ianachim Postat Mai 16, 2019 Autor Share Postat Mai 16, 2019 Au unul in showroom de 125 pe apa la 200 eu as merge pe aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Acum 9 ore, ianachim a spus: Au unul in showroom de 125 pe apa la 200 eu as merge pe aer Mda, formula cunoscuta. Sper totusi ca nu e pe carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Toate motoarele lor de 125 cc si 200 cc sunt pe injectie si au norma Euro 4 conform postarii lor din 11 mai de pe pagina lor de Facebook. @inachim Stii ceva de garantie ? Pentru cati ani sau km se acorda ? In cat timp se face livrarea? Au ceva pe stoc ? @pierrotlefou Jet-ul 14 LC de 200 ( https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-jet-14-lc/) , conform site-ului are racire pe lichid, iar Jet 14 ( fara LC: https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-jet-14/) are racire pe aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Da jet 125 e lc, 200 e aer si abs din ce scriu ei, cel putin. Cum 200 e de fapt 170, si diferenta e foarte mica la putere/cuplu, cred ca 125 lc s e best buy. Mi a placut maxim cum e pozitia, ghidon, tot. Asta, la smaeb. Musai trebuie testata jucaria. @Cavaleru, la mine a aparut ceva, nu pot we asta. TEsteaza si Jet pls, si apoi pune aici parerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 17, 2019 Autor Share Postat Mai 17, 2019 poze cu cel de 125 racire cu lichid atentie are si acesta de 125 dubluamortizor spate 200 nu este decat cu aer avand in vedere ca merg pe mobra racita cu aer zic eu ca iau de 200 tot cu aer avantaje date TEHNIC de catre un mecanic priceput ne ar ajuta sa intelegem cat de vitala’ ar fi la acelasi model racirea pe lichid pentru mine unul STRICT CA UTILIZATOR apar alte lucruri de reparat in plus pompa, radiator vas expansiune etc deci la temperatura ROMANIEI medie pe vara zic ca AER’ nu ar fi asa de MINUS’ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 @ianachim, l-ai si testat? ziceau ca il au pe cel de 125 parca. Pff, furtune frana cu insertii metalice. Nu i rau :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Eu va recomand scuterele japoneze si pe locul 2, suratele italiene. Kymco, producator mare...Scuterul Insa lasa de dorit. Consum mare pentru un 150cc, intervale service scurte si scumpe, pozitie la ghidon insuficient studiata. Pe langa asta, recomand oricui ghidoneaza si o motocicleta "full size" sa-si cumpere un minim de 250 cc cilindree. Te vei lovi de problema unui drum de 100 km iar pe un 125-150, vei merge cu 100-110 viteza maxima, viteza atinsa la 9000-9500 ture din 10000 maxim posibile. Revenind la scuter, am avut ocazia sa pun mana si pe concurenta scuterului meu, Honda SH 150 si 300. Pozitia la ghidon este foarte bine gandita,naturala. Pe Kymco saua inclinata spre ghidon si destul de dura te tot impinge spre ghidon. Asa ca, desi la prima tura va parea ok, un scuter mic si chinuit va va costa la final fix cat un scuter de 250-300cc. Apropo, la Kymco si compania ai revizie la 500 km si apoi la 5000 km. Timpul recomandat de producator e de minim 90 min. Aici sunt reprezentante mixte iar ora de manopera incepe de la 60 euro... 170 euro prima revizie cu motor la schimb pentru ziua respectiva. Era sa uit de consumul de 3.2-3.5, consum peste Xmax-ul de 300 primit la schimb pe perioada reviziei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Foarte de acord cu precedenta postare; sunt modele italiene de care nu mai stiu cum sa scape utilizatorii... Iar Kymco si verii lui,sunt totusi niste copii ,si cu materiale mai slabe. Acu,poate pe unii ii incinta ideea de garantie,si pe altii ideea ca nu va fi nevoie de garantie.Diferenta de 3-4-500 euro intre cele 2 variante. Chiar nu gasiti ceva potrivit de la Honda/Yamaha/Suzuki ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 17, 2019 Autor Share Postat Mai 17, 2019 Pai...te lasam pe tine sa ne aduci info de la honda/yamaha/suzuki eu am spus ce ma intereseaza sa merg in oras sa nu fie lat sa care 100 de kg in viu sa aibe abs sa aibe frana pe disc si max 3000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Yamaha Nmax 125 e in buget, are Abs, 12 cai (aceiasi cai ca un Sym 200)... Honda SH 125-150 o gasesti doar model 2017-18 sub 3000 euro. Kymco People S cum am eu NU e rau...Asta nu inseamna ca l-as cumpara si a doua oara. Uitasem, si Honda PCX intruneste