megamotoreta Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Logan clar. La banii astia iti iei ori o masina premium straina obosita ori un Logan mai nou si neomorat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 @ GoodKat Pune si tu un link pt clasamentul de care vorbesti.In clasamentele pe care-mi aduc aminte sa le fi vazut pt ultimii 5 ani ,primele locuri erau luate de Toyota si Skoda. » Post actualizat in 11 Feb 2018 07:55 https://www.google.ro/amp/www.independent.co.uk/life-style/motoring/most-reliable-cars-2017-a8029056.html%3famp » Post actualizat in 11 Feb 2018 08:30 Am gasit pana la urma un survey relevant si pt noi ,acoperind piata germana si sunt surprins ca intradevar Kia/Hyundai sunt 1-2 http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 @becule, tu crezi ca mai suntem pe vremea Volgii sa ai 2mm de tabla?!? Iar dpdv fiabilitate bate golanul multe masini cu pretentii. Nu e chiar asa. In 6000 gasesti masini tomberoane coreene relativ recente. Nemtii au inceput sa dea rateuri grave cand vine vorba de fiabilitate iar intretinerea in nici un caz nu este una ieftina. masina coreana de noua e o gaura neagra ,nu-ti trebuie multi neuroni sa-ti dai seama ca vand masini numai secretarelor , amantelor nu foarte stralucite si it'istilor care nu stiu sa lege un redresor la baterie. ai probleme nebanuite de utilizare , pe care restul constructorilor le-au rezolvat acum 20-30-40 de ani !!! dece crezi tu ca au 7 ani garantie? altfel nu le-ar cumpara nici cea mai proasta secretara ! .. oricum e proasta pt ca costurile de servis in reteaua lor de dealeri in 7 ani la o utilizare de 30k km /an sunt aproape inca o masina . deprecierea si usurinta la revanzare !!! daca nu-s importante pentru tine probabil ca n-ai avut suficiente masini sau le cumperi cu banii altora. iar fiabilitate , iar sindromul dacia 1310 , sa fie fiabila domle sa nu segmentezi la 50k ... daca un scuter chinzesc face in ziua de azi 20-30k cu un set ... aveti voi impresia ca masinile nu sunt fiabile ca ati auzit de la mitica sa ca ti-a venit un N47 mort la garaj nu se pune vorba de fiabilitate , problema major e ca toti meltenii isi iau masina de toti banii + 2-3k imprumut si cand e de reparat ceva incep sa planga ! asta e problema nu fiabilitatea » Post actualizat in 11 Feb 2018 11:04 http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study pai it'istii , secretarele si amantele habar n-au cum trebuie sa functioneze rahatul corean ... si nu se plang ... asa ca puncteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 La banii aia iti iei un Prius bun. Asta caut si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Februarie 11, 2018 Autor Share Postat Februarie 11, 2018 Care este criteriul real pt care Insignia este hulita? ( motor, tabla, izolare fonica etc) Intreb serios nu la misto. Motoarele diesel sunt de la grupul FIAT. Adica ok in afara de un caz izolat sau doua de motoare gripate, Dumnezeu stie cum au fost intretinute sau exploatate. La fel poti zice ca orice sh este un NU clar pt ca nu ai avut tu grija de ea. » Post actualizat in 10 Feb 2018 19:14 Omul este familist nu merge la curse, cat despre gabaritul mare, sunt destule doamne care se descurca cu SUV sigur se va descurca si el. Din ce am inteles Dpf-ul este pozitionat sub motor, iar in momentul cand isi incepe regenerarea incalzeste motorul si caleaza cuzinetii pe cilindrul 2 si 3, implicit si la calarea motorului. Sa ma fac inteles, poate nu m-am facut. Nu vreau o masina sa car ciment sa imi trebuiasca un suv La japoneze m-am gandit si eu, dar piesele sunt scumpe si aftermarket nu se gaseste mare lucru, lucrez in domeniul achizitiilor de piese si stiu ce vb. Acum avem o toyota rav4 in service, nu gasesti o clapeta de acceleratie aftermarket, un intercooler AM etc. O aripa de fata am cautat la 6 furnizori si am gasit intr-un final sa aduc, dar si aia in 4-5 zile. O aripa pe original ajunge la 800 de lei, termen 6-8 zile. Din ce am vazut sunt foarte bune masinile dar doamne fereste sa iti cada ceva, atat din punct de vedere al costului cat si a termenului de livrare. Vreau o masina sedan sau