Lipstick Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Salutare! Mobra asta am luat-o in iunie cu 0 km si azi am sarit de 5000 de km. Acum doua saptamani am obs ca s-a aprins pt cateva secunde ledul la ulei. Cand am verificat nivelul de ulei... era la limita minima. Am completat cu vreo 100 ml si asta a fost. Azi, dupa vreo 500 km de la acel refill, aceeasi poveste. A trebuit sa mai adaug vreo 50 ml de ulei. E prima data cand am de a face cu motoare cu racire pe aer. E ceva normal sa dispara ulei atat de mult? Cine mai are modelul asta (sau similar) s-a confruntat cu astfel de probleme ? Multumesc anticipat pentru eventuale pareri on-topic! Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 ne zici si noua cum masori uleiu?dupa specificatiile producatorului?la cald rece etc....pozitia mobrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 vezi in manual , acolo scrie cat are voie sa consume , banuiesc ca-l ai din moment ce ai luat-o de noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Septembrie 23, 2018 Autor Share Postat Septembrie 23, 2018 ne zici si noua cum masori uleiu?dupa specificatiile producatorului?la cald rece etc....pozitia mobrei? Salut, Teby! L-am masurat asa cum scrie la cartea ei. Pornit motorul pt circa 5 min, lasat sa se aseze inca vreo 10, in pozitie verticala pe teren plan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 I-ai facut rodajul cum scrie in manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Septembrie 23, 2018 Autor Share Postat Septembrie 23, 2018 I-ai facut rodajul cum scrie in manual? Da, chiar am fost foarte atent la aspectul asta. De-asta ma si mir de consumul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Noua, garantie, dusa direct la yamaha. De ce mai dai cu presupusul? Sa iti spuna ei cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 24, 2018 Admin Share Postat Septembrie 24, 2018 Mie mi se par foarte mici cantitatile de ulei cu care ai completat. De pilda la K12LT cantitatea intre minum si maxim este de 800 ml. Tu ai pus extrem de putin, 50 ml este cat un paharel de tuica, motorul este si nou si poate avea ceva consum pana se lasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Completeaza pana la limita maxima (fara a o depasi) si nu pana se stinge ledul de avertizare. Sa nu o duci cu asa putin ulei in service la Yamaha ca se pot lega de tine daca e o problema, ca ai mers cu nivelul de ulei prea jos. In manual scrie clar ca trebuie sa verifici uleiul ca si utilizator, deci nu pot fi ei trasi la raspundere pentru asta. Eu cand mi-am luat masina noua acum doi ani, primii 2000 de km mi-a mancat ceva ulei, si consuma cam mult, apoi s-a remediat. De la reprezentanta mi-au spus ca e normal pana se aseaza segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 (editat) Ce masina era aia? Sunt doar curios. In manual ar trebui sa fie specificat consumul maxim de ulei acceptat. Nu ai schimbat niciodata uleiul in +5000km? Poate fi si uzura uleiului o cauza, mai ales la un motor racit cu aer. Editat Septembrie 24, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 apropos, daca producatorul considera ca un motor (auto/moto) poate consuma sa zicem 500ml la 1000km, poti cere remediere pe baza garantiei sau este considerata acceptabil consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 (editat) apropos, daca producatorul considera ca un motor (auto/moto) poate consuma sa zicem 500ml la 1000km, poti cere remediere pe baza garantiei sau este considerata acceptabil consumul? La Golf V GTI in manual era trecut ca normal un consum de pana la 1l / 1000 km. Am avut masina de noua, pana la 120.000km cand am vandut-o am bagat 40L ulei doar completare . Consuma cam 1L la 3000km. Nici vorba de remedieri in garantie, am reclama inclusiv in scris la momentul respectiv, pana la urma m-am resemnat si stateam mereu cu 1L ulei in portbagaj. Editat Septembrie 24, 2018 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Pai tocmai de aia si scrie, sa scape de griji! Era un banc: posesorul de passat ar mai fi mers, mai avea 1/2 de rezervor cu motorina. Dar i s-a terminat uleiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Imi iau Trabant... ala consuma cam tot atata ulei la 1000km.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 La Golf V GTI in manual era trecut ca normal un consum de pana la 1l / 1000 km. Cred ca in toate manualele tdi-urilor scrie la fel. Asa scrie si la polo dar, din fericire, nu consuma ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Pai tocmai de aia si scrie, sa scape de griji! Era un banc: posesorul de passat ar mai fi mers, mai avea 1/2 de rezervor cu motorina. Dar i s-a terminat uleiul! Maximmmmm!