Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1
1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

...

Multumesc pentru informatii,  o parte confirma ce stiam, o parte sunt noi.

 

Cred ca astept modelul 2022. As fi inchiriat una pentru vreo 2 saptamani, dar pe unde o sa bantui (Bucovina) nu sunt de inchiriat si de mers pe ea acolo si inapoi e exclus, am prea multe bagaje agabaritice de luat cu mine.

 

Modelul rally nu e deloc interesant, e doar o modalitate de a mai lua niste bani pentru un scut si alte chestii mai putin interesante. Nu am avut unde sa fac un drive test, doar m-am urcat pe una intr-un magazin si mi s-a parut ok, dar eu sunt mult mai inalt decat tine si oricum un minut de stat pe o moto nu spune cum o sa ma simt dupa 1 ora de mers. Poate chiar o sa dau banii pe o zi de inchiriat cand ma intorc in Bucuresti, daca nu gasesc un dealer care o are disponibila pentru drive test. Tu unde ai mers? Eu am incercat la Dual Tours, de unde am cumparat deja o motocicleta si mi-ar fi dat daca ar fi avut, mai ales ca aveam banii sa o iau pe loc.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 407
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, Speedy.K a spus:

pe la 6000 rpm

Din ce tin eu minte nu se mai întâmplă mai nimic de acolo înainte. 

Da asta o confirma mai bine cine o are.

 

@Speedy.K te pui pe luat una?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, hora09 a spus:

Din ce tin eu minte nu se mai întâmplă mai nimic de acolo înainte. 

Da asta o confirma mai bine cine o are.

 

@Speedy.K te pui pe luat una?!

Abia acum ma hotarasc. As lua... si n-aas lua... 

De la 6000 in sus incepe distractia. Cupul maxim e pe la 8000 si puterea maxima pe la 9000. Trebuie sa vad si cum se comporta si cu toata plaja la dispozitie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca vorbesc cu rpm din memorie, asa ca o explic exact cum imi aduc aminte: displayul dreptunghiular, in stanga pe înălțime o bandă care reprezintă rpm, care se continuă și sus pe lățimea display. 

De la momentul cand rpm pe display  "face curbă" si o ia spre dreapta... e de acolo eu am gasit prea puțin interes de ce ai sta in turatiile alea.

Sper ca explicatia sa fie destul de științifică 😃

 

Ai mai multe modele din care vrei sa alegi? Sau T7 și sănătate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, AdrianB1 a spus:

Multumesc pentru informatii,  o parte confirma ce stiam, o parte sunt noi.

 

Cred ca astept modelul 2022. As fi inchiriat una pentru vreo 2 saptamani, dar pe unde o sa bantui (Bucovina) nu sunt de inchiriat si de mers pe ea acolo si inapoi e exclus, am prea multe bagaje agabaritice de luat cu mine.

 

Modelul rally nu e deloc interesant, e doar o modalitate de a mai lua niste bani pentru un scut si alte chestii mai putin interesante. Nu am avut unde sa fac un drive test, doar m-am urcat pe una intr-un magazin si mi s-a parut ok, dar eu sunt mult mai inalt decat tine si oricum un minut de stat pe o moto nu spune cum o sa ma simt dupa 1 ora de mers. Poate chiar o sa dau banii pe o zi de inchiriat cand ma intorc in Bucuresti, daca nu gasesc un dealer care o are disponibila pentru drive test. Tu unde ai mers? Eu am incercat la Dual Tours, de unde am cumparat deja o motocicleta si mi-ar fi dat daca ar fi avut, mai ales ca aveam banii sa o iau pe loc.

Si-a luat un prieten si am mers pe a lui. Pe a lui o astept sa iasa din rodaj ca sa vad ce poate cu adevarat.

Cea mai ciudatavparte e aia cu centrul de greutate. Bazinul pilotului e undeva la nivelul busonului rezevorului, practic pe linia de sus a corpului mobrei. Cu alte cuvinte poztia si masele sunt foarte enduro fata de Aficana sau 800 GS. Asta vreau sa mai vad, cum se comporta pe viraje cu masele astea, dar cu motorul in plenitudinea posibilitatilor.