break, sa fie dupa 2008, incep sa inclin sa raman tot pe benzina un 1.8 probabil, mai ieftina intretinerea decat un diesel chiar daca bagi mai multi bani in benzina. O sa mai caut audi a4 break, am pata pusa pe el, daca nu o sa raman probabil pe skoda octavia, cu unpic de noroc gasesc modelul 2009. Logan am condus destul si eu, e o masina ok ca si masina de lucru, cat sa te duca din punctul A in punctul B. Tot respectul pentru marca, insa nu o vad ca o masina comfortabila, de drum lung. Mai mult imi place Sandero stepway, dar din nou aia as cumpara-o doar pentru sotie sa o fusereasca. A scris cineva si de alfa romeo 159, e foarte frumoasa insa nu stiu daca italienii au inceput sa faca si motoare bune pentru ele. La grupul VAG, motorul de 2 litri, care era cu probleme, cel de 140 de cai sau 170? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Alfa 159 are motoare pe benzina GM, iar dieselul 1.9 e unul dintre motoarele foarte bune. 2.4 in schimb a avut f multe probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Nu chiar. Aveam si eu preconceptii cand venea vorba de lucruri fabricate in Coreea. Insa intamplarea face sa cunosc cativa oameni care detin Hyundai sau Kia si probleme minore sau spre 0. Dar cum am spus, conteaza si costul de exploatare al masinii / disponibilitatea de elemente aftermarket, etc. Din punctul meu de vedere BMW-urile nu sunt masini de “mana a doua”. Dar e doar parerea mea. In 6000 prefer o masina coreana din 2010-2012 oricand in detrimentul unui BMW 2004-2006. bah esti turk? io vorbesc de probleme? despre fiabilitatea vietii? cu ce te incalzeste ca nu stiu ce it'ist-contopist-secretara care face 5k pe an are impresia ca un cotetz e fiabil cand pierzi mai multi bani la revanzare decat ai fi reparat in mm un X5 ? gunoiu corean care sta pe sosea mai prost ca o duba reno conceptie 2000? rili despre asta vorbim , e misto ca are mufa de infipt ikktu si dintele albastru ffs stiu o corporatista care merge de 2 in bucuresti in limp mode ... 2 ani !!!!! atat intelege consumatorul obisnuit din automobilul personal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 (editat) La grupul VAG, motorul de 2 litri, care era cu probleme, cel de 140 de cai sau 170? daca intrebi de diesel, amandoua au avut probleme si s-au remediat dupa 2009 parca, cand au aparut motorizarile CR (bluemotion sau ceva de genu). Am avut de 170 si am avut o paguba de 3100euro cu el: pompa ulei, turbina, injectoare. @goodkat: stiu pe cineva cu Kia sorento luat de nou, la nici 20.000km a trebuit sa ii schimbe motorul... acum navighez cu asta Editat Februarie 11, 2018 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Fiat si Dacia sunt cele mai bune ,restul niste stifturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 6000 eur este pragul cel mai nasol.... Ori iei masini tinere dar chinuite (si cu acte manarite), ori ceva vechituri ingrijite dar supra-apreciate financiar... Cel mai simplu ar fi sa iei un break din 2005/2006 si mai ramai cu ceva bani pentru reparatii viitoare care oricum vor urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 12, 2018 Admin Share Postat Februarie 12, 2018 Pai si intre prima si a doua varianta care este de preferat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Pai si intre prima si a doua varianta care este de preferat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Dar cand se fac topurile marcilor pe anul in curs, se face un studiu pe un esantion bine definit, pentru fiecare marca in parte. Acolo se vede realitatea. Realitatea este ca trebuie sa citesti si povestea de pe marginea graficului ca sa intelegi ca in toate aceste topuri de satisfactie initiala (1-3 ani) masinile ieftine si cu mai putine dotari au un avantaj serios in a obtine un scor mai bun . Sunt mai multe motive dar foarte pe scurt 3 sunt critice: 1.masina mai simpla = mai putine prostioare care sa se strice 2.oamenii au tendinta sa bifeze mai putine negative atunci cand sunt surprinsi ca masina aste mai buna decat se asteptau (cazul masinilor ieftine) si dau cu parul rau atunci cand masina nu se ridica la asteptari( cazul masinilor scumpe). 