Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Admin

Lanț de distribuție la motorizare de 3.5 litri benzinar la BMW 2018!
S-a rupt și motorul e pa!
E cât un lat de telefon mobil. Și nu, nu am degetele groase.🙄
Lanțul la bicicleta mea e mai solid! 🙄

 

Ultimul este lanțul dublu la Mercedes W211/C219.
Ca să ne dăm seama cum se lucra pe vremuri!

IMG_20230407_092047_edit_198836116691534.jpg

IMG_20230407_091032_edit_198360368356711.jpg

IMG_20230407_091021.jpg

lant-distributie-mercedes-benz-e-class-w211-vaico-b1942eeaec7a030d02-1100-615-2-85-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, l.u.v a spus:


Lanțul la bicicleta mea e mai solid!

 

exact!

 

.....am schimbat de curand la un Mokka 1.6D distributia, apoi lantul era mai subtire decat la semicursierele Sputnik...

fuckin' unbelieveble!

PS. totul e factu sa tina ...repede!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, l.u.v a spus:

distribuție la motorizare de 3.5 litri benzinar la BMW 2018

Nu exista 3.5

Poate 3.0

Daca e B58 fix in 2018 a avut TU cu inlocuirea lantului de distributie

Daca e inainte de technical update, ......ghinion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Tzitzicat a spus:

Daca e B58 fix in 2018 a avut TU cu inlocuirea lantului de distributie

Înseamnă că au reușit să facă ceva mai prost decât distribuția de N47, că la aia canci update! Sau mă rog, după >10 ani au scos niște patine modificate pentru care însă n-au chemat pe nimeni în service, le montează atunci când înlocuiesc minunea tehnicii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Înseamnă că au reușit să facă ceva mai prost decât distribuția de N47, că la aia canci update! Sau mă rog, după >10 ani au scos niște patine modificate pentru care însă n-au chemat pe nimeni în service, le montează atunci când înlocuiesc minunea tehnicii...

B58 e chiar un motor ok

Cu f pputine pb de care zicea op

Tu esti posesor de n47?

Daca da, stiai ce cumperi, ca nu de esti de ieri pe lumea asta😀

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/7/2023 at 10:08 AM, Tzitzicat said:

Daca e B58 fix in 2018 a avut TU cu inlocuirea lantului de distributie

 

335i (F30) a avut doar N55 (2012-2015), și doar prima versiune a lui (B30M0), una destul de cunoscută pentru varii probleme. Ulterior a fost înlocuit cu B58, dar modelul a devenit 340i (2015-2019).

 

B58TU nu a venit cu înlocuirea tipului de lanț (folosește același lanț de 8mm), dar dispunerea este diferită; folosește un singur lanț în loc de două. Scopul a fost simplificarea sistemului (cost), ușurarea distribuției și reducerea zgomotului. Nu a avut legătură cu fiabilitatea.

 

image.thumb.png.0e7e6fc62c86a38120277d6b3b762386.png

 

On 4/7/2023 at 9:39 AM, l.u.v said:

Ultimul este lanțul dublu la Mercedes W211/C219.

 

Depinde de motor din câte știu. Mercedes foloseau și folosesc lanț simplu la motoarele cu un singur banc. Lanțul dublu era pentru motoarele în V, cu un traseu mai lung și tensiune mai mare.

 

image.thumb.png.3fc1189cac299b4a60fe1b5b708d5f7c.png image.thumb.png.14ed0b2feb5b311ecdf23a82204a789e.png

 

BMW folosesc lanț simplu și la motoarele V8, dar fiecare banc are lanț separat.

 

image.thumb.png.546a1921c97d4828aa7e3774d56e7aa1.png

 

Sunt mai multe aspecte de luat în calcul în alegerea lanțului, costul fiind doar unul dintre ele (greutate, inerție, etc.).

 

On 4/7/2023 at 9:39 AM, l.u.v said:

S-a rupt și motorul e pa!

 

Dacă a ajuns să se rupă lanțul problema a venit din altă parte (patine, întinzătoare). Nu este vina lanțului per se. Trebuie luat în considerare și contextul: număr de km, mod de exploatare, întreținere, verificări, etc. Și cum ziceam mai sus, dacă e 335i nu are cum să fie din 2018.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am greșit eu anul, 2014 sau 2015 era mașina. 

Și motorul e N55. 

140.000 km avea. 

Oricum, foarte subțire mi s-a părut lanțul.

Amicul ăsta mecanic îmi povestea ceva cum că și chiulasele sunt goale, au pereții subțiri și crapă pe lângă cilindri.

Panarame.. 

 

PS : e lanț dublu și pe OM 646 

Screenshot_20230408_195753_com.vanced.android.youtube_edit_265873625385471.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

59 minutes ago, l.u.v said:

Amicul ăsta mecanic îmi povestea ceva cum că și chiulasele sunt goale, au pereții subțiri și crapă pe lângă cilindri.

 

Au rectificat pe B58, dar din motive de cost în primul rând; bloc "closed deck" cu chiulase pline pentru a avea platformă și componente comune cu B57 (varianta diesel). Avantajul unui bloc mai solid este rezistența și faptul că duce mai ușor modificări. Dezavantajul este că îl face mai greu.

