Jump to content
Sign in to follow this  
1n$4n3

Accident Mortal Lehliu spre Razvani 14.04.2018

Recommended Posts

Obligatia mea ca sofer (orice categorie) e sa respect regulile de circulatie. Daca le respect eu sunt 100% nevinovat!

 

Si atunci unde e fun-ul in a merge cu motocicleta? Unde e adrenalina?

 

Si ce te faci cand restul nu respecta regulile de circulatie, doar tu le respecti? Nu iti creste asta riscul de incident/accident?

 

Si sper ca realizezi ca poti sa respecti toate regulile de circulatie si sa ajungi vinovat moral de un eveniment in trafic... (nu se pedepseste, desi poate ar trebui...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Si atunci unde e fun-ul in a merge cu motocicleta? Unde e adrenalina?

 

2. Si ce te faci cand restul nu respecta regulile de circulatie, doar tu le respecti? Nu iti creste asta riscul de incident/accident?

 

3. Si sper ca realizezi ca poti sa respecti toate regulile de circulatie si sa ajungi vinovat moral de un eveniment in trafic... (nu se pedepseste, desi poate ar trebui...)

1. Adrenalina o gasesti 100% pe circuit. Cata vrei. Si nu te trezesti ca intoarce unul brusc prin fata ta.

 

2. Sa inteleg ca daca vei circula si tu cum te taie capul esti mai in siguranta decat daca respecti regulile? Ca asa am priceput eu.

 

3. Explica-mi si mie cum poti fi vinovat moral de un eveniment in trafic (am bagat de seama ca nu i-ai spus accident) cand ai respectat regulile.

Edited by Silver Arrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci unde e fun-ul in a merge cu motocicleta? Unde e adrenalina?

Bine-ar fi sa fie pe circuit. Sau pe legheleu, sau oriunde, nu pe drum public.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi un exemplu in care poti sa ajungi vinovat de un accident daca respecti regulile, pentru ca sincer nu-mi vine nimic in minte. Si ca o paranteza da, ar trebui sa se pedepseasca si vinovatu moral!

 

Daca ceilalti nu respecta regulile tot nu poti sa mergi cu 10 la ora... deci ori renunt la motocicleta , ori realizezi ca poti muri din cauza unui bou care-ti taie calea.


Nu stiu, poate sunt eu pensionar cu sufletul... dar mie imi face placere sa merg cu motocicleta si daca respect regulile de circulatie

Edited by BlackKnight82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci haideti sa pornim sa strangem semnaturi pentru interzicerea motocicletelor pe drumul public, daca fun-ul e doar pe circuit si pe legheleu. Ca nu suntem o tara in care sa fie nevoie de motocicleta ca mijloc de transport (e.g: India).

 

Asa dam mai putin cu RIP-ul, creste cererea de circuite... Cred ca toata lumea are de castigat.

 

@Silver Arrow:

2) Ai inteles gresit. Uneori esti fortat sa incalci reguli pentru a putea merge mai departe... sau nu ai depasit niciodata pe linie continua pentru ca unul se oprise pe avarii sa isi ia tigari?

3) Ar fi frumos sa fim toti impersonali, reci, calculati cand suntem in sa sau la volan. Dar ultima data cand am verificat, suntem oameni, grabiti, neatenti, care pot fi afectati de te miri ce... sau nu l-ai injurat in gand pe unul care mergea cu 30 (perfect legal) in zona de 50 in timp ce tu te grabeai sa ajungi acasa/la sotia care naste/la amicul care a cazut cu motorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ironic, cum toti comentatorii astia cu multi km pe forum si super skiluri din tastatura, cand ies pe strada si dau cu mucii’n fasole, au parte de un topic aici si surpriza... se inchide!

 

Pe asta de ce nu-l inchideti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ironic, cum toti comentatorii astia cu multi km pe forum si super skiluri din tastatura, cand ies pe strada si dau cu mucii’n fasole, au parte de un topic aici si surpriza... se inchide!

