Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Cu 4 oameni si portbagajul plin, in urcare pe TF dinspre Sibiu tu-mi spui ca e grea pe fata?! Si care franare la Dacie pe urcarea aia?! Se opreste singura daca lasi acceleratia. Hai noapte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Bine bine, ai dreptate . @john17 Tu parca erai mai intelijent...de ce i-ai dat acelasi raspuns ca si mine , in acelasi timp ? Bine ca masina aia nu avea si portbagajul plin de varza alba , de livrat la piata. Pentru oamenii care ai si putina imaginatie pe langa ambitie si gargauni : Daca tractezi o remorca avand anvelopele spate cu balon dublu fata de cele din fata , dar presiunea este identica , in care dintre anvelope o sa cresca temperatura mai repede ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Mai aruncati un ochi la MotoGp. Acolo se discuta mult despre temperatura in pneuri. Catre initiatorul topicului: cum spune si colegul @john17, cand accelerezi, se transfera greutate pe roata de tractiune = deformare elastica a pneului= temperatura mai mare a pneului. Franezi violent cu frana fata= transfer mare de greutate pe roata fata= deformare mare a pneului fata= cresterea temperaturii in pneul fata. In fenomenul asta mai intervine si o crestere a presiunii in pneu, in momentul deformarii, care contribuie de asemenea la cresterea temperaturii. In MotoGp, la care am facut trimitere, datorita pilotajului extrem (accelerari foarte agresive, franari foarte violente, temperaturile pneurilor ajung undeva intre 100-120 grade C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 (editat) @l.u.vinteresanta problema. Cand se mai întâmplă trage pe dreapta si muta aerul cald din roata spate in roata fața. Fixed. PS: cat ți-au facut aia discount la senzori sa le faci reclamă pe forum? Editat Mai 3, 2020 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 3, 2020 Autor Admin Share Postat Mai 3, 2020 Acum 6 minute, Baxxter a spus: PS: cat ți-au facut aia discount la senzori sa le faci reclamă pe forum? Nimic. Când sunt mulțumit de ceva obișnuiesc să dau feedback. Senzorii chiar îmi plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Ai diferența de temperatură din același motiv pentru care anvelopa spate va fi uzată la 8000 km in timp ce anvelopa fata va merge până la 12000. Probabil știai răspunsul, dar acum ai senzori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 3, 2020 Autor Admin Share Postat Mai 3, 2020 Acum 11 minute, Baxxter a spus: Probabil știai răspunsul NU, dar bănuiam și am vrut să aflu de la alții mai documentați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Acum 2 ore, Baxxter a spus: Ai diferența de temperatură din același motiv pentru care anvelopa spate va fi uzată la 8000 km in timp ce anvelopa fata va merge până la 12000. Normal, toată puterea motorului e transferată prin anvelopa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Colegule,in loc de aer, baga azot.Testeaza diferentza.Eventual poti lectura unele opinii despre asta intr-un forum anterior. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Avantajele azotului sunt variația mai mică a volumului (implicit a presiunii) cu temperatura și pierderile mai mici prin pori datorită moleculelor mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 3, 2020 Autor Admin Share Postat Mai 3, 2020 Acum 1 oră, KarolyTM a spus: Colegule,in loc de aer, baga azot. Bună idee, mersi! Și după revin cu rezultatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 (editat) Am o singura intrebare (legata de propria experienta): cat de fiabila este masuratoarea furnizata de (acei) senzori? Atat pentru presiune, cat si pentru temperatura. Ca poate arata 4-5°, insa in realitate...? Intreb, pentru ca mi-am luat un compresor portabil Xiaomi (foarte faina scula) si cand mi-am recuperat motorul de la service si am masurat presiunea, ea arata 0,2 bari peste masuratoarea facuta cu manometrul manual de la service, care era si calibrat (dixit mecanicul respectiv). Oricum, toate masuritorile facute ulterior cu compresorul digital erau conforme cu indicatiile a doua compresoare pe care le foloseam pana acum (de la Lukoil, insa va rog nu dati cu pietre). Cat despre incalzirea pneului spate, nu e nevoie de nici un senzor, se poate verifica "manual de mana", diferenta e sesizabila intre spate si fata. Legile fizicii sunt suficiente P.S. Ce pot sa spun este ca 0,2 bari se simt imediat, asta ca o remarca la o alta remarca facuta in acest thread. P.P.S. Buna sugestia cu azot, am uitat de ea. Editat Mai 3, 2020 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 3, 2020 Autor Admin Share Postat Mai 3, 2020 După spusele producătorului, sunt foarte preciși. Eu am comparat cu presiunea făcută când am schimbat roțile la United Motors, unde au un manometru calibrat bine, și valorile erau pe acolo. Oricum, am mai multă încredere în senzori, decât în manometrele de pe la toate vulcanizarile dubioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 (editat) Acum 2 minute, l.u.v a spus: Oricum, am mai multă încredere în senzori, decât în manometrele de pe la toate vulcanizarile dubioase. +1 P.S. Alea de care vorbeam eu nu erau dubioase. Dar tot dadeau cu plus... Editat Mai 3, 2020 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Eu unul sint multumit, am pus doar la masini, dar ar merge si la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.