Beatrice Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 Cer un sfat de la cunoscatori: ce pick-uri de dimensiuni mai mari avem si noi pe aici, si mai ales, pe benzina? Bena la un Hilux, Amarok, L200, Ranger, cu extra-cabina (nu double, ci una si jumate) este undeva pe la 1.5m-1.6m in cele mai bune cazuri, si toate diesel... Eu as avea nevoie de ceva pe la 2m, sau mai mult daca se poate, si pe benzina, ceea ce se pare ca e imposibil prin Europa. Exista asa ceva si mi-a scapat mie? Din pacate, nici nu se pot importa alte modele, cum ar fi Toyota Tundra care are 2m, sau Ford-uri F... Ca ultima optiune ar fi de luat ceva second de prin Europa, dar chiar si asa, sunt doar cateva modele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 cred ca Tundra la cei 5.3 L ....cam iese din calcul. impozitul este SF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 22, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2018 Astea sunt toate autoutilitare, deci 100E impozitul e lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 VW Amarok single cab are bena de 2.2m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 22, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2018 Acum 2 minute, caracterincompatibil a spus: In cazul tau o camioneta cu 2/4 uși,are bena suficient de lunga pentru lungimea mobrei Pai moto are cam 2.25m... Acum 1 minut, yoyo_man a spus: VW Amarok single cab are bena de 2.2m Cu single cab ar merge, dar mai am nevoie de o bancheta mica in spate, de aceea am zis 1+jumatate sau extra cab. Cu single, chiar nu pot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 Tundra: https://www.olx.ro/oferta/toyota-tundra-4x4-IDbGvR7.html#5f1378e7a0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 (editat) Poti face la orice pickup care iti place un sistem sa o ridici cu roata din fata pe plafonul cabinei. Dar de ce un pick up si nu un van ? Editat Noiembrie 22, 2018 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 (editat) Sa-ti iei pickup doar ca sa plimbi mobra mi se pare risipa de bani. Exista remorci dedicate moto la cateva sute de euro peste care mai pui pretul carligului de remorcare. Editat Noiembrie 22, 2018 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 Acum 36 minute, marcone a spus: Sa-ti iei pickup doar ca sa plimbi mobra mi se pare risipa de bani. Exista remorci dedicate moto la cateva sute de euro peste care mai pui pretul carligului de remorcare. pai si cine mai pune film pe failarmy ca a cazut cu trotineta incercand s-o suie in cazanu necarosat? nici in duba nu e neaparat facil de urcat si diferenta de nivel e mult mai mica ... io propun helicopter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 22, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2018 (editat) 1 oră în urmă, Thomas a spus: Tundra: https://www.olx.ro/oferta/toyota-tundra-4x4-IDbGvR7.html#5f1378e7a0 Merci, o sa trec sa o vad Cand am cautat eu acum o luna nu am gasit nimic de genu'... Ideea e ca vreau sa plec. Am stat si am analizat mult care ar fi cea mai buna solutie pentru carat cele mai importante lucruri pentru mine: catei + moto si cateva bagaje. De aceea trebuie un extra cab si nu pot lua un single... Pentru pick-up o sa fac urmatoarea chestie: Am ales pick-up pentru ca la un moment dat o sa iau un 5th wheeler si ala numai asa se poate atasa. Plus ca poti adauga tot felul de rack-uri si de accesorii, plus ca trebuie sa fie un 4x4 pe care sa ma pot baza pe drumurile pe care le am eu in vedere... Am ales Toyota pentru ca are o cita de piata foarte mare, deci pot gasi piese mult mai usor si oricum este relativ usor de umblat la ea. Iar Tundra pentru ca este cam cea mai mare de la ei si cred ca un 4.6 sau un 5.7 are destula putere sa care si sa intre pe off. Plus ca este facuta exact pentru state, ceea ce e un plus ca vad aia ceva cunoscut... Sper sa reusesc sa iau ceva din Romania, chiar daca second, pentru ca din pacate de nou nu pot sa iau nimic de genu' asta... Alta varianta ok ar fi un Ford F, dar la noi se pare ca 3 :)) Si pluc ca in Ford parca nu am asa mare incredere... Becule, lasa vrajeala, cu trotineta pot sa cad si daca dau de o denivelare in asfalt, nu-i aia problema. Si oricum, nu-s fraiera sa ma chinui, imi fac o chestie automata, muncim cu cap, nu cu muschi. Editat Noiembrie 22, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 chestia aia "automata" din film nu e chiar asa usor/ieftin de facut daca tot zici sa muncesti cu capu mai bine incearca sa pornesti cu ceva realizabil... un transporter 4motion gen... cu air suspension si alte cateva modificari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 22, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2018 (editat) Asta a fost prima optiune acum ceva vreme, dar nu vreau sa merg cu duba, plus ca nu am atata incredere pe offroad, mi se pare ca se rastoarna mai usor. Oricat o inalti, nu o sa faca niciodata ce face un SUV/Pick-up. Plus ca apoi cand o sa trebuiasca o rulota, trebuie una de remorcat, pe cand un 5th wheeler care este mult mai stabil, dar se poate monta numai pe pickup. Chestia aia automata costa undeva pe la 2500-3000$, deci eu sper sa scap cu un 3500E... E o treaba misto pentru cei care aveti pick-up si vreti sa carati un motor mai mare... Se poate sa o faci si mai ieftin de atat, dar timp cat pierzi cu proiectarea si cu banii pe manopera si piese, tot acolo ajungi... https://www.discountramps.com/power-lift-motorcycle-ramp/p/RAMPAGE/ http://www.rampagelift.com/ PS: Si din duba nu poti sa adormi cu ochii la stele, ca hipiotii Editat Noiembrie 22, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 Iveco 4x4? Cabina dubla, platforma, garda la sol.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 (editat) Nu-i masina ca Iveco Nici la deal si nici la peco! Iveco va fi camion Cand si italianu' va fi om 4x4 cu bena nu este suv, ci utilitara 100%! Si, dpmdv, nici cel mai potrivit vehicul pt transportat mobre & stuff, mai mult o căruță de rednecși. Ma refer si la comportamentul pe drum, mai apropiat de al unui camion decat de al unui turism, la bena deschisa in care nu poti lasa orice etc. Drept ca am si niste amintiri neplacute legate de luneta unui copârșeu de Navarra care a gasit de cuviinta sa se desparta de restul pe autostrada in D, si nu aveam masina goala... In segmentul asta erau niste Isuzu mai prietenoase ca pret, nu le cunosc insa dimensiunile benei. Editat Noiembrie 23, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Poti face o rampa de transport care sa ramana in afara benei atat cat ai nevoie,cu un sistem de protectie si semnalizare bine gandit nu o sa ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Eu recomand Navara. Am vazut niste baieti cu 2 enduro in ea impresionant de bine aranjate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Acum 58 minute, john17 a spus: Nu-i masina ca Iveco Nici la deal si nici la peco! Iveco va fi camion Cand si italianu' va fi om excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RKDragos Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Din punctul meu de vedere ar trebui ca platforma sa fie cit mai aproape de sol si iti spun si de ce: Pina sa inmatriculez motorul, l-am plimbat cu o duba mai inaltuta (apropos, Iveco :lol: ) Rampa a fost un dulap de lemn de vreo 20-25cm latime si de lungime aproximativa a interiorului dubei, deci o panta lina, dar tot am avut nevoie de ajutorul unui coleg ca ca sa o tina in echilibru pina saream sus in duba, la preluare. Evident, incarcarea s-a facut prin impingerea motorului desi m-ar fi tentat sa o urc din mers :D .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Da une mai tot pleci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Cea mai simpla si ieftina solutie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 (editat) Eu am un Sprinter 4x4 fix pentru carat motociclete si dormit in ea in padure. L-as da doar ptr un IVECO 4x4 sau un Unimog. Dar inca mai sunt putin rational. Mi-am luat o rampa semihidraulica. Podeaua e ca la un pickup de inalta. Sa urci o motocicleta de 200kg pe un dulap de lemn la inaltimea aia e solutia garantata sa o dai pe jos. Daca e putin ud e si mai interesant. Am avut si eu in gand un pickup dar nu ai loc in el. E cam inghesuit, nu poti sa dormi in el,motocicleta+bagajele stau tot timpul afara, greu de urcat motorul(nu vb de alea de 100 kg). N-ai unde sa te schimb dupa offroad. Da, pe offroad te duci mai mult cu un pickup dar nu prea mult. Cine s-a dat cu mai multe masini in offroad stie ca nu prea ai ce sa cauti cu o masina asa lunga. Dupa ce ca e si asa lunga, mai stai si cu bena deschisa ca nu iti intra motocicleta. Si daca vorbim de Tundra, ee mareeee. Cat o duba medie. Raman doar forestierele decente ptr o relatie de lunga durata cu masina. Si daca vorbim despre rulote tractate pe offroad, deja o dam in filme de youtube. Tinand cont ca duba mea a tractat(pe remorca) pe offroad masini de concurs ptr campionatul national acum cativa ani. Eu zic sa te mai gandesti daca chiar iti trebuie pickup sau duba 4x4. Trebuie sa analizezi la rece ca sa nu fii dezamagita dupaia. Sunt multe dezavantaje dar si ceva avantaje apreciate doar de o anumita categorie de persoane. Bafta in alegere. Editat Noiembrie 23, 2018 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Am verificat aceleasi chestii acum vreo 2 ani. Remorca e naspa. Nu foloseste decat la