Pe asta de ce nu-l inchideti?

si te referi aici la....? nu te sfii sa dai nume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci unde e fun-ul in a merge cu motocicleta? Unde e adrenalina?

 

Pai atunci haideti sa pornim sa strangem semnaturi pentru interzicerea motocicletelor pe drumul public, daca fun-ul e doar pe circuit si pe legheleu.

 

Colegule, daca n-ai o problema la glande, nu-ti bufneste adrenalina decat atunci cand creierele considera ca esti pe cale s-o comiti. Daca tu mergi pe doua roti in scopul asta, atunci da, mai bine renunta la drumul public.

Majoritatea sper ca mergem fara sa ne stranute suprarenala pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca inainte de impact, motocicleta a pierdut aderenta si a cazut? Daca e asa, gindul te duce ca ar fi avut o sansa sa traiasca DACA motoreta raminea in picioare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un stoppie ratat (dat peste cap) m-am gandit si eu de la prima postare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce de motociclisti de tastatura experti, daca x, daca y...

La fel de bine daca mergea mai tare, in loc sa fie in intersectie la momentul t, ar fi fost in intersectie in momentul t-x, si nu mai avea loc coliziunea. Sau poate avea loc la 3 intersectii mai in fata. Nimeni nu poate sa stie dinainte dupa ce cotitura il asteapta moartea, mai ales in conditiile in care 50% din soferi (si poate 70% din "motociclisti") sunt adevarate bombe pe roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula energiei cinetice acumulate E=mv2/2 îmi spune că o motocicletă cu masa dublă este dublu de greu manevrabila faţă de una "normală".

La fel şi cu 40% viteză în plus (1,412 = 2), dublu de greu manevrabilă faţă de una cu viteza "normală", atât ca spaţiu (timp) de frânare cât şi ca rază (timp) de viraj.

În ideea că Mobra (la 100 Kg & 60 Km/h) era "normală" pentru reflexele majorităţii celor de pe plaiurile noastre mioritice, rezulta că pe o "mobră" de 200 Kg care rulează cu 100 Km/h devine de 4 ori mai mare probabilitatea şi de 4 ori mai scurt drumul spre cimitir :(

De meditat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nimic de meditat, mai bine te culci decat sa aberezi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand o sa intoarca vreunu peste voi si o sa aparati pe aici ca superstaruri ,o sa uitati si de formule si o sa vedeti ca se poate si cand esti atent si precaut dar ai fost luat prea din scurt... sau te bubuie vreunu care trece pe rosu.

Pana atunci o sa aberati in continuare ca voi ati fi putut evita orice pentru ca sunteti niste valorosi.Aici s-au ingramadit toti expertii cautand vina mobristului dar pe topicul colegului lovit recent in intersectie nu v-am vazut sa va ingramaditi sa-i spuneti ca a fost vina lui ca l-a pus ala jos.Niste papagali.

Edited by goe 75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shalom. De cele mai multe ori decesul unui motociclist depinde și de dinamica accidentului. Având în vedere poziția pe o motocicletă sport, eu cred că riscul de murii este crescut, indiferent ce viteza ai. Dacă stam să ne gândim cât de fragilă este coloana în dreptul gâtului, ne dăm seama cât de repede putem murii. Trebuie să ne gândim, că dacă dintr-o rotire a brațului putem rupe gatul unui om, cu cât mai mult când te izbești de o mașină, și într-o poziție propice, poți păți la fel. Pentru a fi în siguranță trebuie să aplicam conducerea preventiva, indiferent pe ce mijloc de mișcare am fi. Până la urmă este vorba de noi, și de viața noastră.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost in trecut ceva specialisti care sustineau ca un cruiser este mai periculos pentru ca nu iti permite miscarea de moto-shaolin de a face un salt peste masina in ultima secunda...asa ca se compenseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai aveti multe angoase legate de motocicletele sport?

