Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Ce bine ca am vreo doua zile libere. Un loc sa ma plimb mesteresc si injur! Am sa spun foarte sintetic fara sa ma intind ce am facut si ce masuri am luat pana acum, in speranta ca voi fi indrumat spre rezolvarea problemei. IPOTEZA: 1. Duminica trecuta plimbare de app. 400km fara nici un fel de problema. 2. La sfarsitul plimbarii alimentat full si pus aditiv pt curatat injectoarele de la MAG1 - made in USA. (Gresala, stiu dar faptul e consumat). Dozajul facut conform undicatiilor producatorului. 3. A doua zi spalat la furtun ca de obicei si suflat cu aer. Nu am pornit motorul. 4. Pus bateria pe smartcharger. CONCLUZIA: Ieri cand am incercat sa o pornesc moarta in papusoi. Invarte insa nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Dupa un timp de dat la automat se simte miros de benzina. REZOLVARE (FARA SUCCES) 1. Scos pipele bujiilor si mufele, sters de condens pipele, dat cu spray de contacte uscat cu aer cald. 2. Scos bujia 1 si 4 nu erau ude si da scanteie 3. Incercat sa o porbesc impins. Lasa miros de benzina in spate. 4. Pus furtun in pompa de benzina. Baga presiune insa nu am masurat cu manometrul cati bari 5. Uscat filltrul de aer (preventiv ca nu era ud). 6. Scos toata benzina din rezervor si pompa, uscat cu aer comprimat si pus benzina proaspata 7. Daca dau cu spray de pornire in airbox motocicleta porneste si invarte 2-3 secunde. 8. In bord nu am nici un fel de eroare Ma gandesc ca problema e totusi de la alimentarea cu benzina, avand in vedere ca motorul porneste alimentat prin airbox cu sprayul de pornire. Ori a intrat apa pe undeva ori aditivul minune a infundat injectoarele. Apreciez sfaturi la obiect ce sa fac in continuare. O voi duce la mecanic daca nu ii dau singur de capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2018 Admin Share Postat Aprilie 29, 2018 Simson? Aleg si eu, pentru ca in versiunea mobile nu se vad datele tale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 Scuze. Nu am stiut. Z750 din 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2018 Admin Share Postat Aprilie 29, 2018 Daca aditivul a stat in rezervor fara sa mergi cu motocicleta nici nu si-a facut efectul :-))) Cum ai incercat s-o pornesti? Ai dat la automat si vazand ca n-o ia ai invartit mansonul de mai multe ori? Daca nu ai chef sa scoti din nou bujiile, las-o cateva ore sau o pornesti maine si fa astfel: cu acceleratia trasa maxim apasa pe buton, fara sa accelerezi de mai multe ori, ar trebui sa porneasca imediat. Cred ca este inecata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 (editat) Multumesc luv. De pornit am incercat ca si pana acum dand la automat fara sa ating mansonul. Am incercat schema cu acceleratia trasa la maxim si ieri si azi. De stat a stat de ieri pana astazi. Ma pune pe ganduri faptul ca daca dau cu spray de pornire o ia daca era inecata o mai lua cu spray de pornire? Editat Aprilie 29, 2018 de Fiziflash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Cred ca este inecata. Dragă Luv, omul a zis :„alimentat full si pus aditiv pt curatat injectoarele de la MAG1” , cum crezi tu că poți îneca injecția ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2018 Admin Share Postat Aprilie 29, 2018 Asa este, am citit in graba, chiar acum vroiam sa rectific! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 Suplimentar: am verificat toate sigurantele fuzibile Am ascultat cu stetoscopul injectoarele. La toate se aude tic-ul specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Pai desfa macar un injector si vezi daca scuipa benzina cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 Nu am mai facut treaba asta dar din cate vad trebuie desfacuta toata rampa de injectie. » Post actualizat in 29 Apr 2018 14:00 Exista vreo varianta de a verifica pompa de injectie daca nu am "scula" de masurat presiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Ma