Jump to content

18 OTT 11 - Gran Premio Michelin® de Aragón & 25 OTT 12 - Gran Premio de Teruel MotorLand AragónSPAIN


Recommended Posts

La 17.10.2020 la 8:23, Kagemusha a spus:

.... Cu toate acestea, a spus că va continua să o facă, inclusiv în cursa de duminică. Îl voi urmări cu interes,fără ironie.

S-a sucit.A lasat balta prostiile :

Vinales, who raised eyebrows by revealing he believed he could improve his starts - often the weakest point of his race - by turning off launch control, had passed Quartararo to take the holeshot at turn one on Sunday.

"Big round of applause! I started first! I’m so happy!" he joked. "I did it with [the launch control] electronics. The first corner is very close here so it easier to make a good start."

Si a tras o concluzie foarte buna zic eu :

"I think what we did this weekend was we concentrate just on riding style. We forget about grip and about tyres. I used just S compounds to put a lot of corner speed. It seems to work."

O cursa f buna a lui Vinales zic eu pt ca a fost cea mai buna Yamaha in conditiile in care celelalte s-au cam scufundat.In general cand sunt conditii improprii pt Yamaha,Vinales merge cel mai rau sau pe aproape,acum iata ca a obtinut un loc decent zic eu.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, Method a spus:

S-a sucit.A lasat balta prostiile :

Vinales, who raised eyebrows by revealing he believed he could improve his starts - often the weakest point of his race - by turning off launch control, had passed Quartararo to take the holeshot at turn one on Sunday.

"Big round of applause! I started first! I’m so happy!" he joked. "I did it with [the launch control] electronics. The first corner is very close here so it easier to make a good start."

Si a tras o concluzie foarte buna zic eu :

"I think what we did this weekend was we concentrate just on riding style. We forget about grip and about tyres. I used just S compounds to put a lot of corner speed. It seems to work."

O cursa f buna a lui Vinales zic eu pt ca a fost cea mai buna Yamaha in conditiile in care celelalte s-au cam scufundat.In general cand sunt conditii improprii pt Yamaha,Vinales merge cel mai rau sau pe aproape,acum iata ca a obtinut un loc decent zic eu.

 

Pai cateva posturi mai inainte ziceai ca iar s-a dezumflat Vinales :).

Din punctul meu de vedere, atat a putut yamaha sapt trecuta

Link to post
Share on other sites

Da,am spus ca e un pilot slab si ca Yamaha nu ar trebui sa mai piarda timpul cu el.Echipele de talia Yamaha,Honda,Ducati,echipe de uzina care investesc destui de multi bani in gp si unde se cer rezultate,zic eu ca nu isi pot permite sa cultive piloti care iata au probleme la actionarea ambreiajului,la mersul cu rezervorul plin,la plecarea de pe loc,vise ca ei dozeaza mai bine accel decat un LC,chestii din astea.Chiar am dat citatul ala din decl lui pt a sublinia faptul ca batea campii cu gratie cursele trecute - deci am avut dreptate in legatura cu LC nu? 

Insa printre multele curse penibile si demne de ras ale lui Vinales,si printre multele lui probleme existentiale,probleme si performante care efectiv n-ar trebui sa existe la un pilot care activeaza la Yamaha factory,cursa trecuta a facut o cursa buna - o cursa buna facuta in conditii nu tocmai propice pt Yamaha,conditii in care Vinales de obicei era pamant.Chiar daca nu sunt fan,nu pot sa spun ca merge prost cand merge bine.Asta nu inseamna insa ca Vinales a devenit brusc viitor campion mondial,sau ca e in stare sa se bata cu MM,cum ar trebui sa faca un pilot de la Yamaha factory.

Din punctul meu de vedere nu atat a putut Yamaha cursa trecuta...daca ar fi terminat unul pe 5 unul pe 6 si unul pe 7,adica f apropiati si cu performante asemanatoare,ok.Dar cand unul e pe coispe ca whatever,altul si-a bagat presiune prea mare in roti si e pe 22? iar pilotul cel mai slab in conditii impoprii Yamaha se claseaza pe 4,asta clar nu inseamna ca atat a putut Yamaha cursa trecuta.

