Sari la conținut

Elevă silitoare, tânară speranță a motociclismului,caut prietenii pe distanțe medii


Flower-Power

Postări Recomandate

Acum 3 ore, GoodKat a spus:


Am o intrebare  sincera si cat se poate de serioasa: cum reusiti sa va plimbati in grupuri din astea mai mari de 3 oameni? :)))) Eu niciodata nu am putut sa fac asta, maxim 3 in total, si sa avem ritm de mers similar.  

 

Iata un alt topic ce s-ar cuveni deschis, daca nu exista deja.

La fel cum consider ca este absolut necesar, obligatoriu chiar, sa mergi cu pasager, la fel de necesar este si mersul in grupuri mari.

Mersul cu pasager, dar mai ales in grup, te disciplineaza si incepi sa simti "strada" altfel.

Din proprie experienta, ca unul care a mers de foarte multe ori in grupuri de la 15 in sus, sustinut si pe distante foarte lungi, va spun ca aia este o scoala de care orice motociclist are nevoie.

Acum 4 ore, Flower-Power a spus:

Toți aveau echipament, gecile și căștile erau puse pe iarba în alta parte, inclusiv în cazul meu. În poza și eu apar in tricou și șapcă, asta nu înseamnă că așa am venit. In general vorbind, De certat nu ma apuc sa ii cert, fiecare face ce considera cu viata lui. E posibil sa ai echipamentul echipamentului și sa nu te salveze ..sunt atâtea cazuri, însă la un accident relativ ușor, numesc ușor acel accident în care ramai în viata dar tragi sa te refaci, un echipament face diferența. Dacă ma nimeresc cu astfel de persoane și mai sunt si începători fac glumite ca să înțeleagă că e cam nasolica în caz de accident...de tipul:"  ai grija sa nu îți faci pedichiura cu tenișii aia, sau ,am văzut ca și Rossi are unii la fel doar ca nu ii poarta pe motor, ce fraier..oare de ce? " ma rog  astea sunt exemple care îmi vin acum ,îmi vin altele pe loc..

 

Apreciez raspunsul decent si fara mistocareala inutila. Deci poti si astfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers aproape 20,000km cu un mic grup, in 3 oameni o parte si in 4 o parte si la un moment dat chiar si in 4 o spargeam in 2 grupuri de 2 la ceva distanta, intre 50-100 de metri si o jumatate de kilometru. Eram toti pe intercom si stateam la taclale cu orele, dar mi s-a parut mai sigur si mai flexibil sa tinem o distanta ceva mai mare. Am mers si cu grupuri de peste 10 oameni, a fost ok pentru ca majoritatea erau incepatori si mergeau cuminte, dar a fost obositor. Pe vremuri, acum 10-15 ani se mai organizau iesiri cu incepatorii, gen Bucuresti-Giurgiu (Daia)-Oltenita-Bucuresti si se adunau intre 8 si 15 oameni, din care 2-3 mai vechi si restul incepatori. Pe Bucuresti-Giurgiu, unde sunt 2 benzi pe sens, era ok dar mai departe cam incurcam traficul cand voiau sa ne depaseasca masini si nici nu puteam sa mergem mai repede ca sa nu iasa careva in decor pe o curba (s-a intamplat o sigura data, la 10 km/h, in curba de 180 de grade de la  Daita).

 

Azi nu mai am chef sa risc mergand cu grupuri mari, 3-4 e limita si asta cu oameni pe care ii stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Orice ac de păr are 180°, dar și eu mă întrebam unde o fi așa ceva pe Buc-Giurgiu. 

Acul de par are 360 de grade, ca faci o rotire "completa" a directiei de mers.

 

Altul la rand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu ai prea mare trecere pe la sexul feminin daca nu stii cum arata un ac de par; are doar 180 de grade. Cel de la Daita apare pe Google Maps, e pe drumul spre Oltenita aproape de Daia, e spre dreapta si in panta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, AdrianB1 a spus:

Cred ca nu ai prea mare trecere pe la sexul feminin daca nu stii cum arata un ac de par; are doar 180 de grade. Cel de la Daita apare pe Google Maps, e pe drumul spre Oltenita aproape de Daia, e spre dreapta si in panta.

