Jump to content
Skandal666

Controale RAR.

Recommended Posts

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi sistem e implementat si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi sistem e implementat si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi implementare e folosita si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi implementare e folosita si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Porcaria asta de ce inmulteste posturile mai rau ca ala cu painea si pestele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord ca placutele de inmatriculare sa fie vizibile, evacuarile aftermarket mai ales cele de pe site-urile chinezesti fara nici o omologare nu au ce cauta pe motoare in trafic. Avem in oras niste baietasi cu asa ceva montate, deranjeaza lumea pe unde trec si trec de multe ori, parca numai in localitate exista drumuri. Noi care suntem in regula suntem luati in aceeasi oala, ca doar toti suntem motociclisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 52 minute, secbiker a spus:

Sunt de acord ca placutele de inmatriculare sa fie vizibile, evacuarile aftermarket mai ales cele de pe site-urile chinezesti fara nici o omologare nu au ce cauta pe motoare in trafic. Avem in oras niste baietasi cu asa ceva montate, deranjeaza lumea pe unde trec si trec de multe ori, parca numai in localitate exista drumuri. Noi care suntem in regula suntem luati in aceeasi oala, ca doar toti suntem motociclisti.

 

Aici e vorba de virgini carora le curge scuipat din gura pe o parte, si monteaza mizerii de alea pe motoare stradale, si de autoritati spagare si incompetente pe alta parte, de la militieni, ca astia nu pot fi numiti politisti sibpana la salahorii de la RAR, ca numa ingineri nu sunt aia, iar restul, victime colaterale ale legislatiei din vremea comunismului.

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Speedy.K a spus:

Unde e amplasata?

Nu m-as arunca sa zic ca e foarte bine ascunsa...

 image.thumb.png.bb4606ca8c9a729f9f65f07190acf203.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toba  omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Adrian M. a spus:

Toba  omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala.

 

 

 

Si o shaorma cu de toate, la pachet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 40 minute, Adrian M. a spus:

Toba  omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala.

 

 

Si vine terminatul ala de la RAR si iti zice: NU! Si iti ia talonul. Ca a masurat el ochiometric sau cu o aplicatie "dupa net"!

 

Acum 30 minute, GoodKat a spus:

 

Si o shaorma cu de toate, la pachet.

Cu tot cu mumu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, GoodKat a spus:

 

Si o shaorma cu de toate, la pachet.

dubla, se stie :))))

Acum 43 minute, Adyp a spus:

Si vine terminatul ala de la RAR si iti zice: NU! Si iti ia talonul. Ca a masurat el ochiometric sau cu o aplicatie "dupa net"!

 

Cu tot cu mumu!

Faci contestatie. Castigi 100%. si angajezi avocat cu 1000 euro comision pe ora :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 47 minute, Adrian M. a spus:

avocat cu 1000 euro comision pe ora

Nț, nu ține! Mi-a diminuat instanța și onorariul avocatului (achitat pe bune) și, culmea, cel al expertului numit tot de ei!! Cu chitanțe și facturi la dosar. :angryfire:

Mergea acum 20 ani asta cu onorariul umflat. 

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 52 minute, Adrian M. a spus:

dubla, se stie :))))

Faci contestatie. Castigi 100%. si angajezi avocat cu 1000 euro comision pe ora :))

 

Se pisa pe onorariul platit de tine. Instanta mi-a tras mumu intr-un caz castigat. Mi-a dat cam 25% din cheltuielile de judecata. Si nu era harneala, am luat un avocat bun, platit onorariu, chitanta, achitat impozit la barou, pus chitantele la dosar etc. Magistratii sunt o alta specie de jigodii.

Acum 1 oră, Adyp a spus:

Si vine terminatul ala de la RAR si iti zice: NU! Si iti ia talonul. Ca a masurat el ochiometric sau cu o aplicatie "dupa net"!

 

Cu tot cu mumu!

 

Exact! Deci la 3, toti in cor: "Mwie deasa la RAR!"

 

1...2....3... :mexicanwave:

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 32 minute, john17 a spus:

Nț, nu ține! Mi-a diminuat instanța și onorariul avocatului (achitat pe bune) și, culmea, cel al expertului numit tot de ei!! Cu chitanțe și facturi la dosar. :angryfire:

Mergea acum 20 ani asta cu onorariul umflat. 

iti dai seama ca am glumit. Dar cum naiba taie, adica, sunt bune platite serviciile, facturi , etc. Cum spanac justifica diminuarea? in baza a ce?  

N-am avut de-a face cu instantele din RO, sper nici sa nu am in viata asta, mai ales din ce povestiti voi, cei patiti :(

Acum 30 minute, GoodKat a spus:

 

Se pisa pe onorariul platit de tine. Instanta mi-a tras mumu intr-un caz castigat. Mi-a dat cam 25% din cheltuielile de judecata. Si nu era harneala, am luat un avocat bun, platit onorariu, chitanta, achitat impozit la barou, pus chitantele la dosar etc. Magistratii sunt o alta specie de jigodii.

 

Exact! Deci la 3, toti in cor: "Mwie deasa la RAR!"

 

1...2....3... :mexicanwave:

Nu prea. Exista procedura clara, privind masuratul. Ei nu masoara, ei doar verifica hartii acum. Si ce nu li se potriveste, retin. Deci cu hartiile corecte, vorba buna, cred ca n-ai treaba. Cel putin..teoretic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Există un articol care le permite să diminueze onorariul avocatului dacă îl consideră exagerat (~1500€ era al meu, pt tot dosarul inclusiv apel, și a durat 2 ani până acum cu vreo 6-7 înfățișări, mie nu mi se pare over rated), însă de expert nu știu să prevadă. Să vedem la apel dacă l-oi putea obține intreg, chiar dacă paguba e mică raportată la sumele care fac obiectul cauzei. 

Aia cu diminuarea onorariului achitat expertului numit de instanță în schimb e noaptea minții... 🤬

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

Toba  omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala.

 

 

Tu ai citit ce am scris eu mai inainte? Degeaba ai toate alea daca n-ai omologarea RAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Cum spanac justifica diminuarea? 

 

Diminuarea e cu doua taisuri. Oricine poate cere diminuarea cheltuielilor de judecata. E buna daca te judeci cu bancile sau alte institutii puternice financiar, dar nasoala e ca instanta poate sa nu incuviinteze diminuarea pentru ca...motive (gen instanta e unsa, sau partinitoare din diverse motive etc.) 

 

Oricum, sistemul juridic e o mizerie...la fel si cel legislativ, ei cel de coercitie etc. Dar momentan discutam de RAR...deci, M*IE RAR!

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...