Fiziflash Postat Iunie 6, 2019 Autor Share Postat Iunie 6, 2019 (editat) l.u.v > Daca sunt egali ca si procent (nu ca si numar de accidente) cu noi, inseamna ca stau la fel de prost. Daca aveau acelasi numar net de accidente i la mai multe mobre, procentul ar fi fost mai mic. Cu alte cuvinte conform statisticii prezentate mai sus, la noi 10 din 1000 motociclisti o pateste, la ei tot 11 din 1000 motociclisti. Deci un accident in plus la mia de motociclisti. Insa care este gravitatea accidentelor, care sunt circumstantele, etc.... Editat Iunie 6, 2019 de Fiziflash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 11 hours ago, Nguyen said: Eu zic ca e tocmai invers, acum 10 ani erau mai multi mobristi. Clar! Acum sunt hondisti, ducatisti, bemveisti etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Acum 2 minute, XaeL a spus: Clar! Acum sunt hondisti, ducatisti, bemveisti etc Acum zece ani nici nu existai, habar n-ai ce motociclete rulau acum 10 ani. Acum 11 ore, Speedy.K a spus: Esti in grava eroare. N-ai idee cati mobristi din occident ies cu mobra doar 10 zile pe an, in concediu! N-ai idee cate mobre de cole tie sunt tinute in garaje cu anii desi sunt inmatriculate si intra la socoteala. N-ai idee cati oameni au doua sau trei mobre dintre care cu una merg mai des iar cu restu o zi pe an la o intrunire. Personal am trei motociclete inamtriculate, doua de colectie si o japoneza cu care merg zi de zi. Am prieteni motociclisti care la fel au cate doua-trei motociclete, unele stricate dar inamatriculate sau altele la fel de colectie. Deci este aproape aceeasi situatie ca la nemti, ca sa nu mai zic cate sunt abandonate pt ca proprietarii au plecat din tara dar au ramas inmatriculate si ruginesc prin garaje sau se caca gainile pe ele prin vreo curte. Deci avem cam aceeasi situatie ca la nemti... Eu apreciez ca din 95000 de mobre inmatriculate circula in cel mai bun caz posibil maxim jumatate din numarul lor dar asta e un numar optimist. Uita-te la @goe 75, el sofer si e plecat 10 luni pe an din tara si are doua motociclete, ele nu circula dar intra la statistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Asa cum procentual suntem cam la fel cu accidentele in RO si DE zic eu ca suntem si la mobrele aflate in trafic sau in garaj. Drept urmare zic eu ca daca ne raportam la moto inmatriculate e buna statistica. Daca totusi sunt unii mai scrupulosi, probabil singura statistica mai interesanta ar fi la km total parcursi intr-un an. Chestie usor de facut prin baza de date de la ITP. Asa ca daca avem vreun student pe la statistica sau la Poli la AR are o tema buna de studiu/lucrare. Sunt convins ca il ajuta si cei de la TÜV Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Acum 2 minute, Silver Arrow a spus: Drept urmare zic eu ca daca ne raportam la moto inmatriculate e buna statistica. Eu ma iau dupa un singur aspect, poate subiectiv dar real: nemtii sunt mult mai bogati in comparatie cu romanii, mult mai bogati si cu traditie in motorizari (auto si moto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 6, 2019 Admin Share Postat Iunie 6, 2019 Acum 2 ore, Fiziflash a spus: l.u.v > Daca sunt egali ca si procent (nu ca si numar de accidente) cu noi, inseamna ca stau la fel de prost. Daca aveau acelasi numar net de accidente i la mai multe mobre, procentul ar fi fost mai mic. Cu alte cuvinte conform statisticii prezentate mai sus, la noi 10 din 1000 motociclisti o pateste, la ei tot 11 din 1000 motociclisti. Deci un accident in plus la mia de motociclisti. Insa care este gravitatea accidentelor, care sunt circumstantele, etc.... M-am lamurit, ai dreptate, mersi! Acum 3 ore, goe 75 a spus: Trecem la explicatii cu "Ana are doua mere"? Chiar te rog să desenezi. Intre timp m-a lamurit colegul Fiziflash, poate inveți de la el ce inseamnă un răspuns elegant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Acum 2 ore, Nguyen a spus: Acum zece ani nici nu existai, habar n-ai ce motociclete rulau acum 10 ani. Personal am trei motociclete inamtriculate, doua de colectie si o japoneza cu care merg zi de zi. Zi de zi când nu e stricată! Nasol accident, sănătate și putere celor implicați! Mă întreb dacă administratorul drumului are vreo responsabilitate în cazul ăsta, taaare mi-ar plăcea să-i văd colegi cu dragnea pe narcis & co... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iunie 6, 2019 Autor Share Postat Iunie 6, 2019 (editat) Acum 2 ore, Silver Arrow a spus: ....probabil singura statistica mai interesanta ar fi la km total parcursi intr-un an. Chestie usor de facut prin baza de date de la ITP. ... Cu asta rezulta probabil ca facem km negativi Stim doar ca in RO motocicletele "intineresc" pana ajung noi sau aproape noi. Editat Iunie 6, 2019 de Fiziflash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 (editat) @l.u.v Cel mai elegant raspuns este urmatorul: statistica arata foarte clar ca suntem mai buni decat nemtii ca temerari pe doua roti , pentru ca au conditii mai bune decat noi si ca infrastructura si ca educatie ( se tot spune ) si ar fi fost normal sa se reflecte intr-un procent mic de accidente, de