Acum 2 minute, hora09 a spus:

Stiu ca vorbesc cu rpm din memorie, asa ca o explic exact cum imi aduc aminte: displayul dreptunghiular, in stanga pe înălțime o bandă care reprezintă rpm, care se continuă și sus pe lățimea display. 

De la momentul cand rpm pe display  "face curbă" si o ia spre dreapta... e de acolo eu am gasit prea puțin interes de ce ai sta in turatiile alea.

Sper ca explicatia sa fie destul de științifică 😃

 

Ai mai multe modele din care vrei sa alegi? Sau T7 și sănătate?

Curba se face pe la 8500 rpm si de pe la 9000 se termina treaba, teoretic cel putin. O sa ma exprim dupa ce o sa pot sa ma duc pana in rosu cu turatia.

 

Mai am vreo doua trei variante, 800 gs, cb500x, 890 adv. T7 parea favorita, pentru ca din restul unele sunt cam mici, altele sunt Benveuri si altele urate rau. Dar cred ca n-o sa ma grabesc si o sa astept sa le testez pe toate ca sa nu-minpara rau. Problema e ca nici nu prea mai stiu ce o sa fac cu ele, cat asfalt sicat off, cat mers la munca si cat ture lungi etc. pentru ca in ultima vreme s-au cam schimbat prioritatile in viata si timpul a inceput sa fie din ce in ce mai putin. 

Oricum, nefiind inca plictisit de tot de KLE, nu ma grabesc nicaieri, am timp sa ma gandesc si sa ma razgandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roger

 

Ce aveam de fapt eu in cap, la anu cică o sa avem Transalpul. Marea mea curiozitate daca o sa dea cu vânzări astronomice pentru următorii x ani sau o sa fie o bășcălie..

 

Mai trebuie sa ne vina si Adventrue 490 aKa in sfarsit un 500cc.

 

Eu personal, astept, daca o veni, noul 990 care e musai obligatoriu sa fie a doua religie, o sa trebuiască sa "umple papucii" la fostul, treabă grea oricum o pui la masaurat. Cand o fi momentul sunt cu banii in buzunar, cuminte la coada, dar de data asta o sa fie R-ul 😃

 

Spor la probat spor la cumparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, hora09 a spus:

Roger

 

Ce aveam de fapt eu in cap, la anu cică o sa avem Transalpul. Marea mea curiozitate daca o sa dea cu vânzări astronomice pentru următorii x ani sau o sa fie o bășcălie..

 

Mai trebuie sa ne vina si Adventrue 490 aKa in sfarsit un 500cc.

 

Eu personal, astept, daca o veni, noul 990 care e musai obligatoriu sa fie a doua religie, o sa trebuiască sa "umple papucii" la fostul, treabă grea oricum o pui la masaurat. Cand o fi momentul sunt cu banii in buzunar, cuminte la coada, dar de data asta o sa fie R-ul 😃

 

Spor la probat spor la cumparat!

Si eu sunt foarte curios despre 490 adv ala, desi sincer cred ca motivul pentru care nu a iesit inca este ca va fi 590 si se va bate cu Tenere iar 890/990 se  bat cu AT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

Mda, am vazut si eu azi prinderea aia, e chiar dubioasa, mai ales prin faptul ca e lunga si mult iesita in afara. Ar putea sa se indoaie destul de usor, intr-adevar.

Pe de alta parte, cum sa pui, frate Akra fara silencer detasabil pe varianta Rally?! Pe bune?! Ca sa nu mai spun ca in pozele importatorului apare pe Rally alta varianta de Akra, Titanium sau asa ceva cu cap de carbon iar ea de fapt vine cu inox simplu.

M-am dat azi un pic pe ea si:

* pus cu pingeaua pe scarita, piciorul drept al pasagerului se sprijina cu calcaiul pe toba oricum l-ai tine.

* scutul ala rally are niste suduri de toata jena, strambe, aiurea...

* oglinzile sunt degaba, daca chiar ai de gand sa te uiti in ele trebuie neaparat schimbate

 * varianta rally e doar rally, nu e touring niciun pic. Centrul de greutate al pilotului e impins atat de sus, incat te cam rogi de ea sa plonjeze in viraje pe sosea. Cu un topcase si un tankbag ar fi tragica situatia.