Yamaha ar trebui sa se trezeasca pt ca le ia campionatul Suzuki care baga 3 lei in gp doar pe constanta si pe profesionalism.Just by doing their job.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Method a spus:

Da,am spus ca e un pilot slab si ca Yamaha nu ar trebui sa mai piarda timpul cu el.Echipele de talia Yamaha,Honda,Ducati,echipe de uzina care investesc destui de multi bani in gp si unde se cer rezultate,zic eu ca nu isi pot permite sa cultive piloti care iata au probleme la actionarea ambreiajului,la mersul cu rezervorul plin,la plecarea de pe loc,vise ca ei dozeaza mai bine accel decat un LC,chestii din astea.Chiar am dat citatul ala din decl lui pt a sublinia faptul ca batea campii cu gratie cursele trecute - deci am avut dreptate in legatura cu LC nu? 

Insa printre multele curse penibile si demne de ras ale lui Vinales,si printre multele lui probleme existentiale,probleme si performante care efectiv n-ar trebui sa existe la un pilot care activeaza la Yamaha factory,cursa trecuta a facut o cursa buna - o cursa buna facuta in conditii nu tocmai propice pt Yamaha,conditii in care Vinales de obicei era pamant.Chiar daca nu sunt fan,nu pot sa spun ca merge prost cand merge bine.Asta nu inseamna insa ca Vinales a devenit brusc viitor campion mondial,sau ca e in stare sa se bata cu MM,cum ar trebui sa faca un pilot de la Yamaha factory.

Din punctul meu de vedere nu atat a putut Yamaha cursa trecuta...daca ar fi terminat unul pe 5 unul pe 6 si unul pe 7,adica f apropiati si cu performante asemanatoare,ok.Dar cand unul e pe coispe ca whatever,altul si-a bagat presiune prea mare in roti si e pe 22? iar pilotul cel mai slab in conditii impoprii Yamaha se claseaza pe 4,asta clar nu inseamna ca atat a putut Yamaha cursa trecuta.

Yamaha ar trebui sa se trezeasca pt ca le ia campionatul Suzuki care baga 3 lei in gp doar pe constanta si pe profesionalism.Just by doing their job.

totusi sa nu uitam ca o mana de ingineri Yamaha au fost izolati.

nu ai de unde sa stiu ce faceau acei ingineri si ce compromisuri a trebuit sa faca Yamaha. 

 

Acum 16 minute, damager a spus:

totusi sa nu uitam ca o mana de ingineri Yamaha au fost izolati.

nu ai de unde sa stiu ce faceau acei ingineri si ce compromisuri a trebuit sa faca Yamaha. 

 

 

Acum 3 ore, Method a spus:

Da,am spus ca e un pilot slab si ca Yamaha nu ar trebui sa mai piarda timpul cu el.Echipele de talia Yamaha,Honda,Ducati,echipe de uzina care investesc destui de multi bani in gp si unde se cer rezultate,zic eu ca nu isi pot permite sa cultive piloti care iata au probleme la actionarea ambreiajului,la mersul cu rezervorul plin,la plecarea de pe loc,vise ca ei dozeaza mai bine accel decat un LC,chestii din astea.Chiar am dat citatul ala din decl lui pt a sublinia faptul ca batea campii cu gratie cursele trecute - deci am avut dreptate in legatura cu LC nu? 

Insa printre multele curse penibile si demne de ras ale lui Vinales,si printre multele lui probleme existentiale,probleme si performante care efectiv n-ar trebui sa existe la un pilot care activeaza la Yamaha factory,cursa trecuta a facut o cursa buna - o cursa buna facuta in conditii nu tocmai propice pt Yamaha,conditii in care Vinales de obicei era pamant.Chiar daca nu sunt fan,nu pot sa spun ca merge prost cand merge bine.Asta nu inseamna insa ca Vinales a devenit brusc viitor campion mondial,sau ca e in stare sa se bata cu MM,cum ar trebui sa faca un pilot de la Yamaha factory.

Din punctul meu de vedere nu atat a putut Yamaha cursa trecuta...daca ar fi terminat unul pe 5 unul pe 6 si unul pe 7,adica f apropiati si cu performante asemanatoare,ok.Dar cand unul e pe coispe ca whatever,altul si-a bagat presiune prea mare in roti si e pe 22? iar pilotul cel mai slab in conditii impoprii Yamaha se claseaza pe 4,asta clar nu inseamna ca atat a putut Yamaha cursa trecuta.

