Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

Roaga-te sa ii găsești:) conform vlogului tu nu ceri masini si case:)ori ti-ai luat o măsură prea mare, ori ai fost pus pe fuga si nu erau asa importanți în momentul ăla ? :))

2 din cele 4 perechi deja le-am pierdut :( dar mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar a venit NKD la "terminatii aia bosorogi care le curg burtile" :)) Io cand va zic ca si lui ii place :D

Da' acum sincer, prefer o tiganeala cu NKD decat cum se tot alinta @pasagera cu Banditul pe topic aici de te apuca somnu'. Nu stiu cum se face ca tot in libidinoseala o da lumea oricat ne-am chinui sa venim cu hatereala proaspata...

Oare STM ce-o face... o baga flotari si acum? Incep sa ii duc dorul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope

m-a intepat inima cand ti-am citit reply-ul :(

 

 

nu iti merge internetul bine. incearca acelasi link :D

 

iar a venit NKD la "terminatii aia bosorogi care le curg burtile" ) Io cand va zic ca si lui ii place

 

Da' acum sincer, prefer o tiganeala cu NKD decat cum se tot alinta @pasagera cu Banditul pe topic aici de te apuca somnu'. Nu stiu cum se face ca tot in libidinoseala o da lumea oricat ne-am chinui sa venim cu hatereala proaspata...

 

Oare STM ce-o face... o baga flotari si acum? Incep sa ii duc dorul )

incep sa iti fiu simpatic, zi sincer :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai greseste si ei, n-ai vazut in video. Baiatu ala si-a luat Jexxar d-o mie da' era sa pupe un mertan. Bre, Dane, nu-i mai lua bre pe cube, du-i la cursuri ca e pacat si de oase si de moto. Asculta aciisha la astia care le curg burtile, ca faze ca alea se intampla de dooj de ani p-acilea si nimeni nu vrea sa invete din ele, parca fac ambitie...

In rest, draguta saracia aia. M-am tot ciocnit de ei pe internet, dar aparent pt GP6 tot karma lor e mai buna, atat ca e dublu la pret.




L.E.: Titlul videoului ar fi trebuit sa fie : Milimietric :P

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măăă, tu primești comision :D

Bre, Dane, nu-i mai lua bre pe cube, du-i la cursuri ca e pacat si de oase si de moto. Asculta aciisha la astia care le curg burtile, ca faze ca alea se intampla de dooj de ani p-acilea si nimeni nu vrea sa invete din ele, parca fac ambitie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta, băieții fac trafic pe yt cu toate linkurile de le pun pe aici și teasere de genul miss me :))

 

Și reclama negativă e tot reclama, nu? :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măăă, tu primești comision :D

you jelly? :bounce:

 

 

Una peste alta, băieții fac trafic pe yt cu toate linkurile de le pun pe aici și teasere de genul miss me

 

Și reclama negativă e tot reclama, nu?

 

Eh hai. Fix in 10-15views in plus de la burtosii activi de pe topicul asta stateau ei. Trafic fac cand pun pe grupurile alea de FB de dau mii de oameni click.

Aici doar le e dor de noi :D Macar nu te uiti degeaba, in spatele clickbait-ului se mai baga cate un review. Incepe sa se simta schimbarea (binevenita de altfel) in abordari pe video.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kosh, eu ti-am scris pe youtube:

 

"Fiecare conduce ce vrea dar e clar ca tu folosesti Hayabusa altfel decat a fost ea proiectata. Te depasesc masini cu motoare de 1L, ai putea la fel de bine sa mergi cu un scuter de 300cmc. Faptul ca tu ai ales sa mergi cu Busa ca si cu o masina lenta, nu inseamna ca asa e Busa. Busa este si asa, dar este si asa cum o descriu 'ceilalti', adica un cuplu urias, putere fara limita, care trage la fel de la 0-100 ca si de la 200-300km/h, dar care are o inertie imensa cand se apropie virajul, care a suferit intotdeauna la capitolul frane. Nu se compara pe un drum normal virajat cu nicio sportiva, miar sau 600, pentru ca nu poti face cu ea absoluti nimic din ce faci cu sportivele, pentru ca nu ai cum, fizic. Ca pe tine nu te intereseaza pentru ca tu oricum nu mergi asa, asta e alta discutie. E adevarat ca in ultimii ani Hayabusa este aleasa de cei ajunsi mai la maturitate care fac mai mult touring cu ea, dar asta este exact pentru ca la altceva nu se poate folosi, in afara de top speed pentru variantele nelimitate. Iar de cand au aparut alde S1000RR si altele, chiar si la acceleratie in linie dreapta 0-300km/h nu mai este printre cele mai rapide. Asa ca s-a transformat intr-un fel de 'old gentelmen express'..si cam atat."