* nu e mobra de mers zi de zi la munca. Printre altele nu prea se poate merge vara fara cizme, piciorul drept al pilotului se sprijina direct pe motor care are acolo o protectie, insuficienta azi la 45 de grade la soare.

* dspr motor si frane numai de bine, desi n-am putut sa-i dau cat poate, fiind in rodaj, deci limitat pe la 6000 rpm (nu tehnic, doar recomandarea dealerului pe care am incercat sa o respect, oricat de greu mi-a fost)

* saua rally e si inalta si tare, adica exact cum e mai rau pentru mine la 1.70. Noroc ca sunt obisnuit cu un singur picior jos la semafor.

* tft-ul ala am inteles ca vrea sa arate ca un roadbook, dar e mahnit rau

* mansoanele rally sunt marfa, iti protejeaza bataturile de pe pernutele de sub degete, dar au un grip la primele falange senzational

* sa faci varianta rally fara sa dai si aripa aia suspendata sub jug mi se pare de porc. Pana si F650 gs venea acum 20 de ani cu ambele aripi...

* scaritele pasagerului n-au suruburi de fixare la cauciucuri, impresia a fost ca daca le dai jos nu prea poti sa le mai pui la loc

 

Una peste alta n-as da banii pe rally niciodata. In cazul meu, juma de buletin, varianta stoc cu saua cea mai joasa si Akra ala corect cu silencer detasabil si atat. Poate as mai pune mansoanele rally si grila de radiator metalica. La 11.000 cu echiparea asta mi se pare mult mai ok decat sa dau 13.000 pe Rally cu o gramada de chestii aiurea sau chiar naspa.

Peste ceva vreme, cand exemplarul in cauza va depasi mia de km de rodaj o sa dau o tura mai lunga si osa ma hotarasc daca mobra asta imi place sau nu.

 

Eu din ce citesc mai sus nu vad de ce o mai iei in calcul 😆.

12k - Tenere.

16k - 1290. Grea alegere. 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

 

Eu din ce citesc mai sus nu vad de ce o mai iei in calcul 😆.

12k - Tenere.

16k - 1290. Grea alegere. 😅

1290?

Acum 4 ore, hora09 a spus:

Roger

 

Ce aveam de fapt eu in cap, la anu cică o sa avem Transalpul. Marea mea curiozitate daca o sa dea cu vânzări astronomice pentru următorii x ani sau o sa fie o bășcălie..

 

Mai trebuie sa ne vina si Adventrue 490 aKa in sfarsit un 500cc.

 

Eu personal, astept, daca o veni, noul 990 care e musai obligatoriu sa fie a doua religie, o sa trebuiască sa "umple papucii" la fostul, treabă grea oricum o pui la masaurat. Cand o fi momentul sunt cu banii in buzunar, cuminte la coada, dar de data asta o sa fie R-ul 😃

 

Spor la probat spor la cumparat!

Eu am o problema: nu vreau altceva decat doi in linie. Nu vreau v, nu vreau mono, nu vreau boxer. Si nu vreau hardughie de 25 de kile. Prefer mai lesinata si mai usoara decat potenta si grea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Speedy.K a spus:

decat doi in linie

nu pot sa nu intreb de ce, no troll, chiar vreau sa stiu

sunt la primul doi in linie, pentru mine.. moementan este doar un alt motor, inclianad sa imi palca V-ul si ma amuza monocilidnrul, trecep la aceasta discutie peste trei si patru in line si nu mai zicem de sase si mai stiu eu ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Edd a spus:

 

Offtopic: Daca esti pasionat de 2 in linie si vrei o experienta pe asfalt pe care nu o vei uita, fa un test drive cu Triumph Bonneville T120.

Pai aici e problema, ca nu vreau mobra de asfalt, ci enduro touring.