Yamaha ar trebui sa se trezeasca pt ca le ia campionatul Suzuki care baga 3 lei in gp doar pe constanta si pe profesionalism.Just by doing their job.

 

 

vezi ca a centralizat un coleg ideile tale intr-un post. mai citeste din cand in cand ca sa intelegi cat de putin stim noi din acest sport.

Link to post
Share on other sites

Da,i-am raspuns si eu la "centralizarile" lui,nu mai reiau.Citeste si tu daca esti interesat.Iar daca nu,nu.Fiecare cu parerea lui.

Noi nu stim putin,noi nu stim nimic din acest sport,asta e clar.Faptul ca urmarim o competitie de pe margine nu ne da vreo opinie avizata.La nici unul din noi.

Insa daca cei de la Yamaha asa plini de ingineri,cu o motoreta foarte capabila (as zice eu si victoriile de etapa/podiumurile/pole'urile luate),rateaza titlul mondial in anul in care the great Marquez sta pe bara,si le fura Suzuki cu Mir mamaliga din mana,atunci putem spune ca au gresit?ca total fail?ca sunt incapabili?Nu stiu,in eventualitatea (iata,destul de ridicata) a unui asemnea contrarezultat,da tu o caracterizare a performantelor lor in lipsa celui mai mare rival,sunt curios.

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Method a spus:

Insa daca cei de la Yamaha asa plini de ingineri,cu o motoreta foarte capabila (as zice eu si victoriile de etapa/podiumurile/pole'urile luate),rateaza titlul mondial in anul in care the great Marquez sta pe bara,si le fura Suzuki cu Mir mamaliga din mana,atunci putem spune ca au gresit?ca total fail?ca sunt incapabili?Nu stiu,in eventualitatea (iata,destul de ridicata) a unui asemnea contrarezultat,da tu o caracterizare a performantelor lor in lipsa celui mai mare rival,sunt curios.

 

daca yamaha baga bani si-ar fi permis sa schimbe oameni (manageri, tehnicieni, piloti) si sa incerce diverse solutii

pare totusi ca si ei merg cu buget de suzuki de cativa ani si se multumesc cu rezultatele astea

 

e destul de clar ca la bani s-au certat si cu tech3, imediat ce a venit petronas cu bani au primit motor nou

ca motorul ala nou se strica... asa e cand te calicesti la teste pe banc

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, prafrau a spus:

ca motorul ala nou se strica... asa e cand te calicesti la teste pe banc

True true

Aia cu tech3 mi s.a parut foarte dubioasa insa...nu prea stiu daca au fost banii,foarte ciudat oricum.

 

Deci Honda is back...de data asta cu Taka...iar Chel spune ca are mari sanse sa castige maine.Va fi interesant.

S-ar putea ca si Yamaka sa mearga maine,vor fi 21 de grade,mai cald simtitor decat weekendul trecut.

 

Iar Dovi inevitabil se preda : Dejected Dovizioso admits Championship challenge is over

Link to post
Share on other sites

Cursa e la 14:00?

Link to post
Share on other sites

cursa nu foarte spectaculoasa, dar ceva depasiri au fost. toti merg la conservare de puncte.

Cred ca titlul se va decide la Portimao. E un sezon interesant fara un campion definit de la primele curse. 

 

1=Joan MirSPASuzuki Ecstar (GSX-RR)137 

2=Fabio QuartararoFRAPetronas Yamaha (YZR-M1)123(-14)

3=Maverick ViñalesSPAMonster Yamaha (YZR-M1)118(-19)

4^2Franco MorbidelliITAPetronas Yamaha (YZR-M1)112(-25)

5˅1Andrea DoviziosoITADucati Team (GP20)109(-28)

6^1Alex RinsSPASuzuki Ecstar (GSX-RR)105(-32)

Link to post
Share on other sites

Ee,iata adevarata forma a lui Yamaka si ce poate motoreta aia,cand unul din ei o gadila cum trebuie,e capabila  de victorii flawless.Si asta luand in considerare ca in aceasta cursa ritmul a fost mai rapid decat la cea de weekendul trecut (ok,si mai bune temperaturile).