Trece, face 360, si...  merge mai departe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, AdrianB1 a spus:

Cred ca nu ai prea mare trecere pe la sexul feminin daca nu stii cum arata un ac de par; are doar 180 de grade. Cel de la Daita apare pe Google Maps, e pe drumul spre Oltenita aproape de Daia, e spre dreapta si in panta.

 

Ai dreptate 👍🏼

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, categoria"A" a spus:

...ca unul care a mers de foarte multe ori in grupuri de la 15 in sus, sustinut si pe distante foarte lungi...

 

Eu vorbesc despre mers in grup de 15-20 de motociclete, zig-zag cu roata din fata suprapusa peste roata spate a celui din fata, de multe ori si mers in paralel. Cea mai mare distanta intre motociclete era zig-zag cu roata fata imediat dupa cea de spate a celui din fata.

Vitezele... (You can't handle the truth!). Pentru cine stie "cu mersul in grup", in functie de viteza de deplasare a "capului de coloana", intelege care sunt si vitezele pe finalul coloanei, mai ales in depasiri.

Am facut mii de kilometri in conditiile astea. Pauze doar de alimentare, ca doar ne-am adunat sa ne dam cu motoarele, nu sa depanam amintiri.

 

Stau si ma uit si eu la postarile mele si pare ca ma umflu pe aici... Apoi inteleg ca problema nu e la mine, ci la cat de putin au experimentat pe moto unii dintre voi. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, categoria"A" a spus:

 

Iata un alt topic ce s-ar cuveni deschis, daca nu exista deja.

La fel cum consider ca este absolut necesar, obligatoriu chiar, sa mergi cu pasager, la fel de necesar este si mersul in grupuri mari.

Mersul cu pasager, dar mai ales in grup, te disciplineaza si incepi sa simti "strada" altfel.

Din proprie experienta, ca unul care a mers de foarte multe ori in grupuri de la 15 in sus, sustinut si pe distante foarte lungi, va spun ca aia este o scoala de care orice motociclist are nevoie.

 

Apreciez raspunsul decent si fara mistocareala inutila. Deci poti si astfel.

Chiar dacă sunt provocata sa răspund cum mi se adresează cineva, sunt capabila de dialoguri decente. ..

1 oră în urmă, categoria"A" a spus:

 

Eu vorbesc despre mers in grup de 15-20 de motociclete, zig-zag cu roata din fata suprapusa peste roata spate a celui din fata, de multe ori si mers in paralel. Cea mai mare distanta intre motociclete era zig-zag cu roata fata imediat dupa cea de spate a celui din fata.

Vitezele... (You can't handle the truth!). Pentru cine stie "cu mersul in grup", in functie de viteza de deplasare a "capului de coloana", intelege care sunt si vitezele pe finalul coloanei, mai ales in depasiri.

Am facut mii de kilometri in conditiile astea. Pauze doar de alimentare, ca doar ne-am adunat sa ne dam cu motoarele, nu sa depanam amintiri.

 

Stau si ma uit si eu la postarile mele si pare ca ma umflu pe aici... Apoi inteleg ca problema nu e la mine, ci la cat de putin au experimentat pe moto unii dintre voi. 

 

E doar viziunea ta creata prin experientele tale..unii au alte experiente pe care tu nu le ai. ..asa cum unii nu au experienta mersului în grup de peste 15 persoane, pentru ca nu au avut ocazia, sau au avut ocazia dar nu au vrut pentru că nu asta considera ca ii împlinește la nivel personal.

De ce o privesti ca fiind o problema? Aici gresesti dpmdv. Nu e problema nici la ei,nici la tine fiecare are experientele pe care și le dorește el, nu x , y , z.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Baxxter a spus:

Acul de par are 360 de grade, ca faci o rotire "completa" a directiei de mers.

 

Altul la rand!

Și unghiul drept la câte grade fierbe? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Flower-Power a spus:

...Nu e problema nici la ei,nici la tine fiecare are experientele pe care și le dorește el, nu x , y , z.

