morpheus Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Serios: vrei sa inveti sa-ti reglezi singur motorul? Daca reusesti (ceea ce ma indoiesc, mai machitorule care esti tu) o sa vin sa ma inveti si pe mine. Promit oficial. Nu te mai indoi atata ca te rupi! Te astept pe la mine dupa ce iau sculele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Promit ca viu. La ce scule faci tu referire acilea exact? In alta ordine de idei, noi vulcanistii optsutisti om fi oare mai avantajati ca avem un singur carburator au ba? Eu zic ca da, dar pt ca nu mi-am bagat nasul decat putin in carburatoarele de Nipru, nu ma pot lauda ca sunt un mare cunoscator. la consum cred ca. Dar la performante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Nu te lua dupa Morfina sa te apuci sngur sa il reglezi, ca faci ca musiu Sorin care se intrebna prin primavara de ce ii consuma 8. Wrong, nu umblasem la carb, ci pe la tot felul de mecanici care nu reuseau sa-i dea de cap. Acum, dupa cateva luni bine in care a mers OK (fara rateuri cu cu consum rezon - 7% in oras), iar face pe nebunul, fara sa fi umblat cineva la el. Cred ca isi regleaza singur carbul, dar mai are de invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Ma, nu cred. Pana una alta, pe la 800 cmc Vulcanul nu prea are concurent (ma refer aici la Shadowul de 750, Intruderul 800 Volusia sau Spircsterul 883; Yamaha nu are reprezentant). nici vulcanul de 750 nu cred ca are concurent la capitolul performante.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) cu 50hp nu cred ca e concurent serios la vn750(65hp) care pe deasupra mai are si 4 supappe/cil... iar din ce am citit pe vn750.com viteza maxima reala este intre 190-200km/h si 0-100km/h in aprox 4.5sec Nu ma intereseaza sa merg cu 200 cu vulcanul si nici nu am curiozitatea daca poate, insa ma tin lejer la drum cu motoare mai puternice si aerodinamice in sensul ca nu tasnesc de langa mine brusc(yamaha diversion 900, hornet 600, etc). Editat Noiembrie 8, 2007 de yknot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 atunci trebuie sa intalnesc un vs800 sa facem niste teste live, sa lamurim problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Nu stiu cum e cu vulcanul de 800 pe cheia, insa stiu cum este cu 750-ul pe Intorsura Buzaului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Wrong, nu umblasem la carb, ci pe la tot felul de mecanici care nu reuseau sa-i dea de cap. Acum, dupa cateva luni bine in care a mers OK (fara rateuri cu cu consum rezon - 7% in oras), iar face pe nebunul, fara sa fi umblat cineva la el. Cred ca isi regleaza singur carbul, dar mai are de invatat. ai fost si la kaore? acolo vreau sa merg sa il reglez, ca da tot felul de rateuri si am inceput sa merg cu socul tras o gradatie tot timpul. asa nu mai face figuri decat sporadic. stii cat costa reglatul carburatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 2 bucati vn 800 classic frumoase foc si la SEAWOLVES Bikers CONSTANTA. Revin cu fotografii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Mama, a intrat si Mendoza pe forum. Ce inseamna internetul domne...cum iti gasesti cunostiintele de care nu mai stiai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 (editat) Mama, a intrat si Mendoza pe forum. Ce inseamna internetul domne...cum iti gasesti cunostiintele de care nu mai stiai. S A R U - M A N A N E N E A ! nu prea ma atrage net-ul,mai mult activitatile mele:restaurari fiare veki,tattoos,airbrushing,painting-ul,etc! dar de 1 sapt si-a tras partenera mea de viata net,asa ca...am intrat in randul LUMII va salut! Editat Noiembrie 10, 2007 de mendozaccc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 ai fost si la kaore? acolo vreau sa merg sa il reglez, ca da tot felul de rateuri si am inceput sa merg cu socul tras o gradatie tot timpul. asa nu mai face figuri decat sporadic. stii cat costa reglatul carburatorului? Ultimele dati la kaore am fost. Dupa ce face reglaj, o perioada merge bine, apoi iar da rateuri, mai multe pana se incalzeste. Mie mi-au luat 50 ron pentru