adrianm Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 E a treia oara cand am benveu, inca un junghi mic, seria unu. Retraiesc senzatia aia de vedeta cand toti cei care vin din fata te privesc cu individie curioasa in angel eyes iar aia din spate tin toti mortis sa mearga la un metru (eventual sa-i raporteze lui mitzilinda in direct "moa' ma tin de un benveu, am depasit un benveu!" ). La Paris duminica 4 feb 2024 s-a votat in dujmanie legea anti-suv care prevede scumpirea de trei ori a tarifului pe ora de parcare pt suv (suv = electric peste 2 tone sau ice, hibrid peste 1.6 tone). Plin de pr0sti si de frustrati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Acum 7 minute, adrianm a spus: scumpirea de trei ori a tarifului pe ora de parcare pt suv SUV-ul este o aberatie, eu as interzice productia lor. Si nu sunt neomarxist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Acum 12 minute, Nguyen a spus: SUV-ul este o aberatie, eu m-am saturat de masini joase, la care in fiecare saptamana ii rupeam un spoiler sau aparatoare din partea inferioara ceva jeep mare si inalt nu am vrut asa ca aia cativa cm mai multi la garda de sol erau fix bineveniti deci SUV pt mine, my2c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Exista si Crossover-e,deci se poate fara basculantele numite suv-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Acum 9 minute, apriliacluj a spus: eu m-am saturat de masini joase, la care in fiecare saptamana ii rupeam un spoiler sau aparatoare din partea inferioara ceva jeep mare si inalt nu am vrut asa ca aia cativa cm mai multi la garda de sol erau fix bineveniti deci SUV pt mine, my2c Un cross-over impaca si capra si varza. De obicei nu sunt mai lungi decat o Skoda Octavia dar ai garda inalta la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Chiar acum, Ruginel a spus: Un cross-over impaca si capra si varza. De obicei nu sunt mai lungi decat o Skoda Octavia dar ai garda inalta la sol. Am postat deodata. Vezi tu,la noi e moda aia cu "cata masina primesti de banii aia". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Pai stai asa, X4 e mai scurt cu juma de metru decat Superbul, sau un A6. Deci e masina mai mica. Atunci care dintre ele e vapor, autobuz, bascula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Am avut vreo cateva Skoda Scout, mi s-a parut o masina buna. Greutatea ei la gol este 1608kg deci dupa clasificarea lui Anne Hidalgo (primareasa Parisului) este un suv. Dupa Paris, multi se vor alinia din motivele de mai sus (pr0stia si frustrarea) plus lacomia si oportunismul primarilor. Nu vad niciun motiv rezonabil pt a taxa suv ul doar pt ca apasa mai tare pe locul de parcare Acum 36 minute, apriliacluj a spus: Pai stai asa, X4 e mai scurt cu juma de metru decat Superbul, sau un A6. Deci e masina mai mica. Atunci care dintre ele e vapor, autobuz, bascula? Exact! Desi dpdv al parcarii jeneaza aia mai lunga, o taxeaza pe aia mai grea si mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 (editat) Mașina mare compensează putzu mic! On topic: fwtu-i sgr-u' mă-sii! 0.5 lei plătiți pt orice pet, doză, plm, și când mă duc cu sacoșa cu ele goale nu merge aparatu'! Și asta de vreo 3 ori într-o săptămână. Azi n-am mai rezistat și am făcut revoluție la lidl, a venit șefu' și până la urmă mi le-a luat la casă și mi-a dat . Nu bon/voucher, ca$h! Pariu că o să se revoluționeze și alții, s-au manifestat deja niște fani, și o să steagul comercianții când or veni toți cu clondirele sătui să le țină bibelouri în casă. Altă măsură ciolăkiană încununată de succes asta cu reciclarea! Editat Februarie 6 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Da da, pixxda mamei lor cu aceste extra 50 de bani pe orice sticla, pet, etc!!!! _______ 1 oră în urmă, adrianm a spus: Exact! Desi dpdv al parcarii jeneaza aia mai lunga, o taxeaza