Sari la conținut

Aprilia Falco 1000


claudeel
 Share

Postări Recomandate

Salutări! Dupa vreo 5 ani de stat pe bară și bălit la motociclete și împrumutat motocicleta ba de la fratele meu, ba de la prietenul meu am reușit să in sfârșit să îmi cumpăr iar.

Cu inima strânsă și cu frica de prețul pieselor am hotărât că vreau o italiancă. 

Cu o sumă de bani modestă strânsă și cu o piață cu preturi foarte mari aici in UK imi cam luasem gandul de la motocicletă in viitorul apropiat dar se pare ca am avut noroc. Am incercat prin finanțare de câteva ori dar am fost respin de fiecare data 🤷🏻‍♂️ iar pe Facebook și site-urile de profile preturi foarte mari pentru motociclete vechi cu multe probleme.

Până la urmă am avut norocul și am găsit motocicleta in cauza:

Aprilia Falco 1000cc V2.

33.k mile (aproximativ 53k km)

3 proprietari, extrem de întreținută. Brațul de hârtii vorbește de la sine, am primit chiar și factura de achiziție din anul 2000 când a fost cumpărată.

Echipată cu genți laterale impermeabile originale aprilii, scottoiler, alarmă plus un paddock stand cadou de la proprietar ( un bătrânel pe la vreo 65 de ani).

Pur și simplu m-am îndrăgostit de motocicleta ăsta, foarte uimit de cuplu la ture joase, cu sunetul motorului trebuie sa mă obișnuiesc. Tot timpul am impresia că bate ceva, lanț, tachet etc. 😅.

Prețul de vânzare a fost 1695£ negociat la 1525£, o afacere bună zic eu. Vă salut!

received_506321356714734.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, frigider a spus:

Haha :D

Imi place ca n-ai uitat cum se face treaba in rromânistan.

Să știi că nici aici nu este totul 100% corect, mai fentează și ăștia legile dar nu cu atâta nesimțire ca la noi.

1 oră în urmă, andrey1205 a spus:

ti-a vandut motocicleta cu tot cu mana de pe saua din ultima poza? :)) ...glumeam

Prietenul meu, mânuță! 🤣

hand-addams-family-gif-3.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, andrey1205 a spus:

 

 

Acum 1 oră, andrey1205 a spus:

ce e ala OCD?....chiar nu stiu de la ce vine prescurtarea

Obsessive compulsive disorder

In ro cred ca e tulburari obsesiv compulsive, adica daca esti "maniac" cu chestii (curatenie/ detalii gen sa fie toate borcanele aliniate etc) ca prea ai vazut mana aia, sunt convins ca multi n-au vazut-o :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, andrey1205 a spus:

:)) nu am nici un OCD,e defect profesional,lucrez in industria auto la sisteme de injectie,unde micronul e mare, si in timp mi s-a format un ''reflex'' de a vedea ce nu e la locul lui....

Cu alte cuvinte: ai. 😂

 

 

Misto farul ala de rsv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.04.2020 la 16:48, frigider a spus:

 

Farul da, ambreiajul nu prea 🤷🏻‍♂️. Ieri am schimbat jiglerul de ungere al ambreiajului de la 75 la 40 întrucât să găsești neutrul la rece era demență totală, din a zecea încercare nimeream neutrul 😬. Acum poate să selectez neutru ca tot omul 😅. Am dat comandă te tobe, niște chinezării decente cât de cât, majoritatea producătorilor nu mai fac evacuări pentru Falco iar un set de GPR ajung si la 600£, aproape jumătate din prețul de achiziție 😳

Screenshot_2020-04-20-17-25-31-28_260528048de7f2f358f0056f785be619.png

IMG20200421123342.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca garnitura de la cilindrul de ambreaiaj, e destul de pacatoasa, si pica des. Te tine cel mult 2 sezoane, si asta daca schimbi lichidul  de frana ( pt ambreaiaj) anual. Oricum se face negru dupa maxim 1000 de km. Ambreiajul merge greu de felul lui, dar daca nu bagi mult oras cu ea , se poate trai si asa. Daca nu , gasesti variante AM  de cilindru, care faca ambreiajul o joaca . La gasirea neutrului, conteaza mult si uleiul. Pune un ulei bun 15W50, il schimbi la maxim 5000 km si o sa vezi ca nu o sa fie chiar asa greu de gasit neutrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Nooxy a spus:

