Sari la conținut

Accident grav pe A1, cu trei victime


iocapa
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 188
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

astia din multifunctionale de spun pe aici ca nu au timp sa mearga cu mobra in service

Am si eu o curiozitate. Off topic. "Conplect" off topic.

 

Ai intr-un an sa zicem 25 de zile de concediu. Se mai nimereste sa folosesti una sau doua pentru mers la doctor, vizitat un cumatru, ce naiba o fi sa se nimereasca. Din ce ramane cate ar fi OK sa fie rezervate statului la service? Is zile de concediu, "multifunctionala" ti le da cand le ceri da' sa fiu al naibii daca pricep de ce ai vrea sa iti iei o zi de concediu ca sa te tarai la mama naibii la service sa stai cu acolo 3-4-5 ore si inapoi pe drum. Buna mistocareala cu "multifunctionala" (singura care poate fi imputata lui SIlver Arrow), cu exploatarea romanului de catre strain si a strainului de catre alti straini mai rai (Soros, neo-marxisti, Rotschild, Merkeoglu, stiti voi ce mai intra pe aici), cu ruptul usii si cu autostrazile cu teleportare pe 69 de benzi din Paradislandia, bravo pentru spiritul criitic si pricepere da' tare-s curios cate din zilele de concediu e ok sa le petreci la service. Cum vad ca-i plin de experti in problema asta, cu respect si candoare, cer opinii avizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe adancata, skat kart etc....

Eee, nu ma-nebuni! Oi fi si tu d-ala cu pretentii de maxim 50 in oras si 30 acolo unde e limitare...

Daca stateam sa ma uit la vitezometru prin Bucale sau pe DN1 in w.e. eram mort mana acum.

» Post actualizat in 03 May 2018 19:11

Touche!

Alta maicuta.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta arata asa:

 

img-20180501-wa0012.jpg

 

Furca aia e desprinsa de cadru, facuta praf. Poate gresesc eu, dar daca era lovit din spate (cum se presupune) n-avea damage asa mare pe partea fata. Incep sa cred ca scenariul "invers", cu moto lovind din spate masina e cel real.

 

Adica moto venea din spate cu viteza (cu sau fara flash-uri nu conteaza), mertanu pe banda 2, asta cu moto a zis ca-l ocoleste prin dreapta si in momentul ala masina s-a dat tot pe banda 1. Tipic cum se intampla pe autostrada cand cei de pe banda 2 dorm si se trezesc sa se mute pe banda 1 exact cand vrei sa-i depasesti pe acolo.

 

Sau...moto venea tare pe banda 2, mertanu era pe 1, a schimbat banda fara sa se asigure si l-a lovit din spate moto.

 

In ambele cazuri nu inteleg de ce ar fi vinovat motociclistul (bine, ca n-avea carnet e alta treaba).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! punem atunci si noi niste limitatoare pe toate vehiculele, sa nu mai poata depasi viteza legala pe segmentul de drum? Simplu, GPS, GIS, etc...

Sau macar, sa trimita automat amenzi la fiecare incalcare?

Neo, tu esti?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca aia e desprinsa de cadru, facuta praf. Poate gresesc eu, dar daca era lovit din spate (cum se presupune) n-avea damage asa mare pe partea fata. Incep sa cred ca scenariul "invers", cu moto lovind din spate masina e cel real.

 

Adica moto venea din spate cu viteza (cu sau fara flash-uri nu conteaza), mertanu pe banda 2, asta cu moto a zis ca-l ocoleste prin dreapta si in momentul ala masina s-a dat tot pe banda 1. Tipic cum se intampla pe autostrada cand cei de pe banda 2 dorm si se trezesc sa se mute pe banda 1 exact cand vrei sa-i depasesti pe acolo.

 

Sau...moto venea tare pe banda 2, mertanu era pe 1, a schimbat banda fara sa se asigure si l-a lovit din spate moto.

 

In ambele cazuri nu inteleg de ce ar fi vinovat motociclistul (bine, ca n-avea carnet e alta treaba).

Chiar daca nu ar fi ilegal sa depasesti prin dreapta, acesta manevra este foarte riscanta tocmai pentru ca nu poti citi gandurile celui din fata.

Cat timp pierzi daca stai in spatele lui? 30 de secunde, un minut? Parca nu merita pentru atata riscul de a depasi prin dreapta.

 

Daca mobra a intrat in fundul merzanului si a ajuns in halul asta inseamna ca a existat o diferenta de viteza intre cele doua de vreo 60-70 km/h? Iar ca merzanul sa ajunga el in halul ala inseamna ca avea macar cei 130 Km/h regulamentari - desi la cum a dezasamblat parapetii avea poate mai mult. Atunci sa fi avut colegul vreo 200 km/h sau poate mai mult?