Acum 34 minute, hora09 a spus:

nu pot sa nu intreb de ce, no troll, chiar vreau sa stiu

sunt la primul doi in linie, pentru mine.. moementan este doar un alt motor, inclianad sa imi palca V-ul si ma amuza monocilidnrul, trecep la aceasta discutie peste trei si patru in line si nu mai zicem de sase si mai stiu eu ce

Pentru ca mi-a placut foarte mult la KLE sportivitatea de pe asfalt data de motorul de GPZ combinata cu posibilitatea de a iesi pe macadamuri destul de sinistre data de bicicleta si suspensiile aproximativ-enduro. Plus pozitia de mers in picioare vizibilitatea peste masini, ghidonul peste oglinzile masinilor, 21 pe fata, etc, etc etc..

Am mers pe genul asta de mobre cu mono si v si nu mi-a placut cum se comporta la forja pe asfalt.

Pe scort, motor de sport-tourer pe mobra enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai descris 790-ul :P
nu neaparat la ce zici ghidon peste oglinizi

da clar nu face nimic perfec mobreta asta, da tine la chestii mai putini neortodoxe pe coclauri si pe drum (sa ai si gume sa permita) ma dau ca si cu un naked de 100cai pam pam 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, hora09 a spus:

ai descris 790-ul :P
nu neaparat la ce zici ghidon peste oglinizi

da clar nu face nimic perfec mobreta asta, da tine la chestii mai putini neortodoxe pe coclauri si pe drum (sa ai si gume sa permita) ma dau ca si cu un naked de 100cai pam pam 

790 nu mai apare pe la niciun dealer ktm.

PS Dementor gata, s-a dus?! Siteul e redirectiont pe un site a lu ATVRom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, hora09 a spus:

De la momentul cand rpm pe display  "face curbă" si o ia spre dreapta... e de acolo eu am gasit prea puțin interes de ce ai sta in turatiile alea.

Adică se plafonează...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Speedy.K a spus:

Cea mai ciudatavparte e aia cu centrul de greutate. Bazinul pilotului e undeva la nivelul busonului rezevorului, practic pe linia de sus a corpului mobrei. Cu alte cuvinte poztia si masele sunt foarte enduro fata de Aficana sau 800 GS.

 

Fix aceeasi senzatie am avut-o cand m-am dat pe 790 Adv R comparativ cu F800GS.

 

Btw, acum 1 an, cand incepuse sa apara 790A Adv S/R pe la dealeri din Germania la preturi f bune si cu km putini, eram ferm convins ca-mi vand GS-ul si iau KTM. Dupa ce am mers pe 790 Adv R jumate de autostrada si inca vreo 20-30km de drum virajat, m-am razgandit imediat. Motive: vibratii f mari, pozitia prea de enduro, prea putina protectie la vant, saua extrem de tare...etc (continuarea o gasesti pe topicul dedicat modelului).

 

Deci un heads-up in caz ca ai vreun gand sa cumperi 790 Adv pe neve. In spectrul de mobre adventure e mai apropiat de 690 Enduro R decat de AT ori 800GS (care cred ca sunt cele mai confortabile). Tre sa te hotarasti: enduro touring sau touring enduro :). Daca ar veni unu sa ma intrebe ce mobra as lua pentru un tur in jurul lumii (deci vorbim de overlanding - nu distractie de weekend prin noroaie), 790-ul ar fi printre ultimele de pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi oamenii au cerut capabilități de enduro de la un biciclindru. Asta s-a construit. Adică ceva extraordinar (părerea mea). E ciudat să cauți confort la o mobră de genul ăsta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, ovi_ice a spus:

 

Fix aceeasi senzatie am avut-o cand m-am dat pe 790 Adv R comparativ cu F800GS.

 

Btw, acum 1 an, cand incepuse sa apara 790A Adv S/R pe la dealeri din Germania la preturi f bune si cu km putini, eram ferm convins ca-mi vand GS-ul si iau KTM. Dupa ce am mers pe 790 Adv R jumate de autostrada si inca vreo 20-30km de drum virajat, m-am razgandit imediat. Motive: vibratii f mari, pozitia prea de enduro, prea putina protectie la vant, saua extrem de tare...etc (continuarea o gasesti pe topicul dedicat modelului).

