Sari la conținut

Elevă silitoare, tânară speranță a motociclismului,caut prietenii pe distanțe medii


Flower-Power

Postări Recomandate

Neața all ! Mă bucur că ați ajuns și voi cu bine, a fost frumos, mi-a plăcut ,poate un pic obositor la sfârșit când s-a întunecat și aveam viziera fumurie..și frigul din oase. Compania a fost plăcută ,like always. 

Mi-a plăcut dar data viitoare o să îmi iau și viziera clară cu mine, just in case. Mai mergem, da?🙂

20200912_112419.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad că voi v ati distrat. Care a fost problema cu frigul? 

 

 

Și eu am avut distracție maximă cu Kagemusha prin satele de lângă Comana. Cu ieșit în decor, viraje varza, tot tacâmul. Clar, am nevoie de mai mult antrenament/experiență pe viraje și nu mai plec în viața mea fără gps sa vad ce fel de viraj urmează 😂 per total, super om, super ieșire, foarte răbdător cu un foarte incepator

 

 

Vă aștept la cafea la bob la victoriei Intr o dimineață daca vreti să facem niste networking, cum se zice 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, RazvanX a spus:

Vad că voi v ati distrat. Care a fost problema cu frigul? 

 

 

Și eu am avut distracție maximă cu Kagemusha prin satele de lângă Comana. Cu ieșit în decor, viraje varza, tot tacâmul. Clar, am nevoie de mai mult antrenament/experiență pe viraje și nu mai plec în viața mea fără gps sa vad ce fel de viraj urmează 😂 per total, super om, super ieșire, foarte răbdător cu un foarte incepator

 

 

Vă aștept la cafea la bob la victoriei Intr o dimineață daca vreti să facem niste networking, cum se zice 

Salut

Ca sa vezi ce viraje urmeaza, nu-ti trebuie GPS. Exista o tehnica pentru asta si exersand devine ceva firesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, FlipperCo a spus:

Salut

Ca sa vezi ce viraje urmeaza, nu-ti trebuie GPS. Exista o tehnica pentru asta si exersand devine ceva firesc. 

Problema cea mai mare am avut o (și din lipsa de experiență) cu virajele care erau mai lungi decât mă așteptam, implicit nu mă aplecam destul și o îndreptam mai repede > ieșit pe contrasens.

Și două viraje in S la care nu ma așteptam iar la ultimul am ieșit un pic pe iarba (totul ok, fără probleme).

 

Deci periculos pentru mine și pentru ceilalți.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, RazvanX a spus:

Problema cea mai mare am avut o (și din lipsa de experiență) cu virajele care erau mai lungi decât mă așteptam, implicit nu mă aplecam destul și o îndreptam mai repede > ieșit pe contrasens.

Și două viraje in S la care nu ma așteptam iar la ultimul am ieșit un pic pe iarba (totul ok, fără probleme).

 

Deci periculos pentru mine și pentru ceilalți.

 

Intai citeste tot ce gasesti pe net despre abordare virajelor si nu numai. Sa cunosti  si sa aplici corect ountersteering (contravirarea), este obligatoriu (asta cu net-ul este varianta ieftina si utila.

Mult mai util este insa (daca simti evident nevoia), un curs de contravirare- FOARTE UTIL. 

Genul asta de greseli facute de tine, se pot termina foarte rau si sigur nu vrei asta. 
Succes si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, RazvanX a spus:

Problema cea mai mare am avut o (și din lipsa de experiență) cu virajele care erau mai lungi decât mă așteptam, implicit nu mă aplecam destul și o îndreptam mai repede > ieșit pe contrasens.

Și două viraje in S la care nu ma așteptam iar la ultimul am ieșit un pic pe iarba (totul ok, fără probleme).

 

Deci periculos pentru mine și pentru ceilalți.

 

Pe 18 e Track Day la Adancata. E foarte util pentru a exersa luatul virajelor in conditii de siguranta mai ridicata decat pe strazi. Eu am fost la cusul lui Marius pe 3 septembrie (cred ca in locul donsoarei Flower Power) si a fost chiar distractiv si util. Au fost si vreo 5 accidente (asta apropos de siguranta) dar fara evenimente grave, doar mobre facute praf. Chiar si eu am ratat un viraj si m-am dus la cules de porumb (din fericire fara sa cad) ... totul imortalizat video 🙄... dar, in principiu, daca o iei gradual nu risti prea mult.

 

In concluzie, daca ai echipament complet, iei un curs sau poate te bagi la o sesiune de noobsteri pentru 350 lei (daca se gasesc amatori de grupa D, E, F, G, etc. poate mai vin si eu :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, shztecker a spus:

Pe 18 e Track Day la Adancata. E foarte util pentru a exersa luatul virajelor in conditii de siguranta mai ridicata decat pe strazi. Eu am fost la cusul lui Marius pe 3 septembrie (cred ca in locul donsoarei Flower Power) si a fost chiar distractiv si util. Au fost si vreo 5 accidente (asta apropos de siguranta) dar fara evenimente grave, doar mobre facute praf. Chiar si eu am ratat un viraj si m-am dus la cules de porumb (din fericire fara sa cad) ... totul imortalizat video 🙄... dar, in principiu, daca o iei gradual nu risti prea mult.