pe aia mai grea si mai inalta. Idiotenie... Dar daca la Paris o vor implementa, sigur si noi o vom implementa intre primii, ca doara suntem muuuult mai catolici decat Papa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Acum 4 ore, apriliacluj a spus: eu m-am saturat de masini joase, la care in fiecare saptamana ii rupeam un spoiler sau aparatoare din partea inferioara ceva jeep mare si inalt nu am vrut asa ca aia cativa cm mai multi la garda de sol erau fix bineveniti deci SUV pt mine, my2c Aversiunea mea fata de SUV e motivata de inutilitatea acestor masini care sunt folosite preponderent in orase. Sunt scumpe, mari, grele, poluante, etc... foarte rar sunt folosite pentru abilitatile lor pe drumuri proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 (editat) Unii se simt 🫅🫅 șoselei când privesc lumea de la înălțimea patrupedei (care eventual decât arată a "gip" dar e 4x2 ), altora cică le trebuie spațiu (care oricum e mai mare într-un break sănătos), și extrem de mulți au impresia că mai mare = mai sigur (îi și aud: "pt copil"). Cert e că producătorii au speculat la mare artă complexele și frustrările clientelei și au făcut cacarumbele astea care majoritatea sunt platforme de hatchback-uri cocoțate, de unde și mai puțină siguranță activă. Editat Februarie 6 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Statistica spune că SUVurile au început să crească în lățime cu 2 cm pe an și asta deranjează parcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 (editat) Toate mașinile au crescut, uită-te la VW Golf care a apărut în anii '70 și modelul actual, la Ford Fiesta, la BMW seria 3, la ce model cu mai multe generații vrei tu! E ca în reclamele la mașini americane din anii '70: "new 1972 model, bigger, longer, wider!" (Noul model 1972, mai mare, mai lung, mai lat!). Editat Februarie 6 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 (editat) Vedeam la teve că in ultimii 20 de ani mașinile s-au îngreunat in medie cu 300kg de la 950kg (1999) la 1250kg (2019). Pun pariu că oițelor pariziene care au votat cu mânie proletară contra suvului nu le-a trecut o clipă prin cap că Audi A4, BMW Seria 3, Volvo v70 sar de 1600kg (ba chiar de 1800kg). Editat Februarie 6 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Acum 10 minute, adrianm a spus: BMW Seria 3 1575 kg masă proprie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 (editat) Acum 18 minute, ENEOS a spus: 1575 kg masă proprie. 320d xdrive 2015-2020 are 1610kg. https://www.caroom.fr/fiche-technique/bmw/3-series/51390-berline-320d-xdrive-steptronic-190-cv Editat Februarie 6 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Numa' x-drive-ul are ~100! Ăla își merită soarta, în găleată cu suv-urile să-l bage! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 6 Share Postat Februarie 6 Ce-aveti, bre, cu SGR-ul? E bun. Daca implementarea la lidl e proasta, asta e alta poveste. Probabil o sa o rezolve. Dar el, ca idee de reciclare, e bun. Eu astept si continuarea. Adica reciclarea bidoanelor de detergenti, de ulei auto, etc. Plus cauciucurile, sa-ti returneze cativa lei pe fiecare cauciuc adus inapoi. Ca m-am saturat de cata mizerie vad la fiecare iesire enduro, pe albiile paraielor. Arunca satenii si drujbasii totul in parau, de la cauciucuri la orice pet. Daca vi se pare ca e greu sa duceti inapoi pet-ul, hai prin satele mai retrase, alea gen "Fierbinti". Sa vedeti ce e in garla lor. Si apoi poate veniti cu alte idei de a stopa taranimea sa arunce totul "la garla". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Februarie 7 Share Postat Februarie 7 Pe vremuri ca individ veneai cu plasa ta și luai doar sticle și borcane de sticlă, pe care oricând le dădeai la schimb sau la centrul de reciclare. 