Rins a spus ca Morbidelli a fost de neatins,si cam asa a si parut,si ca el a incercat sa managerieze gap'ul cu Mir.

Mir a declarat ca nu a mai avut viteza necesara sa plece in urmarirea celor 2 mai ales ca a plecat de pe 12 si s-a chinuit sa ajunga pe 3...o cursa buna pt Mir care a transformat (iarasi) esecul din quali intr-un rezultat mai mult decat pozitiv.

Quarta si Vinales...slab.Acum chiar nu mai putem spune ca Yamaha n-a mers.

Dovi...si mai slab,se batea cu Petrux.Miller luat pe farash de Binder,Zarco un rezultat nesperat de bun locul 5 dupa ce i-a tinut piept lui Oliveira vreo 6 tururi.

Taka a tinut cateva viraje datorita presiunii,iar AM...nu e MM :) .I-o fi spus MM sa puna hard fata ca as mere Honda mai bine datorita balansului,dupa cum a explicat el intr-un interviu,dar trebuie sa mai stii si sa mergi ca MM cu hardul pe fata.

Aici s-a marcat si cursa cu nr.500 pt Forcada - nenea cu vestitul caiet din cold war'ul Rossi-Lorenzo,crew chief pt Stoner,Lorenzo (cu ambii luand niste titluri mondiale) si pe care Vinales a decis sa-l indeparteze,dar care iata,aduna niste victorii si cu echipa satelit si cu Morbi.Hats off.

 

 

Link to post
Share on other sites

adevarata forma Yamaha? pai e exact ca si pana acum, daca pleaca bine si ajunge in fata fara sa fie nevoie sa stea la bataie cu alti producatori e motocicleta ideala. cum da de putin greu, nu mai e asa competitiva. raman la parerea ca din cei 3 producatori (H, S si Y)  e cea mai slaba. faptul ca Honda nu are piloti care sa mearga ca si MM constant bine si Suzuki inca nu are piloti obisnuiti sa se bata la titlu nu face decat sa scoata calitatile pilotilor de la Yamaha din cand in cand si atat. 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, ioio_viola a spus:

Suzuki inca nu are piloti obisnuiti sa se bata la titlu nu face decat sa scoata calitatile pilotilor de la Yamaha din cand in cand si atat. 

De parca iamaha ar avea vreo 5-6 piloți capabili de titlu mondial😂😂

 

Link to post
Share on other sites

boring rau cursa, pacat de AM ca aveam ceva depasiri.

se baga bine cu honda aia.

 

honda-i honda.

 

sg lucru bun e ca mir se duce mai in fata..

 

f bine morbi, rins la fel. de mir nu mai zic, de pe 12 plecat..

 

 

si Z i-a dat capat la ducati ala.. respect.

dovi penibil, s-a taiat dupa ce l-a sicanat naspa Aleix. Comentatorii BT spuneau ca nu e "omeneste" sa iei din spatiul de franare , ca MM facea asa pe la moto 3 si era penalizat des.

Karma e o tarfa, apoi aleix a abandonat. :) 

 

 

q jenant. aspirant la titlu? omg.

sper sa il ia Mir/Morbi/Rins

 

 

* cica de bine ce i-au intrebat reporterii pe Rins si Morbi daca au ordine de echipa sa isi ajjute coechipierii si el s-a cam suparat si a zis LOL "aevm si noi sansele noastre" apoi el catiga si Rins pe 2 LOL

Acum 4 ore, Method a spus:

I-o fi spus MM sa puna hard fata ca as mere Honda mai bine datorita balansului,dupa cum a explicat el intr-un interviu,dar trebuie sa mai stii si sa mergi ca MM cu hardul pe fata.

hai nu fi rau, comentatorii englezi spuneau ca cu H pe fata esti safe dupa 2-3 tururi..

dar tot ei au spus ca de era sa cada cuH pe fata fix in curba aia cadea.. trebuia sa vb AM cu ei. 

Acum 4 ore, Method a spus:

I-o fi spus MM sa puna hard fata ca as mere Honda mai bine datorita balansului,dupa cum a explicat el intr-un interviu,dar trebuie sa mai stii si sa mergi ca MM cu hardul pe fata.

hai nu fi rau, comentatorii englezi spuneau ca cu H pe fata esti safe dupa 2-3 tururi..

dar tot ei au spus ca de era sa cada cuH pe fata fix in curba aia cadea.. trebuia sa vb AM cu ei. 

