Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

M-am prins de ce sunt toti asa varza... si la mers pe moto, si la continut :)) Pai sunt toti in aceeasi gasca, invata unul de la altul... numai tampenii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am adus seminte noi de spart:

 

S-a inmuiat bajetu nostru cand a fost de smardoiala. Io can va zic ca gaseste pe unu de baga cutitu' in el :)))

 

min 6:13

 

https://youtu.be/IVImN7qYZHI?t=6m13s

 

Nu afla nimeni cine-i tat-su aleia..sa-i dea filmuletul asta? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CoKosh, io nu zic ca nu ai dreptate cu tobele zgomotoase, insa nu inteleg cine iti da tie autoritatea de a da sfaturi gratuite. Pe langa asta, cred ca trebuie sa mai lucrezi la partea de gramatica. Daca vrei sa fii formator de opinie in domeniul moto, cred ca ar trebui sa stapanesti mai bine limba in care te exprimi. Las aici doar doua exemple de derapaje gramaticale din ultimul tau filmulet, ca nu am avut rabdare sa ascult mai mult si sa gasesc si altele: "capu' si experienta care-o ai", "loud pipes saves lives".

 

Couldn't agree more.

 

 

 

 

Ai mers x ani cu toba stock? Super...dar ai mers si Y ani cu toba "galagioasa" sa vezi diferenta? Eu zic ca in Bucuresti e de la cer la pamant in trafic.

 

Se aude doar in spate? Te contrazic sute de pietoni / animale si chiar soferi in masina care se feresc sa-mi sara in fata cand trec de 8k ture.

 

Singurul dezavantaj e ca deranjezi noaptea daca nu ai grija.

 

Alta diferenta evidenta: Intoarcerea de la munte pe DN1 ..duminica cand e bara la bara zeci de kilometri. In fata grupului era un motor cu toba stock ....soferii nu prea faceau loc pentru ca nu-l observau din timp. Am trecut in fata ...poate 1 din 15-20 soferi nu mi-au facut loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de au voce pitigaiata, injura femeile la volan si cad de 3,4 ori pe sezon :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu pe vremuri o toba mai zgomotoasa decat cea stock, nu burlan sinistru insa. Diferenta fata de Fazerul actual care suna de parca ar fi electric era uriasa la un drum de cateva sute de km, cu aia zgomotoasa ma durea capu' de la zgomot! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur mai trebuie si altceva...adica sunt persoane care nu fac asta si sunt motovlogerii, it's a must, altfel petrica ar putea fi un succes, sigur corespunde :)).

 

Aia de au voce pitigaiata, injura femeile la volan si cad de 3,4 ori pe sezon :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Couldn't agree more.

 

 

 

 

Ai mers x ani cu toba stock? Super...dar ai mers si Y ani cu toba "galagioasa" sa vezi diferenta? Eu zic ca in Bucuresti e de la cer la pamant in trafic.

 

Se aude doar in spate? Te contrazic sute de pietoni / animale si chiar soferi in masina care se feresc sa-mi sara in fata cand trec de 8k ture.

 

Singurul dezavantaj e ca deranjezi noaptea daca nu ai grija.

 

Alta diferenta evidenta: Intoarcerea de la munte pe DN1 ..duminica cand e bara la bara zeci de kilometri. In fata grupului era un motor cu toba stock ....soferii nu prea faceau loc pentru ca nu-l observau din timp. Am trecut in fata ...poate 1 din 15-20 soferi nu mi-au facut loc.

 

 

Prietene, faptul ca ai motocicleta nu te face mai special in trafic si, cu siguranta nu tre' sa se fereasca nimeni din calea ta.

Daca tu folosesti toba ca sa ti se faca loc, inseamna ca esti doar un poluator fonic. Sper sa nu te bazezi doar pe asta cand mergi in trafic caci poti da de unu' cu muzica la maxim si n-o sa fie de bine.

Pe DN1 esti autovehicol, se aplica acelasi reguli. Nu este obligat nimeni sa-ti faca tie loc. N-ai mai multe oo.

Vedeti voi... toti vreti respect insa vi se pare ok sa poluati fonic oameni care sunt in trafic la fel ca voi.

Nu te obliga nimeni sa meri pe moto, asa ca, nu mai fiti copii mici.

 

6 ani la rand a facut ap - patriei pana la blocurile connect, cu toba stock. Fara probleme, fara galagie si intodeauna la timp fara sa fiu nevoit sa turez, sa claxonez sau cine stie ce comportament de "motociclist adevarat". Si fara viteza excesiva.

Acum, nu mai am nevoie sa circul asa prin oras. Intre timp a venit si busa.