3.tractoristi care nu isi permit Ferrari , Porsche sau seria 5 dar intra pe site-urile respective raspund la acele chestionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 (editat) daca intrebi de diesel, amandoua au avut probleme si s-au remediat dupa 2009 parca, cand au aparut motorizarile CR (bluemotion sau ceva de genu). Am avut de 170 si am avut o paguba de 3100euro cu el: pompa ulei, turbina, injectoare. @goodkat: stiu pe cineva cu Kia sorento luat de nou, la nici 20.000km a trebuit sa ii schimbe motorul... Sunt modele/motorizari cu probleme specifice/cunoscute, dar dude punctuale se intampla la ABSOLUT toate marcile! Am vazut si motor venit din fabrica pe masina 0km cu un semicuzinet de palier lipsa! Norocul a fost ca era cald, aglomerat la PDI, a apucat sa se incalzeasca uleiul si sa inceapa sa palpaie becul (nu superbecul ), altfel ar fi ajuns masina asa la client. Motorizarea respectiva s-a vandut in mii de unitati in Ro si nu stiu sa se fi intamplat vreun alt caz similar. Daca zic de bmw care apucase sa faca doar o revizie cand i se schimba al 2-lea motor iar vine @becul si zice sa scriu carti despre bmw decedate pe care le-am vazut sau care mi-au intrat in garaj... Editat Februarie 12, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Topul marcilor pentru volum de vanzari cred ca este mai important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Topul marcilor pentru volum de vanzari cred ca este mai important. mai precis, "rateuri" solutionate in garantie si post garantie raportate la numarul de vanzari. In RO (si nu numai), cand rahatul loveste ventilatorul, se ajunge mai des in service-uri de cartier pentru a reduce din impactul financiar (pe alocuri chiar si din incompetenta reprezetantelor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Sunt modele/motorizari cu probleme specifice/cunoscute, dar dude punctuale se intampla la ABSOLUT toate marcile! Am vazut si motor venit din fabrica pe masina 0km cu un semicuzinet de palier lipsa! Norocul a fost ca era cald, aglomerat la PDI, a apucat sa se incalzeasca uleiul si sa inceapa sa palpaie becul (nu superbecul ), altfel ar fi ajuns masina asa la client. Motorizarea respectiva s-a vandut in mii de unitati in Ro si nu stiu sa se fi intamplat vreun alt caz similar. Daca zic de bmw care apucase sa faca doar o revizie cand i se schimba al 2-lea motor iar vine @becul si zice sa scriu carti despre bmw decedate pe care le-am vazut sau care mi-au intrat in garaj... wow doar oare cum nu s-a spart motaoru pana acum dar vaaaaai are si plinu facut (ca la tractoare cand vine ajutoru social) dar vaaaaai merge mai repede decat 99%din cotetzele coreene NOI , si nici nu sare de pe sosea la viteze pe care alea nu le ating ... cum mm , oare stiu nemtii sa faca masini mai bine decat niste bastarzi ai japonezilor? vai de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Nu ma provoca, am in parcul propriu bmw cu 284k! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Realitatea este ca trebuie sa citesti si povestea de pe marginea graficului ca sa intelegi ca in toate aceste topuri de satisfactie initiala (1-3 ani) masinile ieftine si cu mai putine dotari au un avantaj serios in a obtine un scor mai bun . Sunt mai multe motive dar foarte pe scurt 3 sunt critice: 1.masina mai simpla = mai putine prostioare care sa se strice 2.oamenii au tendinta sa bifeze mai putine negative atunci cand sunt surprinsi ca masina aste mai buna decat se asteptau (cazul masinilor ieftine) si dau cu parul rau atunci cand masina nu se ridica la asteptari( cazul masinilor scumpe). 