reglaj de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Ultimele dati la kaore am fost. Dupa ce face reglaj, o perioada merge bine, apoi iar da rateuri, mai multe pana se incalzeste. Mie mi-au luat 50 ron pentru reglaj de fiecare data. azi i-am marit avansul putin si n-a mai facut figuri..... a avut unele mici ezitari la inceput, dar n-a mai dat rateuri. inainte sa plec am incalzit-o f bine. poate a fost doar o intamplare, vad maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 azi i-am marit avansul putin si n-a mai facut figuri..... a avut unele mici ezitari la inceput, dar n-a mai dat rateuri. inainte sa plec am incalzit-o f bine. poate a fost doar o intamplare, vad maine. Marit avansul? Cum? Ia detaliaza mata aici, ca suna interesant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 oare cine va fi urmatorul proprietar? http://www.pro-bike.ro/forums/Kawasaki-Vn-...sic-t36640.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 voi aveti o problema cu consumul mie, in cele mai nefericite cazuri mi-a luat sase jumate la suta in rest intre 4,5 - 6 la suta de km PS: dupa golirea tobelor s-a observat o reducere vizibila a consumului intre 0,25 - 0,75 l la suta de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 oare cine va fi urmatorul proprietar? http://www.pro-bike.ro/forums/Kawasaki-Vn-...sic-t36640.html maica da grozavai! guma prea lata, not my taste! bLack-ule; ce fainai si ce bine da saua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 nice ddanu. se pare ca nu sunt singurul. la mine de cand am dragpipes-urile m-am trezit cu consum inafara intre 4,1-4,5. si nu prea sunt adeptul vitezi de croaziera. mi-a cazut fatza de vreme ce in orash ajunge la 6 juma. voi aveti o problema cu consumul mie, in cele mai nefericite cazuri mi-a luat sase jumate la suta in rest intre 4,5 - 6 la suta de km PS: dupa golirea tobelor s-a observat o reducere vizibila a consumului intre 0,25 - 0,75 l la suta de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Marit avansul? Cum? Ia detaliaza mata aici, ca suna interesant... salut. nu stiu daca am zis bine avansul... ralantiul, sau idle speed-ul. sub capacul filtrului de aer, usor orientat catre partea din fata a motorului, foarte aproape de cilindrul fata, e un mic robinet negru. cam flencane el in toate partile. dupa ce am incalzit bine motorul, am impins usor robinetul inauntru si am rotit putin spre dreapta (mea). adica spre cilindru. am simtit ca a crescut usor turatia motorului, am tras inapoi in jos robinetul, in ceea ce imi aminteam eu ca era pozitia initiala, fara sa-l mai rotesc insa. n-am ureche de artist sa stiu la ce turatie l-am reglat, dar, cum spuneam, n-a mai dat rateuri. nu am mai fost nevoit nici sa merg cu socul tras...inainte, era destul de ciudat fara soc, dadea rateuri pe curbe si pierdeam din putere de aveam impresia ca acum musc din asfalt. alteori murea motorul cand vroiam sa plec de pe loc de la semafor mai in forta. am mers duminica 20 si ceva de km cu reglajul asta. maine o sa merg mult mai mult si o sa ma conving daca a fost sau nu o intamplare ca a functionat. o sa-ti spun cum a fost. daca nu ma fac cub de gheata si, in cazul asta, mai vorbim la primavara, cand imi vor iesi ghioceii de sub mustati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 salut. nu stiu daca am zis bine avansul... ralantiul, sau idle speed-ul. sub capacul filtrului de aer, usor orientat catre partea din fata a motorului, foarte aproape de cilindrul fata, e un mic robinet negru. cam flencane el in toate partile. dupa ce am incalzit bine motorul, am impins usor robinetul inauntru si am rotit putin spre dreapta (mea). adica spre cilindru. am simtit ca a crescut usor turatia motorului, am tras inapoi in jos robinetul, in ceea ce imi aminteam eu ca era pozitia initiala, fara sa-l mai rotesc insa. n-am ureche de artist sa stiu la ce turatie l-am reglat, dar, cum spuneam, n-a mai dat rateuri. nu am mai fost nevoit nici sa merg cu socul tras...inainte, era destul de ciudat fara soc, dadea rateuri pe curbe si pierdeam din putere de aveam impresia ca acum musc din asfalt. alteori murea motorul cand vroiam sa plec de pe loc de la semafor mai in forta. am mers duminica 20 si ceva de km cu reglajul asta. maine o sa merg mult mai mult si o sa ma conving daca a fost sau nu o intamplare ca a functionat. o sa-ti spun cum a fost. daca nu ma fac cub de gheata si, in cazul asta, mai vorbim la primavara, cand imi vor iesi ghioceii de sub mustati. da,e vorba de relanti...adicatalea ai crescut putin turatia motorului....