In locul tobelor, prefer o vesta high viz si sa ma comport previzibil in trafic, adica sa incerc sa nu iau soferii prin surprindere. Sa ma comport ca atare avand in vedere ca eu am cel mai mult de pierdut daca se intampla ceva.

Soferii care sunt deja enervati de trafic si problemele zilnice, mai dau si de unu' d'asta cu burlan de la practiker in loc de toba. Dar asta-i traficul. Si traficul esti chiar tu.

 

Cat despre motovlogul meu, poti sa nu te uiti, nu ma supar.

Nu ma intereseaza sa fiu formator in domeniul asta al motoretelor, insa ma deranjeaza ipocrizia motociclistilor si nu mi se par normale anumite lucruri si prostii dupa care ne ascundem.

Prefer sa spun lucrurilor pe nume, asa cum simt eu ca sunt.

Daca nu va convine, asta e... schimbati canalul.

N-o sa vorbesc despre mersul pe circuit si/sau mecanica...

 

Vine unu' acum si despre ipocrizie si atitudine.

Ca am sau nu talent, este strict problema mea, dupa cum am spus, va place va uitati, nu va place ... puteti schimba programul, puteti sa criticati ce credeti ca nu este corect. Puteti sa ma combateti daca si unde gresesc, este normal si chiar dorit de mine. Pentru ca este un canal public si pentru ca dreptul la opinie si exprimare este garantat prin constitutie.

 

 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca am timp si pentru ca ma plictisesc în gara... cine esti de sari asa ca ars ,

Adică ce vloguiesti?

 

Cine generalizeaza de obicei ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fazerul sună a motor electric cu tobă stock.

Pe Vstrom am toba sport, mă unge la suflet sunetul. E exact ce trebuie, nici burlan (am mers cu o Yoshimura fără vată in ea, așa am luat motorul, după 5 minute nu îmi mai auzeam gândurile), nici a electrică nu sună. După ce trec de 6000 rpm sună cam puternic, dar de obicei stau pe la 100/h, adică 4500 rpm. Treptele le schimb cam la 5000 rpm. Ca idee, toba mea sună mai slab decât cea stock de la r1200gs.

Mie mi se pare utilă, pe celălalt motor am avut un Leo Vincent SBK, ovală, lungă, aveam niște rateuri pe decelerare de mă speriam și eu. In rest, sunetul era "ce trebuie". Am făcut mii de km prin UE și nu mi-a zis nimeni ceva de tobă, in afara de o babă cretină prin Croația, oprisem in intersecție sa caut pensiunea și ea ieșise la gard să bodogănească. Față de ce au cele mai multe cruisere, tobele noastre sport îs pistol cu apă. Să vedeți cum sună niste tobe sport pe un Dragstar 1100. Să nu mai zic de HD, stăteam la 5 metri de motor, el la relanti, nu mă auzeam cu soția. Așa că ciocul mic când vine vorba de tobe sport legale.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stop saying "loud pipes save lives"

 

Puteti face si voi un scurt research pentru a vedea ce spun altii, despre "loud pipes save lives".

Este o scuza dupa care te ascunzi cand nu stii sa conduci motocicleta prin orasele mari.

N-am nevoie sa stiu cum e cu tobe zgomotoase avand in vedere ca ani de zile, dupa cum am spus, am facut bucurestiul cu tobe stock, in sus si-n jos, zilnic.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stop saying "loud pipes save lives"

 

Puteti face si voi un scurt research pentru a vedea ce spun altii, despre "loud pipes save lives".

Este o scuza dupa care te ascunzi cand nu stii sa conduci motocicleta prin orasele mari.

N-am nevoie sa stiu cum e cu tobe zgomotoase avand in vedere ca ani de zile, dupa cum am spus, am facut bucurestiul cu tobe stock, in sus si-n jos, zilnic.

 

Aici tind sa-ti dau dreptate, insa tot nu inteleg care e faza cu vlogul moto. De ce sa faci asa ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, faptul ca ai motocicleta nu te face mai special in trafic si, cu siguranta nu tre' sa se fereasca nimeni din calea ta.

Daca tu folosesti toba ca sa ti se faca loc, inseamna ca esti doar un poluator fonic. Sper sa nu te bazezi doar pe asta cand mergi in trafic caci poti da de unu' cu muzica la maxim si n-o sa fie de bine.

Pe DN1 esti autovehicol, se aplica acelasi reguli. Nu este obligat nimeni sa-ti faca tie loc. N-ai mai multe oo.

Vedeti voi... toti vreti respect insa vi se pare ok sa poluati fonic oameni care sunt in trafic la fel ca voi.

Nu te obliga nimeni sa meri pe moto, asa ca, nu mai fiti copii mici.

 

 

Nu stiu cand ne-am imprietenit, dar ma bucur.