carat mobra si in Romanica nu poti sa mergi mai tare de 110-120 pe autostrazi din cauza ca e praf carosabilu. Pe Pitesti, cel putin, e horor. OK, cand iesi din tara e bine, 140 snur pe Ungaria si Austria, dar pana acolo tre' sa ajungi la Arad sau Timisoara. Pick-up cu bena asa mare gasesti numai cu cabina simpla sau masini imense cu motoare imense. Cel mai bine mi s-a parut de luat un van. Podeaua e jos, deci poti sa urci mobra singur, se poate folosi si la mers in gasca, fara mobre, si la mutat mobila si la carat alte chestii. Plus ca poate fi folosit si pe post de rulota. A, nemaivorbind de mersul cu viteza cat de cat pe curbe, nu zboara remorca in toate partile. Mi s-a parut cea mai buna alegere, cea mai versatila. Eu ramasesem la Vito, insa de vreo 8 luni s-au schimbat prioritatile asa ca a ramas pentru cand s-o face noul prunc un pic mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Pickup-ul a fost alegerea mea si nu o regret deloc. Pe sosea se comporta ca un SUV (suspensia e un pic mai tare, ca .. deh... poti sa duci o tona in spate), iar pe offroad moderat, atat timp cat ai aderenta, te va duce unde ai nevoie. Chestia cu mersul cu bena deschisa n-am inteles-o. Ce asa de rau? Cum sa pui asta la dezavantaje majore, cand in caruta (pardon ... duba) stai pe o bancheta umpluta cu paie, schimbi vitezele in oras de faci febra la brat, conceptul de confort/lux nu exista? Iar pe curbe ... hmmm, cu Fordul am pi'x'dit Skode, Passat-uri si orice SUV de corporatist care o arde pe la munte pe asfalt (Doamne fereste sa intre pe offroad cu LandRover Discovery, ca acolo nu-i vede nimeni cand se rup in figuri). S-a mai scris pe alt topic, ca pick-up-urile sunt instabile... vrajeala! Se comporta la fel ca orice masina cu tractiune spate .. daca te duce capul sa ii dai gaz intr-o curba de 90 de grade, o sa fuga spatele. Eu compar cu Honda Accord, masina detinuta inainte ... pe aceleasi curbe unde intram cu 80, cu asta am tupeul sa intru cu 90, deorece e mai stabila ... nu ati credecca o masina inalta sta mai bine pe curbe, dar am vazut cu ochii mei. De dormit in masina ... cand pleci undeva iti faci un buget si niste pregatiri. De cate ori a trebuit sa dormiti in parcare?! Eu .. niciodata. Am patit o chestie de genul cand ajuns in Baile Tusnad la miezul noptii, gazda ne-a spus ca s-a dat camera altei familii deoarece noi intarzaiasem prea mult, dar nu s-a obosit sa ne sune...Ce-am facut? Am innoptat la cel mai scump hotel din statiune ... 450 RON pe noapte si nu mi-a trecut prin cap sa vand masina, din cauza ca nu are pat, duș, aragaz, frigider.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 (editat) Valabil la cele cu roti pe 10' (am avut platforma auto cu 2 axe cu roti pe 10' si am mers - nu o data - cu 160km/h si + cu ea incarcata... ). Dpdv legal trebuie sa mergi cu 10km/h sub limita de viteza corespunzatoare vehiculului tragator. @Killer_533, vezi ca nu toata lumea se intrece pe drumurile publice! Nu stiu ce ai "pixdit" tu, dar, daca Honda aia nu era ultima tigaie imprastiata, camionul nu ar trebui sa aiba tinuta de drum mai buna! Suspensia "putin mai dura" = arunca spatele ca un catâr din copite la denivelari, mai ales descarcata. Imi dau seama ca esti incantat de cazan, dar dpdv tinuta de drum orice autoturism decent e superior. Sa nu faci ca un amic care, acum ~8-10 ani cand i s-a marit familia, si-a vandut E90-ul 330i si si-a luat "descopery". La primul drum cu familia a facut tete a queue pe serpentine cu " catedrala" de care era de altfel la fel de incantat ca si tine... Editat Noiembrie 23, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 (editat) Daca tu numesti tigaie bijuteria asta japoneza cu motor aspirat de 160 cai, full option, ECU tunned ... care la 180kmh statea pe drum ca trenul pe șine .. Ia si tu un pickup din 2017 / 2018 la un testdrive de-o zi si convinge-te singur. Eu de aceea am dat-o .. ca mergea prea tare si odata ajuns acasa dupa un drum in care pixdeam tot ce imi intalneam in fata ..imi dadeam seama ca probabilitatea de a face rahatul praf era prea mare. Cu Fordul mi-am impus o viteza de croaziera de 110kmh, dar pe curbe ma mai dau la ea. Tractiunea spate ajuta mult .. ii dai directia din volan si spatele te impinge .. nu ai acel torque steering ca la masinile FWD. Senzatia de sut in fund la denivelari o resimti doar pe drumurile in panta care sunt acoperite cu placi de beton. Pana acum, in 23K km facuti cu masina, un singur astfel de drum am gasit. Dar cand zbor cu 70 pe un forestier plin de gropi, pe langa un Duster care se taraie cu 20, parca m-as gandi eu ca merita. Editat Noiembrie 23, 2018 de Killer_533 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.