 

Pai da, dar cand aceasta lipsa a experimentarii ii pune in pericol pe ceilalti, atunci devine o problema.

Hai sa-ti mai spun ceva, tot din experienta personala: De departe cel mai dezorganizat mers, chiar si in "solo-riding", il au cei care dupa ce ca n-au experienta mersului in grup, pe deasupra se mai dau si pe circuite.

Stiu ca ii voi supara pe unii, dar adevarul e ca baietii care stiu bine cu circuitele nu stiu aproape deloc cu strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Privești lucrurile foarte subiectiv...ai impresia ca tu ai cea mai multa și buna experienta iar alții nu te pot ajunge nici la vârful nasului.

Am cunoscut oamenii care s-au dat pe circuit și care preferau mersul in maxim 4, dar mers în stilul lor. Știau sa meargă în grupul lor omogen. Nu are sens sa generalizezi, cădem intr-o extrema și asta nu aduce niciun beneficiu, nici ție, ca extremist, nici altora. Cati băieți care se dau pe circuit ai cunoscut și ulterior i-ai văzut dacă nu au mers bine în grupurile lor? 10,20? E greu sa ai o viziune de ansamblu când tu te bazezi pe un grup restrâns de indivizi atunci când te arunci sa tragi concluzii. Șansele sa greșești sunt mari.

 

Acum discutand despre cei care nu se dau pe circuit, care inteleg ca sunt preferatii tai ..Trebuie sa accepți ca intr-un grup mai mare de peste 15-20 motoare, șansele sa iasă ceva rău este mai ridicat, chiar dacă acele persoane au participat la nșpe mii de reuniuni și trasee impreuna. E de ajuns sa greșească unul si sa nu ii iasă frânarea spre exemplu ca să ajungi sa arati precum o pista de popice de bowling.

Hai sa nu mai gândim doar în alb când vine vorba despre noi și când vine vorba despre alții sa le arătăm ca ei au foarte mult negru.. 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Flower-Power a spus:

...ai impresia ca tu ai cea mai multa și buna experienta...

 

Tocmai ce spuneam ca am mers in grupuri mari, de 15-20 de motociclisti. Deci mai sunt si altii ca mine.

Dar e clar ca sunt mult mai putini astia care au ars-o in toate pozitiile, inclusiv in grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Urmaresc topicul asta si ma bine dispune constant. Nu am venit in ture  cu vecina caci nu prea reusesc sa ies in week end , dar , azi , maine si poimaine se intimpla ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 17 ore, categoria"A" a spus:

 

Eu vorbesc despre mers in grup de 15-20 de motociclete, zig-zag cu roata din fata suprapusa peste roata spate a celui din fata, de multe ori si mers in paralel. Cea mai mare distanta intre motociclete era zig-zag cu roata fata imediat dupa cea de spate a celui din fata.

Vitezele... (You can't handle the truth!). Pentru cine stie "cu mersul in grup", in functie de viteza de deplasare a "capului de coloana", intelege care sunt si vitezele pe finalul coloanei, mai ales in depasiri.

Am facut mii de kilometri in conditiile astea. Pauze doar de alimentare, ca doar ne-am adunat sa ne dam cu motoarele, nu sa depanam amintiri.

 

Stau si ma uit si eu la postarile mele si pare ca ma umflu pe aici... Apoi inteleg ca problema nu e la mine, ci la cat de putin au experimentat pe moto unii dintre voi. 

 

 

Te citesc oamenii de pe topicul asta (motocicliști de periferia Bucureștiului) și risti sa te creadă vreunul. 

Cred ca este cea mai neinspirata chestie pe care poate sa o facă cineva care vrea sa rămână în viata și cea mai greșită propaganda pe care am citit-o pe forumul asta în ani de zile. 

Ati avut bulan ca v-ați întors acasă toți. 

Chestii de genul asta citeam pe forum acum mai bine de 10 ani și le făceau motoristii de prin Mureș. 

In câteva cazuri unii au sfârșit la 2 metri sub pământ. 

Vrei sa te dai tare și sa îți vezi limitele științei și ale logisticii, există circuite. 

Mai mult de 4-5, pe strada, mers tare si grup compact, este loterie pana unul distruge, în cel mai fericit caz, motocicleta. 