Acum 6 minute, frigider a spus:

q jenant. aspirant la titlu? omg.

si cati au cazut / abandonat din fata.. ajungea si mai la coada.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

... raman la parerea ca din cei 3 producatori (H, S si Y)  e cea mai slaba. faptul ca Honda nu are piloti care sa mearga ca si MM constant bine si Suzuki inca nu are piloti obisnuiti sa se bata la titlu nu face decat sa scoata calitatile pilotilor de la Yamaha din cand in cand si atat. 

Mda...rezultatele te contrazic masiv,Yamaha are cele mai multe victorii (6) la mare distanta fata de oricine altcineva.

Nu stiu ce intelegi prin "piloti obisnuiti sa se bata la titlu"....campioni mondiali mai sunt doar 2 - MM si Rossi,amandoi out.Contenderi "obisnuiti" la titlu erau Dovi si Vinales,care nu cred ca ar merge mai bine pe Suzuki,ba dimpotriva,mai rau.Suzuki mi se pare ca are piloti f buni.

Parerea mea e ca aceste rezultate alternante ale pilotlor Yamaha nu fac decat sa scoata in evidenta carentele lor nu ale motocicletei,care,iata,e in stare sa castige pe majoritatea circuitelor.

Dar oricum am intoarce-o,daca Morbi a castigat o cursa rapida pe un circuit nu tocmai propice Yamaha,si inca a castigat-o fara drept de apel,Quarta si Vinales nu prea au cum spune ca motoreta nu a putut aici.Iata ca in mainile lui Morbi a putut,dupa cum a zis el insusi la conferinta de presa - secretul a fost setarile bune si pregatirea.Iar la urmatoarea cursa probabil va merge bine Quarta si Morbi va merge slab....

Acum 57 minute, danypop a spus:

De parca iamaha ar avea vreo 5-6 piloți capabili de titlu mondial😂😂

Ahahaha chiar ca.Speram,dar cred ca ramanem cu speranta,de fapt eu nu cred ca (mai) are vreunul.

Acum 28 minute, frigider a spus:

dar tot ei au spus ca de era sa cada cuH pe fata fix in curba aia cadea.. trebuia sa vb AM cu ei.

Ahaahha,da,buna asta.Ce sa mai zic,ca nu mai am ce :bounce:

Link to post
Share on other sites

pana la un punct rossi era cel mai constant pilot Yamaha, chiar daca nu a fost castigator de etapa a fost mereu la lupta in primele pozitii. 

 

mi-ar placea sa castige Morbi campionatul. 

Link to post
Share on other sites
Acum 12 minute, Cavaleru a spus:

pana la un punct rossi era cel mai constant pilot Yamaha, chiar daca nu a fost castigator de etapa a fost mereu la lupta in primele pozitii. 

 

mi-ar placea sa castige Morbi campionatul. 

da, gandeste-te ca are 3 DNF-uri.

pentru 1 ii multumim lui Z, parca 1 era sa castige si...a cazut/defectiune? a 3-a nu mai stiu, sa ne spuna colegii care-s geana.

 

 

fun fact: Taka si AM nu cazusera in nicio cursa pana acum. 

 

GG

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

pana la un punct rossi era cel mai constant pilot Yamaha, chiar daca nu a fost castigator de etapa a fost mereu la lupta in primele pozitii. 

 

mi-ar placea sa castige Morbi campionatul. 

Da,pai constanta lui Rossi e din vremurile de demult,de cand se batea la campionat.Stie ca nu te poti bate la campionat daca o cursa esti in fata si 2 pe jos.

 

Nu prea il vad pe Morbi cu sanse la campionat.Deja e in spate,iar Valencia e un circuit twisty si ff tehnic,cred ca Quarta va mere bine pe Valencia.

Iar Mir deja e implacabil - aici ma asteptam sincer ori sa faca un rezultat de 2 lei (a pornit de pe 12) ori sa o comita.Nici una nici alta - a luat lejer locul 3.Era o situatie gri care avea toate sansele sa fie si mai nasoala,a intors-o prea elegant in favoarea lui.Iar ceilalti pe niciunde.Daca isi tine capul pe umeri si nu se excita sa se lase prada presiunilor ca trebuie sa ia o victorie macar sau altor prostii,si nu risca aiurea sa cada,eu cred ca are sanse maxime la campionat.