 

In concluzie, daca ai echipament complet, iei un curs sau poate te bagi la o sesiune de noobsteri pentru 350 lei (daca se gasesc amatori de grupa D, E, F, G, etc. poate mai vin si eu :D ).

Nu cred ca-l ajuta fara trainer. Cred totusi ca-i trebuie curs complet cu teorie+practica alaturi de instructor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 4 ore, RazvanX a spus:

Problema cea mai mare am avut o (și din lipsa de experiență) cu virajele care erau mai lungi decât mă așteptam, implicit nu mă aplecam destul și o îndreptam mai repede > ieșit pe contrasens.

Și două viraje in S la care nu ma așteptam iar la ultimul am ieșit un pic pe iarba (totul ok, fără probleme).

Mergi mult prea repede pentru capacitatea ta de a lua viraje; problema majora e viteza, riscul e sa te intalnesti cu cineva pe contrasens, doar ca pentru tine nu o sa deschida nimeni un topic la rubrica "In memoriam".

1 oră în urmă, shztecker a spus:

Pe 18 e Track Day la Adancata. E foarte util pentru a exersa luatul virajelor in conditii de siguranta mai ridicata decat pe strazi.

E foarte util cand stii sa mergi si vrei sa inveti sa o faci mai bine, nu cand esti inca tufa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, AdrianB1 a spus:

Mergi mult prea repede pentru capacitatea ta de a lua viraje; problema majora e viteza, riscul e sa te intalnesti cu cineva pe contrasens, doar ca pentru tine nu o sa deschida nimeni un topic la rubrica "In memoriam".

E foarte util cand stii sa mergi si vrei sa inveti sa o faci mai bine, nu cand esti inca tufa.

👍👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, RazvanX a spus:

Vad că voi v ati distrat. Care a fost problema cu frigul? 

 

 

Și eu am avut distracție maximă cu Kagemusha prin satele de lângă Comana. Cu ieșit în decor, viraje varza, tot tacâmul. Clar, am nevoie de mai mult antrenament/experiență pe viraje și nu mai plec în viața mea fără gps sa vad ce fel de viraj urmează 😂 per total, super om, super ieșire, foarte răbdător cu un foarte incepator

 

 

Vă aștept la cafea la bob la victoriei Intr o dimineață daca vreti să facem niste networking, cum se zice 

Problema cu frigul a fost că a fost..😆seara. Ne-a prins noaptea, de fapt.

Cred că la început, din experiența mea proprie vorbesc, trebuie să ai grijă la viteza cu care intri în curbe și skill care e în formare și deci nu prea e. Trebuie să înveți în primă etapă să frânezi și să fii stăpân pe situație când e cazul prin frânare. La început nu o să te înclini prea mult și dacă ratezi un viraj trebuie să ai abilitatea de a frâna ca să reduci biasul. Ia-o cu pași mici, fără viteză și stăpânește frânarea de urgență. După ce mai aduni km bagă-te la un curs Rider Academy nivelul 1. D-abia acum pot spune că eu am nevoie de Nivelul 2 ,ăla în care să învăț mai bine cum e cu virajele. Că mă înclin cât de cât..și aș învăța mai multe pentru că nu am o teamă.

Fiecare dintre noi am trecut prin asta, important este să o faci fără sperieturi de nicio parte, adică nici să te pui în pericol și nici să fii un pericol pentru ceilalți.

În ceea ce privește cafeaua sau taifas, cu mare drag doar că nu m-am dus la Victoriei până acum..și nu știu dacă e stilul meu. Ieșim la un suc cu băieții tastaturii, că de mult nu am mai făcut o întâlnire, la un tenis de picior și vorbim.

succes și facem o tură prin împrejurimi până o băgăm la iernat!

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, AdrianB1 a spus:

Mergi mult prea repede pentru capacitatea ta de a lua viraje; problema majora e viteza, riscul e sa te intalnesti cu cineva pe contrasens, doar ca pentru tine nu o sa deschida nimeni un topic la rubrica "In memoriam".

E foarte util cand stii sa mergi si vrei sa inveti sa o faci mai bine, nu cand esti inca tufa.

 

Posibil, nu vreau să mă bag la circuit momentan, poate la level 1 cum zicea și flower.

 

Sunt sigur că astea vin cu experiența, sa fim seriosi, nu sunt primul și nici ultimul care începe pe motor și învață virajele. Voi cum ați învățat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, RazvanX a spus:

 

Posibil, nu vreau să mă bag la circuit momentan, poate la level 1 cum zicea și flower.