 

Presupui gresit ca am impresia ca trebuie sa se fereasca careva...dar daca o face...sa stii ca nu ma supar.

 

Stii care e mai exact diferenta? Ca cei care vor sa iti faca loc...iti vor face loc mai din timp...si poti sa treci fara sa opresti/incetinesti. Cei care nu vor sa iti faca loc...nu iti fac oricum. Get it ?

 

Si pana la a face loc sau nu ....problema mai importanta e sa nu-ti sara/intoarca in fata...."ca nu te-a vazut domnle" ....ehh...pana sa ma vada ..eu prefer sa ma auda. Si te asigur ca in momentul cand ma aude, te asigur ca instant devine atent ca "vine un nebun".

 

Daca tu esti genul de motociclist care sta in coada vreo 3 ore in plus pentru ca ...."esti autovehicol, se aplica acelasi reguli" atunci scurta noastra prietenie ...s-a terminat.

 

 

Stop saying "loud pipes save lives"

 

Puteti face si voi un scurt research pentru a vedea ce spun altii, despre "loud pipes save lives".

Este o scuza dupa care te ascunzi cand nu stii sa conduci motocicleta prin orasele mari.

N-am nevoie sa stiu cum e cu tobe zgomotoase avand in vedere ca ani de zile, dupa cum am spus, am facut bucurestiul cu tobe stock, in sus si-n jos, zilnic.

 

 

Pentru ca si noi ne formam opiniile bazat doar pe ce spun altii si nu pe propria experienta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre motovlogul meu, poti sa nu te uiti, nu ma supar.

Nu ma intereseaza sa fiu formator in domeniul asta al motoretelor, insa ma deranjeaza ipocrizia motociclistilor si nu mi se par normale anumite lucruri si prostii dupa care ne ascundem.

Prefer sa spun lucrurilor pe nume, asa cum simt eu ca sunt.

Daca nu va convine, asta e... schimbati canalul.

N-o sa vorbesc despre mersul pe circuit si/sau mecanica...

 

Pentru mine e ciudat felul in care vorbesti. E un fel de a vorbi foarte negativist, tu nu povestesti, nu iti spui parerea, tu certi oamenii si incerci sa te impui fortat. Si din ce vad asta tine de personalitatea ta, asa vorbesti tu, foarte agresiv si autoritar. Parca faci morala unui copilas de 5 ani caruia i-ai spus de 3 ori ca nu e bine sa strice chestii si el continua. Si tonul vlogului tau anuleaza mesajul transmis. Sunt in mare parte de acord cu ce spui cu cateva obiectii.

 

Degeaba e mancarea buna daca consumatorul se stramba cand vede platingul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine e ciudat felul in care vorbesti. E un fel de a vorbi foarte negativist, tu nu povestesti, nu iti spui parerea, tu certi oamenii si incerci sa te impui fortat. Si din ce vad asta tine de personalitatea ta, asa vorbesti tu, foarte agresiv si autoritar. Parca faci morala unui copilas de 5 ani caruia i-ai spus de 3 ori ca nu e bine sa strice chestii si el continua. Si tonul vlogului tau anuleaza mesajul transmis. Sunt in mare parte de acord cu ce spui cu cateva obiectii.

 

Degeaba e mancarea buna daca consumatorul se stramba cand vede platingul.

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ia uita-te tu la ceva filme mai recente si vezi daca stau 3 ore in coloana. Am filme cu busa prin romana printre masini inca de anul trecut... pe centura, la fel, ma bag fara stres atat timp cat o pot face in siguranta si, lumea imi face loc fara sa ambalez sau sa claxonez.

Opiniile mi le-am format dupa ce-am vazut ca se intampla cu ochii mei, mergand cu tobe stoc. Oamenii se dau la o parte, chiar daca te vad tarziu. Avand in vedere ca printre masini nu merg tare, este irelevant daca se dau mai tarziu la o parte, atat timp cat se dau. Mai relevant pentru mine este sa nu-i phoot la cap cu un set de tobe ambalate peste masura.
Eu am mers doar 5 de km in spatele unuia cu toba sport fara db killer. Crede-ma. nu-i ceva ce poti suporta.

De ce m-am apucat de motovlog?
M-am apucat de asta pentru ca am vazut o gramada de atitudini si "zicale" dupa care multi motociclisti se ascund, sau le iau fara pic de verificare.
Pur si simplu doresc sa comunic realitatea despre acele lucruri, realitatea asa cum o percep eu.