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, frigider a spus:

da, gandeste-te ca are 3 DNF-uri.

pentru 1 ii multumim lui Z, parca 1 era sa castige si...a cazut/defectiune? a 3-a nu mai stiu, sa ne spuna colegii care-s geana.

Are 4 DNF si 2 DNS. Pentru ce-i multumesti lui Z, ce legatura are?

In prima etapa a avut defectiune tehnica si pe urma a avut 3 greseli nefortate (Misano2 din pluton, Barcelona de pe 2, LeMans in primul viraj pe ploaie).

Acum 57 minute, Method a spus:

Daca isi tine capul pe umeri si nu se excita sa se lase prada presiunilor ca trebuie sa ia o victorie macar sau altor prostii,si nu risca aiurea sa cada,eu cred ca are sanse maxime la campionat.

Are prima sansa si din prisma incertitudinii. In 2, 3 si 4 saptamani se pot intampla multe. Situatia nu e deloc roz in Spania, chiar daca nea Carmelo vine cu sigurari. Ne putem trezi cu cursa anulata pe motiv de pandemie si sezon incheiat mai devreme.

Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, Method a spus:

 

Dar oricum am intoarce-o,daca Morbi a castigat o cursa rapida pe un circuit nu tocmai propice Yamaha

Deci Aragon nu este circuit propice Yamaha... 🤔 Sa inteleg atunci ca este unul KTM sau Ducati? Serios acum, banuiesc ca ai vazut cursele.. chiar ti se pare ca circuitul ala are un layout favorabil motoretelor Ducati? 

Acum 1 oră, Method a spus:

 

Iar Mir deja e implacabil - aici ma asteptam sincer ori sa faca un rezultat de 2 lei (a pornit de pe 12) ori sa o comita.Nici una nici alta - a luat lejer locul 3.

Serios? Pe un circuit pe care Mir (dar si  Rins, AM  si ar trebui sa il includ si pe Vin, dar el este mereu exceptia), il cunoaste mai bine decat pe propriile buzunare, tu te astepti sa faca un rezultat de  2 lei, pe o motoreta perfecta pentru un asemenea circuit? 

In rest, nimic de comentat. In acest moment, Mir este cel mai consistent candidat la titlu.

Edited by xt600
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Are 4 DNF si 2 DNS. Pentru ce-i multumesti lui Z, ce legatura are?

In prima etapa a avut defectiune tehnica si pe urma a avut 3 greseli nefortate (Misano2 din pluton, Barcelona de pe 2, LeMans in primul viraj pe ploaie).

Are prima sansa si din prisma incertitudinii. In 2, 3 si 4 saptamani se pot intampla multe. Situatia nu e deloc roz in Spania, chiar daca nea Carmelo vine cu sigurari. Ne putem trezi cu cursa anulata pe motiv de pandemie si sezon incheiat mai devreme.

Pai z l-a-ncurcat atunci de l-a scos, nu mai stiu unde.

Ce ins dns? Did not start??

 

Haha tare ar fi sa inch sez brusc, mir campion!

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, frigider a spus:

da, gandeste-te ca are 3 DNF-uri.

pentru 1 ii multumim lui Z, parca 1 era sa castige si...a cazut/defectiune? a 3-a nu mai stiu, sa ne spuna colegii care-s geana.

 

 

fun fact: Taka si AM nu cazusera in nicio cursa pana acum. 

 

GG

 

d-asta am zis pana la un punct. prima cursa parca probleme cu motorul,  a mai cazut undeva la mijlocul sezonului apoi 2 curse cu cazatura una dupa alta si 2 cu covid.. 

Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, ilarionciobanu a spus:

Are prima sansa si din prisma incertitudinii. In 2, 3 si 4 saptamani se pot intampla multe. Situatia nu e deloc roz in Spania, chiar daca nea Carmelo vine cu sigurari. Ne putem trezi cu cursa anulata pe motiv de pandemie si sezon incheiat mai devreme.