 

59 minutes ago, l.u.v said:

PS : e lanț dublu și pe OM 646 

 

My bad, m-am uitat doar la motoarele pe benzină. Nu mă pricep la diesel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

B58, dar din motive de cost în primul rând; bloc "closed deck" cu chiulase pline pentru a avea platformă și componente comune cu B57

Sigur nu din motive de cost

Un closed deck e semnificativ mai scump de produs

Modularitarea e la toata gama de motoare

B38 B48 B58 pt benzina cu 3,4 si 6 cilindrii

B37 B47 B57 pt diesel cu acelasi numar de cilndrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Tzitzicat said:

Un closed deck e semnificativ mai scump de produs

 

Posibil, nu știu aici. Dar clar logica a fost cel puțin parțial legată de costuri; chiulasa este efectiv identică între B57 și B58. De ce ar face-o așa dacă nu din motive economice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, Tzitzicat said:

Eu ma “chinui” cu un N54B30😀, primul 3000 turbo, cu bune si rele

Open deck cu interne forjate

 

Din câte știu (poate greșesc) problemele la N54 erau mai mult legate de periferice (pompă, injectoare, turbine, conducte), nu de motor în sine. În așa fel încât...

 

19 hours ago, Tzitzicat said:

closed deck era apanajul M-urilor, adica S in fata la cod motor

 

...l-au pus pe un model M, deși nu este motor de tip "S".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Upgrade frâne la E Classe. 

Față de la 295 la 330 mm - discuri, plăcuțe ATE și etrieri Brembo transplantați de pe E500. 

Spate 300 mm cu discuri ventilate. 

Schimbare lichid frână.

Urmează să duc mașină la Top Wheels sa mi-i vopsească. 

 

Coafura rezistă. 😏

IMG_20230410_124302.jpg

IMG_20230410_101418.jpg

IMG_20230410_124528.jpg

IMG_20230410_124541.jpg

IMG_20230410_124236.jpg

 

IMG_20230410_144743.jpg

IMG_20230410_130110_edit_316982171317777.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 59 minute, PzKpfW a spus:

Nu ai nevoie și de altă pompă pentru a profita de noul setup?

Nu, m-am interesat și am văzut și la alții pe afară, totul e ok. 

La non facelift este SBC care oricum oferă o forță de frânare considerabilă. 

Mașina de pe care am transplantat este tot un non facelift cu același tip de SBC. 

Acum 57 minute, ENEOS a spus:

Discuri sh? :huh:

Da.

Am avut ocazia și norocul să dau peste o mașină lovita care avea totul nou pe ea. 

Discurile și plăcuțele sunt ca noi, doar cu depunerea aferentă de la staționare pe discuri și nu avea sens să renunț la ele. 

Dacă nu erau în starea asta luam doar etrierii și cumpărăm de noi restul. 

Așa am scăpat de o cheltuială mare în plus. 

Am găsit și un interior complet (scaune + fețe de uși) de piele perforată pe bej. 

Totul a fost reparat, revopsit, retapițat unde a fost cazul și așteaptă să îl urc pe mașină. 

După sărbători mă ocup și de asta. 

received_193861169952807.jpeg

received_3338066526411534.jpeg

received_132913476377844.jpeg

received_750150290093807.jpeg

received_207167861956647.jpeg

received_588866836483599.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.04.2023 la 17:54, l.u.v a spus:

Nu, m-am interesat și am văzut și la alții pe afară, totul e ok. 

La non facelift este SBC care oricum oferă o forță de frânare considerabilă. 

Mașina de pe care am transplantat este tot un non facelift cu același tip de SBC.

Nu stiu cum e la Mercedes, dar la BMW dupa ce faci upgrade la frane trebuie codata pompa ca sa stie ca e altceva la capat

Fara asta e cam placebo

Mai intreaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La modelul ăsta vechiuț cu SBC nu e nevoie.

Mașina are 19 ani, poate la astea noi să trebuiască. 

Am norocul să fiu prieten cu doi mecanici doxă pentru Mercedes.

Unul a și lucrat vreo 13 ani pentru ei, are drumuri și traininguri făcute la Stuttgart etc. 

S-au păsuit plăcuțele, dacă pun frână pe la 120 km/oră zici că îmi rupe basculele 🙂

Treaba e altă, măgarul de la care am luat elementele nu mi-a spus că e un aerisitor rupt. 

Eu nu m-am uitat, băieții au verificat superficial iar la montaj fix acel etrier a rămas ultimul și neavând cum să-l aerisesc am lăsat discul vechi. 

Până ii dau de cap merg cu 330 mm pe dreapta și 295 pe stânga 🤣

Partea interesantă e că la frânare bruscă trage puțin stânga în prima instanță, apoi SBC ul reglează presiunea.

Nu ar fi trebuit să fie invers, unde este etrierul cu forță de frânare mai mare? 🤔

 

Acum 37 minute, Tzitzicat a spus:

Nu stiu cum e la Mercedes, dar la BMW dupa ce faci upgrade la frane trebuie codata pompa ca sa stie ca e altceva la capat

Fara asta e cam placebo

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e normal

Presiunea pe fiecare roata nu e egala, pompa SBC tine cont de situatia particulara a fiecarei roti

Se masoara inclusiv presiunea din interiorul cilindrului

Ma gandesc ca poate o pacaleste etrierul mai mic si ii imprima o presiune mai mare la inceput

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...