frigider Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 ducati 999 avea niste chestii gen deci s-a facut de mult pt strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 Nu isi au rostul pe motociclete de strada,doar pt impresie artistica Eu astept sa puna aripioare pe piloti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 8 minute, P T R a spus: Nu isi au rostul pe motociclete de strada,doar pt impresie artistica Eu astept sa puna aripioare pe piloti Pilotii vor fi prevazuti cu eleroane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Rossi: I will try to poison Morbidelli, Bagnaia! Valentino Rossi has mixed emotions about the pace of both VR46 academy riders Franco Morbidelli and Francesco Bagnaia at the Sepang test Valentino Rossi concedes the pace of both VR46 academy riders Franco Morbidelli and Francesco Bagnaia at the Sepang test has worried him but he is also delighted to see his setup producing results earlier than expected. Rossi says he never planned to compete in MotoGP against his own academy graduates when the system was initially set up but for 2019 he faces off against two members. Bagnaia, a MotoGP rookie this year after winning the Moto2 title last season, impressed at the Sepang pre-season test by taking second spot on the final day’s timesheet – going under the lap record in the process – while Morbidelli switches to the new Petronas SRT Yamaha squad this year and ended the test fractionally faster than Rossi over a single lap. “Impressive. In the hot lap is fantastic, my congratulations,” Rossi said about Bagnaia’s 1m 58.302s on the final day of the Sepang test. “I hope that in the races he will be more slow! “He’s always fast in this test and made 1m 58.3s. Considering the small amount of experience I think that we have to keep attention of him. “I try to poison when we are at home! I think it will be hard because with Franco, we are very very similar in the performance. He improved a lot. I think it will be difficult to arrive in front.” Assessing his academy’s success, having helped bring in two riders into MotoGP despite only existing six years, Rossi sees both positives and negatives from the ‘problem’ of competing against his own riders in the premier class. “When we started with the project of the academy with Pecco, Franco, we don't expect this ‘problem’,” he said. “We don't expect our riders to arrive to fight with me! “So from one side I am very worried, from the other side we are very happy because in the academy we’ve worked well. “But now it is like this. We help riders that maybe can beat me, but we cannot go back.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 9 minute, frigider a spus: ducati 999 avea niste chestii gen deci s-a facut de mult pt strada. impropiu spus... alea erau paralele cu carena... un ex mai bun ar fi la kawa zx 12 r.... dar e ceva minimalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 18 minute, P T R a spus: Nu isi au rostul pe motociclete de strada,doar pt impresie artistica Eu astept sa puna aripioare pe piloti bahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Eventual zmeie, să planeze în loc să cadă... Moșu' Rossi mai bine și-ar băga un ardei iute în fund ca să meargă el mai repede decât să spere să meargă academicianul mai încet! Ar putea să bage și în fundurile fabricanților de piane câțiva, parcă văd că iar o să se bată pe lângă podium... N-au învățat nimic din anii trecuți, @Method e tot aici în loc să le sune diapazoanele în boxă By the way, nu știu cine numise tirantul ăla de la Ducati "bară DE TORSIUNE" pe o pagină anterioară dar nu mai aveam gloanțe să-l combat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Așa e. Doar că H2R e motocicletă de circuit. Iar modelul de stradă (H2) nu a avut. Sub intake-uri si pe carena laterala. Eu la alea ma refeream la