partea lor. Mai buni in sens de mai intelijenti , mai talentati ...zona de elemente greu de masurat. Editat Iunie 6, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Revenind la accident: nu mi se pare ca acele ''gropi'' sunt atat de grave incat se necesite musai ocolirea lor. Parca mai degraba a fost starea de durere in cot a soferului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 1 hour ago, easy ride on! said: După cum arată "căruţa" este foarte probabil că aceasta a virat brusc dreapta de pe sensul opus, în faţa motocicliştilor... Dreapta? De pe sensul opus? Cum dracu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Acum 18 ore, TeDy 'M a spus: Da, prietenas POMO, insa supozitiile tale sunt gresite! Taman invers a fost deplasarea. Motociclistii i.am salutat si eu la Palma, in special V9 Bobber.ul Moto Guzzi. Numai ca ei s.au deplasat prin Moldovita catre Paltinoasa si apoi Varfu DEALULUI (NU V.Campului...) Astfel ca ei erau in urcare pe curba dreapta-asta au abordat.o de la axul drumului-Dar nicidecum dr pe contrasensdeoarece acolo asfaltul e spart! Dar dracovenia de Golf3 A INTRAT PE CONTRASENS!!! din motivul evitarii gropilor de la rotile dreapta ale masinii-astfel taind curba. Astfrl ca moto Suzuki cu pasager a inyrat in stalpul dreapta al usii sofer, masina a pierdut controlul intrand in balustrada din partea inchisa a curbei, ca apoi sa se rasuceasca 180grade in urma impactului. Motociclistii au fost cataputati in aer, pasagera biata este cuvfractura de bazin la terapie intensiva-Sp.Judetean Suceava, motociclistul cu piciorul stang amputat, ce sa mai zicem ca am auzit ca urmau si sa se casatoreasca... A doua motocicleta-cea admirata de mine sus la pasul Palma- Bobber.ul nu a putut evita coliziunea in lant- motocclistul si el cu fracturi grave- cu totii acum ies de pe morfina si trec pe antibiotice- suferinta e maxima. Napasta motociclistilor a fost numai prostul moment cu soferul auto trecand peste axul drumului. Pomo te invit sa iei curba aia cu masina venind dinspre Partesti-eu am facut.o deja si am vazut bine care e tendinta... Golful a intrat in curba, din aceeasi directie cum apare masina de Pompieri, nu chiar atat de amplu in contrasens-banda cu motociclisti. Frumusica de Moto Guzzi... a sarit balustrada Oare ce credeti ca dezbat politistii din poza acolo la axul drumului????????? TeDy'M mersi că ne'ai luminat. Eu eram ferm convins că nu au coborât Palma pe partea cealaltă, pt că am mers şi eu 4 curbe spre Ciumârna şi m'am întors din cauza asfaltului groaznic şi a norilor ce veneau de pe Rarău. Recuperare uşoară oamenilor şi să treacă cu bine peste şocul care le'a schimbat complet viețile. Pisica neagră, ceasul al 13'lea, când e să ți se întâmple, ți se întâmplă.ö Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 (editat) Scuzele mele, mii si mii! Am mentionat gresit in privinta stalpului de la usa sofer-deci stalpul de pe stanga, dar ati vazut in poze. Silver Arrow, ti se pare sau nu...treaba e ca acea curba e larga si permite viteza-indeosebi celor ce circula pe partea larga mai ales ca vin si din deal-adica au oarece vizibilitate. Da! acele mici gropi cum le consideri, la viteza si instinctual sunt de evitat. Ceea ce practic s.a si intamplat. Ca zici tu ceva de reavointa, eu nu fortez pana intr.acolo... Acum 3 ore, Kagemusha a spus: Dreapta? De pe sensul opus? Cum dracu'? Nu e nici un viraj brusc. E pur si simplu faptul ca masina "a muscat" din banda motociclistilor-ei fiind inscrisi pe banda lor pt aplecare spre dreapta. Raspunsul era indeosebi pt Easy Ride On Editat Iunie 6, 2019 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Nu ma intelege gresit. Nu il acuz de rea intentie pe om. Pur si simplu nu se gandeste si la altii. Asa cum din pacate fac foarte multi. Am facut praf 2 jenti in niste gropi pentru ca nu am acest instinct cum spui tu de a intra pe contrasens sau a iesi de pe banda ca sa ocolesc groapa. Tocmai fiind o curba larga nu apar acele gropi din senin ca sa spui ca a preluat instinctul conducerea masinii. Sunt furios la culme cand vad trei tineri carora un sofer le schimba viata intr-o fractiune de secunda. Si crede-ma ca stiu pe propria piele ce inseamna cand ti se schimba viata intr-o clipa. Nu inteleg de ce se alearga nebuneste pe sosele patriei fara absolut nici o utilitate. Economia de timp este nesemnificativa. Cand am venit luni de la Satu Mare un dobitoc de BV a depasit coloana pe linia continua. L-am vazut in oglinda si pentru ca venea o masina din fata am franat si am tras dreapta ca sa aiba imbecilul loc. Crezi ca s-a bagat in rand? Nu tata, a fortat mai departe depasirea si cel de venea din fata a intrat cu 2 roti pe aratura sa ii fac loc retardatului. A ajuns in Sighisoara cu 1-2 minute inaintea mea. Ne-am intalnit in benzinarie. Majoritatea soferilor conduc de parca sunt intr-o vesnica competitie, nu stiu cu cine, poate cu destinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Te inteleg perfect. Dar cateodata... fiecare "suntem putin luati"-vb cantecului, doar Urmarile ne trezesc din nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.