Nu mi se pare normal ca copii din ziua de azi si incepatorii de maine sa porneasca in motociclism fara sa cunoasca realitatea, si anume: doar capul iti salveaza viata in trafic, echipamentul nu te poate salva peste o anumita viteza, soferii nu pleaca de acasa cu gandul sa omoare un motociclist, strada apartine tuturor, soferii de masini nu pot mai mult decat vezi pe strada, este datoria ta sa te pazesti cat de bine poti, faptul ca ai dreptate nu-ti mai este mult de ajutor cand te vei trezi fara picioare si tot asa...
De aceea m-am apucat.

Nu intentionam insa, am vazut la motovlogerii existenti ca aceste subiecte nu sunt abordate si, din nou, nu mi se pare normal pentru noii motociclisti care intra pe strazi crezand ca e normal sa spari oglinzi, ca toti tre' sa fereasca de tine etc etc.

 

@Paulynos, da' la asta mai am de lucrat. Uneori am un ton mai ciudat care poate parea impulsiv. Cei care ma cunosc personal stiu ca nu e cazul. Remediem noi usor asa, tot ce este de remediat.


 

 


Plus ca, mai este o problema atunci cand vorbim despre cei care-ti fac loc:
Cati iti fac loc de frica sa nu le atingi masina si cati iti fac loc pentru ca "iti apreciaza" mijlocul de deplasare?
Mai ales cand vii tu cu urletul in tobe...
Think about that!

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, tu mergi mult anual cu motorul? Da' fii sincer. Și încă ceva: de ce Hayabusa, dacă tot te lauzi că o arzi legal?

Altceva nu te mai întreb, clipurile le voi evita, ca și pe cele ale celorlalți "vlogari" de ocazie, care efectiv simt nevoia să își exprime punctul de vedere pe YouTube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La "de ce Hayabusa", te intreb si eu: ce procesor la calculator ai? Daca ai peste un I3, este clar prea mult ptr un calculator de uz casnic.

Anual merg cat de mult imi permite timpul si banii. Ca toata lumea.
Daca nu-mi intarzia un client plata, acum eram pe Insulele Canare cu Hayabusa mea. Dar nah... ramane pentru la anu' se pare. Planul era sa plec in iunie si sa ma intorc in septembrie.
Asa ca, acum nu-mi ramane decat planul doi: Turcia in septembrie, tura de 30 de zile. Sper sa-mi permita si vremea.
Acum am proiecte in lucru si nu-mi pot abandona clientii.

N-o ard intodeauna legal insa, incerc sa fiu mai atent si precaut decat eram in primul an cu Hayabusa. Dupa cum am spus, mereu circul doar cu pasagera asa ca, trebuie sa fiu si mai precaut.
Cateodata ma gandesc ca-i mai bine asa pentru ca prezenta pasagerei imi potoleste impulsul de a trage busa de urechi.

Ma simt in perioada in care ma simt mai confortabil cu Hayabusa, parca nu ma mai sperie, parca este foarte usor de controlat.

Este perioada cea mai periculoasa.

Este foarte usor sa mergi tare cu Busa, iti trebuie ceva control sa n-o lasi sa zboare cum vrea ea.
Pe alta parte, nici nu mi-as dori o alta motocicleta.

 

Pentru mine, conceptul de motocicleta este acel vehicol pe doua roti despre care stii sigur ca intr-o miime de secunda te poate omori, sau, cel putin, da cu rotile in sus.

Daca vroiam altceva, imi luam un adventure/touring si "dormeam linistit" pe motoreta. Sper sa nu se supere pe mine posesorii de adventure/touring dar pentru mine, motoreta trebuie sa fie cea care te poate omori instant, altfel, n-are nici un farmec mersul pe doua roti.
Mie asta-mi place! Hayabusa este docila, rapida, domola, temperamentala, nervoasa, comoda. Este tot ce-mi doresc de la o motocicleta. Si, daca mie nu-mi place, degeaba este motocicleta X cea mai buna motoreta, cea mai premiata si aclamata.

Nu sunt un om practic atunci cand vine vorba de lucrurile care-mi plac. Dezavantajele motocicletei devin provocari pentru mine.

Imi aduc aminte cum nu mai stiam ce sa fac de durere la incheieturi in primele luni pe ZX6R, dar... eram asa de fericit cand stateam in saua ei, chiar cand eram nevoit sa stau in trafic si-mi venea sa urlu de durere de incheieturi.

 

Cate despre vlogeri de ocazie, iti spun doar atat: fiecare calatorie incepe cu primul pas.
Eu am niste obiective clare (nu sa devin formator de opinie in motociclism) si nu ma las de ce m-am apucat asa cum nu m-am lasat nici de meseria aleasa in anii 2000 cand, la fel, toti spuneau ca n-am nici o sansa.

In viata, sansa si norocul ti-l faci singur imbunatatindu-te si educandu-te continuu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...