 

Deci un heads-up in caz ca ai vreun gand sa cumperi 790 Adv pe neve. In spectrul de mobre adventure e mai apropiat de 690 Enduro R decat de AT ori 800GS (care cred ca sunt cele mai confortabile). Tre sa te hotarasti: enduro touring sau touring enduro :). Daca ar veni unu sa ma intrebe ce mobra as lua pentru un tur in jurul lumii (deci vorbim de overlanding - nu distractie de weekend prin noroaie), 790-ul ar fi printre ultimele de pe lista.

Merci frumos pentru impresii.

N-am sa cumpar niciodata o mobra noua sau sh fara sa ma dau pe ea macar 100 km.

In cazul meu e TOURING-enduro, clar.

Acum 3 minute, vis-a-vis a spus:

Păi oamenii au cerut capabilități de enduro de la un biciclindru. Asta s-a construit. Adică ceva extraordinar (părerea mea). E ciudat să cauți confort la o mobră de genul ăsta. 

De-aia iubesc eu KLE-ul. Asta chiar le are pe toate la nivel civilizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

Cea mai ciudatavparte e aia cu centrul de greutate. Bazinul pilotului e undeva la nivelul busonului rezevorului, practic pe linia de sus a corpului mobrei. Cu alte cuvinte poztia si masele sunt foarte enduro fata de Aficana sau 800 GS. Asta vreau sa mai vad, cum se comporta pe viraje cu masele astea, dar cu motorul in plenitudinea posibilitatilor.

 

m-am dat cu el 2 saptamani si am avut problema opusa, mi se parea ca stau prea in spate si prea jos

cred ca depinde la ce te raportezi si ce vrei

 

oricum, pozitia de enduro nu te limiteaza deloc pe curbe, trebuie doar sa ai alta tehnica (vezi supermoto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, prafrau a spus:

 

m-am dat cu el 2 saptamani si am avut problema opusa, mi se parea ca stau prea in spate si prea jos

cred ca depinde la ce te raportezi si ce vrei

 

oricum, pozitia de enduro nu te limiteaza deloc pe curbe, trebuie doar sa ai alta tehnica (vezi supermoto)

Da, stiu, am incercat si asta, o mai bag si pe KLE.

Aud niste zvonuri despre un nou Transplant! Asta ar fi o varianta daca ar fi o Africana mai mica si mai usurica.

Sa vina EICMA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 30.07.2021 la 11:57, Speedy.K a spus:

1290?

Da, 1290 SAS-ul nou este de la 16k pe mobile. 

 

La 30.07.2021 la 11:57, Speedy.K a spus:

Eu am o problema: nu vreau altceva decat doi in linie. Nu vreau v, nu vreau mono, nu vreau boxer. Si nu vreau hardughie de 25 de kile. Prefer mai lesinata si mai usoara decat potenta si grea.

In cazul asta eu zic sa testezi Africa Twin-ul. Este la fel de manevrabila și (se simte la fel de) usoara ca un Transalp 600/650. 

In speță 1000-le. Unul cu km și proprietar rezonabil. 

Dacă ai bani, np, mergi pe 1100.

Merg mai departe și îți recomand și transmisia automata. 

Da, da, știu, știu, asa am zis și eu pana am luat motor cu asa ceva. 

Doar ca o sa îți recomand să o tii mereu în modul manual, în care schimbi cu padele. Ai control și consum mult mai bune. 

Cu DCT o sa ai sensibil mai multa greutate pe fata, lucru ce o sa îți dea mai multa tracțiune pe urcare + schimbatul vitezelor din picioare/stat în scărițe devine o gluma. 

Spor orice ai alege. 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, _Raul_ a spus:

Da, 1290 SAS-ul nou este de la 16k pe mobile. 

 

In cazul asta eu zic sa testezi Africa Twin-ul. Este la fel de manevrabila și (se simte la fel de) usoara ca un Transalp 600/650. 

In speță 1000-le. Unul cu km și proprietar rezonabil. 

Dacă ai bani, np, mergi pe 1100.

Merg mai departe și îți recomand și transmisia automata. 

Da, da, știu, știu, asa am zis și eu pana am luat motor cu asa ceva. 