 

Si in completare, ZX12 nu e chiar balaurul ala de consum daca nu e umblat la el cu power comandere care sa i mai dea inca ceva putere. L aplimbare pe drumuri normale, gen un Bucuresti-Cheia-Siriu-Retur, lua cu un lictru maxim in plus fata de un miar, adica 8 in loc de 7, cam atat. Consumurile alea de 12-20 sunt date asa la cei care dau o liniuta prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt flower power :)

O sa imi dau silința să găsesc vloger români ca sa nu mai fiu offtopic. Ce-mi place cum mă aduci tu pe calea cea dreapta. :)

Zi faina,

Flower-Power

@pasagera, te anunt ca esti off-topic.

Mai bine descoperi internetul pe la romanasi, conform titlului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, fiecare dintre noi folosim motocicletele altfel decat au fost acestea proiectate. Doar cei de la competitii folosesc motoretele fix cu acestea au fost proiectate.
Hayabusa se poate mula perfect pe orice personalitate si still de condus. Trage exceptional din orice treapta.

Faptul ca tu o campari cu un 600 sau un miar, imi spune ca nu intelegi ce inseamna Hayabusa si ptr ce scop a fost creeata.

Oare ai mers minim 300km cu o Hayabusa 99?

Oare tu iti folosesti Zx10-ele asa cum a fost proiectat?

Ca tot vorbeam de "preconceptii" legate de busa...

Ti-am scris si pe yt, uneori, ma depasesc si scuterele.

Acum daca ai Hayabusa, clar nu tre' sa mai lasi pe nimeni sa te depaseasca, drumul trebuie sa fie mereu o competitie cu alti participanti la trafic.

Cu Hayabusa, trebuie sa fii tot timpul primul si sa pleci intodeauna de pe loc ca la liniute.

Musai sa schimbi doar peste 10000 ca sa stie toti ca e strada ta...

 

Tu oare asa circulai cu ZX10-ele?

 

Motocicletele ni le luam cu inima, eu cel putin, nu abordez latura practica a lucrurilor in ceea ce priveste motocicletele.
Nu ma intereseaza ca exista alte motorete mai puternice si mai nervoase, sau tourere mai bune etc.

Mie imi place Hayabusa 1999, mai mult decat atat, imi place cea pe care o am acum.

 

Tu ai avut ZX9, apoi ZX10... nu-mi spune ca ai folosit acel ZX10 asa cum a fost el proiectat...

 

Cat despre ZX12... toti se plang de problema cu consumul. Orice motoreta se poate imbunatati clar. Eu ma refeream la stoc.

Ultima oara cand i-am calculat consumul la a mea, mi-a dat 6.5. Mers si cu 150 pe autostrada.

Dac-as fi mers doar pe autostrada, sigur scoteam 5.9, ca am mai scos odata cand am fost la mare.

Asta cu pasager, sa fim intelesi.


Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Faptul ca tu o campari cu un 600 sau un miar, imi spune ca nu intelegi ce inseamna Hayabusa si ptr ce scop a fost creeata.

Oare ai mers minim 300km cu o Hayabusa 99?

....

 

 

Si care-i scopul pentu care a fost creata Hayabusa? Nu sa bata ZZR1100 si Honda CBRXX1100 si sa fie cea mai rapida motoreta de pe planeta?Nu de aia a ajuns la nivel de cult/icon? Cand te vad cum mergi cu ea intr-a 6 la 120 si te depasesc toate masinile asta imi vine in mine, NU PENTRU ASTA EXISTA HAYABUSA!

 

Am mers putin cu 2 Hayabusa dupa 2008 (pe care o prefer din toate punctele de vedere) si cu una de dinainte de 2008. Concluzia e aceeasi. Motocicleta e intr-o clasa a ei, impreuna cu ZZR1400, niste hyper tourere cam grele, care pot cara si pasager si bagaje in mare viteza! Nu ca un scuter, in mare viteza!

Deci tu poti calari ce vrei,dar review-ul tau despre Hayabusa pentru cineva mai 'huligan' un pic este absolut inutil, nu mergi tare, nu te dai tare pe curbe, tu doar 'stai' mai comod decat pe altceva pe o Hayabusa.

 

Din cele 3 cu care am mers pe mine m-au deranjat vibratiile motorului la 2 dintre ele, se pare ca se poate face ceva in sensul asta pentru ca a 3-a pe care am mers era preparata de TNG si nu mai avea acele vibratii nasoale.

 

Eu consider ca am atins limitele ZX9-lui, chiar daca le-am atins abia dupa ce deja aveam ZX10-le. Iar limita la ZX10,daca o luam in linie dreapta am atins-o aproape la fiecare plimbare, pe curbe cat mai pot inclina si eu in functie de cauciucuri, dar daca 'inchid' si cauciucul fata pe circuit inseamna ca ma inclin destul. Nu sunt la limita dar e de-ajuns. In schimb o filmare nu ar arata niciodata asa, cu toate masinile depasindu-ma iar eu sa fiu pe una din cele mai legendare motociclete din lume tocmai pentru viteza de care e capabila.

 

Evident ca poti calari ce vrei tu pe banii tai si pe placerea ta. Uite ca poti face chiar si review-uri despre Hayabusa asa cum o vezi tu. Dar te rog sa nu te miri daca exista si 'ceilalti' care au alte pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...