intriga povestea, avand in vedere faptul ca nici mie nu mi-a mai pornit mobra dimineata asta (tocmai cand ma pregateam sa plec intr-o tura la bulgari). Simptomele sunt acelasi: se aude pompa de benzina, face scanteie, dar nu porneste (se aude cum incearca). Culmea, ieri nu a avut nici o problema, am mai invartit oleaca roata prin oras. Suspectez (cel putin in cazul meu) bateria. Desi acum vreo luna am tinut-o pe smartcharger, nu s-a incarcat complet la 13.8-14.0 V. Practic, avea tensiune 13.3V si chargerul arata full. In fine, acum nu am cu ce sa masor tensiunea, dar ar fi bine sa o faci, sa elimini una din variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 (editat) Daca moto porneste cu spray de pornire,incearca sa o tii pornita din pulverizare de spray peste airbox cateva secunde..posibil sa isi revina si sa mearga si pe benzina Editat Aprilie 29, 2018 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 Am incercat sa schimb pompa de benzina. Nu merge. Tng: am incercat si smecheroa cu spray.ul. cand se termina spray.ul se opreste. Ovi. Nu stiu la tine dar la mine sigur nu e bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Ăsta e avantajul injecției față de carburație. Glumesc, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Deci pare ca nu se alimenteaza.... Incercam cateca intrebari si te rog raspunde punctual 1Cand pui contactul pompa se amorseaza? 2.Cand dai la automat becul de immo clipeste repetat? 3.Ai avut un moment becul de FI aprins? 4.Ai intrat in diagnoza,ai vre-un cod de eroare 5.Ai instalat power comander? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 1. Da. Se amorseaza. Am incercat cu doua pompe 2. Nu inteleg exact ce bec de immo. Cel de la ulei in momentul cand dau la automat sta stins apoi reincepe sa clipeasca. 3. Becul de FI nu a fost si nu este aprins 4. In diagnoza nu imi afiseaza nici un cod de eroare 5. Nu am power commander. Am dat toate mufele la care am avut acces cu spray de contacte, inclusiv cele de la injectoare. Am masurat tensiune intre firul alb-rosu de la injector si masa, dat la automat, nu am tensiune. Totusi injectoarele ticaie ca le am reascultat pe toate. » Post actualizat in 29 Apr 2018 17:57 Rectific punctul 2: becul de immo sta stins cat timp dau la automat apoi incepe sa clipeasca din nou. Credeam ca e de la ulei. » Post actualizat in 29 Apr 2018 18:41 Ce am mai observat: mufa de la ambreiaj era oxidata (cand era in viteza cu cricul ridicat si ambreiajul tras nu invartea). E posibil sa fie ceva electric chiar daca ticaie injectoarele si merge pe spray? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 (editat) Nu ai cum sa madori tensiunea la injectoare pe puls ,sau nu cu scule obisnuite... Poti doar masura plusul care este comun la fiecare injector. Demonteaza airbox-ul,scoate mufa de la motorul de STV,deschide cu mana clapetele de STV,deschide acceleratia full si cu o lanterna sau telefonul verifica daca injecteaza benzina injectoarele cand dai la automat. Daca ai a doua cheie..incearca si cu ea. Editat Aprilie 29, 2018 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 M-am intors la garaj sa incerc manevra cu cheia. Din pacate acelasi rezultat. Am sa incerc maine sa scot airbox'-ul si sa vad daca injecteaza benzina. Mi-e frica sa nu fie ECU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 din ce spui cu becul de immo clipicios e posibil sa i se fi sculat de la apa .....in jurul contactului e ''bucsa decodoare'' alias un inel care are in partea inferioara adica spre in jos ori o cutiuta cu mufa ori fire care se termina cu o mufa ....cauta in zona aia e posibil sa ai inca apa ori a oxidat careva .....in anumita cazuri daca se insista la demaror si immo nu autorizeaza (nu identifica cheia corecta din motive)pornirea sistemul intra in protectie(antifurt) ...remediul e sa lasi contactul pus un timp(in cazul UNEI MARCI AUTO) VREO 10 minute si sistemul se ''deblocheaza'' faptul ca sistemul nu recunoaste cheia corecta nu genereaza nici o eroare in ECU ....Poti ''vedea'' asta in parametrii cu un tester (in general cel cu care se si reprogrameaza cheile virgine ) ......sper sa nu fie beleaua de acolo ca e destul de acra treaba ....