Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

W211 - am pus leduri și pe proiectoare. 

Nu prea le folosesc, dar faptul că se aprindeau pe follow me home și erau gălbejite a dus la schimbarea lor. 

În poze de sus în jos, prima scurtă + proiectoare, a două lungă + proiectoare, a treia scurtă fără proiectoare. 

IMG_20211123_210818.jpg

IMG_20211123_210743.jpg

IMG_20211123_210730.jpg

IMG_20211123_210658.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.11.2021 la 21:33, l.u.v a spus:

Update, am pus pe ambele navi Android 4gb ram, octacore, 64gb.

Extrem de mulțumit de cum se comportă chinezariile! 

La mașinile vechi este un upgrade extraordinar. 

De curiozitate, de unde, de care, ce bani? Link ceva? :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

De curiozitate, de unde, de care, ce bani? Link ceva? :)

 

Una am luat-o de aici, am prins-o la reducere cu 1800 ron:

https://www.navi-it.ro/pagina-principala-www-navi-it-ro.

 

Cea de a doua de la cineva care instalează așa ceva, am dat 2100 ron. 

Îi recomand însă și pe cei de la Edotec din Cluj, dar la ei costa ~ 2400 ron. 

https://www.edotec.ro/marci/edonav?gclid=CjwKCAiA4veMBhAMEiwAU4XRr8pCngxfFC4C4IdtYzz6-wz6KjuTKI49hX8SNh-DevLd_yB3FCyDLhoCBNgQAvD_BwE

 

Poți găsi si pe AliExpress mai ieftine, dar eu am ținut să am garanție la sumele astea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asa fac toti, ar arata urat fara suruburile alea vopsite, suruburi la care oricum nimeni nu umbla. Sau suruburi noi, cromate sau negre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu e problema, dacă nu făceau și șuruburile se vedeau urât. 

Discurile și plăcuțele sunt noi, schimbate după ce am luat mașina, la cât merg cu ea mai umblu acolo peste ani buni și probabil niciodată nu crăp etrierul. 

Nu am schimbat nimic la ei.

Etrierii nu au fost vopsiți electrostatic, deși așa pare.🙂 

S-a lucrat direct pe mașină, etrierii nu au fost nici măcar demontați.

Au curățat cu flex și perie, apoi degresați și dați cu primer, vopsea specială de etrieri FoliaTec și lac. 😊

TopWheels, 600 ron. 

Poate părea mult, dar am mai făcut odată în trecut în regie proprie și în doi inși mi-am blestemat zilele, juma de zi ne-am cocoșat pe lângă mașină! 

Si nu au ieșit nici pe departe așa. 

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

Dar văd vopsea pe știfturile care țin plăcuțele! 😱

Doar pe capetele din afară. 

Interiorul unde culisează plăcuțele și înspre interior nu au fost vopsiți.😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GoodKat are dreptate. ( din pacate pentru l.u.v 😀 ) 

 

fush romanesc. 

 

inscriptionarea pare un autocolant de 2bani care pica la prima ploaie . daca dai ZOOM te doare mintea cum arata.  Bine macar ca sunt ascunse dupa roti 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Toți 4? Cu inscripționat cu tot? 

Da, toți 4, cu tot cu colant. 

Ca idee, numai vopseaua mă costa în jur de 180 ron kitul. 

Acum 2 ore, Robyb a spus:

inscriptionarea pare

Pare. 

În realitate arată foarte bine. Plus că nu stă nimeni cu lupa pe ele. 

Dacă se dezlipesc punem altele în aceeași sumă.

Asta e ultima problemă, jantele să rămână drepte și să avem bani și timp să le învârtim. 😏

 

Am refăcut astăzi la ei și noul set pe 17 de vară pentru W211. 

Partea mișto e că sunt de CLS și deși sunt aceeași lățime, au ET diferit și în față și mai ales pe spate ies bine la linia aripii. 

IMG_20211209_200147.jpg

IMG_20211209_195800.jpg

IMG_20211209_195824.jpg

FB_IMG_1639073689701.jpg

FB_IMG_1639073698309.jpg

IMG_20211210_110514.jpg

IMG_20211210_110502.jpg

IMG_20211210_110454.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Admin

Mersi Cristi, mi-a făcut Vlad de râs și W211-le 🙂.. 

În altă ordine de idei, am pentru vară un set de jante de CLS pe 17 în aceeași dimensiune, dar cu ET diferit, 28 față si 18 spate.

Am încălțat mașina zilele trecute de probă, arată foarte bine, dar accentuează distanța dintre aripi și gume, zici că e Audi Allroad înălțat 🙂

Mă gândeam să cumpăr un set de arcuri Eibach sport și să le pun pe amortizoarele originale. 