H2. Am scris gresit. Acum 8 minute, john17 a spus: , @Method e tot aici în loc să le sune diapazoanele în boxă By the way, nu știu cine numise tirantul ăla de la Ducati "bară DE TORSIUNE" pe o pagină anterioară dar nu mai aveam gloanțe să-l combat! Ia ghici cine? Editat Februarie 12, 2019 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 14 hours ago, xt600 said: Kawasaki H2-R Ninja are winglets-uri inca din 2015. @Kagemusha Toata lumea stie ca constructorii dezvolta motocicleta dupa pilotul nr 1 al echipei de uzina. Asa este si logic sa se intample. In alta ordine de idei, In toate interviurile cu oficiali Honda, acestia isi exprimau mai mult sau mai putin explicit sprijinul total pentru Marquez, ori asta ce inseamna, ca ii dau o motoreta facuta pentru Pedrosa sau Crash?? Sau ii dau o motocicleta asa cum doreste el?? In alta ordine de idei, de doua sezoane, Cracilau tot bate saua ca sa priceapa magarul, ca Honda ar trebui sa faca o motocicleta cu care sa nu fie nevoit sa franeze atat de extrem cum o face cu actuala, una mai user friendly. Pai cine este singurul pilot Honda care nu doreste o astfel de motocicleta?? Coincidenta: Marcel. Toata echipa HRC se invarte in jurul lui Marcel, tot ce doreste Marcel, i se pune la dispozitie. De acord. Doar că, nu mai devreme de două luni în urmă au declarat că dacă vrea Lorenzo ceva îi vor face pe plac. Au și început deja, în testele de anul trecut. De aici ideea că dacă un pilot cere ceva util, îi fac pe plac. Probabil, zic eu, Că-l nu a știut ce să ceară. 14 hours ago, george05 said: Tu contrazici realitatea de dragul discuției sau doar iti place sa o dai intoarsa? Intreb asa doar ca fapt divers. H2R are "aero" de 4 ani, V4R e motor de strada, RSV4 FACTORY idem. Deci ce contrazici de fapt, utilitatea lor pe strada sau insasi existenta lor? Tu vezi vreo asemănare între excrescențele alea de pe H2R sau RSV4 și winglet-urile de pe motoarele de circuit? Eu nu. Hai s-o lăsăm așa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 18 minutes ago, george05 said: Sub intake-uri si pe carena laterala. Eu la alea ma refeream la H2. Am scris gresit. Elementele aerodinamice respective nu fac decât să dirijeze aerul mai eficient spre ram-ul de admisie, respectiv în jurul carenei. Nu au niciun efect de portanță, cum au cele de pe H2R de exemplu. Ori despre portanță/apăsare aerodinamică era vorba aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Acum 21 minute, Kagemusha a spus: Tu vezi vreo asemănare între excrescențele alea de pe H2R sau RSV4 și winglet-urile de pe motoarele de circuit? Excrescente pe H2-R ? Sunt aripi in toata regula. Din fata arata ca un biplan.. Pana la urma, ideea este ca winglet-urile nu mai sunt ceva exclusiv MotoGp-ului, ci au aparut de cativa ani si pe motociclete din afara acestei competitii. In plus, ar fi de amintit unui mare specialist al acestui subforum, ca primele elemente aero pe o motocicleta de MotoGp nu le-a pus Ducati, cum sustine, ci Yamaha, pe motocicleta lui Biaggi, prin 2001 sau 2002. Editat Februarie 12, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 @john17 Sa fie bine sa nu fie rau la diapazoane Numa sa mearga ideile lui Maverick nu sa planga iar dupa 5 curse ca "el n-a venit la Yamaka pentru a iesi pe 6". La cum mere Ducati,Honda e in umbre nu stii ce pot dar clar pot...eu cu tot regretul dar nu ii vad nici anul asta bine pe Yamaka.Parere personala,sper sa ma insel si sa mearga amandoi avion... ...cu bara de torsiune,not me.Inteleg ce vrei sa zici,dar nu comentez.Acuma hai sa nu ne luam de fiecare cuvintel in parte si sa incercam sa gasim numai defecte.Ce a explicat colegul mi se pare ok.In fine. E ziua lui Rossi pe 16 - 40 de primaveri.Incredibil.Nu cred ca o sa inceteze sa ma uimeasca.Cum plm poti mere asa la 40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 1 oră în urmă, Kagemusha a spus: Tu vezi vreo asemănare între excrescențele alea de pe H2R sau RSV4 și winglet-urile de pe motoarele de circuit? Eu nu. Hai s-o lăsăm așa... Iti place sa ai ultimul cuvant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) 3 hours ago, xt600 said: In plus, ar fi de amintit unui mare specialist al acestui subforum, ca primele elemente aero pe o motocicleta de MotoGp nu le-a pus Ducati, cum sustine, ci Yamaha, pe motocicleta lui Biaggi, prin 2001 sau 2002. Sau Honda. În '84. 