Doar ca o sa îți recomand să o tii mereu în modul manual, în care schimbi cu padele. Ai control și consum mult mai bune. 

Cu DCT o sa ai sensibil mai multa greutate pe fata, lucru ce o sa îți dea mai multa tracțiune pe urcare + schimbatul vitezelor din picioare/stat în scărițe devine o gluma. 

Spor orice ai alege. 

 

 

 

Ambele, 1290 si AT, nu ma ajuta la mersul zi de zi la munca, 25 km pe zi prin Bucuresti printre masini. Aici e problema.

Si nu-mi place sa am doua mobre, una pentru oras si una pentru afara, imi place sa cunosc perfect mobra oriunde m-as da cu ea.

Stiu, e o combinatie greu de impacat, dar uite ca KLE a reusit si ma ambitionez sa gasesc si un model nou care sa faca asta.

PS De ce as lua un DCT daca il tin permanent in manual?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 20 ore, Speedy.K a spus:

Ambele, 1290 si AT, nu ma ajuta la mersul zi de zi la munca, 25 km pe zi prin Bucuresti printre masini. Aici e problema.

Si nu-mi place sa am doua mobre, una pentru oras si una pentru afara, imi place sa cunosc perfect mobra oriunde m-as da cu ea.

Stiu, e o combinatie greu de impacat, dar uite ca KLE a reusit si ma ambitionez sa gasesc si un model nou care sa faca asta.

PS De ce as lua un DCT daca il tin permanent in manual?!

 

Trollez eu T7-le pe unde pot, dar deja as bananai prea mult dacă mai ma apuc sa scriu și de ce dct în manual vs schimbat normal. 

Promit sa deschid un topic la motocicleta mea și sa detaliez acolo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschide si voi studia.

Consumul nu ma intereseaza, controlul da!

Intre timp am vazut ca se pregateste. Trasplant, Tuareg si alte chestii de la diversi pr9ducatori. Se cere un topic comparativa de cearta, scandal si galerii pro si contra pe tema asta a adv. medii.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
La 31.07.2021 la 13:17, _Raul_ a spus:

Da, 1290 SAS-ul nou este de la 16k pe mobile. 

 

In cazul asta eu zic sa testezi Africa Twin-ul. Este la fel de manevrabila și (se simte la fel de) usoara ca un Transalp 600/650. 

In speță 1000-le. Unul cu km și proprietar rezonabil. 

Dacă ai bani, np, mergi pe 1100.

Merg mai departe și îți recomand și transmisia automata. 

Da, da, știu, știu, asa am zis și eu pana am luat motor cu asa ceva. 

Doar ca o sa îți recomand să o tii mereu în modul manual, în care schimbi cu padele. Ai control și consum mult mai bune. 

Cu DCT o sa ai sensibil mai multa greutate pe fata, lucru ce o sa îți dea mai multa tracțiune pe urcare + schimbatul vitezelor din picioare/stat în scărițe devine o gluma. 

Spor orice ai alege. 

 

 

 

ti-ai luat dct?

La 29.07.2021 la 9:01, ERU a spus:

Singura chestie majora este ca daca o scapi pe partea cu toba, se indoaie prinderea acesteia, care e sudata pe cadru si daca te duci la casco cu ea o considera dauna totala pentru ca e indoit cadrul, dar nu stiu daca e valabil si la noi in tara.

rezolvarea este toba inalta hp corse, dar care costă 570€.

Si a apărut și rezervorul de plastic Acerbis 23 litri 370€, dar pentru care stai la rand cam o lună.

La 29.07.2021 la 23:50, Speedy.K a spus:

Mda, am vazut si eu azi prinderea aia, e chiar dubioasa, mai ales prin faptul ca e lunga si mult iesita in afara. Ar putea sa se indoaie destul de usor, intr-adevar.

Pe de alta parte, cum sa pui, frate Akra fara silencer detasabil pe varianta Rally?! Pe bune?! Ca sa nu mai spun ca in pozele importatorului apare pe Rally alta varianta de Akra, Titanium sau asa ceva cu cap de carbon iar ea de fapt vine cu inox simplu.