 

Dead men tell no tales. 

 

Rezumand și criticând strict ideea - proaste sfaturi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, _Raul_ a spus:

 

Te citesc oamenii de pe topicul asta (motocicliști de periferia Bucureștiului) și risti sa te creadă vreunul. 

Cred ca este cea mai neinspirata chestie pe care poate sa o facă cineva care vrea sa rămână în viata și cea mai greșită propaganda pe care am citit-o pe forumul asta în ani de zile. 

Ati avut bulan ca v-ați întors acasă toți. 

Chestii de genul asta citeam pe forum acum mai bine de 10 ani și le făceau motoristii de prin Mureș. 

In câteva cazuri unii au sfârșit la 2 metri sub pământ. 

Vrei sa te dai tare și sa îți vezi limitele științei și ale logisticii, există circuite. 

Mai mult de 4-5, pe strada, mers tare si grup compact, este loterie pana unul distruge, în cel mai fericit caz, motocicleta. 

 

Dead men tell no tales. 

 

Rezumand și criticând strict ideea - proaste sfaturi. 

+1

Dar zicerea “motocicliști de periferia Bucureștiului” suna tare rau🤷‍♂️

Editat de FlipperCo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pai na, cam asta se postează aici. 

Judec cu materialul clientului 😊😜☺️.

A se lua în spirit de mistocareala motociclistica, nu de bilanț contabil de închidere an 😊😍

Anyway, mi-a plăcut mult aia cu "you can't handle the truth". 

Am rămas cam asa:

please-tell-me-more-7596-1-768x761.thumb.jpg.d67b0d49192a464092a6c36d2dfe32f9.jpg

 

😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fanfaronada cu perdea (foarte stravezie) e alifia-minune cu care-si ung psihicul fragil multi Rossi de cartier. Cand am vazut postarea cu pricina, aproape ca m-am crucit, dar mi-am zis ca mai bine imi vad de ale mele (oricum se stie ca incepatorii e prosti si tb sa asculte, nu sa discute). Dar recunosc ca ma bucur cand vad useri mai cu greutate spunand lucrurile pe sleau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

 

Te citesc oamenii de pe topicul asta (motocicliști de periferia Bucureștiului) și risti sa te creadă vreunul. 

Cred ca este cea mai neinspirata chestie pe care poate sa o facă cineva care vrea sa rămână în viata și cea mai greșită propaganda pe care am citit-o pe forumul asta în ani de zile. 

Ati avut bulan ca v-ați întors acasă toți. 

Chestii de genul asta citeam pe forum acum mai bine de 10 ani și le făceau motoristii de prin Mureș. 

In câteva cazuri unii au sfârșit la 2 metri sub pământ. 

Vrei sa te dai tare și sa îți vezi limitele științei și ale logisticii, există circuite. 

Mai mult de 4-5, pe strada, mers tare si grup compact, este loterie pana unul distruge, în cel mai fericit caz, motocicleta. 

 

Dead men tell no tales. 

 

Rezumand și criticând strict ideea - proaste sfaturi. 

 

Timp de 7 ani m-am dat astfel, mii si mii de kilometri. N-a murit nimeni...

Lasati circuitele si invatati sa va dati pe strada, ca muriti pe capete si nu stiti de ce.

Acum 28 minute, mrjo a spus:

Dar recunosc ca ma bucur cand vad useri mai cu greutate spunand lucrurile pe sleau.

 

Merg de 23 de ani si inca stau aici si va povestesc lucruri. 

Cam cata greutate au userii la care pleci tu urechea?

Acum 1 oră, _Raul_ a spus:

Anyway, mi-a plăcut mult aia cu "you can't handle the truth". 

 

Pai pe voi va sperie mersul cu pasager si scoateti scaritele de pe motociclete. Nici n-are rost sa mai intru in alte detalii, ca deja  nu puteti sa acceptati nici putinul pe care vi l-am servit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@categoria"A", uite cum vad eu lucrurile. Tu poate ai ff multa experienta pe motor, dar spui lucrurile intr-un mod oarecum agresiv, ca si cum esti atotstiutor, si nu mai exista unul ca tine. Sper ca nu esti profesor ca si ocupatie, sincer.
Aici citesc tot ce noi postam, oameni de toate categoriile ca pregatire moto, dar si ca gandire, educatie, pregatire generala, etc. Felul in care tu te adresezi lor tuturor (noua), nu-ti face deloc cinste.