Exact.In ciuda asigurarilor din gura ale lui Ezpeleta,in Spania e "scenariu rosu",nush in ce consta aia dar in tot cazul numa de bine nu e si s-ar putea dupa cum zici sa se anuleze tot si pa si pusy.Sau sa sara direct pe Portimao,iar intr-o cursa ar fi foarte greu de detronat Mir de pe locul 1.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Deci Aragon nu este circuit propice Yamaha... 🤔 Sa inteleg atunci ca este unul KTM sau Ducati? Serios acum, banuiesc ca ai vazut cursele.. chiar ti se pare ca circuitul ala are un layout favorabil motoretelor Ducati? 

Serios? Pe un circuit pe care Mir (dar si  Rins, AM  si ar trebui sa il includ si pe Vin, dar el este mereu exceptia), il cunoaste mai bine decat pe propriile buzunare, tu te astepti sa faca un rezultat de  2 lei, pe o motoreta perfecta pentru un asemenea circuit? 

In rest, nimic de comentat. In acest moment, Mir este cel mai consistent candidat la titlu.

Aragon e un circuit pe care Lorenzo mergea bine,si nu Yamaha,dupa cum spunea si MM despre el.Si statistica ne spune la fel :

Screenshot-2020-10-27-Aragon-motorcycle-

Da,in teorie e pt Yamaha,dar uite ca in practica....aproape deloc.De ce?Nu as putea raspunde la intrebarea asta...linia aceea dreapta f mare?Nu stiu.

Btw,am inteles ca Lorenzo a rupt relatiile cu Yamaha dupa ce i-au dat motoreta v2019 la Portimao si mai ales nu l-au solicitat sa concureze aici ceea ce era total indreptatit,din postura de pilot de teste si mai ales iata,de dublu si singur castigator aici de pe o Yamaka.

Se pare ca e un layout favorabil Honda nu?Avand in vedere violul pe care il practica MM aici dar si Stoner si Pedrosa.Cand sunt 3 honda in primele 4 in fp si apare marele Bradl pe 4...

 

Aaa,partz,asta cu "cunoaste circuitul" e pt rookies nu pt motogp.Nici la moto3 nu se mai poate spune asta.Ei cunosc toate circuitele la perfect,asta nu e un avantaj sau dezavantaj pt vreunul.Aaa,ca unii merg mai tare pe unele circuite (iata exemplul Lorenzo cu circuite tehnice - Jerez,Valencia,Montmelo,chiar si Aragon,sau MM cu Sachsen,Cota,Aragon),asta e altceva.Dar nu e ca si cum Mir ar fi acumulat enspe victorii inainte aici ca MM sa zici ca in mod sigur va face o cursa buna.

Da,sincer eu ma asteptam ca Mir pt ca a plecat de pe 12,desi avea un ritm bun,sa ii fie greu sa mai ajunga pe podium,pt ca erau f multi destul de buni inaintea lui.Dar a intors ceva ce promitea sa fie destul de negativ intr-un rezultat mai mult decat pozitiv pt el.

Acum 9 ore, frigider a spus:

Pai z l-a-ncurcat atunci de l-a scos, nu mai stiu unde.

Ce ins dns? Did not start??

S-au lovit masiv in Austria,remember toata trambaleala,Zarco l-a depasit pe final de linie dreapta/viraj2,s-a bagat la interior si a franat masiv in fata lui,Morbi a fost surprins pe franare si au facut carambolul acela prin fata lui Rossi si Vinales.

 

Btw apropo de Morbi,nush daca s-a uitat cineva la conferinta de presa - a fost si Morbi intrebat daca a folosit amortizorul ohlins cel nou pe spate....baa nene ba,asta stia,nu ca AM (nu stiu daca l-am folosit trebuie sa intreb inginerii).Asta a zis clar "l-am folosit ne da un plus de grip "in edge" pe spate,am reusit sa setam motoreta in jurul lui si ne-a ajutat mult aceasta piesa".Hmmm,si unul si altul campioni moto2,insa cam alta pregatire nu? :P

A spus ceva la fel de interesant - intrebat de stilul lui vs Quarta a spus ca el e mai smooth Quarta mai agresiv,dar ca nu mai poate compara telemetria pt ca "motoreta lui Quarta e deja cu totul alta motoreta",e deja prea diferita de a lui si comparatiile nu isi mai au rostul.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...