M-am dat azi un pic pe ea si:

* pus cu pingeaua pe scarita, piciorul drept al pasagerului se sprijina cu calcaiul pe toba oricum l-ai tine.

* scutul ala rally are niste suduri de toata jena, strambe, aiurea...

* oglinzile sunt degaba, daca chiar ai de gand sa te uiti in ele trebuie neaparat schimbate

 * varianta rally e doar rally, nu e touring niciun pic. Centrul de greutate al pilotului e impins atat de sus, incat te cam rogi de ea sa plonjeze in viraje pe sosea. Cu un topcase si un tankbag ar fi tragica situatia.

* nu e mobra de mers zi de zi la munca. Printre altele nu prea se poate merge vara fara cizme, piciorul drept al pilotului se sprijina direct pe motor care are acolo o protectie, insuficienta azi la 45 de grade la soare.

* dspr motor si frane numai de bine, desi n-am putut sa-i dau cat poate, fiind in rodaj, deci limitat pe la 6000 rpm (nu tehnic, doar recomandarea dealerului pe care am incercat sa o respect, oricat de greu mi-a fost)

* saua rally e si inalta si tare, adica exact cum e mai rau pentru mine la 1.70. Noroc ca sunt obisnuit cu un singur picior jos la semafor.

* tft-ul ala am inteles ca vrea sa arate ca un roadbook, dar e mahnit rau

* mansoanele rally sunt marfa, iti protejeaza bataturile de pe pernutele de sub degete, dar au un grip la primele falange senzational

* sa faci varianta rally fara sa dai si aripa aia suspendata sub jug mi se pare de porc. Pana si F650 gs venea acum 20 de ani cu ambele aripi...

* scaritele pasagerului n-au suruburi de fixare la cauciucuri, impresia a fost ca daca le dai jos nu prea poti sa le mai pui la loc

 

Una peste alta n-as da banii pe rally niciodata. In cazul meu, juma de buletin, varianta stoc cu saua cea mai joasa si Akra ala corect cu silencer detasabil si atat. Poate as mai pune mansoanele rally si grila de radiator metalica. La 11.000 cu echiparea asta mi se pare mult mai ok decat sa dau 13.000 pe Rally cu o gramada de chestii aiurea sau chiar naspa.

Peste ceva vreme, cand exemplarul in cauza va depasi mia de km de rodaj o sa dau o tura mai lunga si osa ma hotarasc daca mobra asta imi place sau nu.

*după 12 mii km nu mi-am ars cizmele

*scutul original este chiar ok, eu am sw

*oglinzile nu ti le-ai reglat tu, sunt chiar ok, pliabile și design ok

*intre varianta rally și cea stock nu este nici o diferență, doar culoarea si un pachet de accesorii de 3000e

*te poți fâtâi cu ea zilnic, de aceea are numai 72 cai (cred ca ai tras concluzia pt ca ai 170 km și șaua rally are +2cm, iti trebuie chitul de coborare -4 cm care păstrează cricul original, dar este -6cm din ce știi tu)

* cu șaua ai dreptate, nu este de touring, am toate cele 3 șei yamaha, soluția este husa CoolCovers (90£), eu am luat din China cu 125 lei.

*motoretele rally au aripa pe roată jos.

*scărițele, diar bagi de vină, totuși mi-am pus SW ION.

Ai dreptate cu oala ambreajului, dar te obișnuiești cu ea după câteva sute de km, plus ca pentru 200 lei poți sa pui un capac de plastic chinezesc care are si rol termic.

*in 12 mii km cizmele mele nu au atins galeria.

La 30.07.2021 la 0:34, ERU a spus:

Varianta rally nu e o varianta in adevaratul sens al cuvantului. Adica e doar o culoare si accesorii din catalogul de fabrica, care in experienta mea sunt de obicei prea scumpe pentru cat de bune sunt. Adica daca vrei chestii performante gasesti la producatorii de aftermarket, nu in catalogul producatorului.

dacă ăsta vară ai văzut un Tenere negru cu pasager, pe Strategică, eu am fost.

IMG_20210804_174410.jpg

dupa 3000€ nu am mai ținut socoteala. Voi lua și rezervorul Acerbis și cercurile cu spițe excel

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...