 

Oare chiar nu vezi nici o vina la mobra?

 

Intr-o poza am vazut ca mai apar 2 moto. Oare nici unul nu are cont pe aici sa ne spuna cum s-a intamplat lucrarea? Sau ca si la alte accidente nasoale mucles ca nu da bine sa recunosti ca ii dadeai in goarna desi nu era cazul? (cum ai spus nu comentam treaba cu carnetul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ambele cazuri nu inteleg de ce ar fi vinovat motociclistul (bine, ca n-avea carnet e alta treaba).

 

N-auzi bre ca erau 2 motociclisti? Mertanul l-a ferit pe primul si al doilea (din poza ta) a intrat in spatele mertanului. Motoreta e facuta muci in fata, da. Acum intrebarea e cam cat de tare o gorneau cei 2 zmei daca mertanul era in miscare somnambula (90-100-120 plm) si moto e facuta in halul ala de muci in partea frontala?

 

Si nu, nu e alta treaba ca n-avea carnet. Cand n-ai carnet esti vinovat si daca te gainateaza un pescarus din cer. Asta e, e ca la alcool, poti sa stai pe loc la stop si sa vina un bolnav mintal sa se dea singur cu capul de parbrizul tau.. TU bagi dosar. Asta-i viata.. destul de cruda pentru multi aia dupa ce realizeaza.

 

@SilverArrow - situatia probabil e linistita pentru ca nah.. stii cum e cu mucles. Eu de ce am intrebat din primul comment, unde-i celalalt motociclist din cei 2? S-a tirat? Sau nu i-a mai mers pompa de frana pana la el acasa :)))

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@ ovi_ice

 

Colegu ,am vazut furca facuta praf si cadru rupt si rezervor turtit fara sa existe nici un fel de contact cu o masina .Odata motoreta in deriva pe asfalt si la viteza mare se face praf daca loveste destule obstacole gen parapeti...Daca mai iese si in decor si incepe sa se rostogoleasca se face pachet asa rau ca se poate potrivi cu orice scenariu vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare nici unul nu are cont pe aici sa ne spuna cum s-a intamplat lucrarea? Sau ca si la alte accidente nasoale mucles ca nu da bine sa recunosti ca ii dadeai in goarna desi nu era cazul? (cum ai spus nu comentam treaba cu carnetul)

 

Mno, ma gandesc ca nimeni nu se risca sa zica pe-un forum public: da nene, noi mergeam cu 400 la ora, aia e. Mai ales cata vreme e accident cu victima decedata, dosarul e in lucru, etc.

Ar fi posibilitatea sa zica cineva care a vazut, insa nu poti pune prea multa baza...

 

Probabil ca tot de la politie o sa aflam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@ Silver Arrow

 

1 Imi pare rau colegu dar si tu esti putin confuz in privinta limitelor de viteza afisate in rampa .In 99% din cazuri sunt limite minime si se adreseaza in special camioanelor ,dar si masinilor cu remorca sau mai vechi ,cu scopul de a nu bloca benzile din stanga cu vehicule care in rampa incep sa incetineasca destul de serios .Si da, exista si in Ro si orice om cu o masina moderna nu poate decat sa le ignore .

 

2 Autostrazile din jermania sunt asa de congestionate ca nu prea mai exista miticul "fara limita de viteza" decat in memoria unora ,imaginatia altora si 2-3 ore in mijlocul noptii ,pe doar cateva portiuni ,in realitate.Cu cat sunt mai multe benzi cu atat mai putine sanse de "no limit" pentru ca pe sectiunile de 3-4 sunt pline de senzori care limiteaza viteza automat in functie de nr masini/min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care depasire? Care ilegalitate?

2 benzi! 2 inplm!

Asta ai scris: ''..... asta cu moto a zis ca-l ocoleste prin dreapta...''

 

Am inteles ca te-ai gandit ca moto a venit pe B2 si a vrut sa il ocoloeasca prin dreapta pe B1 care inseamna depasire prin dreapta. Am inteles gresit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, n-ai inteles gresit ce am zis eu. Pentru ca nu eu am scris, ci ovi. Dar nu asta conteaza, ci subiectul.

Aia nu e depasire si nu e ilegala. E devansare si e legala. Ilegal e prostu' care merge pe B2 cand B1 e libera. Si, atata timp cat eu am loc sa revin pe B1 si sa trec prin dreapta prostului de be B2, inseamna ca B1 era libera in portiunea aia iar el mergea ilegal pe B2.

