moebius Postat Septembrie 2, 2019 Share Postat Septembrie 2, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 M-am dus azi cu scuterul la service pentru revizie si m-am urcat pe Tenere 700... Eu avand 1.73 si picioarele ("inseam") undeva la 80-81cm … abia ajungeam cu varfurile . Daca ma mutam un pic intr-o parte pe sa, puteam sa pun jumate de picior jos... In trafic nu ar fi o problema dar undeva "offroad".... clar mi-as dori sa fie un strop mai joasa. Unul din aia de la vanzari imi spunea ca pot sa vina cu sa joasa si kit de coborare s-o lase cu vreo 38mm mai jos... atunci chiar ar fi mai usor de manevrat. Legat de finisaje, depinde cat esti de pretentios.. mie unu mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 10, 2019 Share Postat Noiembrie 10, 2019 (editat) Care erai bre cu Tenere 700 pe drumul dintre Cabana Voina si Cuca ? Eu coboram dinspre Cuca si tocmai cand ma gandeam ca n-am zarit urma de mobra prin locurile alea, hop, a aparut din sens opus Tenerele asta . Editat Noiembrie 10, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 26, 2019 Share Postat Noiembrie 26, 2019 La 13.09.2019 la 15:45, CosX a spus: M-am dus azi cu scuterul la service pentru revizie si m-am urcat pe Tenere 700... Eu avand 1.73 si picioarele ("inseam") undeva la 80-81cm … abia ajungeam cu varfurile . Daca ma mutam un pic intr-o parte pe sa, puteam sa pun jumate de picior jos... In trafic nu ar fi o problema dar undeva "offroad".... clar mi-as dori sa fie un strop mai joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2019 Share Postat Noiembrie 27, 2019 Ala nu mai e Enduro, e tourer cu roti pe 18-21...Ramai cu el pe prima bordura care-ti iese in cale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 19, 2020 Share Postat Aprilie 19, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 (editat) La 19.04.2020 la 22:40, vis-a-vis a spus: Partea a doua, cu cazarea in corturi pe malul marii in Mauritania este super faina. Cumva normala promovarea asta si asocierea cu Lolo, avand in vedere ce inseamna numele Tenere in Franta. Parca era si cazul. Franta si Italia sunt tarile care au ridicat numele Tenere si l-au facut un mit. Scurt pe doi - o serie faina. Multumesc de link. Editat Aprilie 25, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 Cu plăcere! Pun și următoarele 2 episoade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 26, 2020 Share Postat Aprilie 26, 2020 Haha, trei a aparut ieri pe seara. Pe la amiaza am dat tarcoale pe pagina lui de YT si nu era postat inca. Pe blogul/pagina lui oficiala sunt toate "episoadele", dar numai in format scris. Fain si multumesc inca o data ;). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Avand in vedere ca e de cacao, nu merita raportul dotari/pret, e la nivelul anilor '90, tocmai mi-am vandut Africana 2019 si am in ograda o pârlită ... un jaf de T700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Meserie! Sa o conduci cu placere! Impresii vs Africana/alte motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Acum 1 oră, arcgotic a spus: Meserie! Sa o conduci cu placere! Impresii vs Africana/alte motoare? Nu ma pot pronunta. O am doar de cateva zile (vorbim dupa 15 Mai ). Am calarit-o foarte putin pe a unui prieten inainte sa iau decizia asta si m-a incantat din multe puncte de vedere. Cred ca o comparatie on/off cat de cat credibila o pot face dupa vreo 1500km in toate conditiile. Deocamdata e clar ca e "fulg" fata de toate pe care le-am detinut pana acum, e simpla, ultra servizabila si are un motor cunoscut si ultra fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 3, 2020 Autor Share Postat Mai 3, 2020 Arata superb in combinatia asta de culori. Sa o stapanesti sanatos si la multi km fara evenimente si probleme. Si eu astept cu mult interes o comparatie intre cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Acum 41 minute, xt600 a spus: Arata superb in combinatia asta de culori. Sa o stapanesti sanatos si la multi km fara evenimente si probleme. Si eu astept cu mult interes o comparatie intre cele doua. Multumesc ... comparatia va veni 100% la vremea ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 La 03.05.2020 la 20:59, KINGS a spus: Multumesc ... comparatia va veni 100% la vremea ei Poate a venit vremea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 1, 2020 Share Postat Iunie 1, 2020 Pai sa o luam pe rand . Pentru corectitudine: 1200km efectuati, majoritatea on si doar ceva soft off pana acum. O simt mult mai usoara decat AT, ceea ce si este :)))). Ma simt mult mai lejer in off, mi se pare mai usor de controlat decat AT-ul, dar asta tine si de nivelul meu de "off-skills" care nu este nici pe departe avansat (ma straduiesc, doar de asta am luat-o ). Pe on, impreuna cu niste ortaci cu GS si AT, T700 a facut fata cu brio fara sa mestec prea mult. Chiar nu duc lipsa celor 20 de ponei in minus. Ca si la XT 1200Z-ul pe care l-am detinut pe vremuri , este un "diesel", cal de povara in special a 4-a, a 5-a si a 6-sea. Dpdv al mixului confort-manevrabilitate as spune ca este identica cu AT in on si cu 25% peste AT in off, ceea