cerintele Tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 17, 2019 Autor Share Postat Mai 17, 2019 Acum 35 minute, Gixu. a spus: Yamaha Nmax 125 e in buget, are Abs, 12 cai (aceiasi cai ca un Sym 200)... Honda SH 125-150 o gasesti doar model 2017-18 sub 3000 euro. Kymco People S cum am eu NU e rau...Asta nu inseamna ca l-as cumpara si a doua oara. Uitasem, si Honda PCX intruneste cerintele Tale. Caut Si nu gasesc NOI..... SI IN BANII ASTIA 2750 TVA INCLUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Abonat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 La 16.05.2019 la 6:48, Cavaleru a spus: ma duc si eu sambata sa testez ce au in ograda, ca nu mai pot in bucuresti cu masina... Datorita jobului sunt obligat sa merg zilnic cu masina prin buc. si cateodata imi vine sa-mi dau foc in masina. Nu-i inteleg pe cei care dau de carnet de entuziasmul de a sta cu orele pe scaun la semafoare. Traficul prin buc. nu mai e ceea ce a fost. E un cosmar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 (editat) Acum 16 ore, JCDenton a spus: Abonat ....+1! vreau opinia lu'.... caracterincompactibil...despre scuterul hales d'n astea....! Editat Mai 18, 2019 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 Nu, pai io m-am abonat sa aflu cate femei poți tufe cu un rezervor de maxi scuter de la Sym. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 bine, daca ai fost primu' te las.....nu ma mai bag! Am vb si eu cu dl. Nicolae pt un Cruisym de 250, doar ca trebuie adus din Grecia la comanda....asa ca acum ma uit dupa o Honda NC 750X DCT pt orasul asta raman pe chinezul de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 (editat) am inchiriat Symphony ST 300i din Salerno si m-am plimbat pe toata coasta Amalfitana dus intors , pana la Sorrento , trecand prin Vietri al Mare, Minori , Maiori, Conca al mare , Cetara , Furore , Amalfi , Ravello , Positano , de dimineata pana s-a inoptat si nu ma mai saturam . Scuterul e ok , consuma foarte putin , a fost putin ciudat pana m-am obisnuit cu el tinand cont ca e prima experienta pe scuter ! E stabil in curbe , se simte foarte usor , te poti strecura oriunde printre masini si autocare , prin tuneluri sau pe stradutele comerciale aglomerate de turisti disperati cu aparatele foto in mana sa in cautarea cadrului perfect ! Poti sa mergi si oarecum sportiv cu o chinezarie din asta pe curbele superbe dar cam aglomerate cateodata cand dai de autocare ! Patronul centrului de inchiriere spunea ca sunt destul de fiabile , avea numai SYM-uri la inchiriere , dar sa stiti ca localnicii poseda foarte multe Piaggio Beverly , Yamaha nMax si Xmax si Honda SH 150 si 300 . Am vazut doar cateva TMax , dar sunt cam greoaie pentru ei si au rotile mici Am mai aflat ca Honda sunt foarte cautate de celebri hoti napoletani, depozitul la inchiriere la japoneze e de 750-1000 Euro , fata de 350 la SYM-uri Editat Mai 18, 2019 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 (editat) Am fost si eu si am testat Symphony ST (Jet-ul nu este inca disponibil) am dat o tura pe baicului - electronicii, ocazie cu care am ajuns si la un 90+ pe ceas km/h Suspensia e ok, a absorbit bine asperitatile din asfalt, spatele se mai poate intari fiind reglabila pe preload. Pozitia e ok pentru mine am stat si cu picioarele pe platforma dar am folosit si pozitia specifica maxiurilor cu calcaiul in interior si varful orientat in afara scuterului. ABSul foarte tare, precum si intreg sistemul de franare, spatiul sub sa este suficient pentru o casca integrala, iar manerul spate necesita doar un mic adaptor ca sa poti pune o placa de tocase ( in functie de modeul posibil sa nu fie nevoie de adaptorul acela) Adaptoarele si topcaseurile sunt comandate si urmeaza sa ajunga in stoc pentru a intregi echiparea. Cele cateva minusuri care le-am remarcat: - desi spatiul sub sa e mare, e insuficient pentru o casca ca a mea Shark Explore-r marime L - demarajul se face parca prea lent, dar odata pus in miscare accelereaza liniar si fara sa te surprinda neplacut - iar ultimul si cel mai neplacut pentru mine care am niste probleme cu incheietura mainii drepte, cursa acceleratiei mi s-a parut mult prea mare atunci cand vrei sa folosesti instant toata puterea pe care o pune la dispozitie (posibil sa fie ajustabila) o chestie pe care nu stiu unde sa o incadrez, intervalele de service la 