Stiu, mobrele se mai baga cateodata pe bucatele de B1 in care poate n-ar avea loc confortabil o masina. Dar asta nu inseamna ca mobra a facut o depasire pe dreapta.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe 75 Pai asta am spus ca sunt limitari in rampa. Si asa cum ai spus este ca sa nu se intample sa se produca blocaje, cam cum se face pe la noi de ex pe Dealul Negru unde doreste cate un camion musai sa depaseasca si toti trebuie sa stea in fundul lui.

''No limit'' asa este ca nu prea mai ai pe unde sa te dai.

 

Nu, n-ai inteles gresit ce am zis eu.

Dar aia nu e depasire si nu e ilegala. E devansare si e legala. Ilegal e prostu' care merge pe B2 cand B1 e libera. Si, atata timp cat eu am loc sa revin pe B1 si sa trec prin dreapta prostului de be B2, inseamna ca B1 era libera in portiunea aia iar el mergea ilegal pe B2.

Stiu, mobrele se mai baga cateodata pe bucatele de B1 in care poate n-ar avea loc confortabil o masina. Dar asta nu inseamna ca mobra a facut o depasire pe dreapta.

Devansare este daca mergi pe B1 si treci pe langa adormitul de pe B2. Daca treci de pe B2 pe B1 si treci de el se numeste depasire.

In Germania nici macar devansarea nu este acceptata, adica se amendeaza idem ca si depasirea prin dreapta.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

N-auzi bre ca erau 2 motociclisti? Mertanul l-a ferit pe primul si al doilea (din poza ta) a intrat in spatele mertanului. Motoreta e facuta muci in fata, da. Acum intrebarea e cam cat de tare o gorneau cei 2 zmei daca mertanul era in miscare somnambula (90-100-120 plm) si moto e facuta in halul ala de muci in partea frontala?

 

 

In codul rutier nu exista termenul de "a feri". Mercedesul a schimbat banda de mers (fie ca era pe 1 sau 2) si in momentul ala trebuia sa se asigure. Chestia nu nerespectarea distantei pe care garcea o baga mereu la accidente in oras nu prea mai tine pe autostrada. Stiu caz concret, masina rula pe banda 2 cu 130 km/h, unul cu un papuc a iesit brusc de pe B1 in fata lui cu viteza melcului, l-a facut praf, dupa declaratii si cercetare vinovatul a fost cel cu papucul. Fara probe video. Si tot pe A1.

 

 

@ ovi_ice

 

Colegu ,am vazut furca facuta praf si cadru rupt si rezervor turtit fara sa existe nici un fel de contact cu o masina .Odata motoreta in deriva pe asfalt si la viteza mare se face praf daca loveste destule obstacole gen parapeti...Daca mai iese si in decor si incepe sa se rostogoleasca se face pachet asa rau ca se poate potrivi cu orice scenariu vrei.

 

 

Daca mobra iesea in decor probabil o vedeam pozata acolo. Iar daca facea ping-pong prin parapeti nu mai avea toba. Au mai fost accidente pe DN1 de genul asta (mobra intrata in cwrul masinii) si pagubele erau similare . Plus ca in acele cazuri s-a lasat cu deces pt rideri, deci a avut mare noroc ca a scapat doar cu atat.

 

 

Vitezele cu care circulau cei implicati raman o necunoscuta. Cineva va vorbi in cele din urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Purghy, pune mana si citeste o carte de circulatie si invata sa conduci pe autostrada. Pe autostrada nu exista acces direct din drumuri secundare, ci doar noduri cu banda de accelerare, iar tu nu ai de ce sa te muti pe banda a 2-a ca sa faci loc celor de pe banda de accelerare, banda a 2-a e pentru depasiri. Nu blochezi traficul pe autostrada pentru ca tata Veta din Bolintin Deal intra pe banda 1 cu 30 km/h ca nu stie care e rostul benzii de accelerare, ca nu esti cu nimic mai buna decat tata Veta.

 

Ai pretentii de la altii, dar tu poti sa conduci aiurea? Uite cine vorbeste.

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In codul rutier nu exista termenul de "a feri". Mercedesul a schimbat banda de mers (fie ca era pe 1 sau 2) si in momentul ala trebuia sa se asigure. Chestia nu nerespectarea distantei pe care garcea o baga mereu la accidente in oras nu prea mai tine pe autostrada. Stiu caz concret, masina rula pe banda 2 cu 130 km/h, unul cu un papuc a iesit brusc de pe B1 in fata lui cu viteza melcului, l-a facut praf, dupa declaratii si cercetare vinovatul a fost cel cu papucul. Fara probe video. Si tot pe A1.

povestea nu e asa simpla ca cea cu papucul pentru ca aici avem si un permis lipsa. In fine, cred ca va dura ceva pana politia va da un verdict, pentru ca accidentul asta are unele tente dubioase.

