriz temporara are trei luni. Oricum intra la iernat. Sa platesti impozit si sa curga ITP aiurea pana in martie-aprilie? Cateva poze cu un incepator...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 27, 2021 Share Postat Septembrie 27, 2021 Impozit plătești oricum de la 1 ianuarie a anului ulterior celui în care ai dobândit-o - atenție că trebuie s-o declari în 30 zile de la data facturii! Itp la vehicul nou nu știu dacă se face la 2 ani de la data primei înmatriculări sau dobândirii, dar cred că prima variantă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 27, 2021 Share Postat Septembrie 27, 2021 Acum 6 ore, RemusMT09-2021 a spus: Buna ziua , oameni buni! Revin dupa o absenta in care am asteptat sa mi vina MT-09. A venit intr-un final, cand eram gata sa renunt (avans dat in ian 2021). E o jucarie grozava si asa cum toti mi-ati sugerat, am setat "Rain" si merge bine asa deocamdata, pt mine. Pacar ca mi-a ramas asa de putin timp sa ma obisnuiesc cat de cat cu ea. Am doar 550km. Reamintesc ca n-am condus moto niciodata pana am luat carnetul anul trecut Nov si nici dupa, pana acum 2 sapt. Am 60. Cum spuneam, revin in atentia voastra cu o intrebare: cine ar fi dispus la iesiri din Bucuresti cu motorul, deh, pe dist mai scurte, cat mai tine sezonul, desi.....cam vin ploile? A, si o alta intrebare daca stiti cumva, ca nu sunt sigur: dupa ce mi expira autoriz de circulatie provizorie sunt obligat s o inscriu neaparat? nu pot s o inscriu in primavara (am deja toate actele necesare de la RAR)? Autoriz temporara are trei luni. Oricum intra la iernat. Sa platesti impozit si sa curga ITP aiurea pana in martie-aprilie? Cateva poze cu un incepator...... Ți am dat un mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.