 

Sunt sigur că astea vin cu experiența, sa fim seriosi, nu sunt primul și nici ultimul care începe pe motor și învață virajele. Voi cum ați învățat?

Nu asa se pune problema. Ideea este ca o gresala din aceasta te poate costa viata, iti asumi? Eu zic sa nu! Deci, ai constatat ca-ti lipsesc anumite abilitati, asta-i bine,  trebuie deci corectat repede. Si nu, nu merge cu “din greseli se invata”, nu in motociclism.

Deci ori faci curs, ori gasesti pe cineva priceput bine (si cu oarece abilitati de profesor poate), cu care sa faci ture, sa inveti, etc (dar nu pe DN1 ca toti berbecii). Gasit locuri putin circulate, in cursul saptamanii, si chiar sa te intrebuintezi serios. 
Dar repet, gasesti pe YouTube tot felul de filmulete de training moto, lectii chiar foarte bune si utile ca si teorie. 
Este doar o parere, tu faci cum crezi ca-i mai bine. 
@AdrianB1 a zis o treaba mai sus, pe mine se ridica parul cand aud “ in memoriam”.

Si nu uita ca s-a intamplat unora cu abilitati chiar bune, ce au facut multi km prin lumea asta. Deci nu-i de joaca deloc. 
Bafta!

Editat de FlipperCo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, FlipperCo a spus:

Nu asa se pune problema. Ideea este ca o gresala din aceasta te poate costa viata, iti asumi? Eu zic sa nu! Deci, ai constatat ca-ti lipsesc anumite abilitati, asta-i bine,  trebuie deci corectat repede. Si nu, nu merge cu “din greseli se invata”, nu in motociclism.

Deci ori faci curs, ori gasesti pe cineva priceput bine (si cu oarece abilitati de profesor poate), cu care sa faci ture, sa inveti, etc (dar nu pe DN1 ca toti berbecii). Gasit locuri putin circulate, in cursul saptamanii, si chiar sa te intrebuintezi serios. 
Dar repet, gasesti pe YouTube tot felul de filmulete de training moto, lectii chiar foarte bune si utile ca si teorie. 
Este doar o parere, tu faci cum crezi ca-i mai bine. 
@AdrianB1 a zis o treaba mai sus, pe mine se ridica parul cand aud “ in memoriam”.

Si nu uita ca s-a intamplat unora cu abilitati chiar bune, ce au facut multi km prin lumea asta. Deci nu-i de joaca deloc. 
Bafta!

Mersi, ai dreptate cu greșelile. Cumva simt că prin București mă mișc mai lejer și încrezător decât prin afara lui. Traficul și natura drumurilor mă fac să merg mai lejer și nici nu prea am viraje cu probleme din care sa ies speriat. Asta nu înseamnă că nu se poate întâmpla ceva, doamne ferește.

 

Legat de Youtube, pot spune că m am uitat și mă uit la tutoriale in continuare, dar când ești în viraj, nu simt că am experiența necesară "invatata din tutoriale".

 

Mă gândeam să iau nivelul 1 de la Rider academy, ceva păreri despre el? Sigur, mers in linie dreapta și prin oraș pot și acum, dar vreau sa mai aprofundez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 47 minute, RazvanX a spus:

Sunt sigur că astea vin cu experiența, sa fim seriosi, nu sunt primul și nici ultimul care începe pe motor și învață virajele. Voi cum ați învățat?

Eu am invatat mergand incet. Pe serpentine pe Bran-Rucar m-a depasit o moto foarte veche, cu pilot si pasagera, pentru ca ei luau curbele cu 60 km/h si eu cu 30-40. Pe Timis mergeam cu 40 km/h pe banda 1 in curbele largi. Cu timpul am invatat sa le iau cu viteza din ce in ce mai mare, dar niciodata "prea mare", prefer sa ajung acasa mai tarziu decat deloc. Acum, dupa aproape 15 ani, tot moderat merg; desi stiu si pot sa merg si cu peste 200 km/h, nu am facut-o nici macar in Germania pe autostrada unde era si legal si relativ sigur. Singurul radar luat cu moto in 15 ani a fost la 94 sau 96 km/h pe DN in afara localitatii (era in Franta, chiar mi-au trimis amenda acasa). Stiu ca motocicleta mea ajunge la 230 km/h afisati pe bord, am verificat asta o singura data pe o bucata pustie de autostrada si mi-a fost suficient, merg cu 140 pe autostrada si cu 100 pe DN-uri, ca un mosneag, dar asta m-a tinut pana acum intreg. Daca vreau senzatii tari merg pe Amckart - cu kartul, e foarte distractiv si destul de sigur, daca vreau viteza pot sa ma urc in avion si zbor (singur) cu ce viteza vreau, pe moto nu vreau nici una si nici alta. 

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...