Tornada Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Salve! Ce părere și/sau experiențe aveți despre/cu anvelopele all season? Bineînțeles că vorbim despre autoturisme, iar în cazul meu despre unul din clasa compactă. Este evident că iarna nu e ca vara, că anvelopele dedicate de iarnă/vară nu or fi ca cele all season, dar totuși.... Ca și costuri pe termen lung și le face fiecare în funcție de cum și cât conduce. Comoditatea de a nu le schimba de două ori pe an e și ea de luat în calcul. Să nu vorbim de extreme gen drifturi sau șofat de domnișoară. Deci, să fie sau să nu fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 De ce nu o a doua pereche de jante cu anvelopele adecvate pentru anotimpul in cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Eu folosesc de 3 ani AllSeason. Sunt foarte multumit de ele. Asta e modelul AICI si din ce m-am interesat eu la momentul respectiv era marca si modelul ce incalta masinile de interventie (politie, pompieri, salvare) in Cehia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Ieși mult mai câștigat cu seturi dedicate anotimpului. Doar la offroader am folosit All season dar acolo am avut in vedere și alte aspecte gen tracțiune, viteza, km făcuți pe an dar și in condițiile astea am preferat o marca de top. Atenție mare la modul in care vei folosi masina cu all season. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 (editat) Eu am pe masina jante pe 17 - 205/50/17. un cauciuc e peste 550-600 lei... Anul trecut am gasit pe OLX niste caucicuri pirelli all season noi la jumatate de pret fata de magazine. Am vandut jantele de tabla cu cauciucurile destul de vechi cu 200 euro si cu 1200 lei am luat 4 bucati all season noi Am renuntat la cauciucurile de iarna - vara pentru 1.lipsa spatiudepozitat 2. la un rulaj de 10.000 an caucicurile nici nu apuca sa se toceasca ci mai degraba imbatranesc si esti obligat sa le schimbi.. 3. costuri cu echilibratul a 8 cauciucuri cel putin 1 data la 2 ani 4. masina arata total diferit cu jantele de aliaj Am utilizat caucicurile all season 1 iarna si sincer nu am observat nicio diferenta fata de cele vechi de iarna... Le-am schimbat luna asta cand am facut revizia anuala (de pe spate pe fata) si o sa le folosesc asa.. Cand se tocesc astea o sa iau un rand de iarna si in toamna le pun pe fata si in primavara le mut pe spate. Editat Septembrie 18, 2018 de cosmin tudor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Eu am Debica All season pe mașina de zi cu zi, până acum nimic de reproșat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 18, 2018 Autor Share Postat Septembrie 18, 2018 Pe mine ma ingrijoreaza mai mult vara decat iarna aceste anvelope all season! Si ma refer la franare, zgomot la rulare si pur si simplu rezistenta la viteze de autostrada (pe afara poate)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 (editat) Pe mine ma ingrijoreaza mai mult vara decat iarna aceste anvelope all season! Si ma refer la franare, zgomot la rulare si pur si simplu rezistenta la viteze de autostrada (pe afara poate)! Zgomotul e normal, nu aud ceva deosebit față de cele de vara, frânarea e buna, poate un pic la virajele luate la limita să simți că nu au aderenta celor de vara, dar aici vorbim de limita, nu de mers normal. Eu nu pot sa le reproșez nimic. Într-adevăr ideal ar fi doua seturi vara-iarna dar la stilul meu de mers și km pe care ii fac cu ea nu merita. Vara asta am fost și în Grecia cu ele, autostrada mare parte și s-au comportat foarte bine. Am înțeles că cele mai bune sunt Michelin crossclimate. Editat Septembrie 18, 2018 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Pe mine ma ingrijoreaza mai mult vara decat iarna aceste anvelope all season! Si ma refer la franare, zgomot la rulare si pur si simplu rezistenta la viteze