Avem fetișuri 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost in trecut ceva specialisti care sustineau ca un cruiser este mai periculos pentru ca nu iti permite miscarea de moto-shaolin de a face un salt peste masina in ultima secunda...asa ca se compenseaza.

Inclin sa le dau dreptate...

Inventar dupa o ciocnire cu o conserva care a virat stanga chiar in fata mea(viteza la impact,stabilita de expert 18,5 km/h):

-fractura de metacarpiene

-fractura de olecran

-fisura stern

-ruptura lob hepatic

Toate astea "rezolvate" de catre ghidon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost in trecut ceva specialisti care sustineau ca un cruiser este mai periculos pentru ca nu iti permite miscarea de moto-shaolin de a face un salt peste masina in ultima secunda...asa ca se compenseaza.

Eu cand am gherlit grav cu sportiva (frontal la 130, vina mea), mi-aduc aminte ca am zburat de la intrare in 2 Mai pana in 2 Mai, dar cred ca mai mult din inertie, ca nu am reusit sa sar niciodata 30m inainte de asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ DrDre

 

Cred ca ti-a scapat ironia in legatura cu faptul ca saltul la impact este controlat.

Si putin mai larg ,faptul ca intai alegi stilul care te atrage si pe urma vezi ce poti face cu ea ,in general.

Cat despre dovezile dint-o intamplare a unui amic a unui var...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si te referi aici la....? nu te sfii sa dai nume.

 

 

Fata de pe Lepsa, avea cont aici. (chiar obisnuia sa dea lectii de conduita preventiva, ca restul de pe aici)

Barbatul decedat la Valcea. Topicul a fost inchis pentru ca era vb si de un forumist care a fugit.

Accident Fiscalia, postat chiar de un forumist.\

Mai caut?

 

(Si pune un link cu al tau, ca vreau sa trollez acolo.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

care dintre cazuri ti se pare ca bate cu ce zici tu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba, chiar, de unde moda asta sa inchidem topicuri despre si cu accidente?!

 

Plm, ce rahat de magarie mai e si asta? Ba e cunoscuta victima si n-are voie nimeni s-o faca de ras, ba ca iese prea mult scandal, ba ca prea putin si nu e circul suficient de mare.

Ce rahat, nu mai poti sa-ti spui parerea despre accidente moto, da' mizeriile alea de topicuri de la social si politica pe care se bate apa-n piua la infinit si unde tot felul de retardati sau scelerati debiteaza tot felu' de ineptii sau minciuni sau inventii nu le mai inchide nimeni.

 

Ori e forum despre motociclism, ori despre demitizarea exhaustiva relational caduca si incongruenta fenomenologica si retrospectiv cromatica?!


» Post actualizat in 17 Apr 2018 17:25

care dintre cazuri ti se pare ca bate cu ce zici tu?

Ce dreaqu nu intelegi si tu? E vorba de fatuca aia moarta pe Siriu dupa ce dadea lectii pe forum si se contra cu nevasta Cristosului Motociclistic pe aici despre arta si stiinta chilotajului.


» Post actualizat in 17 Apr 2018 17:26


Fata de pe Lepsa, avea cont aici. (chiar obisnuia sa dea lectii de conduita preventiva, ca restul de pe aici)

Accidentul a fost pe Siriu, parca...


» Post actualizat in 17 Apr 2018 17:27

Barbatul decedat la Valcea. Topicul a fost inchis pentru ca era vb si de un forumist care a fugit.

Topicul asta eu nu-l mai gasesc deloc. O fi fost de-a dreptu' sters?


» Post actualizat in 17 Apr 2018 17:28

LE L-am gasit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goe 75

Stai liniștit, doar nu crezi ca am luat de bună varianta că in fracțiunea de secundă premergatoare accidentului există acrobati care să sară peste masina...eventual cu o tsukahara,bine executată....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...