Ar da mai bine la look, dar pierd o idee la confort și am grija gropilor și a bordurilor, să nu o hârjâi pe dedesubt. 

Voi ce ziceți, se vede nasol? 

 

 

 

IMG_20211222_161902.jpg

IMG_20211222_161821.jpg

IMG_20211222_161832.jpg

IMG_20211222_161513.jpg

IMG-20211223-WA0000.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine "cunoaste Mercedes" se vade ca sun galosii altcuiva.. :) Mie unul imi plac rotile potrivite la modelul dedicat....rau nu arata, dar .. mai trebuie modificata si suspensia,alta bataie de cap plus cheltuieli..

Plus ca, asa poti deosebi pasionatul de Mercedes, de cel de..automobile! Stima.

PS: mai ales ca pana acum, ambele arata a fi in grija unui..superpasionat de Mercedes!

Editat de Cristi Nazarov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 29.12.2021 la 20:21, Cristi Nazarov a spus:

Pentru cine "cunoaste Mercedes" se vade ca sun galosii altcuiva.. :) Mie unul imi plac rotile potrivite la modelul dedicat....rau nu arata, dar .. mai trebuie modificata si suspensia,alta bataie de cap plus cheltuieli..

Plus ca, asa poti deosebi pasionatul de Mercedes, de cel de..automobile! Stima.

PS: mai ales ca pana acum, ambele arata a fi in grija unui..superpasionat de Mercedes!

Joi am vazut in TM un Mercedes W123(zis Cobra) care avea inca jantele originale.

Revopsit prost si ieftin, dar masina se misca, si inca sprinten. Banuiesc ca era un benzinar 230.

Iata ca dupa circa 40 de ani, adica in floarea varstei, circula si atrage o gramada de priviri.

Acesta este modelul de masina si de jante:

image.thumb.png.45736f039b92969dd1fcd2eefe34de01.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

"să se facă lumina!" 

  

Am mai făcut câteva upgrade-uri la W211.  

Am cumpărat și adaptat un capac de motor de facelift. 

Acesta este dintr-o bucată, acoperă tot motorul și izolează fonic mult mai bine decât vechiul capac format din două bucăți și care era și mai mic. 

L-am și izolat pe interior cu bandă fonoabsorbantă și material textil. 

Ambele sunt ignifuge, speciale pentru izolații capote - brandul este STS. 

 

Mașina avea opțiunea de oglinzi rabatabile electric, dar aceste fuseseră probabil lovite și schimbate de amicul meu. 

Am luat oglinzi SH, le-am curățat și uns bine și acum merg "ca unse" 

 

Am găsit SH parasolare duble. 

Foarte rară opțiune, mai ales pe crem. 

100 ron perechea, pomană! 

Le-am curățat de murdărie și schimbat cu cele originale. 

Sunt foarte mișto, permit să le folosești în același timp pe lateral și geam. 

 

 

 

IMG_20220123_204910.jpg

IMG_20220125_125330.jpg

IMG_20220125_125504.jpg

IMG_20220125_125236.jpg

IMG_20220125_125223.jpg

FB_IMG_1643132933455.jpg

FB_IMG_1643132924929.jpg

FB_IMG_1643132917114.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Eu vreau sa stiu cum treci ITP ul cu LED urile alea puse in far. Stiu raspusul, e retorica intrebarea :P

 

Nu-l știi, doar crezi asta. 😏

Îl trec simplu, fără nicio problemă.

Farurile sunt cu lupe, iar ledul nu necesită absolut nicio modificare la instalația mașinii spre deosebire de xenon, la care trebuie să scoți alimentarea și balastul deoarece nu au loc în far.

Capacul farului vine la locul lui fără nicio modificare sau manțocărie. 

Ambele mașini au instalație xenon, deci și spălătoare de far originale. 

Oricum, la ambele am reglat farurile pe aparat, ca să fie totul perfect. 

Din exterior lumina nu diferă cu absolut nimic față de mașinile noi cu xenon, este fix aceeași culoare și dispersie. 

Se vede becul diferit doar dacă ești curios și desfaci capacul, dar având în vedere cele de mai sus nu va fi niciun inspector ITP curios să umble acolo. 

Este un upgrade pe care l-am făcut pentru siguranță, eu port ochelari, iar farurile la mașinile vechi sunt lumânări din cauza uzurii componentelor. 

La un preț de 1700 ron per mașină este treabă făcută profi, nu pe genunchi pentru figuri, cum ai impresia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...