3 hours ago, john17 said: By the way, nu știu cine numise tirantul ăla de la Ducati "bară DE TORSIUNE" pe o pagină anterioară dar nu mai aveam gloanțe să-l combat! Eu aș fi acela. O traducere nefericită. Încerc să evit englezismele. Pe viitor voi transcrie direct din engleză, ca să evit confuziile. Torque rod sau torque strut e mai bine, nu? Sunt destul de încrezător însă că s-a înțeles despre ce este vorba. Editat Februarie 12, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) @Method Parca doreai sa se retraga Eu cred ca e ultimul contract in motogp.... Sa vezi ce spectacol grandios va fi la cursa lui de retragere... Editat Februarie 12, 2019 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 1 minute ago, P T R said: Sa vezi ce spectacol grandios va fi la cursa lui de retragere... Ce-o să mai bocească Ezpeleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 2 hours ago, george05 said: Iti place sa ai ultimul cuvant? Nu. Ție da? By the way, poza asta este un 2018 RSV4 RF superstock, dacă nu mă înșel. Pentru că a fost omologata poți să-i spui motor de stradă, deși nu prea le-am văzut circulând. Sunt chiar curios să știu câte au vândut. 12 minutes ago, PzKpfW said: Ce-o să mai bocească Ezpeleta... O să ne pară rău tuturor. Măcar de-am mai vedea unul dintre cei mai tineri care să concureze la 40 și să fie printre primii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 Noul tech trois Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 49 minute, PzKpfW a spus: Sau Honda. În '84. Corect! Stiam ca Honda testase ceva de genul, dar nu am stiut ca au si concurat in GP cu o asemenea bicla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 7 minutes ago, Kagemusha said: By the way, poza asta este un 2018 RSV4 RF superstock, dacă nu mă înșel. Pentru că a fost omologata poți să-i spui motor de stradă, deși nu prea le-am văzut circulând. Sunt chiar curios să știu câte au vândut. Nu, este un RSV4 RF Limited Edition 2018, serie specială de 125 de bucăți, exclusiv pentru SUA și Canada. Practic un RF 2018 normal cu niște aripioare. Metodă simplă și ușoară pentru Aprilia de a face niște cash rapid. S-au vândut toate. Modelul 2019 are motor de 1100cc și vine standard cu apendicele respective. RC16 Tech3: Și echipa Tech3 în formație completă (Moto2 + Moto3): Colorit foarte similar (mai puțin portocaliul KTM) cu cel al echipei Toro Rosso din F1 (pentru cine nu urmărește, "echipa B" a celor de la Red Bull) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Superbe KTM-urile Tech3! Cred ca sunt cele mai frumoase motociclete din grila, in acest moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 Eu cred ca suzuki e cea mai frumoasa Mai putini sponsori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Ca motocicletă, GSX-RR-ul. La colorit, RC16 - echipa oficială și Tech3. Ambele foarte reușite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 47 minute, P T R a spus: Eu cred ca suzuki e cea mai frumoasa Mai putini sponsori Ca motocicleta, anul asta Suzuki este indiscutabil cea mai frumoasa. Ca pictura, insa, as plasa-o pe locul 2, dupa KTM Tech 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Da, Suzi pe cat de simpla e, pe atat de frumoasa. Nici Ktm-ul nu e mai prejos. Si GP6 cel mai frumos din galaxie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.