2500km dupa prima revizie de 500km, parca e prea mic, citeam intr-o brosura de Piaggio Medley ca are avea la 10.000km. La pretul cerut e greu sa gasesti o alternativa mai buna daca ne gadim doar la pretul de achizitie. Editat Mai 18, 2019 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 18, 2019 Autor Share Postat Mai 18, 2019 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: Am fost si eu si am testat Symphony ST (Jet-ul nu este inca disponibil) am dat o tura pe baicului - electronicii, ocazie cu care am ajuns si la un 90+ pe ceas km/h Suspensia e ok, a absorbit bine asperitatile din asfalt, spatele se mai poate intari fiind reglabila pe preload. Pozitia e ok pentru mine am stat si cu picioarele pe platforma dar am folosit si pozitia specifica maxiurilor cu calcaiul in interior si varful orientat in afara scuterului. ABSul foarte tare, precum si intreg sistemul de franare, spatiul sub sa este suficient pentru o casca integrala, iar manerul spate necesita doar un mic adaptor ca sa poti pune o placa de tocase ( in functie de modeul posibil sa nu fie nevoie de adaptorul acela) Adaptoarele si topcaseurile sunt comandate si urmeaza sa ajunga in stoc pentru a intregi echiparea. Cele cateva minusuri care le-am remarcat: - desi spatiul sub sa e mare, e insuficient pentru o casca ca a mea Shark Explore-r marime L - demarajul se face parca prea lent, dar odata pus in miscare accelereaza liniar si fara sa te surprinda neplacut - iar ultimul si cel mai neplacut pentru mine care am niste probleme cu incheietura mainii drepte, cursa acceleratiei mi s-a parut mult prea mare atunci cand vrei sa folosesti instant toata puterea pe care o pune la dispozitie (posibil sa fie ajustabila) o chestie pe care nu stiu unde sa o incadrez, intervalele de service la 2500km dupa prima revizie de 500km, parca e prea mic, citeam intr-o brosura de Piaggio Medley ca are avea la 10.000km. La pretul cerut e greu sa gasesti o alternativa mai buna daca ne gadim doar la pretul de achizitie. Ce inaltime ai? eu in symphony nu pot vira ca mi lovesc genunchii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 171 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 18, 2019 Autor Share Postat Mai 18, 2019 (editat) deci la 171 ... intri ... norocosule pentru cei care zic PCX 125 ce e frate aia la un scuter DE LA .... Editat Mai 18, 2019 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 Medley de la Piaggio e o alternativa interesanta dar e scump, cam ca PCXul, dar ce imi place este imensul spatiu de sub sa si intervalele de service de 10.000km. nu stiu daca e expus pe undeva ca as vrea sa il vad fizic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 Ianachim cat ai de nu intri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 On 16.05.2019 at 19:26, ianachim said: asa ca merg pe Jet 200 plangand dupa roata de 16 dar bucurandu ma de abs Jet 200 nu vad sa aiba ABS ... https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-jet-14/ Eu m-am dat in Gretzia pe CityCom 300i .. trage jucaria, nu gluma. Dar na, 4000 euri si 190 kg .. pentru oras cred ca un 200 e suficient. Na ca acum vreau un un d-asta, arata demential !! https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-cruisym/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 Pentru Romania cautati scutere cu roata de 16". Ianachim,ca alternativa, tot esti chitit, gasesti Kymco People GT 125. Are ABS, 15 cai si e ceva mai mare ca gabarit. Era in showroom cand am cumparat 150-ul meu iar diferenta era vizibila. Ghidonul e lejer 5 cm mai sus decat la un People S... Scuterele ieftine compenseaza pretul de achizitie scazut cu o calitate inferioara a produsului finit. Asa cum scriam mai sus, Kymco People cum am eu suna fantastic de bine pe hartie in comparatie cu concurenta de la Onda, SH-ul 125-150. Apoi descoperi ca iti ia aproape un litru la suta in plus fata de Onda, ca rezervorul e subdimensionat si daca ai nevoie de scuter ii faci plinul de mai multe ori pe sapt( mai exact la fiecare 130-140 km), ca revizia e de doua ori mai des de facut si include printre altele o verificare obligatorie a jocului supapelor (de fiecare data! ), ca saua e inclinata spre fata si nu-ti gasesti locul dupa 15 km, ca vibreaza stupid pana dupa 65 kmh, acolo unde incepe sa mearga "uns"...Sa continui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.