2lei/sticlă, 3lei aia de "șampanie". Simplu. Cărai nițel. Super "ecologic" nici o mizerie nicăieri. Firmele cărau totul în navete, date la schimb. Dar erau "comuniști depășiți". Acum, ca firmă ai așa: 1. Gunoi menajer. Un contract de ridicare. Odată pe săptămână. 2. Aluminiu reciclabil. 3. Cartoane reciclabile. 4. Plastic reciclabil. 5. Sticlă reciclabilă. Astea 4 alt ridicător. Le prestezi și se ridică la kg. Presă, locuri de depozitare separată. Vine de 2 ori pe săptămână. 6. Sticle returnabile în navete. Astea specifice cu diverși furnizori. SGR-uri... 7. Aluminiu returnabil. 8. Plastic mare returnabil. >0.7l 9. Plastic mic returnabil. <0.7l Toate intacte, neîndoite. Nu găsești încă ridicător autorizat. Le bagi în preț, le presezi și le reciclezi la kg, dar în contabilitate nu te descarci de ele și astfel "nu salvezi planeta"... Deci dacă ai "o gogoșerie" oficial ai nevoie de 9 tomberoane diferite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 7 Share Postat Februarie 7 Acum 8 ore, mircea.cazachevici a spus: Daca vi se pare ca e greu sa duceti inapoi pet-ul Nu, doar că de 2 ori am plecat înapoi cu sacoșa pt că nu mergea aparatul! A 3-a oară n-am mai răbdat. Ți se pare normal să plimb pet-uri și să țin holul ocupat cu ambalaje? Mie nu. Acum 3 ore, September a spus: oficial ai nevoie de 9 tomberoane diferite Da, 17 tomberoane... Și operatorul de salubritate presează tot la grămadă într-o singură mașină cu un singur compartiment. Curat murdar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 7 Share Postat Februarie 7 Ie dă firmă, boss! a3ZV8B8_460svvp9.webm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 7 Share Postat Februarie 7 Acum 11 ore, Penetru a spus: Statistica spune că SUVurile au început să crească în lățime cu 2 cm pe an și asta deranjează parcarea. Realitatea spune acelasi lucru, unde parcheaza doua SUV-uri a treia masina nu mai are loc. Am un vecin care are un X5, l-am intrebat ironic (dar nu s-a prins) cum se descurca cu el pe drumuri forestiere/offroad si a zis ca nu nebun sa bage masina pe coclauri ca isi bate joc de ea... cum am zis mai sus, foarte putini folosesc SUV-uri pentru drumuri proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 7 Share Postat Februarie 7 Acum 1 oră, Nguyen a spus: Realitatea spune acelasi lucru, unde parcheaza doua SUV-uri a treia masina nu mai are loc. Am un vecin care are un X5, l-am intrebat ironic (dar nu s-a prins) cum se descurca cu el pe drumuri forestiere/offroad si a zis ca nu nebun sa bage masina pe coclauri ca isi bate joc de ea... cum am zis mai sus, foarte putini folosesc SUV-uri pentru drumuri proaste. Eu am un cross-over care bate spre SUV ca aspect - dar nu este. Este mai scurt decat o Skoda Octavia cu 250 mm, mai lat cu 26 mm, si mai inalta cu 160 mm. Greutatea: Octavia are 1350 kg iar a mea are 1390 kg. Ca aspect in trafic trece ca SUV? Da! Este? Nu! Mi-as lua Octavia in locul masinii actuale? Niciodata. In primul rand ca este VAG si am o oroare fata de ingineria germana moderna, fie ea auto sau moto iar in al doilea rand garda mare la sol este ceva minunat, alaturi de apa calda si mersul pe jos. Ma mai duc la pescuit iar cand o iau pe coclauri prefer sa nu las evacuarea pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 7 Share Postat Februarie 7 Acum 57 minute, Ruginel a spus: garda mare la sol este ceva minunat Daca ai nevoie, da, e minunata dar daca nu ai nevoie e doar un ban cheltuit in plus. Iti dau exemplu cu Skoda mea, am cumparat-o automata pt ca avem traficul asta nenorocit dar mie imi plac mai mult cutiile manuale. Am platit 2800 euro in plus numai ca sa fie automata (asa era pachetul), daca nu as fi avut nevoie de automata aia 2800 de euro ii puteam folosi pt altceva. Problema cu SUV-urile este ca majoritatea si le cumpara doar ca sa impresioneze, nu ca sa le foloseasca pt garda la sol mai mare si abilitatile offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.