de autostrada (pe afara poate)! Folosesc Michelin Crossclimate pe 4 masini din firma. Sunt foarte bune. Nu se circula la limita, nu offroad sau nameti de zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Am experimentat doua ierni cu Michelin CrossClimate: - rulaj total 45 k - vara f bine - ploaie f bine - iarna fara zapada 9/10 - I zapada 9/10 - II zapada 8/10 Consider ca daca tin 2.5 ani deja e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Am mers multi ani cu anvelope dedicate... cele de vara sunt bune vara, cele de iarna iarna, e clar. Cele all season nu sunt excelente niciodata. Dar sunt ok la mers normal, fara sa le fortezi. Tot din considerente de spatiu de depozitare si pt ca imbatraneau degeaba anvelopele am trecut si eu la all season. F mult nu am apucat sa merg cu ele, dar pe vreme calda pierdeau aderenta putin mai rapid ca cele de vara (normal totusi), erau mai moi si scartaiau pe curbe luate mai tare, nu erau cu mult mai galagioase dar asta tine si de marca. Pe actuala masina am tot all season, dar sunt si all terrain... deci nu prea am cum sa compar cu anvelopele pt turisme. Per total, le recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Se recomanda doar in cazul unui buget foarte, foarte redus, in rest nu exista așa ceva. Anvelopele de vara sunt una, cele de iarna sunt alta. Fiecare cu treaba lor. Cele all season nu se pot compara nici de departe cu ceva de iarna (nu anvelopele din Auchan sau Selgros) pe zăpada, sau cu ceva de vara, in Iulie la 40 grade (la fel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Poate te ajuta asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Am folosit de-a lungul anilor (domiciliu in Bucuresti; nu prea am mers pe la munte iarna): Debica Navigator (Dacia 1400) - slabe in orice conditii conform cu pretul Dunlop SP4 (185/65/15) - bune pe zapada, aproape la fel ca cele de iarna; aluneca pe asfalt ud vara Goodyear Vector 5 + (185/65/15) - cam slabute si in zapada si vara Goodyear Vector 4 seazon (185/65/15) - acceptabile in zapada; foarte bune pe asfalt iarna/vara Dupa astea am pus mana pe un set complet Michelin Alpin si am zis ca-mi bag * in ele de all seazon! Pentru vara folosesc acum Continental Premium Contact; comparatiile sunt fata de acestea si Alpin iarna. Concluziile mele: In primul an de utilizare sunt bune atat iarna cat si vara; problemele apar din a doua iarna cand au deja ceva rulaj Avantaje: - in iernile blande; cand vine cate o zapada pe nepregatite; cand pe acasa e cald si trebuie sa faci un drum la Suceava... Dezavantaje: sunt mai grele si mai scumpe; diferentele de performanta fata de cele dedicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 (editat) Pana la urma depinde ce faci cu masina. Daca e un catâr cu care mergi cateva mii de km pe an, eventual cand nu poti pe 2 roti, sunt o solutie buna. Daca bagi km tot anul, faci drumuri extraurbane, cateva mii vara pe autostrada spre Grecia, iarna la schi in Austria etc. solutia e sa ai anvelope dedicate sezonului, si e si mai rentabil. Cunosc pe cineva care e incantat de Crossclimate, are de vreo 2 ani si pe masina lui (cu care alearga ceva km) si pe a sotiei. Sunt curios cum vor rezista in timp. Am mers cu masina lui pe uscat vara si se comporta decent, iarna il cred pe cuvant ca se descurca. Dar au costat 4 buc pe 16' aproape cat 2 seturi ale mele vara 17' + iarna 16' (alea de vara mai de buget, iarna Nokian WR A4 care mi s-au parut senzationale in zapada). Cea mai nefericita varianta e utilizarea anvelopelor de iarna tot anul, sunt destui care fac asa pt ca legal esti obligat doar iarna sa ai anvelope adecvate, vara poti merge cu orice. Pe langa ca le distrugi ruland pe uscat la temperaturi ridicate, nu ofera nici o siguranta la franare de urgenta sau schimbare brusca de directie. Editat Septembrie 19, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Se recomanda doar in cazul unui buget foarte, foarte redus, in rest nu exista așa ceva. Anvelopele de vara sunt una, cele de iarna sunt alta. Fiecare cu treaba lor. Teoria e corecta, însă știu oameni cu bugete care merg cu gume (premium ce-i drept) de iarna tot timpul anului din rațiuni pur de lene. Și faptul ca nu li se pare ca ar frâna prost la 45 de grade. Întrebare pentru inițiator: porți iarna bocanci și vara converși? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Pt femei exista niste chestii care cica ar fi cizme de vara. Eu am intrebat daca sunt si sandale de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Ce părere și/sau experiențe aveți despre/cu anvelopele all season? Deci, să fie sau să nu fie? Sa nu fie. Pt ca reparatia masinii (nu mai zic de cei dinauntru) costa mai mult ca bani&timp&deranj decat inca un set de gume + lenea de a le schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 No offence, dar anvelopele all season din video par mai curand de vara, din alea eco... Nexen Nblue 4 season, pe care le luasem la vechea masina, aveau profil aproape ca cele de iarna si erau moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Colectia primavara - toamna de la Telly Savalas nu se demodeaza niciodata! » Post actualizat in 19 Sep 2018 10:24 ...merg de 6 ani foarte bine si nu le schimb nici anu care vine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Ce va place sa exagerati ...sa explodati kktu. Pt un mers normal , repet normal , sunt foarte bune . Care se stie cu musca pe caciula ca o mai frige , atunci da ...opinci dedicate . Consideri ca distanta de franare pana la 0 este aceeasi in conditii de mers normale indiferent de ce anvelope folosesti ? De asemenea, chiar nu o sa o frigi niciodata ? O depasire, o curba mai stransa decat credeai, graba ca te-au taiat nevoile etc... Da, poate nu o sa ai nevoie vreodata de ce-ti ofera in plus guma dedicata. POATE. Sau poate chiar maine vei avea nevoie. Eu consider ca nu merita riscul. Sa nu mai vorbesc de morcovul pe care il ai permanent stiind cu ce esti incaltat si ca trebuie sa mergi asa mai catinel ca sa nu faci buba... Dar na, alegerea fiecaruia. Ca si cu gumele moto... las' ca nu mi se intampla mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosT Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Eu am BFG TA/KO, all seasons all terrain, sunt deja cinci ani de cand le folosesc si ma declar foarte multumit de ele. Cum s-a spus si mai sus daca nu le fortezi in conditii extreme atat vara cat si iarna, chiar nu ai probleme. Ba chiar m-am aflat in situatii delicate (vara/iarna) unde am strans ceva din poponet in situatiile respective... insa s-au comportat mai mult decat onorabil. Ce-i drept din cauza profilului sunt cam zgomotoase pe asfalt la viteza mai mare, insa m-am obisnuit. Surpriza a fost prima iarna cand ma gandeam ca o sa-mi dea ceva de furca (ele fiind mai mult de macadam and stuff), dar ma repet au fost brici... mai mult de atat nu am ce sa cer. Acum tine de fiecare cum prefera, buget, stil de condus... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 is bune dar nu exceleaza la nimic. Sau nu puteti intelege fraza ? Dpmdv sunt geniale. @john. ale mele is AT-uri. Un fel de Fazer FZ6, bun la toate AT = All Terrain or..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Mergi si cu astea tare , franezi si cu astea bine . cu ce "masina" faceai operatiunile astea? intreb pentru un prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 (editat) Ce kur au bfg AT, MT urile sau in kurând și simexurile de pe Off-roadere cu pușcăriile de All season de pe turisme? Ma rog, n-am pretenții. Editat Septembrie 20, 2018 de verssatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.