3.tractoristi care nu isi permit Ferrari , Porsche sau seria 5 dar intra pe site-urile respective raspund la acele chestionare. realitatea este ca a pus poza cu grafic ... deci trebuia sa te pui in cwr sa te rogi ca la poza lu arsenie boca Nu ma provoca, am in parcul propriu bmw cu 284k! asta abia a facut 250k sapt trecuta , si de cado ... i-a spart nefasta oglinda pe dreapta ... nu stiam cat costa oglinzile electro-chromate ... , imi iau hyumdaikkt aia nici n-au auzit de asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 asta abia a facut 250k sapt trecuta , si de cado ... i-a spart nefasta oglinda pe dreapta ...Hahahaha!! Ai bembeu si merge sotia cu el!!! Deci nu sunt singurul in situatia asta A mea ma dispera ca se tot aprinde "trifekta" de becuri. Cica abs unit internal fault, dar numai uneori. Bine ca n-am avut ghetus iarna asta pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Sotia mea merge cu un vw macar Dar tot cu oglinda sparta. Si motor bubuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Care a fost motivul pentru care s-au dus toate cele de mai sus? A dat rateu pompa de ulei? Da, nasoale se intampla la orice marca era un baiat pe forum mai demult care avea un Range Rover in garantie inca iar pe autostrada in Germania i s-a calat motorul din senin...deci se intampla si la case mai mari. Dar cand se fac topurile marcilor pe anul in curs, se face un studiu pe un esantion bine definit, pentru fiecare marca in parte. Acolo se vede realitatea. Apropo, cum ti se pare MCV-ul Stepway. Am colegi care spun ca ar fi peste Duster din toate punctele de vedere? Da axul pompei de ulei s-a rotunjit si nu a mai actionat pompa de ulei. Nu am condus dusterul. Mi s-a parut mai inghesuit. Era peste buget oricum. Mcvul stepway e o masina simpla fara brizbrizuri care sa creasca costurile de achizitie. De la a la b fara tam tam si mare festa. 0.9tce este un motor decent dar nu tocmai economic cand ai 4 adulti, bagaje si un top box Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Taximetriștii logan cu 600k-800k plus pe ceas rad de bavarezele voastre care au trecut de 200k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Taximetriștii logan cu 600k-800k plus pe ceas rad de bavarezele voastre care au trecut de 200k prietene aitist mare connesor si comentator fin , tie iti place toata viata cu o femeie urata proasta si care nu se fte bine? este ca ai face un compromis sa fie nitel mai cheltuitoare , s-o mai lasi la coafor sau s-o internezi la spital dar cand iese sa fie blanao ... eu rad zilnic de aitisti connesori care se vaita ca nu le merg cazanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Buget max: 6000 euro. Pana acum m-am uitat la: Opel Insignia, m-as incadra la una adusa de dincolo sau chiar din tara, insa ce am citit despre motorul de 2 litri m-a facut sa nu o mai caut: multa lume a ramas cu masina in drum, cu motorul gripat. Imi place la nebunie cu arata, dar problemele cu ea m-au facut sa imi iau gandul. Skoda Octavia 3, imi place exteriorul, interiorul cam sec insa, nu stiu despre motoare mai nimic. Audi A4 break, frumos elegant, de ani buni ziceam ca masina asta o sa-mi care copii la scoala, cu motorul de 170 de cai ) Din ce stiu acesta nu e cel cu probleme. Orice parere este binevenita, posesorii acestor masini sunt rugati sa-si dea cu parerea. Mii de multumiri Din cate stiu eu, Octavia 3 inseamna cea din 2013 pe platforma MQB (sora cu Golf 7)... deci nu se incadreaza clar la 6000. A4 cu 170cp... nu mai are rost sa vorbim. Asa ca pe la banii astia te poti orienta fie la un Golf 5 Variant (in mintile lui, putin peste 100.000 km, cu ceva dotari) sau Octavia 2 ca este putin mai spatioasa. Daca mai poti pune 500-1000€ deja cred ca poti spera la un Golf 6. Vorbesc de masini din Germania, cu km verificabili, carte service etc. si nu fu..te pe drumurile si in conditiile de trafic din Ro, intretinute cum apuca fiecare. Si astea sunt masini usor vandabile daca nu mai corespund cerintelor/asteptarilor la un moment dat. De Insignia nu ma pot pronunta, arata dragut, e spatioasa... dar e grea si putin performanta la clasa/motoarele ei. Si daca eu nu mi-as (mai) lua in viata mea Opel, nici pe altul nu-l pot sfatui sa faca asta. » Post actualizat in 12 Feb 2018 17:34 Da axul pompei de ulei s-a rotunjit si nu a mai actionat pompa de ulei. Asta inseamna eventual sa (nu) ai un mecanic bun. Pe mine, cand am avut ultimul Passat (un B7), al meu m-a sfatuit sa schimb axul ala, care costa numai cativa €, la service de 150k parca... preventiv... si chiar daca urma sa vand masina in cateva zile, am facut-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.