Apoi, nici ceea ce spui tu nu este general valabil. De ex ersul in zig zag “cu roata fata in dreptul rotii spate” a predecesorului, sau “chiar in paralel” cum spui tu, este extrem de periculos. Poate n-am inteles eu bine (sper),dar daca asa mergeti, la o simpla cautare pe net oricine poate vedea ca e cum am spus (nu eu, vechii motociclisti cu mare experienta si creierul la ei). 
Oricine stie ca deplasarea unui grup de peste 5 moto, se face prin scindarea in grupuri mai mici (max 5 moto) si asta pentru siguranta tuturor. Daca o masina intra in depasirea unui grup mare si constata conservarul ca nu are loc, se va urca pe motociclisti. Lasand loc la max 5 moto, lasi loc pt manevre. 
N-am sa ma lungesc mai mult de atat sa detaliez si de ce mersul in paralel este periculos. 
Mi-am spus doar parerea, nu am sa intru in polemica, cu nimeni. 
Toate bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, GoodKat a spus:


Mie nu imi place mersul cu pasager din definitie. Pot sa merg fara probleme cu pasager, dar nu imi place efectiv. Pentru mine, motocicleta = solo. Sunt egoist probabil. Din punctul meu de vedere disciplina trebuie sa vina in primul rand cand mergi singur, apoi cand mergi cu pasager este deja auto-implicata. Referitor la grup de 15 persoane, eu vad motociclismul putin diferit, dar asta este frumusetea lumii in care traim. Putem avea pareri diferite si sa fim prieteni. 

Mie nu imi plac cluburile moto, intrunirile moto, si nici plimbarile de grup.  Eventual pot baga o plimbare intr-un grup mai mare doar daca ii cunosc pe toti din acel grup si stiu ce oameni sunt si cum se dau. Altfel, solo, 1 sau 2 oameni cu ritm similar de mers. Cand eram mai june ieseam si eu cu grupuri mai mari si am vazut o gramada de tampenii, probabil de aici si aversitatea mea fata de plimbarile in grupuri mari.


Dovada fiind incidentul de la parada moto de anul acesta, cand baiatul cu Fazer s-a pravalit pe cel din fata lui cand a franat putin mai tare.

Mie îmi place mersul cu pasager, ma rog îmi plăcea pe vremea când eram eu pasagera..😂acum, nu îmi place și nu intenționez sa iau niciun pasager/a.

În rest, da sunt de acord cu ce zici...nu am fost niciodată mare fan întruniri , cred ca am participat la maxim 2 pe vremea când eram pasagera și doar atât.. dar niciodată cu stat peste noapte la întrunire. Not my thing.

 

 

 

Acum 18 ore, Asimplu a spus:

@Flower-Power Cand e urmatoarea tura? :)

 

Acum 10 ore, Grigore1 a spus:

Salutare!

Urmaresc topicul asta si ma bine dispune constant. Nu am venit in ture  cu vecina caci nu prea reusesc sa ies in week end , dar , azi , maine si poimaine se intimpla ceva?

Salutare,  dacă tot aveți timp de ture zilele astea, organizati-va aici..m-as bucura sa folosiți topicul asta în acest scop. Mulțumesc.

Suntem vecini? Vecini de București sau vecini de cartier? 

Legat de tura încă nu știu când va fi următoarea, săptămâna asta si viitoare voi fi strict șofer de conserva pentru că am un mini sejur în tara alaturi de persoana cea mai importanta din viata mea ..poate în weekendul următor sa ies ,sper..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mooooama, topicul asta inca e activ? il tin minde de acum 2 ani hahaha (am fost si eu 'plecat' un an juma')

 

@Flower-Power tot pasagera? :D ma bag si eu in seama pe baza a ce stiam de acum 2 ani... nu am citit tot topicul de atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...