Vezi ca garnitura de la cilindrul de ambreaiaj, e destul de pacatoasa, si pica des. Te tine cel mult 2 sezoane, si asta daca schimbi lichidul  de frana ( pt ambreaiaj) anual. Oricum se face negru dupa maxim 1000 de km. Ambreiajul merge greu de felul lui, dar daca nu bagi mult oras cu ea , se poate trai si asa. Daca nu , gasesti variante AM  de cilindru, care faca ambreiajul o joaca . La gasirea neutrului, conteaza mult si uleiul. Pune un ulei bun 15W50, il schimbi la maxim 5000 km si o sa vezi ca nu o sa fie chiar asa greu de gasit neutrul.

Cilindrul receptor este schimbat cu unul Oberon Performance acum vreo 3000km. Lichidul s-a făcut negru după 20 de km 🤣. Am să comand conducta de ambreiaj să o schimb, este cea originală de fabrică și nu a fost schimbată și o să o schimb cu una cu inserție metalică. Acum merge bine după ce am schimbat jiglerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, astea care se folosesc si la franele moto. Mai trebuie să studieze ambreiajul, din cate am inteles este slipper clutch dar cu ceva vacuum 🤷🏻‍♂️, cert este că ieri i-am dat o frână de motor mai puternică și s-a dus târâș roata spate.

Screenshot_2020-04-21-14-09-09-55_260528048de7f2f358f0056f785be619.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare decent prețul, având în vedere brandul. E și gata de utilizare, cuple deja mufate, șuruburi banjo și șaibe de cupru. La a mea am pus Goodridge, asamblare acasă, n-am de ce mă plânge. Setul complet pentru frână față a fost undeva la 200 lei + transport. Furtunul original mai mergea, dar era din 2004 și am zis că i-a cam ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu este din 2000, nu am observat să se deformeze când acționez ambreiajul dar are mici crăpături superficiale. Altceva nu găsesc aici in UK, nu prea se mai gasesc piese aftermarket de la producători renumiți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.04.2020 la 18:48, frigider a spus:

 

Misto farul ala de rsv.

Nu stiu daca nu cumva e identic, insa farul se apropie mult mai mult de RST 1000.

 

Acum 19 ore, claudeel a spus:

Mai trebuie să studieze ambreiajul, din cate am inteles este slipper clutch dar cu ceva vacuum 🤷🏻‍♂️, cert este că ieri i-am dat o frână de motor mai puternică și s-a dus târâș roata spate.

 

Sa stii ca sistemul PPC (pneumatic power clutch) de la aprilia e un slipper clutch mai rudimentar, asa ca nu te astepta la cine stie ce interventii atunci cand  schimbi inferioare mai aiurea. Sistemul functioneaza astfel: atunci cand inchizi acceleratia vacuumul care se creeaza "trage" de o membrana montata peste discurile de ambreiaj, membrana care la randul ei trage de discurile de ambreiaj si le departeaza foarte usor. Ce poti sa verifici la sistem sa fii sigur ca functioneaza in parametri este sa te asiguri ca acea membrana sa nu fie sparta si cele doua supape unisens sa functioneze cum trebuie. 

Din cate imi aduc aminte de la Futura, ar trebui sa simti o diferenta destul de mare intre felul cum se actioneaza maneta de ambreiaj cu si fara motor pornit, in sensul ca atunci cand motorul este pornit, ambreiajul ar trebui sa se actioneze mai usor.

Ca si concluzie, decat sa te bazezi pe ppc-ul de la aprilia ca o sa previna blocarea rotii spate, mai bine te folosesti de tehnica throttle blipping la schimbarea in trepte inferioare.

https://www.moto-abruzzo.net/pneumatic-power-clutch-ppc/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...