(adica acum pornesti cu gazul putin tras). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Ala e ralenti-ul, turatia normala trebuie sa fie undeva pe la 1000 (plus/minus 50 rpm), dar nu prea ai cum s-o masori, doar la un service. Aceleasi simptome am si eu, da rateuri la turatii mici, dar nu si la ralenti, ci imediat cum pisti putin acceleratia. E din proportia gresita de aer/benzina, are prea mult aer (amestec sarac). Daca mergi cu ralentiul mai ridicat, iti creste consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Ala e ralenti-ul, turatia normala trebuie sa fie undeva pe la 1000 (plus/minus 50 rpm), dar nu prea ai cum s-o masori, doar la un service. Aceleasi simptome am si eu, da rateuri la turatii mici, dar nu si la ralenti, ci imediat cum pisti putin acceleratia. E din proportia gresita de aer/benzina, are prea mult aer (amestec sarac). Daca mergi cu ralentiul mai ridicat, iti creste consumul. * carburatoarele...? si la mine are aceleasi simptome (Intruderul, ..dar sper sa ma lasa adminul sa postez aici, ca sunt ON! bre..., nu OFF ). daca nu-s membranele bune, da rateuri la plecare de pe loc, pana se incalzeste. Asta am constatat io la a mea. plus ca-i creste consumu simtitor. asa ca: verificati-va membranele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Ala e ralenti-ul, turatia normala trebuie sa fie undeva pe la 1000 (plus/minus 50 rpm), dar nu prea ai cum s-o masori, doar la un service. Aceleasi simptome am si eu, da rateuri la turatii mici, dar nu si la ralenti, ci imediat cum pisti putin acceleratia. E din proportia gresita de aer/benzina, are prea mult aer (amestec sarac). Daca mergi cu ralentiul mai ridicat, iti creste consumul. da, da, asta a fost si diagnosticul de principiu al lui Yoshi de la Kaore cand i-am povestit despre simptome. amestecul nu e cel potrivit. avem aceeasi problema se pare. tot numai la turatii mici. dupa ce merg vreo 10 km nu mia face figuri. acum hai s-o reparam. am mers azi vreo 40 de km si am tras concluzia ca n-am remediat problema asa cum crezusem zilele trecute, ci doar am ameliorat putin nebunia vulcanului....... eu stiu care-i treaba cu relantiul, ce inseamna el si cum afecteaza consumul. o bag in revizie in cateva saptamani si fac si carburatorul cu membranele lui cu tot.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Ala e ralenti-ul, turatia normala trebuie sa fie undeva pe la 1000 (plus/minus 50 rpm), dar nu prea ai cum s-o masori, doar la un service. Aceleasi simptome am si eu, da rateuri la turatii mici, dar nu si la ralenti, ci imediat cum pisti putin acceleratia. E din proportia gresita de aer/benzina, are prea mult aer (amestec sarac). Daca mergi cu ralentiul mai ridicat, iti creste consumul. rateul se produce dupa decelerare, adica dupa ce lasi maneta acceleratiei si revine in relanti? atunci se produc rateurile? daca e cu un singur carb atunci nare cum sa fie din proportia de amestec gresita cum spui tu, ca e doar unul singur catburatrul si da la doi cilindri amestecul de aer si benzina!daca bine zic! cria-p poate are drepate cu membrana, se poate!, problema insa cred ca pleaca de la aprindere, incearca avansul sa-l maresti sau sa-l micsorezi, schimba bujia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 kawa are un sistem de antipoluare care "injecteaza" aer proaspat in motor pt a mai diminua noxele, de obicei de aici vin problemele cu rateurile... la vn750 exista "reed valves" pe care multi le obtureaza scape de rateuri. ...sau poate e cu totul altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.