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 naenero, am luat in calcul si parerea ta insa sunt urmatoarele stari de fapt care o contrazic: 1. becul de immo care clipeste cand pun contactul si sta inchis cand dau la automat, avea acelasi comportament si cand motocicleta era functionala 2. Bujiile au scanteie, pompa de benzina este alimentata si injectoarele primesc impulsuri. Din cate stiu daca nu este recunoscut cip-ul cel putin una daca nu toate acestea trei ar fi trebuit sa fie dezactivate de ecu. Oricum voi incerca sa curat si acele mufe cu spray de contacte pentru a elimina si acea posibilitate TNG> Din ce vad in manualul de service, pentru a da jos airbox-ul trebuie dat jos motorul. Alta varianta de a verifica injectoarele nu exista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Oo ai dreptate am uitat ca este Z,aveam in cap ZX... Acum daca ai bujiile ude,le-ai curatat/uscat..le bagi un motor si le scoti iar ude...clar ca injecteaza. Mai este o posibilitate,sa ai furtunul de drenaj de langa buson blocat sau infundat, si cand ai spalat moto sa bagi o cantitate de apa in rezervor. Din pacate putina apa in rampa este de ajuns sa-ti faca probleme mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 30, 2018 Autor Share Postat Aprilie 30, 2018 . Bujiile nu erau ude insa ziceam ca miroasea a benzina cand incercam sa o pornesc impinsa. Exista vreo varianta la modelul meu sa vad daca injecteaza? In cazul in care am apa in rampa cum pot rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Sa vezi cum injecteaza fizic..putim mai greu la modelul tau. Dar daca ai apa..trebuie demontat corpul de injectie,injectoarele curatate suflate,pompa de benzina la fel,si daca ai in rezervor apa,eliminata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 ok ....eu am inteles ca clipoceste in timp ce dai la demaror ...........in cazul asta ...ori ai o benzina deosebit de proasta ...ori ai 4 bujii care s au dus pe copca .....ocazional mai crapa bujiile la modul la care in aer dau scanteie dar ''in compresie fac mucles''am patit asta acu vreo 3 ani pe un cbr de 600...........daca vrei sa masori pulsul de la injectoare ai nevoie de un led si o rezistenta de 820-1kohm legate in serie .....ar trebui sa palpaie fraierul vioi .....il bagi direct in mufa in ambele sensuri ....pe mufa injectorului trebuie sa ai un PLUS CONTACT si un MINUS ''intermitent'' ...verifica scanteia la toate 4 bujiile pt ca in 2 pistoane nu cred ca va porni ...masora reiztentele bobinelor injectoarelor ....ar trebui sa ai valori apropiate intre cele 4 ...(nu cunosc exact modelul tau dar banuiesc ca ar trebui sa fie in jur de 12 -15 ohmi) ideea e sa fie aproximativ la fel .....pt presiunea benzina poti folosi un manometru de roti ..presiunea ar trebui sa fie in scurt circuit peste 4 bari legat in paralel pe circuitul de alimentare in jur de 3 bari ......(cu ocazia asta verifici regulatorul ) vezi ca pe multe rampe de i jectoare exista un capacel ca de ventil de roate sub care e locul de masurat presinea de benzina ( unele au unele nu poate ai noroc ) repet NU CUNOSC PUNCTUAL MODELUL TAU ....ASTEA SUNT DATE APROXIMATIVE pe care functioneaza majoritatea sistemelor de injectie indirecte benzina auto si moto ..........ps verifica si filtrul de benzina in cazul in care ai acces la el ....unele sunt cu supapa de sens in ele ....verifica daca nu ai rugina in rezervor ( asta ajunge in capatul injectorului si obtureaza injectorul) cam atat imi trece prin cap .....deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Bun se poate pe tester sa vezi timpi de injectie..daca ai disponibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.