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 in 5.000 de km nu i-ai schimbat deloc uleiul? Ar fi trebuit sa ii faci primul schimb la 1.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 (editat) Salutare! Mobra asta am luat-o in iunie cu 0 km si azi am sarit de 5000 de km. Acum doua saptamani am obs ca s-a aprins pt cateva secunde ledul la ulei. Cand am verificat nivelul de ulei... era la limita minima. Am completat cu vreo 100 ml si asta a fost. Azi, dupa vreo 500 km de la acel refill, aceeasi poveste. A trebuit sa mai adaug vreo 50 ml de ulei. E prima data cand am de a face cu motoare cu racire pe aer. E ceva normal sa dispara ulei atat de mult? Cine mai are modelul asta (sau similar) s-a confruntat cu astfel de probleme ? Multumesc anticipat pentru eventuale pareri on-topic! Asfalt uscat!!! Nu cred ca are legatura cu racirea pe aer cat are legatura cu uleiul folosit raportat la tipul de motor(adica la tolerantele acestuia).Eu cu boxerul meu (tot asa luat de nou) tot asa racit pe aer, si schimbat uleiul la 10.000km pe vremea cand mergeam mult pe sosea, consuma maxim 500ml la 10.000km si asta la mers smucit, uneori la 10.000km pur si simplu nu era nevoie sa completez. Cum a zis si LUV nu cred ca intre minim si maxim sunt doar 100ml. Ca sa iti argumentez voi da exemplele urmatoare racite pe aer. Yamaha XT125R capacitate ulei 1l, marja pe joja minim maxim 250ml. BMW R1200R capacitate ulei 4l, marja pe ochiul de vizitare minim-maxim 500ml. In mod normal un motor racit pe aer functio eaza cu 15w50 20w50. In manualul motocietei tale trebuie sa scrie exact tipul de ulei necesar. Editat Septembrie 24, 2018 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Mi se pare foarte ciudat ca primul schimb sa fie facut asa tarziu. Majoritatea motoarelor racite cu aer au primul schimb rapid, gen 1000 maxim 2000 km... Vezi sa nu pierzi garantia... Eu la Wildstar XV1600 (racit cu aer) merg cu 10W40, deci subtire, si nu consuma gram... O zi buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Eu din toate atelajele motorizate cu patru, doua (sau niciuna) roti, mai mult de ~300ml la DR-uri (350 si 650) nu am avut de completat. La auto am schimbat la 12-15kkm uleiul si nu am avut cazuri de consum ulei care sa necesite completare intre schimburi (autoturismele le-am avut in proprietate/utilizare cate 4 ani in medie si utilizari aprox 25kkm pe an) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 in 5.000 de km nu i-ai schimbat deloc uleiul? Ar fi trebuit sa ii faci primul schimb la 1.000 km. Salut, primul schimb l-am facut la 1600 km, cum cere producatorul. Si nu au fost probleme. Ele au aparut pe la vreo 4500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 (editat) Salut, primul schimb l-am facut la 1600 km, cum cere producatorul. Si nu au fost probleme. Ele au aparut pe la vreo 4500 km.Totusi, ce fel de ulei recomanda Yamaha sa folosesti? Ce fel de ulei a fost pus in motocicleta cu adevarat la ultima revizie? Conteaza chestiile astea. Editat Septembrie 24, 2018 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 Totusi, ce fel de ulei recomanda Yamaha sa folosesti? Ce fel de ulei a fost pus in motocicleta cu adevarat la ultima revizie? Conteaza chestiile astea. Yamaha recomanda Yamalube, binenteles, 10w40. La service i-au pus Motul 10w40. Overall, inteleg ca nu e tocmai ok ce se intampla si ar trebui investigat mai serios. O sa iau legatura cu service-ul sa faca o verificare. Multumesc pentru opiniile voastre! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Eu am mers pe Yamalube 20w50. La prima revizie mi-au pus Putoline.L-am dat jos imediat, deoarece la prima pornire din zi a motorului, il auzeam cum bate. Am comandat Yamalube si s-a rezolvat problema. Oricum, mi se parea ca intra si mai greu putin in viteze. As zice sa schimbi uleiul si sa pui Yamalube. Acum ca se mai raceste vremea, poti sa pui tot 10W40, dar vara eu tot 20W50 as pune. E mult prea cald la noi in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lipstick Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 Eu am mers pe Yamalube 20w50. La prima revizie mi-au pus Putoline.L-am dat jos imediat, deoarece la prima pornire din zi a motorului, il auzeam cum bate. Am comandat Yamalube si s-a rezolvat problema. Oricum, mi se parea ca intra si mai greu putin in viteze. As zice sa schimbi uleiul si sa pui Yamalube. Acum ca se mai raceste vremea, poti sa pui tot 10W40, dar vara eu tot 20W50 as pune. E mult prea cald la noi in tara. Multumesc mult pt sfat! La primavara o sa ii pun ceva mai vascos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.