ce ma si asteptam (repet .. raportat la cerintele mele). Intre timp am "imbracat-o" cu ceea ce consider eu necesar: skid plate, crash, bagaje interschimbabile hard - soft, sea rally, scarite coborate, inaltatoare ghidon, hand guard barkbusters, arc spate 95Nm rally raid (1,90m/120kg ) etc .... Una peste alta pentru mine e un loz castigator, asa il consider eu. Revin cand vremea/timpul imi va permite sa o calaresc cel putin pe unde am dus ex AT-ul si ex GSA-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Știu că era discuție aprinsă că Tenere ăsta nou e depășit tehnologic, cel puțin de KTM 790 adventure... Cert e că am văzut cel puțin 4 bucăți până acum și știu cel puțin încă 3 amici care și-au luat. KTM 790 Adventure n-am văzut, n-am auzit... Cert e că prețul, designul și chiar simplitatea și-au spus cuvântul. E clar un succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 5, 2020 Autor Share Postat Iunie 5, 2020 Da, imi aduc aminte ca erau discutii ca va fi un fiasco, ca KTM o va bate mar la vanzari, etc, etc. Deocamdata posesorii de 790 acumuleaza ore de service, iar cei cu Tenere 700, ore si km de on si off road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 6, 2020 Share Postat Iunie 6, 2020 Acum 12 ore, xt600 a spus: cei cu Tenere 700, ore si km de on si off road. This is bullshit, acele mituri urbane de pe cand s-a inventat frana cu tambur ------------------------- Nu stiam ca imi place pe noroaie si am ales motor cu standarde duble (altfel eram direct pe 790r) Dar de cand am inceput sa imi murdaresc gleznele fragile, ma uit bine la T7 si imi place (turometru ma face sa vomit da acolo e alt subiect) Yamaha a folosit aparent putine, da si cele mai bune ingrediente pentru un adventure destinat cetateanului de rand. Ca sa fiu cinstit cu mine as vedea motoru asta la 8500 sau si ceva marunt mai jos ca fiind un pret echilibrat. Il vand pe la 10k doar pentru ca competita e mai scumpa desi vine cu tehnologii la zi. Nu regret absolut de loc decizia mea, a nu se lua de pe foaie cu numere si statistici, trebuie condus 790ul ca sa se inteleaga ce latru eu aici... ba da ce mi-ar place un T7! si arata ca the real deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 6, 2020 Autor Share Postat Iunie 6, 2020 Acum 1 oră, hora09 a spus: This is bullshit, acele mituri urbane de pe cand s-a inventat frana cu tambur Yamaha a folosit aparent putine, da si cele mai bune ingrediente pentru un adventure destinat cetateanului de rand. Ca sa fiu cinstit cu mine as vedea motoru asta la 8500 sau si ceva marunt mai jos ca fiind un pret echilibrat. Este suficient sa arunci un ochi pe topicul dedicat modelului, ca sa vezi ca au inceput problemele. La celelalte modele, la fel. Vezi de pilda 1290. Si asta se intampla cu motociclete noi, in conditiile in care clientii scot carute de bani pentru o astfel de motocicleta. Dupa umila mea parere, T700 este un true adventure. Nu este pentru cetateanul de rand, ci pentru baietii care chiar fac adventure. Aici iti dau dreptate. Ba chiar sunt mai radical decat tine, vad motorul asta undeva la maxim 7500 stock. Nimic nu justifica un pret mai mare decat cel al unui MT07 sau XSR 700. Chiar si Tracerul are un pret nejustificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 6, 2020 Share Postat Iunie 6, 2020 XT600 exagerezi un pic la final. totusi s-au investit multe ore in cercetare si dezvoltare, iar stea se adauga la pret. fata de mt07 tracer mai avem alt carenaj alte suspensii altfel de roti, toate astea par nimicuri dar atana la pret. una e sa iei o furca standard care are niste ani sau zeci de existenta pe piata doar sa schimbi prinderile de la etrieri si aripa (mt07 si care apoi e folosita si pe alte 2-3 modele in acelasi timp) si alta e sa dezvolti o furca noua specifica pentru o motocicleta atipica. si mie mi-ar place un t7 si mai ales la un pret de 7500 cum ai zis tu dar nici 10.000 nu mi se pare a fi un capat de tara avand in vedere preturile pt 790, AT sau f850/900(ce o fi acum la moda in gradina lu bmw) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 6, 2020 Share Postat Iunie 6, 2020 Acum 12 ore, xt600 a spus: suficient sa arunci un ochi Asta fac tot timpu de cand m-am tras pe magar austriac, nu aici pe forum, ci international. Nu sunt numaru unu la mobre fara bube, dar to timpul cei cu probleme o sa raga si numa aia se vede, restu de 90+% se dau si isi vad de treaba. Acum 12 ore, xt600 a spus: T700 este un true adventure Gresit, din nou, true adv este doar ge es de la doişpe sute în sus ------------------- Zic sa ramana discutia focusata pe T7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 6, 2020 Autor Share Postat Iunie 6, 2020 Acum 51 minute, hora09 a spus: Gresit, din nou, true adv este doar ge es de la doişpe sute în sus Amu' depinde ce intelegi tu prin adventure. Daca pentru tine adventure inseamna sa te dai prin Alpi sau Pirinei, da, e bun Gs-u'. Pentru mine asta este touring. Poate fi facut si cu scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 8, 2020 Share Postat Iunie 8, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.