Soferul mertanului oricum nu mai traieste ca sa zica daca s-a uitat in oglinda, sau daca a vazut pe cineva in oglinda. Nu stiu pasagerul din dreapta ce va relata.

 

E drept ca fiind 1 Mai la sensul de venit spre bucuresti unde e nebuneala, banda 1 e cam full si nu prea ai unde sa vii lansat de la 1km sa zici ca moto din poza ar fi devansat. Deci ori n-a avut 400 ori a vrut sa depaseasca prin dreapta si s-au intalnit pe B1. Om trai si-om vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un lucru știut că motocicliștii nu depășesc niciodată viteza legală.

Muarte konservarilor!

Clar!

Eee, nu ma-nebuni! Oi fi si tu d-ala cu pretentii de maxim 50 in oras si 30 acolo unde e limitare...

Daca stateam sa ma uit la vitezometru prin Bucale sau pe DN1 in w.e. eram mort mana acum.

» Post actualizat in 03 May 2018 19:11

Alta maicuta.

Spidi,nu e cazu' sa vorbim de maicute,nu exista om aici sa nu depaseasca viteza legala,asta e clar. Baiatu ti a raspuns la intrebare,vrei viteza peste limita legala,circuit,dar deh, tu pui problema gresit. Si mai vreti in plm respect in trafic..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Si mai vreti in plm respect in trafic..

Respect in trafic vor aia care sunt speriati de bombe si nu se descurca singuri.Restul intelegem ca nu suntem cu nimic speciali .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect in trafic vor aia care sunt speriati de bombe si nu se descurca singuri.Restul intelegem ca nu suntem cu nimic speciali .

Haidi, bre! Respect in trafic inseamna si sa nu se urce peste mine ca si cum nu as fi acolo, desi ma vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect in trafic vor aia care sunt speriati de bombe si nu se descurca singuri.Restul intelegem ca nu suntem cu nimic speciali .

respectul nu se refera la "tratament special" ci la a nu fi considerat tinta la ratele si vanatorii...

 

merci celor care se trag in coloana sa faca loc.

nu cred ca e ceva asa de mult in a-l privi pe ala de langa tine cu empatie, problema e cand nu o faci iar in loc sa-ti faca loc trage sa te incurce

special.

 

respectul in trafic se refera la a nu trage de volan la misto facandu-te ca dai peste moticiclist, sa te repliezi daca esti pe contrasens sa nu fie nevoie sa fie evitat prin sant si balarii manelistu' cu stegulete si placuta cu nume si cruciulite in parbriz...

sa nu mergi la aspiratie in spatele unei motociclete, sa nu il strangi pe un biker la mantinela pe autistrada ca ai iesit in depasire ca Ray Charles...etc.

respectul fata de alalalt nici nu ar trebui sa fie ceva despre care sa se discute... ar trebui sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

desi ma vede.

Vrei sa fii vazut ,iti cumperi un jeepan .Cu motoreta te adaptezi sau plangi ca esti vanat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Devansare este daca mergi pe B1 si treci pe langa adormitul de pe B2. Daca treci de pe B2 pe B1 si treci de el se numeste depasire.

Legea spune ca trecerea unui autovehicul pe langa altul pe doua benzi diferite de mers ale aceluiasi sens NU este depasire.

Nu spune nimeni nimic despre cat tre' sa stai pe banda ta inainte sa o schimbi.

Hai ca s-a discutat si rasdiscutat chestia asta. Cazul e foarte simplu siu, de data asta, legea e destul de clara.

 

Nu vorbim de Germanika, la aia se circula civilizat, lumea merge pe B1 asa cum trebuie.

La un moment dat chiar speram, vazand cum se circula pe A cu mai mult de 2-3 benzi din Austria, de exemplu, ca romanasii or sa invete si ei ceva, acum ca ies si ei mai mult afara. Dar am constatat ca acolo merg corect si cum se intorc in Ungaria revin la vechea cocalareala.

Interesant este faptul ca si austriecii se cocalaresc cand ies de la ei din tara, spre est. Ceea ce mi-a lamurit cazul: nu e vorba de educatie, nu e vorba de obisnuita: e vorba doar de frica de politie. Atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...